abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:32:24 #26
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98154182
Dank voor alle felicitaties! Zal het doorgeven ;)

K_P! Jij ook hier? Leuk leuk!
pi_98161566
van harte!

en Elin kneep me net in mn arm met een boos 'HEY :( Doe jij eens MAAL!'
Copycat :D soms pakt ze mijn hoofd tussen beide handen en dan roept ze, LUISTER MIJ NOU!
En als we te langzaam zijn dan roept ze, 'KOM OP NOU !'
pi_98164931
Mikoxx. feli met je peuterduo! Welkom hier!

Haha, Elin, heerlijk die fase :Y

Kijk deze nou eens vanmiddag:
En inmiddels stapt hij zelf ook op en af
*)
pi_98165175
knap O+
pi_98167016
net ontdekt
Hand-, voet- en mondziekte

jippie, wist al dat het heerst op t K.D.V. normaal ontspringt ze de dans met alles :P maar heb de eerste 3 blaartjes al ontdekt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 juni 2011 @ 19:08:12 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98167334
wauw! goed hoor chris *O*

KD: Kan dat geen kwaad voor jou ?? beterschap iig voor Elin
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98167369
Nope niet dat ik weet iig..
pi_98168038
Ai KD.. Heeft ze er verder veel last van?
pi_98174424
ze liet me r handje zien en daar zaten wat blaartjes op, hoop dus dat ze niet teveel pijn heeft
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:08:33 #35
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98178319
Oei, sterkte ermee KD!
Wat knap van Chris :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:28:29 #36
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98179688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Mikoxx. feli met je peuterduo! Welkom hier!

Haha, Elin, heerlijk die fase :Y

Kijk deze nou eens vanmiddag:
En inmiddels stapt hij zelf ook op en af
*)
Kijk hem eens gaan. Wat goed zeg!! ^O^ ^O^

Beterschap voor Elin Kleurdoos.

Vanavond hebben wij 10-minutengesprek gehad over Lennon... korte samenvatting: leuk vrolijk mannetje met een eigen willetje. Daar komt het ook op neer wat ons betreft. :Y
Leuk om te horen hoe hij het in de groep doet... hij blijkt dus meer te volgen dan de "leider" te zijn, maar als hij geen zin meer heeft, stopt hij ook gewoon met wat ze aan het doen zijn. :D
Make love, not war ☮
pi_98190764
Beterschap ermee KD, hopelijk heeft ze er niet teveel last van.

Wat leuk zo'n gesprek Diaan, dat doen ze bij ons eigenlijk niet. Op verzoek wel denk ik.

Wat betreft Disney, ik zou nog even wachten tot Lennon wat ouder is. Het is op zich wel leuk maar als ze twee zijn hebben ze er eigenlijk nog weinig aan. Het is allemaal nogal veel om te verwerken denk ik. En het wachten is met grotere kinderen al niet leuk maar met van die kleintjes vond ik het ronduit drama. Hij snapte het niet, drie kwartier tussen al die mensen staan voor 1,5 minuut in een attractie. Ik heb een poging gedaan om het uit te leggen maar geloof niet dat hij het begreep. Hij begreep ook niet dat hij dan na 1,5 minuut weer uit de attractie moest, dus moest je hem echt loswrikken en was het drama.
Voor een peuter van twee is een binnenspeeltuin om de hoek waarschijnlijk leuker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_98191005
Fijn, zo'n goed gesprek Diaan. Ook de sociale dingen. Dat zie je toch niet echt bij het halen en brengen.
pi_98193581
Fijn dat het een goed gesprek was Diaan.

Ik weet ff niet wat ik met Tyler aan moet soms. Hij kan enorm driftig zijn. En heel hard slaan en gillen. Hij gaat zo Kim nog achterna. ;(
Volgens de gezinshulp moet ik hem negeren en afweren. Dat helpt niet best en afleiden al helemaal niet.
En zo ineens *poef* is het weer over.
Herkenbaar?
pi_98194324
Mikoxx, gefeliciteerd met je twee jongens! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_98194450
Klinkt goed Diaan :Y
Beterschap voor Elin!

Lastig Ingrid. Ziet hij dat soort gedrag bij zijn zus dan?
En waarom heb je het idee dat negeren niet werkt?
Heb je hem al eens gevraagd waarom hij soms zo boos wordt? Klinkt mischien dom, maar soms krijg je dan toch ineens een antwoord waar je zelf nog niet over na had gedacht ;)

Ik zou toch gaan voor het negeren. Zet hem op de gang/ in de hoek en laat hem even uitkuren en zeg hem dat hij maar moet zeggen als hij klaar is.
Maarja mischien dat dat inderdaad niet werkt als hij echt heel erg overstuur is.
Lastig...
pi_98195366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Diaan.

Ik weet ff niet wat ik met Tyler aan moet soms. Hij kan enorm driftig zijn. En heel hard slaan en gillen. Hij gaat zo Kim nog achterna. ;(
Volgens de gezinshulp moet ik hem negeren en afweren. Dat helpt niet best en afleiden al helemaal niet.
En zo ineens *poef* is het weer over.
Herkenbaar?
Veel anders dan negeren en afweren kun je denk ik niet doen als afleiden niet werkt. Seb heeft het heel soms en dan werkt niks. Negeren dan maar. Ik zet hem op de gang en zeg dat hij terig moet komen als het over is. Ik begrijp dat je onzeker bent en bang bent dat het net zoals zijn zus is maar weet je je doet het hartstikke goed Ingrid ^O^ Heb vertrouwen.

Ik vind het lastigste dat Seb dingen uitlokt en me uit gaat proberen. Hij doet expres iets terwijl hij weet dat hij het niet mag en als ik hem zeg dat het niet mag gaat hij lachen en als ik dan boos ben en hem op de trap zet en daar laat zitten dan lacht hij me in mijn gezicht uit. Zo verschrikkelijk irritant. Bij zijn vader en mijn moeder doet hij dat dus niet. Hij neemt me gewoon niet serieus. }:| En ik ben echt best consequent naar mijn mening.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_98195770
Beterschap voor Elin :*

Diaan, fijn dat het gesprek zo goed ging en dat Lennon het zo goed doet.

Ingrid, geduld is een schone zaak zegt men wel eens, en met kinderen (juist vooral met kinderen) is dat lastig te beproeven. Volhouden ... negeren/afweren en afleiden is ook in mijn ogen het beste wat je kunt doen.
pi_98197213
Ingrid, don't panic ;)
Wat de rest ook zegt: blijf consequent.
Negeren helpt hier wel, maar niet tijdens die heftige fases. Dan heeft hij het echt nodig om naar de gang te gaan. Even 2 minuutjes uitrazen. Daarna is het meestal wel over. Heel zeldzaam nog eens 2 minuten erna (of 2x2).

Als Chris zo'n dwarse dag had, probeerde ik hem ook wel meer bezig te houden. Een half uurtje koekjesbakken, was een half uur rust. Of even uitrazen bij de kinderboerderij. Dat soort dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 juni 2011 @ 12:54:30 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98197442
negeren en afweren zou ik juist niet doen. Als Jan zo'n bui had wilde het nog wel eens helpen om heel stevig (in een soort houdgreep) tegen me aan te houden en zachtjes in z'n oor fluisteren/blazen tot hij rustig was. Juist als ze zo'n bui hebben is het imo belangrijk dat ze voelen dat je er dan ook voor ze bent. Dat bereik je niet door ze af te weren en te negeren...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 juni 2011 @ 12:55:26 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98197469
Overigens is Jan die fase nu dus voorbij, ik heb er zelf ook moeite mee gehad hoor ingrid :*

pi_98197528
DJMO, als ik dat met Chris deed, zou ik onder de blauwe plekken en krassen zitten. Die begon 5 keer zo hard te vechten in zo'n houtgreep. Op de gang was hij in 2 minuten rustig, om daarna even goed te knuffelen.
Je moet ook kijken wat bij je eigen kind werkt..
pi_98197727
elk kindje en elk gezin heeft zo een eigen aanpak. rustig aan ingrid :* probeer eerst eens een weekje of wat of dit werkt (negeren, afweren, afleiden). mocht het allemaal niks uithalen probeer je een andere aanpak, weer een paar weken.

bij selene werkt afleiden niet hoor :N die vat dat op als "woehoe! ik heb mijn zin *O* middels klieren heeft mama enkel aandacht voor mijmijmij", waarna ze enkel meer kliert dan ;( bij haar werkt een direct lik-op-stuk beleid beter. als ze bv niet mee wil werken met aankleden 's ochtends loop ik gewoon na 2 x waarschuwen weg. ok. jij wil niet aankleden. prima. maar kindjes die niet aangeklleed zijn komen ook niet naar beneden. ik ben wel heel strikt heel consequent dat ik eerst 2 x waarschuw *en* uitleg waarom ik waarschuw *en* haar vraag waarom ze 'zo' doet. tsja. zoveel gezinnen, zoveel verschillende aanpakken he ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:03:07 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98197765
Ingrid, ik zou ook negeren en positief gedrag belonen. Werkt naar mijn idee echt en het zorgt voor een betere sfeer dan wanneer je steeds de confrontatie aangaat. En een duidelijke strafplek die je alleen gebruikt als het écht écht niet meer gaat. Dus bij hoge uitzondering. Sterkte ermee!

Diaan, fijn zeg, zo'n 10 minutengesprekje! En fijn ook, dat jullie Lennon erin herkennen. Lijkt mij ook heel prettig trouwens, bij ons kdv doen ze dat volgens mij niet, zal eens informeren.

Hier een kort nachtje gehad... de jongens hadden veel te verwerken geloof ik. Uiteindelijk hebben ze vanmorgen tot half 10 geslapen (na al dat gespook 's nachts), beetje jammer dat je er zelf op zo'n ochtend wel vroeg uit moet..... :O
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:29:48 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98218790
Morgen trakteren op het kdv!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')