Zo kinderachtig zijn wij niet.quote:
Geil.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
Anders word ik anaal vernederd door motorbloempje en maraca
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Na die ene keer deepthroaten.
Sorry, maar penissenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:47 schreef Water123 het volgende:
Wat een kindonvriendelijk onderwerp weer
HBOquote:Op maandag 13 juni 2011 14:07 schreef Water123 het volgende:
Zijn hier ook mensen die denken aan 'alvast studeren op hbo' als ze zakken?
HBOquote:Op maandag 13 juni 2011 14:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou dat liever dan een paar vakken doen. Het is toch maar een jaartje.
Ik ga sowieso HBO doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:07 schreef Water123 het volgende:
Zijn hier ook mensen die denken aan 'alvast studeren op hbo' als ze zakken?
Ik wil tandheelkunde studeren in Groningen, als ik ingeloot wordt.. en anders ga ik denk ik rechten of farmacie studeren.. maar ja eerst slagenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Water wat en waar wil jij gaan studeren volgend jaar?
Je mag ook als niet-christelijk persoon naar de kerk hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Water123 het volgende:
Ik verveel me. Als ik nou christelijk was, kon ik in de kerk staan blèren.
Ah dat is wel spannend danquote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik wil tandheelkunde studeren in Groningen, als ik ingeloot wordt.. en anders ga ik denk ik rechten of farmacie studeren.. maar ja eerst slagen
Dat vinden mijn ouders niet goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag ook als niet-christelijk persoon naar de kerk hoor.
Ja ze vinden het niet goed als ik daar mee ga "feesten", wel als ik erheen ga om iets nuttigs te lerenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ze vinden het niet goed als ik daar mee ga "feesten", wel als ik erheen ga om iets nuttigs te lerenmaar ik ga ook noooooooooit naar de moskee.
Ja dat doe nwij ook wel hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar kerken zijn wel tof, wij gaan altijd kerken bezoeken als we op vakantie zijn.
Ik ook niet hoor.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Water123 het volgende:
Zeg nooit tegen je moeder dat je je verveelt, nu moet ik 10 deuren schoonmaken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Water123 het volgende:
Zeg nooit tegen je moeder dat je je verveelt, nu moet ik 10 deuren schoonmaken.
Picsquote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Tering, het is druk hierNet 3de kerstdag. Alle brood en stokbroden zijn op
en het is een grote bende.
Net alsof we beroofd zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Tering, het is druk hierNet 3de kerstdag. Alle brood en stokbroden zijn op
en het is een grote bende.
Net alsof we beroofd zijn.
Mensen die zaterdagquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die zaterdag geen boodschappen in gaan slaan omdat de supermarkt maandag ook open is.Die mentaliteit.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mensen die zaterdag![]()
Mensen die![]()
![]()
Mensen![]()
![]()
![]()
Men![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef luukieboy2 het volgende:
COD Black Ops NAZI ZOMBIES, net tot level 29 gekomen met zijn vieren.
Jij weet zelf ook wel dat BO driehonderdzevendertigkommavijf keer slechter is dat Modern Warfare en niet eens in de schaduw van Battlefield mag staanquote:
Battlefield 3.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij weet zelf ook wel dat BO driehonderdzevendertigkommavijf keer slechter is dat Modern Warfare en niet eens in de schaduw van Battlefield mag staan
Ik ben hier om de bazenflatie te stoppen. Te weinig bazen en te veel andere users is niet tofquote:Op maandag 13 juni 2011 17:37 schreef ThaTim het volgende:
Ah Snuf. is er weer. Weer bazen in dit topic.
Klinkerbotsing!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben hier om de bazenflatie te stoppen. Te weinig bazen en te veel andere users is niet tof
Goede muziek maakt mijn papa hequote:
Awesome nummerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
Snuf's papa is thuis, geef hem snel een biertje anders droogt die nigger uit
Doe ik stoer dan wijst hij content op ze wettelijk recht van 50 procent.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef ThaTim het volgende:
De broer van Edwin...hij eet de helft van je bord!
Etsu onze harde werker.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Hoi, we moesten nog meer en extra schoonmaken, dus moest langer blijven
Ben helemaal gebroken
quote:
Hoe lang heb je gewerktquote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Hoi, we moesten nog meer en extra schoonmaken, dus moest langer blijven
Ben helemaal gebroken
Gaat ie daar niet dood van dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Water123 het volgende:
Hallo
Ik heb net aspirine aan mijn konijntje gegeven, hij is zo ziek
Beterschap aan je konijnquote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee paracetamol mag niet maar aspirine wel
Post hier dan vaker, LUL!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Klinkerbotsing!
Eckte bazen moeten weer terug!
Ahwquote:Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja gaat wel, lekker gegeten net wel![]()
En ik mis Jan
Awhhh cuteeeequote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan moet ik weer drie trappen aflopenMaar hij is karamelkleurig en heet Karamel
Meh.quote:
Hoezo 15%?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Druk druk druk, vandaag 15% korting op alles. Die aasgieren komen overal op af
Ik krijg nooit betaald voor het FOK!ken.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Ik kreeg niet dubbel betaald en het was niet druk
nee, dan zouden ze hier failliet gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg nooit betaald voor het FOK!ken.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
nee, dan zouden ze hier failliet gaan
Ja, hier was bijna alles in de bonus, dus hele winkel is leeggeplunderd.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Druk druk druk, vandaag 15% korting op alles. Die aasgieren komen overal op af
Lekker wel voor morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, hier was bijna alles in de bonus, dus hele winkel is leeggeplunderd.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik mis hem alles.
Wel leuk op zich.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja. Mja. De emmer is bijna overgelopen dit dat.
Hoe was jouw dag?
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verliefd zijn
Verdere stappen ondernemen
Fijn!quote:
Inderdaad. Ugh, nu weet ik waarom ik nooit een vriendje heb gehad. Dit is ronduit KUT.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verliefd zijn
Dat ook ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verliefd zijn
Wat cutequote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Kittens om het topic wat vrolijker te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, je kunt ook niet nooit een vriendje hebben toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn!
[..]
Inderdaad. Ugh, nu weet ik waarom ik nooit een vriendje heb gehad. Dit is ronduit KUT.
Want?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Even ontnuchteren.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect voor jouquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's nog langer dan hoelang ik heb geslapen.
Respect jongen.
Schaapjes tellenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
Ik ga nu maar even slapen. Even ontnuchteren.
Huh? Malle meid, ik ben toch geen kat!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
nogal een inkoppertje enzo
Jan houdt van katten, daarom is ie verliefd op jou en alles
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh? Malle meid, ik ben toch geen kat!
Etsu, mijn dag was goed. Alleen vind ik het wat minder dat ik weer blut ben.quote:
Hai.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en weer wakker, voel me echt bagger
Agh, in totaal minder dan 2 uurtjes geslapen, hele dag gewerkt met de drukte alsof het kerst was, voor de rest gaat het prima.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, mijn dag was goed. Alleen vind ik het wat minder dat ik weer blut ben.Hoe was jouw dag?
Watquote:
Ben je bruin geworden?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
en weer wakker, voel me echt bagger
doe je nou alsof je dom bent of snap je 'm echt niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat
[..]
Ben je bruin geworden?Heb je foto's?
Heb je chick's gescoord?
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
doe je nou alsof je dom bent of snap je 'm echt niet?
Sorry ik wist het echt nietquote:
Hahahahahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:02 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
jij bent gewoon vaak kattig domkop
je had jezelf vandaag moeten zienquote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik wist het echt niet
[..]
HahahahahahaJIJ ja. Tut
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
je had jezelf vandaag moeten zien
Nee, zij zit boven.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Flitskikker het volgende:
Zitten jullie nu met laptop tegenover elkaar, elkaar via Fok! uit te schelden?
Nee joh, ze zitten gewoon naast elkaar en gaan om en om iets typen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Flitskikker het volgende:
Zitten jullie nu met laptop tegenover elkaar, elkaar via Fok! uit te schelden?
Ah oké, dan ben je nu vast moe.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, in totaal minder dan 2 uurtjes geslapen, hele dag gewerkt met de drukte alsof het kerst was, voor de rest gaat het prima.
Waarom werk jij niet?Of doe je dat wel?
Dat deden we vroeger wel altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee joh, ze zitten gewoon naast elkaar en gaan om en om iets typen.
Ja, nogal.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah oké, dan ben je nu vast moe.Ik werk nu helaas niet. Ik 'moet' van mijn ouders tijd maken voor mijn rijlessen.
ja boeiend dat ik 3 maanden niets te doen heb, daar word je lui van en daarom heb ik ook geen zin om de tafel te dekken en dat soort onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja sorry ik wil de tafel niet dekken als ik schoolwerk te doen heb, jij hebt 3 maanden niks te doen nu!
[..]
Nee, zij zit boven.
Triest.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger wel altijd
Ja, bijna twee weken geleden. Heb al vijf lessen gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, nogal.Vanavond vroeg naar bed, morgenochtend weer rijles.
Ben je al begonnen dan.
Toe maar. Gaat het goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, bijna twee weken geleden. Heb al vijf lessen gehad.
We speelden altijd Habbo en Neopetsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Triest.
Maar voor de rest ben je wel lief hoor dit dat.
Naast elkaar en om en om?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We speelden altijd Habbo en Neopets![]()
Wel oké denk ik. Schakelen gaat goed, maar mijn bochten op de rotondes gaan nog steeds niet zo goed. Bij jou?quote:
Ja.quote:
Heb nog geen schakelen gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel oké denk ik. Schakelen gaat goed, maar mijn bochten op de rotondes gaan nog steeds niet zo goed. Bij jou?
eigenlijk was ik overal beter in maar ik liet jou ook soms aan de beurt omdat je anders boos werdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Zij was op Neopets beter in andere spelletjes en ik weer in andere dus om de beurt dit dat
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
eigenlijk was ik overal beter in maar ik liet jou ook soms aan de beurt omdat je anders boos werd
Hoe kan je nou geen schakelen hebben gehad? Zonder schakelen kun je niet rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb nog geen schakelen gehad.Alleen sturen, knipperlicht, bochten, rotondes, gas geven en remmen. Remmen vind ik moeilijk (
)
Voor de rest redelijk.
Morgen kruispunten verkennen en zien hoe wat.
Komt goed Ezelltje.
Dat doet mijn rij-instructeur hoor. Stap voor stap jeweet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen schakelen hebben gehad? Zonder schakelen kun je niet rijden
Okequote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doet mijn rij-instructeur hoor. Stap voor stap jeweet.
Ja ik moest bij les 1 al met 80 km/h rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij les 1 al beginnen met schakelen en overal goed in zijn.
Ik kreeg dat al bij de eerste les. Bij de tweede les mocht ik meteen alles doen wat jij opnoemde. Ik schrok me dood.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb nog geen schakelen gehad.Alleen sturen, knipperlicht, bochten, rotondes, gas geven en remmen. Remmen vind ik moeilijk (
)
Voor de rest redelijk.
Morgen kruispunten verkennen en zien hoe wat.
Komt goed Ezelltje.
Check.!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij les 1 al beginnen met schakelen en overal goed in zijn.
4.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kreeg dat al bij de eerste les. Bij de tweede les mocht ik meteen alles doen wat jij opnoemde. Ik schrok me dood.Hoeveel lessen heb jij al gehad?
Oh, ik ken wel een aantal, maar dat komt dan wel met de theorie jeweet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef Flitskikker het volgende:
Ik zou wel alle verkeersborden weten.
+ wagenziekte hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
Heb 0,0 ervaring mee, ken 0 verkeersregels en heb nog nooit een stuur aangeraakt tot mijn 1ste les. Dus beetje verstandig gezien mijn ervaring.
Al geleerd voor je theorie?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik ken wel een aantal, maar dat komt dan wel met de theorie jeweet.
En natuurlijk wel geslaagd.quote:
Mijn papa ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook
Ik weet nog goed toen wij terugkwamen van vakantie....
Al 1 jaar lang heb ik hem.quote:
Niet eens een theorieboek aangeraakt. Ook nog niet gekocht. ga ik morgen doen.quote:
Goeie ninja-edit!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet eens een theorieboek aangeraakt. Ook nog niet gekocht. ga ik morgen doen.
Nee, achteraf ben ik soms wel duizelig. Voor de rest heb ik er geen last van, maar ik heb door mijn wagenziekte wel haat aan auto's.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Wagenziekte als je achter het stuur zit?
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
http://cbr.nl/1158.pp
Zo snel mogelijk doen!
Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie moet de 1e date betalen? Jongen of meid?
OMG DIE SJEEN IS SUPERIRRITANT GODSAMME ZEG.
Maar als ik 1 dag van te voren aanvraag, wat dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Anders kan je nooit een praktijkexamen aanvragen
Het `mannetje`quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
De jongen(s).quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi fobo heeft ze ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.
Jezus wat een DOM wijf.
Hoe weet je wie de mannelijkste is?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.
Jezus wat een DOM wijf.
Dus die jongens moeten op de date zelf hun spieren tellen om tot conclusie te komen wie gaat betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de meeste spieren dit dat.
Of gewoon ieder de helft.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus die jongens moeten op de date zelf hun spieren tellen om tot conclusie te komen wie gaat betalen?
Dat moet ik altijd betalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de meeste spieren dit dat.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, als je met Ets gaat daten gaat hij aan je spieren likken.
[..]
[..]
Joosterd is een kuiken?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah.quote:
Als jij het zegt.quote:
Ik snapte het verband niet van Ezell eigenlijk.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik snapte het verband niet van Ezell eigenlijk.
Ik ga haten in dat topicquote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
mooie meter he.
Ga jij maar op je zusje hatenquote:
Oscarquote:
Geen idee, heb hele dag broodjes zien vliegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft het bij jullie ook de hele dag geregend?
Beetje, maar nu schijnt de zon en ik verwacht zo een regenboog.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben alweer terug, moest even gezeik van m'n ma aanhoren.
Croissantjes ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, heb hele dag broodjes zien vliegen.
Nee, ik heb hier nog geen regen gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ja, ook ja, maar vooral broodjes en stokbroden waardoor we vanmiddag om 3 uur niks meer in de voorraad hadden.quote:
Ik had eigenlijk even langs moeten komenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ook ja, maar vooral broodjes en stokbroden waardoor we niks meer in de voorraad hebben.
Woon je in Rotterdam dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk even langs moeten komen
quote:
Gouda, valt te doenquote:
Het is niet iedereen gegundquote:
Deze manquote:• Other massive highlights included...
•
• -A mirror. Just a mirror, the same as you would have in your bathroom. No frame, the idea (of course) is that you become the art when you look at it. Sheer brilliance, well done.
•
• -A film of some nekkid bird (who did need a bit of a trim it has to be said) covering herself in fake blood by a riverbank before rolling around in a pile of feathers. WTF?
•
• -A wooden battery box, with some wires connected to some bits of clay. The "instructions" next to it mentioned something about it signifying how power is drawn from the earth. Marvellous.
•
• -A small A4 sized bit of wall that was painted a slightly lighter shade than the rest of it. You know, as if the artist had bought one of those colour pot things and was deciding what colour to paint his living room. Genius.
•
• -And finally, what I genuinely thought was an exhibit being built. There was a workbench, some paint, tools, radio, battery drill, and for some reason some car tyres. But no, this was indeed some more "art".
•
• What a load of complete, utter, total bullocks. I could not help noticing that 75% of the people wandering round walked up to a piece, quickly pulled the expression of "WTF?", before going on to the next bit. And why did every piece have "instructions"? "The damaged sections of the laminated newspaper reflects the frosty relationship between Japan and the USA in the immeadiate post-war years...". Whatever.
•
• I really, really wanted to like it...and perhaps 10% of it was OK. But the rest of it seemed like an inordinate waste of space and time and money. Seems ludicrous when there are people out there with genuine talent that we've wasted Central London space on this bulloks.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
[..]
Maar jij bent altijd chagrijnig
moet jij nodig zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
[..]
Maar jij bent altijd chagrijnig
ik ben wel op msnquote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ BEGINT ALTIJD TRUT
EN WAAROM BEN JE NIET OP MSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |