quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Als jij haar wilt verlaten omdat ze rookt dan zou ik er nu een punt achter zetten. Ze kan vast een vent vinden die wel van haar houdt. Dus doe d'r een plezier, k.
Als jij haar wilt verlaten omdat ze rookt dan zou ik er nu een punt achter zetten. Ze kan vast een vent vinden die wel van haar houdt. Dus doe d'r een plezier, k.
Dit. Maar serieus, dít.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou ook geen relatie met iemand willen die rookt. Sorry, dan maar kortzichtig, maar het hele huis stinkt ernaar, inclusief kleren, en ik hoef geen asbak te kussen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
Rustig uitleggen, en als ze echt van je houd zal ze wel stoppen en anders dumpen die hap
Doch een betere situatie dan nu, want ze stinkt minder en het huis ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Je kunt het wel verbieden, maar dan zal ze het waarschijnlijk achter je rug om doen en erover liegen. Lijkt me ook niet een ideale situatie.
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef seasushi het volgende:
Je bent een relatie met haar aangegaan toen ze nog rookte? En toen was ze wel ged genoeg?
Zou het zo kunnen zijn dat TS heeft geprobeerd zijn vriendin te veranderen en dat het faalt, zoals altijd als je iemand probeert te veranderen?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef seasushi het volgende:
Je bent een relatie met haar aangegaan toen ze nog rookte? En toen was ze wel ged genoeg?
Het faalt alleen als diegene zelf niet wil veranderenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat TS heeft geprobeerd zijn vriendin te veranderen en dat het faalt, zoals altijd als je iemand probeert te veranderen?
Universele regel, mensen kunnen niet veranderen voor anderen, alleen voor zichzelf.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het faalt alleen als diegene zelf niet wil veranderen
Mooie tegeltjeswijsheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Universele regel, mensen kunnen niet veranderen voor anderen, alleen voor zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |