quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef DJMO het volgende:jezus christis, ik ben even naar de KNO en er is half topic volgeluld over me

(of niet, weinig zin om alles terug te lezen). Enfin, om er nog even op terug te komen: wat books zegt, is misschien ten dele waar. Aan de andere kant, zowel ik, als mijn ouders, en dochter hebben een bril. Bij het consultatiebureau werd een jaar (!) geleden al gezegd dat ze zijn ogen extra in de gaten wilde houden hierom. Is het dan heel vreemd dat ik me zorgen maak om zo'n opmerking van de PSZ die er bovendien op getraind zijn om dat soort problemen vroegtijdig te onderkennen?
en verder, Jan mankeert uiterlijk misschien niets en gek is hij ook niet, maar wie ben ik om te zeggen dat hij geen KIDD heeft? Wie ben ik om te weigeren een manueel therapeut te bezoeken en te kijken of hij er baat bij heeft? Als dit niets uithaalt kan ik altijd nog met een gedragsdeskundige gaan praten. Voor nu werd ik er op gewezen dat Jan wel erg veel leek op haar zoontje .. toen ze hem beschreef qua gedrag was het alsof ze over Jan zat te praten. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat mijn kind kerngezond is en niets mankeert. Welke ouder vind het fijn om toe te geven dat zijn of haar kind misschien wel iets mankeert maar wat niet zichtbaar is, en het daardoor des te moeilijker te accepteren is?
Ja, ik ben (nog steeds) onzeker, en zal dat waarschijnlijk nog wel een tijd blijven ook. En juist daarom wil ik alles uit de kast halen en tot op de bodem gaan om uit te sluiten dat hij bepaalde dingen heeft of juist niet heeft. soit, dan maar een hypochonder in jullie ogen.
Je bent geen hypochonder, je bent iemand die in mijn ogen probeerd alle anderacht op je te vestigen met allerlei dingen die nooit erg positief zijn. Je gooit je hele hebben en houwen op internet, maar het vervolgens gek vindt als er mensen zijn die een bepaald beeld van je hebben.
Wie ben jij om te zeggen dat hij geen KIDD heeft? Wie ben jij om te zeggen dat hij het wel heeft...zo kun je de vraag ook stellen. Ga je alles wat mensen roepen serieus nemen en er achteraan...behalve achter iets wat mischien wel voor de hand liggender is?
Sorry maar vindt je het heel erg raar dat mensen zoals zo'n ka een bepaalde menig over je hebben. Kijk eens naar de historie...Je zeurt altijd over jeugdzorg en weet ik veel wat. Maar ik ben blij dat dat soort mensen er zijn om mensen zoals jij in de gaten te houden. Jij hebt ervoor gekozen bepaalde dingen te doen, dan draag je ook maar de gevolgen...en 2 van die gevolgen is dat mensen een bepaald beeld van je hebben en die mening niet perse onder stoelen of banken steken.
Zo, ik zal wel te ver gaan in mijn post, boeit me ook niet. Maar het irriteert met echt mateloos dat je zo kortzichtig bent en zo om je eigen dommigheid heenkijkt
Hetzelfde als laatst dat filmpje van jan die net wakker was en jij het kind loopt te sarren door hem allemaal vragen te stellen. Of dat jan iets doet wat niet mag en jij de camera gaat pakken om het op te nemen in plaats van hem terechht te wijzen. Vind je het heel gek dat je kind driftbuien krijgt, ondeugend is en niet weet wat hij wel en niet mag...echt?