Isook! ik bedoel ook niet dat het slecht is, 'om herhaling van situaties te voorkomen'quote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef Jore het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk alleen maar goed. De situatie is zoals hij is (eigenlijk: was) en dat kan je helaas niet meer terugdraaien. Ik juich zorgvuldigheid in dit soort situaties juist toe. Wel jammer dat de kinderarts haar afkeuring zo laat doorschemeren.
Wat betreft het praten: ik vind dat daar in dit topic soms wel heel makkelijk over gedaan wordt. Een paar woorden spreken met 2,5 jaar is gewoon botweg een flinke spraak/taalachterstand. Dat hoeft niet te betekenen dat je kind nooit fatsoenlijk gaat praten, maar ik vind het heel goed dat het in de gaten gehouden wordt en ik vind de zorgen van de kinderarts geenszins onterecht.
Volgens mij is Jore logopedist.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar heb ik ook opgezeten, voor de Rrrrr, niets geholpen ovegigens
Bij elin helpt het om haar te laten kiezen, dat doe ik tenminstequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:28 schreef Estrys het volgende:
Argh, Seb wil geen kant op. Of liever gezegd hij wil alle kanten op behalve de mijne. Zeg ik A, zegt hij B en andersom. Hij roept al twee dagen 'iets anders' als ik hem een boterham geef, als we naar de speeltuin gaan, als ik een filmpje aanzet. Hij wil 'iets anders'![]()
Gisteren wilde hij op de skatebaan rijden met zijn loopfiets, maar na een half uur moesten we naar huis. Hij wilde nog naar de speeltuin. Nee Seb we gaan nu naar huis, we gaan niet naar de speeltuin. 'ECHT WEL'Hadden we geluk dat papa net voorbij kwam met de auto, snel hem in de auto gezet. Maar toen wilde hij niet in zijn stoel, alsof we met een speenvarken naar de slachtbank gingen
![]()
Hij is niet uit bed te branden en wil dan niks, geen kleren aan, geen schone luier, niet op het potje, niks niks niks. En ik heb zoooo geen zin in die strijd om zeven uur in de ochtend.
quote:
Dat doe ik. Dan zegt ie 'neeeee iets anders'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij elin helpt het om haar te laten kiezen, dat doe ik tenminste
roze of blauwe sokken aan, smeerworst of kaas, blauwe schoenen of bruine schoenen, nog even op de glijbaan of nog even op de wip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |