quote:Op maandag 13 juni 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JMR JMR WGT MAAR WAGT MAAR
schoenen
DIT TOPIC VANAF POST 18
Die zijn echt verschrikkelijkquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef dralion13 het volgende:
Ik vin het wel geyl eigenlijk, die schoenen hier
Voor jouquote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef dralion13 het volgende:
Ik vin het wel geyl eigenlijk, die schoenen hier
Mooi, die industriėle lookquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar jij bent rijk, dus mag je in uggs lopen [ afbeelding ]
Jannenquote:
Ik ga vrij vragen ok :3quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb trouwens ook maar vrij gevraagd voor dan. Beetje gek als ik dan zou moeten werken :3
Ik denk middag/begin avond jaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jannen
[..]
Ik ga vrij vragen ok :3
Tenzij ik 's ochtends moet werken. Hoelaat is het feestje? 's Middags toch?
Nu niet zo doen hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
maar ik heb ook geen leven, dus niks te vieren
Appel of aardbei?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als er maar Jip en Janneke champagne is.
Ik schrokquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
52.50 ja, van ¤ zit op zelfde toets als 5 weetje
Een keer in het jaar mag dat.quote:
HvA?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Haarklip het volgende:
Ik moet een opdracht maken voor een studiekeuzegesprek voor Interactieve Media, waarbij dit als voorbeelden worden gegeven:
[ afbeelding ]
quote:
Oh. Ik had grote namen als Tong en yvonne verwacht ofzo.quote:
Misschien ook wel, maar die zijn 24/7 Fok!.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh. Ik had grote namen als Tong en yvonne verwacht ofzo.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh. Ik had grote namen als Tong en yvonne verwacht ofzo.
Wil je het echt weten?quote:
Oh wat kut voor je. De ouders van m'n ex waren ook ongeveer zo, na 2 keer mocht ik daar niet meer langskomen omdat ik volgens hun geen aandeel in onze relatie had.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wil je het echt weten?
EXA SC #234
vanaf post 88
Wees blij, want nu heb je true lovequote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je. De ouders van m'n ex waren ook ongeveer zo, na 2 keer mocht ik daar niet meer langskomen omdat ik volgens hun geen aandeel in onze relatie had.![]()
Wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je. De ouders van m'n ex waren ook ongeveer zo, na 2 keer mocht ik daar niet meer langskomen omdat ik volgens hun geen aandeel in onze relatie had.![]()
En dit ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wees blij, want nu heb je true love
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, echt heel raar. Nouja, ben blij dat ik daar niet meer langs hoefde te komen. Het eten was echt niet te happen, en het waren echt akelige mensen. Wel heel kut dat het daardoor toen is uitgegaan, maarja..quote:
Oudersquote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt heel raar. Nouja, ben blij dat ik daar niet meer langs hoefde te komen. Het eten was echt niet te happen, en het waren echt akelige mensen. Wel heel kut dat het daardoor toen is uitgegaan, maarja..
Awwwquote:
Ik wil ook vanallesquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook vriendjes worden met klips op FB.
Friend Request gestuurd.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook vriendjes worden met klips op FB.
Are you sure?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef HappyBob het volgende:
Wat ben ik blij met mijn vrije opvoeding
Zou ik ook zijn ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef HappyBob het volgende:
Ruilen met mijn protestante?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef HappyBob het volgende:
Jaquote:
Nee dank jequote:
Bij mij was het 'wanneer kom je terug?' 'dan al? jammer'quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ] Vragen naar wie ik toe ga en waarom?Dat zou ik nooit trekken. Tevens was die optie er bij ons thuis ook niet denk ik.
[..]
Nee dank jeSowieso een beetje aan de late kant dan he
wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij mij was het 'wanneer kom je terug?' 'dan al? jammer'
Dan worden ze boos enzo :/quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
Maar wat doen je ouders eigenlijk als je wel gewoon gaat, Klinky?
Als ik liet weten dat ik weg ging, vroeg ze ook wel wanneer ik terug kwam..maar dat jammer gedeelte kwam gelukkig niet voor. Dan voel je je ook niet echt welkom 'thuis'quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij mij was het 'wanneer kom je terug?' 'dan al? jammer'
Wat houdt dat 'enzo' precies in? Want boos worden lijkt me niet echt genoeg om je tegen te houden..quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, tzal sowieso veel problemen gevenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'enzo' precies in? Want boos worden lijkt me niet echt genoeg om je tegen te houden..
Maar als je die grenzen nooit op durft te zoeken..zal de ketting alleen maar korter worden en heb je pas echt vrijheid als je het huis uit bent..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, tzal sowieso veel problemen geven![]()
Ik durf nooit de grenzen op te zoeken.
Dus volgende keer gewoon gaan ?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als je die grenzen nooit op durft te zoeken..zal de ketting alleen maar korter worden en heb je pas echt vrijheid als je het huis uit bent..
dat is wel wat ze willen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon gaan ?
En volgens mij mag ik nooit het huis uit denk ik.
Dit. Natuurlijk is het zwaar ruk, je wil ook je ouders niet teleurstellen/boos maken/wat ze dan ook worden. Maar dit werkt ook niet. Daar word jij alleen maar onwijs ongelukkig van en er verandert niets.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als je die grenzen nooit op durft te zoeken..zal de ketting alleen maar korter worden en heb je pas echt vrijheid als je het huis uit bent..
Natuurlijk, zeker voor degenen die ouders hebben die er geen probleem van maken. Wij zullen nooit weten hoe het is. Dus we kunnen ook wel allemaal raad geven, maar je zult het helaas toch zelf moeten beslissen uiteindelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En toch is het makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ga voor hun neus kotsen en dan weglopen.
Ik kan niet vertellen wat je wel of niet moet doen..ik heb zo'n situatie nooit gekend. Maar als je die grenzen nooit opzoekt en overschrijdt, dan zal al er niets veranderen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon gaan ?
En volgens mij mag ik nooit het huis uit denk ik.
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker voor degenen die ouders hebben die er geen probleem van maken. Wij zullen nooit weten hoe het is. Dus we kunnen ook wel allemaal raad geven, maar je zult het helaas toch zelf moeten beslissen uiteindelijk.
Dat laatste is wel waar. Maar ja, dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan niet vertellen wat je wel of niet moet doen..ik heb zo'n situatie nooit gekend. Maar als je die grenzen nooit opzoekt en overschrijdt, dan zal al er niets veranderen.
Het huis uitgaan kunnen ze toch niet tegenhouden. Als je klaar bent met je studie en een baan hebt is het al veel makkelijker om je eigen plekje te zoeken.
Maar niet eerlijk, dan wil ik meedoen ookquote:
Wat wil jij van Jan en mij?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar niet eerlijk, dan wil ik meedoen ookKijk jij maar even de andere kant op.
Nou, kijk, ik wil niet perse een kwartetje. Maar ik word jaloers als Klips een trio doet en ik niet mee mag doenquote:
Jij mag met KB jaquote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, kijk, ik wil niet perse een kwartetje. Maar ik word jaloers als Klips een trio doet en ik niet mee mag doenDus. Dan maar meedoen. Of met Klinker, dat mag ook.
Oke. Vooruit. Doe je voorzichtig met Klips? Dat ie niet helemaal uitgeput is en alles?quote:
Misschien uitgescheurd, maar daar heb jij niet zoveel last van ;Dquote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Vooruit. Doe je voorzichtig met Klips? Dat ie niet helemaal uitgeput is en alles?
Neuh, daar was ik toch niets mee van plan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien uitgescheurd, maar daar heb jij niet zoveel last van ;D
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ohja, ik moet nodig scheren :< al sinds vrijdag niet gedaan ;D
Ik word er bang van.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK VOEL DE PUNTJES VAN MIJN VERSTANDSKIES ZO BAM UIT MIJN TANDVLEES KOMEN DIT DAT ENG VOELT DAT.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK VOEL DE PUNTJES VAN MIJN VERSTANDSKIES ZO BAM UIT MIJN TANDVLEES KOMEN DIT DAT ENG VOELT DAT.
yeahhh yeahhhquote:
Ik heb het alleen aan de linkerkant nog. En dat doet al pijn soms tijdens het kauwen dit datquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad
Deed eerst vet pijn dat het pijn deed met eten alles
nu is het weer goed
quote:
je moet 'm wel eerst aanzettenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef Beach het volgende:
[..]Braun
Ik heb de cruzer4 en dat werkt voor geen meterna 15 min scheren is m'n baard er nog.
Werksequote:
WERKSE COSJE!! Je brengt een leegte in mijn hart die alleen door jou kan worden gevuldquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb zin om te dansenIk ben ondertussen ook aan het dansen
Maar wil gewoon lekker in de club dansen
Dansen met Bob, seks met Jan en Klips.quote:
it's all in the namequote:Op maandag 13 juni 2011 15:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dansen met Bob, seks met Jan en Klips.
Sloerie.
quote:
9 juli..beetje muziek opzetten enzo..tafels en banken aan de kant..mogelijkheden hierquote:
Jij kunt helemaal niet dansen.quote:
Krijgen we nog verdere informatie over 9 juli?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dansen is het mooiste wat er is ja
[..]
9 juli..beetje muziek opzetten enzo..tafels en banken aan de kant..mogelijkheden hier
Nee. Ik kan echt niet dansenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet dansen.
Of stiekem wel, maar dat heb je mij dan weer niet vertelt
tegen die tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Krijgen we nog verdere informatie over 9 juli?
Al is ritme toch wel moeilijk aan te lerenquote:
Ritmegevoel heeft ie wel. Dat is het punt niet. De zin om te leren dansen is meer het probleem denkquote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al is ritme toch wel moeilijk aan te lerenVriend van mij heeft daar ook nog weleens problemen mee
Chanteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ritmegevoel heeft ie wel. Dat is het punt niet. De zin om te leren dansen is meer het probleem denk
Dan is het gewoon een kwestie van vaak genoeg uitgaan tochquote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ritmegevoel heeft ie wel. Dat is het punt niet. De zin om te leren dansen is meer het probleem denk
Neuh, dan is het niet leuk, als hij het niet leuk vindtquote:
Uitgaanquote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van vaak genoeg uitgaan toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tijd voor koffie + brood
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef Beach het volgende:
Bloemie is hartstikke cool
Ze is heel tof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tijd voor koffie + brood
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
Nee ik ga serieus nooit uitquote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef HappyBob het volgende:
Serieus?Of nu gewoon grapjes maken met mij?
Ik ook nietquote:
Mwoah, ik weet nietquote:
En uitgaan met vrienden dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet nietik doe liever gewoon een feestje ofzoiets bij vrienden thuis
. Nooit zo'n behoefte gehad om uit te gaan ofzo
Ik zie geen verschilquote:
Heb je ook bejaaarde vrienden?quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie geen verschilLeg uit
[..]
Heb je ook bejaaarde vrienden?
ruilen ? grquote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mijn ouders zijn ongeveer het tegenovergestelde van dat van klink, mn moeder vindt het juist jammer dat ik niet zo vaak uit ga en stelt voor om feestjes te geven hier
Elke dag van de week. Als het maar niet My Sister's Keeper is.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar zijn de zondagen toch voor bedoeld?
Niet alleen maar dat elke dag, dat wordt saai. Maar vaak is dat wel fijn jaquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elke dag van de week. Als het maar niet My Sister's Keeper is.
Mietje! Je mag best beetje huilen bij deze film hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Elke dag van de week. Als het maar niet My Sister's Keeper is.
Doe dat danquote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mijn ouders zijn ongeveer het tegenovergestelde van dat van klink, mn moeder vindt het juist jammer dat ik niet zo vaak uit ga en stelt voor om feestjes te geven hier
Officiele ARG7 meet Party in Grunnquote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef HappyBob het volgende:
Binnenkort een groot feest bij Dralion dus?
Wel kak ver weg zeg. Draal, ga is op kamers in Amsterdam.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Officiele ARG7 meet Party in Grunn
Of Utrechtquote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel kak ver weg zeg. Draal, ga is op kamers in Amsterdam.
Ohja, dat is ook nog wel te doen.quote:
Het is altijd tijd voor etenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind het tijd voor avondeten [ afbeelding ]
hamburger?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind het tijd voor avondeten [ afbeelding ]
Ik vergeet weleens om te etenquote:
Vandaag wordt het de zalmquote:
Kloptquote:
ZALMquote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag wordt het de zalmWie weet morgen weer eens hamburgers
Krijgen we dan eten?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt
Maar jullie kunnen gerust hier komen voor een meet hoor, zullen ze geen problemen mee hebben
OMG zalmquote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag wordt het de zalmWie weet morgen weer eens hamburgers
Ik vergeet het ook altijd. Kan makkelijk een dag niet eten en het dan gewoon niet doorhebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens om te etenVandaag alleen nog maar een stuk chocola gegeten..dus dan vervroeg ik mijn avondmaal maar even
En dan wat later op de avond deel 2 [ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZALMWat voor zalm? Gerookte?
[..]
Krijgen we dan eten?
Juist toejuichen?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt
Maar jullie kunnen gerust hier komen voor een meet hoor, zullen ze geen problemen mee hebben
Ik noem gewoon iedereen bij zijn of haar username.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga met een meet wel enorm in de war raken met namen en alles
Gerookte zalm jaquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook altijd. Kan makkelijk een dag niet eten en het dan gewoon niet doorhebben
Tja, mn ouders hadden in hun jeugd een druk verenigingsleven (en ze zongen bij een jeugdkerkkoor dat op tournee is geweest door Israėl, zuid-afrika en Indonesiė) dus ze vinden het jammer dat ik niet heel vaak met vrienden afspreek ofzo.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga met een meet wel enorm in de war raken met namen en alles
Ik weet best dat jij eigenlijk Karel heet.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben best goed in namen geloof ik. Maar dat hoort ook als je juf bent.
Diederick Floris-Jan, hoe vaak moet ik het nou nog zeggenquote:
Oke Bots.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mensen slaan als ze me Klinker, Klink, Klinkie, Klinkerbotsing, KB gaan noemen hoor.
Klibo mag dus welquote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mensen slaan als ze me Klinker, Klink, Klinkie, Klinkerbotsing, KB gaan noemen hoor.
Ohja, sorryquote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Diederick Floris-Jan, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen
Een collega van mij heet Diederickquote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Diederick Floris-Jan, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen
Nee Bots ook nietquote:
Nee ook niet, geen enkele variant. Ik wil dat ik bij mijn echte naam genoemd word.quote:
Hoe noem jij JanPiraat buiten fok dan? :$quote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben best goed in namen geloof ik. Maar dat hoort ook als je juf bent.
Bij mij zaten er 3 Diederick's in een klasquote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een collega van mij heet DiederickEn zijn broer Habbo Ties.
[..]
Nee Bots ook niet
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Bloempje. het volgende:
En wie het in zijn hoofd haalt om mij dieejaaaanuuuuuhhhh te noemen, wordt bruut vermoord.
;$ Geile Gerard toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe noem jij JanPiraat buiten fok dan? :$
quote:
Haha zoveel Diederickenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bij mij zaten er 3 Diederick's in een klasMaarja, Wassenaer he.
Dus we moeten jou bloemp noemen op een meet?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Bloempje. het volgende:
En wie het in zijn hoofd haalt om mij dieejaaaanuuuuuhhhh te noemen, wordt bruut vermoord.
Maar ik wil eigenlijk helemaal niemand vermoordenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zien.
[..]
;$ Geile Gerard toch?
[..]
[..]
Haha zoveel Diedericken
Diejanuuquote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dus we moeten jou bloemp noemen op een meet?
Zoveel ken ik er niet eensquote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bij mij zaten er 3 Diederick's in een klasMaarja, Wassenaer he.
Het is DaJEN.. eigenlijk DaJenne, maar dat mag d'r moeder alleen zeggen.quote:
Ja weet ik tochquote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is DaJEN.. eigenlijk DaJenne, maar dat mag d'r moeder alleen zeggen.
Sterf en stik.quote:
Dat mag best iemand anders ook zeggen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is DaJEN.. eigenlijk DaJenne, maar dat mag d'r moeder alleen zeggen.
Ik moest hier aan denkenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
[ afbeelding ]
Daar reageer ik niet op.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef HappyBob het volgende:
Ik noem haar gewoon Miss D. [ afbeelding ]
Is van de indianen tekenwedstrijdquote:
Moet klip beter zn best doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jawel. Ik ken jouw naam.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef Bloempje. het volgende:
Op een eventuele meet kom ik niet. Als in, dan ben ik niet aanwezig. Want jullie kunnen mijn naam niet
quote:
Wij gingen toch sowieso al lesbische seks allesquote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel. Ik ken jouw naam.DUSSSS.
Zullen we dat 9 juli al doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wij gingen toch sowieso al lesbische seks alles
Ik doe mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wij gingen toch sowieso al lesbische seks alles
Jij bent een vrouw?quote:
Okequote:
Neequote:
En dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee want jij hebt een pimul en dat telt niet
Spannend dit dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke
[..]
Neejij doet al seksen met Jan en Breezer.
Nee gek, gewoon Breezer z'n bed, veel comfortabeler.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend dit dat.We doen het dan wel in de wc, ok?
Ohja, stom van me!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gek, gewoon Breezer z'n bed, veel comfortabeler.
Ik mag jou best doen als ik wilquote:Op maandag 13 juni 2011 16:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke
[..]
Neejij doet al seksen met Jan en Breezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |