Dat deden we vroeger wel altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee joh, ze zitten gewoon naast elkaar en gaan om en om iets typen.
Ja, nogal.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dan ben je nu vast moe.Ik werk nu helaas niet. Ik 'moet' van mijn ouders tijd maken voor mijn rijlessen.
ja boeiend dat ik 3 maanden niets te doen heb, daar word je lui van en daarom heb ik ook geen zin om de tafel te dekken en dat soort onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja sorry ik wil de tafel niet dekken als ik schoolwerk te doen heb, jij hebt 3 maanden niks te doen nu!
[..]
Nee, zij zit boven.
Triest.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger wel altijd
Ja, bijna twee weken geleden. Heb al vijf lessen gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, nogal.Vanavond vroeg naar bed, morgenochtend weer rijles.
Ben je al begonnen dan.
Toe maar. Gaat het goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, bijna twee weken geleden. Heb al vijf lessen gehad.
We speelden altijd Habbo en Neopetsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest.
Maar voor de rest ben je wel lief hoor dit dat.
Naast elkaar en om en om?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We speelden altijd Habbo en Neopets![]()
Wel oké denk ik. Schakelen gaat goed, maar mijn bochten op de rotondes gaan nog steeds niet zo goed. Bij jou?quote:
Ja.quote:
Heb nog geen schakelen gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel oké denk ik. Schakelen gaat goed, maar mijn bochten op de rotondes gaan nog steeds niet zo goed. Bij jou?
eigenlijk was ik overal beter in maar ik liet jou ook soms aan de beurt omdat je anders boos werdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Zij was op Neopets beter in andere spelletjes en ik weer in andere dus om de beurt dit dat
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
eigenlijk was ik overal beter in maar ik liet jou ook soms aan de beurt omdat je anders boos werd
Hoe kan je nou geen schakelen hebben gehad? Zonder schakelen kun je niet rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb nog geen schakelen gehad.Alleen sturen, knipperlicht, bochten, rotondes, gas geven en remmen. Remmen vind ik moeilijk (
)
Voor de rest redelijk.
Morgen kruispunten verkennen en zien hoe wat.
Komt goed Ezelltje.
Dat doet mijn rij-instructeur hoor. Stap voor stap jeweet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen schakelen hebben gehad? Zonder schakelen kun je niet rijden
Okequote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doet mijn rij-instructeur hoor. Stap voor stap jeweet.
Ja ik moest bij les 1 al met 80 km/h rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij les 1 al beginnen met schakelen en overal goed in zijn.
Ik kreeg dat al bij de eerste les. Bij de tweede les mocht ik meteen alles doen wat jij opnoemde. Ik schrok me dood.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb nog geen schakelen gehad.Alleen sturen, knipperlicht, bochten, rotondes, gas geven en remmen. Remmen vind ik moeilijk (
)
Voor de rest redelijk.
Morgen kruispunten verkennen en zien hoe wat.
Komt goed Ezelltje.
Check.!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij les 1 al beginnen met schakelen en overal goed in zijn.
4.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kreeg dat al bij de eerste les. Bij de tweede les mocht ik meteen alles doen wat jij opnoemde. Ik schrok me dood.Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Oh, ik ken wel een aantal, maar dat komt dan wel met de theorie jeweet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zou wel alle verkeersborden weten.
+ wagenziekte hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
Heb 0,0 ervaring mee, ken 0 verkeersregels en heb nog nooit een stuur aangeraakt tot mijn 1ste les. Dus beetje verstandig gezien mijn ervaring.
Al geleerd voor je theorie?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik ken wel een aantal, maar dat komt dan wel met de theorie jeweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |