Heerlijk met Southwest.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Wow dit topic is dood.
Heeft er iemand hier de American Steakhouse Melt al geprobeerd? Ben niet zo'n Subway fan maar die ziet er wel interessant uit.
Is dat iets wat er af en toe is? Ik heb de app nog niet zo langquote:
Geen idee, heb de app ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dat iets wat er af en toe is? Ik heb de app nog niet zo lang
Ja, ik kreeg bij mijn laatste bezoek een vel met allerlei bonnen (o.a. een 30cm sub naar keuze voor 5¤, en koffie + een cookie voor 1¤).quote:
meatball marinara is eruit.quote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zag op FB voorbij komen dat de American Steakhouse voortaan altijd in het assortiment zit, geen actie meer.
Ga je niet gewoon met Happy Hour dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:58 schreef Mandéra het volgende:
Subway- heb er al een hoop heerlijke lunches gehad. Pak meestal de Subway Club met pittige kaas, sla, tomaat, komkommer en BBQ saus. Ga eigenlijk altijd bij Subway Maastricht. Wel beun personeel. Moet ook altijd een ander bedrag betalen, broodje + plus drinken is normaal 9,20 maar de afgelopen weken heb ik al verschillende dagen 6,20 moeten betalen. Dan wordt mijn 30 cm als 15 cm aangeslagen door het geweldige personeel aldaar.
Maar wel heerlijke broodjes daarom!
Happy Hour?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je niet gewoon met Happy Hour dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |