Sax!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag zijn we naar de open dag van de muziekschool geweest. Ik heb toevallig eens mogen proberen op saxofoon, dat ga ik echt nog eens leren! En vriend op electrische gitaar, dus dat komt er ook nog ooit
Isa heeft vanalles geprobeerd: cello, dwarsfluit, saxofoon, electrische gitaar, hobo, harp, keyboard en viool. Vooralsnog hebben we haar voor volgend schooljaar ingeschreven voor de cursus 'Ontdek je favoriete instrument', maar de vraag is of daar genoeg aanmeldingen voor komen. Mocht dat niet het geval zijn, dan wordt het toch echt viool
Geen flauw idee hoe wij aan zo'n klassiek-geïnteresseerd kind komen
Niet elk kind, gezien het sip kijken van het meisje en het jongetje in spe, die wel ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik heb zelf vroeger regelmatig zo gestaan, met mijn saxje, en reken maar dat dat zeker niet gedwongen was!
Denk je nou echt serieus dat, afgezien van die accordeon-zigeuner-kindjes, alle kindjes die zo staan door hun ouders gedwongen worden?![]()
Hoe oud ben je evenstar? En bij welke vereniging zat je? misschien hebben we weleens tegen elkaar gespeeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb ook volleybal gedaan, mijn pap speelde vroeger ook volleybal en die werd onze coach! En hij zette me bij slecht spel even goed aan de kantal speelde ik wel bijna altijd omdat ik verdedigend het sterkste was
.
In de jeugdcompetitie speel je regionaal en bij kampioenstitel provinciale nacompetitie hier.
Ik ben benieuwd of in de toekomst de dame volgt
Bang voor het instrument? 't is ook een vrij groot glimmend ding natuurlijk, best imponerend voor een klein kind. Zo vond ik vroeger als klein kereltje een accordeon echt een vreselijk instrument.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn oudste vind mijn sax heel erg interessant: 'Ga jij weer toeteren mama?'. Mijn jongste is er echt panisch voor. Nog voor ik speelde. Ik haalde hem de eerste keer uit de koffer: Nee, mama, nee... die... uit... nee! En brullen!![]()
![]()
Echt zielig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |