Hoe is het in je nieuwe casa?quote:
Dat schiet op!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Top! Stucadoor is dinsdag klaar en as weekend begin ik met schilderen
mijn kroket is onderwegquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag al 150 glasplaatjes gesneden... het eind komt gelukkig in zicht, maar mijn handen zien er uit alsof ze door een mangel zijn gehaald
omfg das mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga 4 glas-in-lood vitrinedeuren maken voor onze en-suite
uiteraard!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg das mooifotos als t af is!
en yay op nr 3 op de post-lijst
Chick ik wil je best komen helpen dit weekendquote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
morgne werken
ik wil verder in het huis!!!
vandaag allemaal verf dingen gekocht enzeuwordt nog een kutklus
Oh really? Zou wel fijn zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Chick ik wil je best komen helpen dit weekend
Goeie faalquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
W7, accessorize, models own
[ afbeelding ]
tesco-huismerk, collection 2000, no 7, barry M, H&M, OPI
[ afbeelding ]
OPI-wannabe & OPIIk moest lachen
Verder nog 2 sleek-palletten, wat losse zooi en heul veul kleding
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik het tot een goed einde breng ga ik het misschien wel op bestelling doenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij wordt dat heel erg mooi SQ
Ik ben gek op glas in lood.
Nice failzquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Mensen zonder MUA account, kunnen jullie dit ook zien?
http://www.makeupalley.com/m_127042694
Yepquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Die roze glitterquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Debsterr het volgende:
En sneak peek van nieuw Lippies http://evachen212.tumblr.(...)deborahlippmanns-new
Griebels... zitten een paar pretties tussen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Wat tof dat je dat zelf gaat doen!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heeft begind!
[ afbeelding ]
mijn vingersjes doen auw
nee, dat klopt! Dit worden de vitrinedeuren voor de servieskast, die andere zijn grote schuifdeurenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat tof dat je dat zelf gaat doen!Ik dacht ooit in jullie klustopic gelezen te hebben dat jullie ergens glas-in-lood deuren hadden gekocht of praat ik poep?
Goed gelezen dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat klopt! Dit worden de vitrinedeuren voor de servieskast, die andere zijn grote schuifdeuren
Da's heul niet handig! Heb je geen reserve?quote:
Jawel, ik had er gelukkig nog een liggen. Maar ik weet zeker dat ik hem na het weekend mee naar huis heb genomen en hier ook nog ergens heb zien liggen. Mijn kamer is niet groot, maar ik kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's heul niet handig! Heb je geen reserve?
Mijn rug voelt redelijk vertieft, 6 uur lang voorovergebogen aan de eettafel staan werken is baaad
Toch maar snel de werkbank leeg maken, zodat ik daar verder kan
Ja, 't is maar spierpijn. Ik weiger toe te geven aan het feit dat mijn lijf geen 15 meer is en dat breekt me soms opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, ik had er gelukkig nog een liggen. Maar ik weet zeker dat ik hem na het weekend mee naar huis heb genomen en hier ook nog ergens heb zien liggen. Mijn kamer is niet groot, maar ik kan hem echt niet vinden
Doe je wel een beetje voorzichtig met je rug? Je moet er nog langer mee doen
vandaar dat jij die muffens zo snel weg kreeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef Diconnected het volgende:
Geen gaatjes bij de tandartsheb wel een grote mond dus m'n verstandskiezen passen der makkelijk bij volgens m'n tandarts
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vandaar dat jij die muffens zo snel weg kreeg!
Op 1 of andere manier zie ik de positiviteit er nú niet van inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bekijk het positief: als iedereen al geweest is, mag jij lekker nog!
Gewoon ieder weekend een mini vakantie in je achtertuinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier zie ik de positiviteit er nú niet van in
Nope, maar het was nogal een bende waar 'ie ligt en opruimen is de eigenaar geen ster in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef milka82 het volgende:
Oh Ijs,hebbie je lakje al weer terug?
Nog zes weken werken,dan hebben we hier vakantie. Dit jaar laat,heb ook jaren gehad dat ik begin juli al vakantie had.
Studentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, de luxe van scholier zijn
of juf
Whehequote:
Afspreken a la, maar omdat ze uit het buitenland komen logeren ze ook bij hem. And that I don't likequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, het is dan wel weer leuk als je je eigen kwaadheid grappig vind.
Ik zou zelf het probleem niet zo zien als de vent met wat dames afspreekt, hij heeft toch voor jou gekozen? Maar ik ben misschien te goed van vertrouwen. En ik ben altijd gevallen voor mannen die redelijk kansloos waren in flirten.
Wij gaan nog trouwen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Hihi princess ik zou het zelfde doen
Ik zou eigenlijk afspreken met een vriend vanavond, maar ja meneer heeft het weer eens te druk. Hij heeft het altijd te druk. Of is te laat. En nu was het beiden, hadden eigenlijk om 20.30 afgesproken, had hem maar gesmst om 21.20 zo van joh gaan we nog meetenmaar nee, meneer is druk. Sommige dingen veranderen nooit.
Kijk daar krijg je mij wel boos mee. Oeh dan zou ik kwaad zijn. Heeft iemand ook wel eens bij mij geflikt, die had heel wat goed te maken. Heeft pakweg 3 uur om me heen gehangen voordat ik een beetje bijdraaide. Vooral omdat ik had laten merken hoezeer ik baalde en dat werd genegeerd... grrrr!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Hihi princess ik zou het zelfde doen
Ik zou eigenlijk afspreken met een vriend vanavond, maar ja meneer heeft het weer eens te druk. Hij heeft het altijd te druk. Of is te laat. En nu was het beiden, hadden eigenlijk om 20.30 afgesproken, had hem maar gesmst om 21.20 zo van joh gaan we nog meetenmaar nee, meneer is druk. Sommige dingen veranderen nooit.
Ok, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Eindconclusie is geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Afspreken a la, maar omdat ze uit het buitenland komen logeren ze ook bij hem. And that I don't like
Hij is niet kansloos in flirten en hij is een hele mooie man, vandaar mijn zorgen. Maar ik weet ook dat die dames zuipen voor het leven, en hij al helemaal, en dan presteert ie niet meerdat is wat ik ook naar hem riep in mijn woede en wat me ineens deed beseffen dat ik niet bang hoef te zijn
Terug doen helpt ook wel. Mijn ex zei altijd dat als hij mijn boosheid niet begreep, dat ik het dan terug moest doen. Zo maakte ik een afspraak met hem, zonder uberhaupt van plan te zijn om te komen. En toen zat hij ineens te wachten en dat vond ie niet leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk daar krijg je mij wel boos mee. Oeh dan zou ik kwaad zijn. Heeft iemand ook wel eens bij mij geflikt, die had heel wat goed te maken. Heeft pakweg 3 uur om me heen gehangen voordat ik een beetje bijdraaide. Vooral omdat ik had laten merken hoezeer ik baalde en dat werd genegeerd... grrrr!
[..]
Ok, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Eindconclusie is geweldig
Ik heb net een berg nagelwielen besteld, we gaan de boel eens herinrichten. Nu nog opruimen en wegdoen
Whehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou ook link worden als mijn vriend onbekende vriendinnen uit het buitenland op bezoek kreeg. Maar goed, na 3 jaar samenwonen gebeurt dat echt niet meeren als het zo was ben ik er zelf bij.
Niet dat ik me er bij bb uberhaupt zorgen over maak trouwensdenk dat ik het eerder nog zelf zou zijn dan andersom.
Ja naja ik had het al een beetje verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij gaan nog trouwen he
Redelijk irritant. Ik vind het vrij respectloos als mensen je zo laten zitten, je had wat anders kunnen doen in die tijd
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en wij moeten echt een keer meeten, volgens mij hebben wij vet veel gemeen
"Had niet anders verwacht. Zo ben jij gewoon" vind ik indd ook altijd leukquote:Ja naja ik had het al een beetje verwacht eigenlijknaja heb lekker op de bank zitten chillen en op m'n Kindle gelezen, heb me wel vermaakt
maar je hebt wel gelijk, beetje aso is het wel. Had ook gesmst naar hem van 'had niet anders verwacht
'
Ja tis een ontzettend toffe kerel, beetje mee gescharreld maar 2 jaar terug was ie niet klaar voor een relatie nou prima. Maar zet ons in 1 ruimte en de elektriciteit hangt in de luchtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt he
[..]
"Had niet anders verwacht. Zo ben jij gewoon" vind ik indd ook altijd leuk
Waarvoor? Kan ik jou nou nog vinden ergens in een kantoor vlakbij Guus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
is de rest van de wereld daar wel klaar voor?
jullie meet!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarvoor? Kan ik jou nou nog vinden ergens in een kantoor vlakbij Guus?
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Der moet gewoon weer es een grote meet komen
Ofcourse zeh world ies readyquote:
Volgens mij konden wij om 6 uur naar binnen, of ben je tot 5?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
nou, mijn kantoor is vlakbij het stadion
ligt aan m'n baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij konden wij om 6 uur naar binnen, of ben je tot 5?
Je mag mijn kaartje welquote:
Die hele fijne baas?quote:
Als zij om 5 uur tijd vindt om te gaan, dan gaan we allemaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je mag mijn kaartje wel
[..]
Die hele fijne baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |