Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie moet de 1e date betalen? Jongen of meid?
OMG DIE SJEEN IS SUPERIRRITANT GODSAMME ZEG.
Maar als ik 1 dag van te voren aanvraag, wat dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Anders kan je nooit een praktijkexamen aanvragen
Het `mannetje`quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
De jongen(s).quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie overal 'jongen' dit dat. Maar wat als 2 jongens gaan daten? Wie betaalt dan?
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi fobo heeft ze ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.
Jezus wat een DOM wijf.
Hoe weet je wie de mannelijkste is?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens sjeen zou de mannelijkste moeten betalen.
Jezus wat een DOM wijf.
Dus die jongens moeten op de date zelf hun spieren tellen om tot conclusie te komen wie gaat betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de meeste spieren dit dat.
Of gewoon ieder de helft.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus die jongens moeten op de date zelf hun spieren tellen om tot conclusie te komen wie gaat betalen?
Dat moet ik altijd betalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met de meeste spieren dit dat.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, als je met Ets gaat daten gaat hij aan je spieren likken.
[..]
[..]
Joosterd is een kuiken?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |