Zonder LeBron lagen ze er al in de 2e ronde uitquote:Op maandag 13 juni 2011 04:21 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen Lebron ruilen, die gast brengt ongeluk en is slecht!!
Whehequote:Op maandag 13 juni 2011 04:21 schreef Doublepain het volgende:
Volgend seizoen Lebron ruilen, die gast brengt ongeluk en is slecht!!
En waar is ie nu dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:22 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Zonder LeBron lagen ze er al in de 2e ronde uit
Leek er wel op idd jaquote:
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 13 juni 2011 04:25 schreef sanakthe het volgende:
Dat is toch echt een foul van Chalmers of wat?
Jupquote:Op maandag 13 juni 2011 04:25 schreef sanakthe het volgende:
Dat is toch echt een foul van Chalmers of wat?
Ok, speciaal voor de mierenneukers om half 5 's nachtsquote:
College is veel leuker wat dat betreftquote:Op maandag 13 juni 2011 04:33 schreef sanakthe het volgende:
Wat is de sfeer in het publiek toch saai eigenlijk - 0,0 originaliteit
Zeer zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 04:34 schreef Reanimation het volgende:
[..]
College is veel leuker wat dat betreft
U mad?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van hem? lachen?
twitter:l3nt twitterde op maandag 13-06-2011 om 04:40:07achteraf gezien waren die dansende oude wijven best logisch.. @MiamiHEAT @DallasMavs#NBAFinals#game6#sport1 reageer retweet
Hey frusti bandwagoneer, nooit meer een team met lebron kiezen, ok.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van hem? lachen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 04:41 schreef hole1988 het volgende:
twitter:l3nt twitterde op maandag 13-06-2011 om 04:40:07achteraf gezien waren die dansende oude wijven best logisch.. @MiamiHEAT @DallasMavs#NBAFinals#game6#sport1 reageer retweet
Lebron koos mijn team..quote:Op maandag 13 juni 2011 04:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hey frusti bandwagoneer, nooit meer een team met lebron kiezen, ok.
quote:Op maandag 13 juni 2011 04:43 schreef Djokotron het volgende:
Heerlijke dag vandaag.
Even wachten op caps van een jankede lebron, jwz.
Zeg dat welquote:Op maandag 13 juni 2011 05:08 schreef TheFastOne het volgende:
Ik kan met een gerust hart gaan slapen
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:42 schreef Greetings het volgende:
Oja en idd Lebron had toch gelijk met zijn "not 1, not 2, not 3, not 4, not 5, not 6, not 7"
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:42 schreef Greetings het volgende:
Oja en idd Lebron had toch gelijk met zijn "not 1, not 2, not 3, not 4, not 5, not 6, not 7"
quote:
quote:Not 1, not 2, not 3, not 4, not 5, not 6, not 7...8 points in game 4..
Miami was natuurlijk de grote favoriet, samen met de Lakers waarvan verwacht werd dat ze de nog een keer zouden winnen...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Sterke play-off run van de Mavs.Leuk voor Dirk, Kidd en Terry dat ze nu een ring hebben.
Ik heb de NBA niet zo intensief gevolgd de laatste jaren, maar werd Dallas voor dit seizoen al tot de grote favorieten gerekend? Of was het in de ogen van de kenners een long shot dat ze het zouden redden?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef D-Wade het volgende:
Haha lijkt wel of mensen de jackpot hebben gewonnen. Zo blij zijn ze met het feit dat Lebron heeft verloren. Stelletje haters
Vond de persconferentie waar 'ie samen met Wade zat toch wel krom, de opmerking dat al 'the haters' morgen weer opstaan en weer naar hun werk moeten. M.a.w. jij bent arm en ik ben rijk.quote:
Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef DrSmoke het volgende:
Jammergenoeg geen nieuwe rant van LeBatard,
Letterlijk:quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef popolon het volgende:
De paints duiken al op op het GM board.
[..]
Vond de persconferentie waar 'ie samen met Wade zat toch wel krom, de opmerking dat al 'the haters' morgen weer opstaan en weer naar hun werk moeten. M.a.w. jij bent arm en ik ben rijk.![]()
Gast hou toch je mond en laat volgend seizoen hoe 't moet, dit gezwam van hem en Wade, het mediacircus het hele seizoen door is nu een grote backfire geworden.
Hahahahaaquote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Shivo het volgende:
Tomorrow is Lebron day in Dallas; everybody gets to leave work twelve minutes early.
Als ie zulke dingen niet zou zeggen had ie misschien niet zo veel haters.. wat een drol zegquote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Letterlijk:
"At the end of the day, all of the people that were rooting for me to fail, tomorrow they'll have to wake up and have the same life that [they had] before they woke up today. They got the same personal problems they had today and I'm going to continue to live the way I want to live and continue to do the things I want to do."
Blijft een D-bag eerste klas
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Shivo het volgende:
Tomorrow is Lebron day in Dallas; everybody gets to leave work twelve minutes early.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:24 schreef Cani het volgende:
[..]
Ja als je in het begin al zegt van ''7 championships'' dat is gewoon disrespectful tegenover andere teams en spelers. Logisch dat Miami dan zoveel wordt gehaat zowel door spelers en door fans.
En de neutrale kijker stapt meestal in de bandwagon van Cryami Heat omdat James er speelt.
Vergelijkingen met Jordan... ik zou zeggen nooit meer doen!
@Djokotron: hoe ging dat rijmpje ookal weer lol
Ik doelde niet op LeBron James, maar op Dan LeBatard: een behoorlijk subjectieve "journalist" uit Miami, bekend van o.a. ESPN en vooral z'n eigen radioshow. Hij komt regelmatig met een rant waarin hij helemaal los gaat op alles en iedereen die het heeft aangedurft om kritiek op de Heat te hebben. Hier bijvoorbeeld z'n rant na de serie tegen de Bulls. Ontzettend fout, maar ik vind die emotie prachtigquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Vond de persconferentie waar 'ie samen met Wade zat toch wel krom, de opmerking dat al 'the haters' morgen weer opstaan en weer naar hun werk moeten. M.a.w. jij bent arm en ik ben rijk.![]()
Gast hou toch je mond en laat volgend seizoen hoe 't moet, dit gezwam van hem en Wade, het mediacircus het hele seizoen door is nu een grote backfire geworden.
Ik vind het bestquote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Letterlijk:
"At the end of the day, all of the people that were rooting for me to fail, tomorrow they'll have to wake up and have the same life that [they had] before they woke up today. They got the same personal problems they had today and I'm going to continue to live the way I want to live and continue to do the things I want to do."
Blijft een D-bag eerste klas
Hihihquote:Op maandag 13 juni 2011 15:51 schreef BramPowert het volgende:
Why didn't Lebron go to college? Because he didn’t wanna show up for the finals.
Chemistry was er zeker, kijk maar naar de Bulls en Celtics series.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hihih
Moet trouwens zeggen dat Bosh nogal 'normaal' reageerde. Hoewel LeBron natuurlijk erg goed is, is het waarschijnlijk gewoon niet goed geweest dat hij in het team gekomen is. Zolang ie die 'act' van hem gaat aanhouden, zal er weinig chemistry komen denk ik.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:51 schreef BramPowert het volgende:
Why didn't Lebron go to college? Because he didn’t wanna show up for the finals.
Ha! Heb je die zelf bedacht.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:38 schreef BramPowert het volgende:
I asked lebron to change one dollar. I got only $ 0,75 because he didn't have a fourth quarter...
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:43 schreef BramPowert het volgende:
Ken je de nieuwe ringtone van Lebron al? Hij trilt alleen maar, want hij heeft geen ring
Ik vind hem een van de beste van de NBA.. Maar zijn hype vind ik echt irritant.. Hij heeft de HEAT belachelijk gemaakt, al die media aandacht.. HEAT is nu een van de meest gehate clubs van de NBA.. Vind ik jammer, ik was er altijd al fan van.. Vooral van DWADE, maarja volgend seizoen dan maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef UnitedStates het volgende:
Snap niet waar al deze haat op Lebron vandaan komt?
Iedereen zegt dat hij geen ''4th quarter heeft''
Dit is alleen gebleken vs Mavs.
Lebron is de meest effectieve speler in het 4de kwart in de gehele NBA.
Geniaalquote:Op maandag 13 juni 2011 16:43 schreef BramPowert het volgende:
Ken je de nieuwe ringtone van Lebron al? Hij trilt alleen maar, want hij heeft geen ring
Ik heb er destijds een paar bij de Footlocker gehaaldquote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
In het vorige topic had ik het ook gevraagd maar toen volgens mij geen reactie, nog een keer proberen.
Waar halen jullie je nba shirts vandaan? Rechtstreek uit Amerika of op een andere manier?
Ben niet zo'n fan van Ebay, teveel gedoequote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Chase_Utley het volgende:
EBay is your friend. Alleen veel fakes aanwezig.
Welk shirt zoek je precies?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van Ebay, teveel gedoe
Zit nu even naar deze site te kijken: http://www.nbashirts.nl/
Ze hebben daar niet al te veel shirts maar er staan zeker wel een paar leuke tussen.
Vergelijking loopt een beetje mank. Duke, Ajax, Lakers, Pats hebben allemaal een overvolle prijzenkast. LeBron niet. Het gehaat is dus ZEKER niet te vergelijken...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DrSmoke het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Die haat is gewoon pure afgunst. Het lijkt mij toch best prima als anderen jaloers zijn op "jouw" team. Kijk naar Ajax, Patriots (NFL), Duke (College Basketbal) en ook de Lakers. Het zijn de meest succesvolle teams/clubs die het meest gehaat zijn. Je moet het eigenlijk dus als een compliment zien.
Jij gaat nu teams vergelijken met een speler..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef DUK het volgende:
[..]
Vergelijking loopt een beetje mank. Duke, Ajax, Lakers, Pats hebben allemaal een overvolle prijzenkast. LeBron niet. Het gehaat is dus ZEKER niet te vergelijken...
Uit Amerika, als ze korting hebben op shipping dan vaak direct van nbastore.com of anders via een vriend van me die het dan voor me opstuurtquote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
In het vorige topic had ik het ook gevraagd maar toen volgens mij geen reactie, nog een keer proberen.
Waar halen jullie je nba shirts vandaan? Rechtstreek uit Amerika of op een andere manier?
Zijn statistieken bewijzen ook dat hij de beste speler is in het 4de kwart.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Uit Amerika, als ze korting hebben op shipping dan vaak direct van nbastore.com of anders via een vriend van me die het dan voor me opstuurt![]()
Zit er serieus aan te denken om een shirt van http://www.dirkswish.com/ te halen![]()
Die 4th quarter grapjes zijn geinig maar tegen Celtics en Bulls was ie in het vierde kwart wel de man... maar dan in de finals het zo gigantisch hard af te laten weten
KB fanboys?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn statistieken bewijzen ook dat hij de beste speler is in het 4de kwart.
Ach ja, laat de KB fanboys maar haten
Lebron werd teminste niet gesweept door de Mavs.
Ik vergelijk niets. Zeg juist dat er geen vergelijking valt te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Jij gaat nu teams vergelijken met een speler..
Die vergelijking loopt ook een beetje mank
Kobe wordt ook gehaat. Tegenwoordig met alle social media is het natuurlijk veel makkelijker om haat te zaaien.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef DUK het volgende:
[..]
Ik vergelijk niets. Zeg juist dat er geen vergelijking valt te maken.
Wellicht moeten mensen die zich afvragen waarom LeBron zo gehaat wordt eens nagaan waarom topnotch players uit het verleden zoals MJ, Magic, Hakeem, Kareem door nagenoeg niemand gehaat werden... Als je al een topspeler bent (er is denk ik niemand die dat zal ontkennen) gedraag je dan ook zo...
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Griffin & Wade. Denk dat ik toch voor Griffin ga, het is zo bizar om te zien hoe makkelijk die gast kan dunken. Op die ene site staan ze voor 55-60 euro, dat is toch niet heel duur of wel?quote:
denk dat als je goed zoekt je ze nog goedkoper kunt krijgen maar 55-60 euro is geen verkeerde prijs nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen Griffin & Wade. Denk dat ik toch voor Griffin ga, het is zo bizar om te zien hoe makkelijk die gast kan dunken. Op die ene site staan ze voor 55-60 euro, dat is toch niet heel duur of wel?
Daar probeert iemand snel veel geld te verdienen. Vraag me af hoe dit juridisch zit, interessant.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Cliffy het volgende:
Zit er serieus aan te denken om een shirt van http://www.dirkswish.com/ te halen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef DUK het volgende:
[..]
Ik vergelijk niets. Zeg juist dat er geen vergelijking valt te maken.
Wellicht moeten mensen die zich afvragen waarom LeBron zo gehaat wordt eens nagaan waarom topnotch players uit het verleden zoals MJ, Magic, Hakeem, Kareem door nagenoeg niemand gehaat werden... Als je al een topspeler bent (er is denk ik niemand die dat zal ontkennen) gedraag je dan ook zo...
Als het allemaal legaal is, dan heeft diegene een leuk handeltje aankomende weken/maandenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar probeert iemand snel veel geld te verdienen. Vraag me af hoe dit juridisch zit, interessant.
Fuck it, ik bestel er gewoon één bij dat nbashirts.nl. Een avondje stappen of een nba shirtje erbij. Geen moeilijke keuzequote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
denk dat als je goed zoekt je ze nog goedkoper kunt krijgen maar 55-60 euro is geen verkeerde prijs nee.
Duur en grote kans op extra kosten qua douane en invoerkosten.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef DUK het volgende:
Ik zou niet zo snel een NBA shirt kopen maar NBAstore.com lijkt me toch de meest voor de hand liggende keuze? Of is het daar allemaal te duur?
Als ik bij NBA Store kijk is een shirt van bijvoorbeeld Wade $45 dollar. Ik neem aan dat er dan nog een hoop bijkomt om hem naar Nederland te verzenden. Als het zo weinig scheelt dan bestel ik hem liever in nederland en heb ik wat meer zekerheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef DUK het volgende:
Ik zou niet zo snel een NBA shirt kopen maar NBAstore.com lijkt me toch de meest voor de hand liggende keuze? Of is het daar allemaal te duur?
Check wel ff of je een Adidas of een Champion jersey krijgt.. bij die Champion dingen wil de kleur nog wel eens afwijken...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ik bij NBA Store kijk is een shirt van bijvoorbeeld Wade $45 dollar. Ik neem aan dat er dan nog een hoop bijkomt om hem naar Nederland te verzenden. Als het zo weinig scheelt dan bestel ik hem liever in nederland en heb ik wat meer zekerheid.
Welk succes?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DrSmoke het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Die haat is gewoon pure afgunst. Het lijkt mij toch best prima als anderen jaloers zijn op "jouw" team. Kijk naar Ajax, Patriots (NFL), Duke (College Basketbal) en ook de Lakers. Het zijn de meest succesvolle teams/clubs die het meest gehaat zijn. Je moet het eigenlijk dus als een compliment zien.
Volgens mij zijn het gewoon Adidas shirts. Dat staat in ieder geval op de foto's dus daar ga ik wel vanuitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Check wel ff of je een Adidas of een Champion jersey krijgt.. bij die Champion dingen wil de kleur nog wel eens afwijken...
Toch nog even die steek naar Kobe. Schattig is dat he.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Maar als jij zo gezien wordt als de beste en het in de Finals niet laat zien, dat spreekt voor zich. Net als Barkley e.d. altijd die zonde over zich houden over dat ze nooit een ring hadden, maar toch hele goede spelers waren.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Chemistry was er zeker, kijk maar naar de Bulls en Celtics series.
Lebron was de absolute ster van de Heat in beide series.
Aangezien Lebron nu in de Finals er vrij weinig van bakte krijg je nu comments als deze.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, Kobe werd ook gezien als de beste ter wereld en heeft het eigenlijk ook nooit laten zien in de Finals, trek de stats er maar op na.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Maar als jij zo gezien wordt als de beste en het in de Finals niet laat zien, dat spreekt voor zich. Net als Barkley e.d. altijd die zonde over zich houden over dat ze nooit een ring hadden, maar toch hele goede spelers waren.
Moet ik wel aan toevoegen dat ie in dezer jaren een ring gaat pakken, daar heeft ie de kwaliteiten voor. En dat jij dan gaat suggereren over die comments. Ik herinnerde me in begin van het seizoen dat het een issue was. Het delen van de bal. (Correct me if i'm wrong). Toen ik die interviews ook zag, gaven ze zelf ook aan dat ze meer een team moeten zijn.
Denk als ze dat voor elkaar krijgen dat ze dan wel onverslaanbaar worden. Kijkend naar die kwaliteiten die daar rondlopen.
En die haat tegen de 'grote teams' daar heb ik persoonlijk geen probleem mee. Lakers kan ik af en toe van genieten en Heat eveneens. Het heeft meer bij mij met die attitude te maken. Bv dat filmpje dat Wade en James over Nowitzki z'n gezondheid grapjes maken, op zulk soort momenten leer jij je toch kennen. Wat jammer is, want ze hebben het totaal niet nodig.
Ach, denk dat dit ook een one-time-shot is voor Dallas. Denk persoonlijk niet dat ze volgend jaar weer in de Finals staan. Daarom gunde ik ze het ook wel. Miami krijgt zijn tijd nog wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, Kobe werd ook gezien als de beste ter wereld en heeft het eigenlijk ook nooit laten zien in de Finals, trek de stats er maar op na.
Overigens is het team echt naar elkaar toegegroeid, dat zag je gewoon tijdens de playoffs, dat het er dan helaas niet uitkomt tegen de Mavs ligt dan ook echt aan de manier van spelen van de Mavericks.
Dit!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Nu wel. Historisch gezien: No way.
2002 en 2009 finals niet gezien?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Tsja, Kobe werd ook gezien als de beste ter wereld en heeft het eigenlijk ook nooit laten zien in de Finals, trek de stats er maar op na.
Overigens is het team echt naar elkaar toegegroeid, dat zag je gewoon tijdens de playoffs, dat het er dan helaas niet uitkomt tegen de Mavs ligt dan ook echt aan de manier van spelen van de Mavericks.
Shot selection is naar mijn inziens zeer belangrijk, Kobe schiet een slecht FG% dankzij zijn slechte shot selection. Ik weet zeker dat Lebron er voor de volle 100% voor ging maar helaas faalde.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef JayJay8 het volgende:
Er is een groot verschil tussen slecht FG% schieten in de finals en als een f*cking pussy spelen
Shipped niet naar Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Cliffy het volgende:
Misschien is de haat jegens de Heat gebaseerd op het succes dat men ze toedicht, want het verleden is inderdaad niet echt succesvol geweest. Maar mn punt blijft op zich hetzelfde natuurlijk: iedereen met een beetje verstand zou willen dat LeBron en Wade (en misschien Bosh) voor hun favoriete team zouden spelen. De haat is dus wel degelijk gebaseerd op jaloezie en afgunst.quote:
Vooraf werd ook door kenners gezegd dat dit niet het jaar was waarin de Heat champion moestte gaan worden. Volgend jaar moesten ze er echt staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Misschien is de haat jegens de Heat gebaseerd op het succes dat men ze toedicht, want het verleden is inderdaad niet echt succesvol geweest. Maar mn punt blijft op zich hetzelfde natuurlijk: iedereen met een beetje verstand zou willen dat LeBron en Wade (en misschien Bosh) voor hun favoriete team zouden spelen. De haat is dus wel degelijk gebaseerd op jaloezie en afgunst.
Verder heeft Miami natuurlijk geen slecht seizoen gehad. Het was misschien niet zo spectaculair en eenvoudig als sommigen vooraf dachten, maar het is geen mislukt seizoen. Heel het seizoen hoor je voor- en tegenstanders van de Heat al zeggen dat dit waarschijnlijk het slechtste Heat team is wat we de komende jaren zullen zien. Als je dan de Eastern Conference wint, is het uiteraard een enorme tegenvaller dat je de finale verliest, maar je seizoen is dan niet gelijk een mislukking.
Wat een geweldige eigenaar blijft het.quote:Cuban Will Cover Dallas' Costs For Mavericks Parade
Netjes idd!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een geweldige eigenaar blijft het.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef popolon het volgende:
Vanochtend in de Miami Herald:
[ afbeelding ]
Vijf ringen lijken me moeilijk te evenaren.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Nu wel. Historisch gezien: No way.
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon zielig dat je zoiets zegt. Je hebt verloren omdat het andere team gewoon beter was. Je had 7 wedstrijden de kans om te laten zie dat je véél beter bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:38 schreef UnitedStates het volgende:
@KingJames
LeBron James
''The Greater Man upstairs know when it's my time. Right now isn't the time''
Artest heeft nog wel een goede psychiater trouwens, die is er stukken op vooruit gegaan. Dit is vd pre-game finals show van Jimmy Kimmel.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
. Hij zou al dat geld aan een goede psychiater moeten uitgeven.
Mompelt iets over een possible lock-out.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vooraf werd ook door kenners gezegd dat dit niet het jaar was waarin de Heat champion moestte gaan worden. Volgend jaar moesten ze er echt staan.
Ik denk dat hij weinig vrienden heeft die niet afhankelijk zijn van zijn centen en die mensen zullen hem ook niet snel tegenspreken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, als al vanaf je tienerjaren wordt aangekondigd dat je heel speciaal bent. Hij is natuurlijk ook een product van de collectieve gekte rondom zijn persoon.
Lebron?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, als al vanaf je tienerjaren wordt aangekondigd dat je heel speciaal bent. Hij is natuurlijk ook een product van de collectieve gekte rondom zijn persoon.
Kijk deze maar eens:quote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig vrienden heeft die niet afhankelijk zijn van zijn centen en die mensen zullen hem ook niet snel tegenspreken.
Kijk, aan deze kwaliteitspost heb je wat aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Kijk deze maar eens:
http://www.imdb.com/title/tt1286821/
Ik heb deze film/docu gezien. Neemt niet weg dat deze jongen toch wel uitblinkt in het uiten van domme teksten. Kan natuurlijk ook gewoon een gebrek aan intelligentie zijn. Iemand die neerkijkt op de "gewone persoon" en zegt dat ze jaloers op hem zijn "omdat hij Lebron James is en een klein even leiden" kun je toch niet meer serieus nemen? Het meerendeel van zijn eigen fans leiden zo'n klein leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:21 schreef UnitedStates het volgende:
P
[..]
Kijk, aan deze kwaliteitspost heb je wat aan.
Kijk ''More than a game'' maar eens.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:16 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb deze film/docu gezien. Neemt niet weg dat deze jongen toch wel uitblinkt in het uiten van domme teksten. Kan natuurlijk ook gewoon een gebrek aan intelligentie zijn. Iemand die neerkijkt op de "gewone persoon" en zegt dat ze jaloers op hem zijn "omdat hij Lebron James is en een klein even leiden" kun je toch niet meer serieus nemen? Het meerendeel van zijn eigen fans leiden zo'n klein leven.
The Big Man Upstairs didn't miss those shots in the 4th Quarter Lebron.....![]()
Lebron heeft zeker de potentie om de absolute ster van Miami te zijn, Hij is namelijk de grote ster van de NBA. Meeste shirtverkoop etc. Met je statement over zijn priveleven ben ik het wel eens, als journalist moet je deze vragen gewoon durven stellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:00 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik snap trouwens niet dat er geen enkele journalist zichzelf onsterfelijk heeft gemaakt door hem gewoon de juiste vragen te stellen: Heeft hij er vrede mee om nooit De Ster te zijn voor Miami? Wanneer sluit hij zichzelf eens op in de gym om wat post moves te leren? Zit er enige waarheid achter de geruchten rond zijn persoonlijke leven? Ik heb het idee dat ze Pau Gasol (bijvoorbeeld) wel zulke dingen durven te vragen, maar LeBron wordt genuthugged alsof hij (en niet ESPN) verantwoordelijk is voor het salaris van de journalisten.
NBA, is een vrij ingewikkeld verhaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Maar dat Salary cap?
Wie bepaald hoeveel elke club max mag uitgeven aan salaris?
De eigenaar zelf of NBA?
hmm, best ingewikkeld ja.. Maar het idee is wel geweldig vind ik.. Het hele NBA is geweldig, elke team heeft gewoon een topspeler.. Zie je in andere sporten niet..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
NBA, is een vrij ingewikkeld verhaal
Hier kun je het uitgebreid lezen
Net zoals de draft, mindere teams maken meer kans op een groot talent en het talent kan zich juist goed ontwikkelen door de grote kans op speeltijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm, best ingewikkeld ja.. Maar het idee is wel geweldig vind ik.. Het hele NBA is geweldig, elke team heeft gewoon een topspeler.. Zie je in andere sporten niet..
Ja, dat is zeker mooi bedacht.. Maakt het ook spannender, anders heb je nu alleen de Celtics en de Lakers die voor de playoffs gaan..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Net zoals de draft, mindere teams maken meer kans op een groot talent en het talent kan zich juist goed ontwikkelen door de grote kans op speeltijd.
Is dit echt zo hoog opgelopen in Amerika, de uitspraken van Barkley?quote:Waar was LeBron James?
Uitgegeven: 15 juni 2011 09:51
Laatst gewijzigd: 15 juni 2011 09:51
Je kunt veel van en over Charles Barkley zeggen, maar je mag nooit stellen dat hij het basketbalspelletje niet begrijpt.
© ANPDe televisieanalist heeft vanaf de eerste wedstrijd in de NBA-finale geroepen dat er iets niet deugde aan het spel van Miami Heat en dat vooral het spel van LeBron James tegen Dallas Mavericks trekjes van onvolwassen gedrag vertoonde.
Heel Miami stond op zijn achterste poten, maar Barkley kreeg gelijk. Van het spel van Miami Heat kun je louter zeggen dat het onvolwassen en finale onwaardig was. Er zat geen lijn in, geen consistente factor, of het moet het slechte en puur tegenvallende spel van James geweest zijn.
Toen James vorig jaar een reeks van kampioenschappen voor de Heat aankondigde, ging bij velen het kriebelhaar in de nek overeind staan. Zoiets hoor je niet hardop te zeggen.
Ten eerste had hij nog nooit bewezen in een kampioensploeg een plaats te hebben en daarbij komt dat het dom is zoiets te stellen zonder dat je weet hoe je ploeg eruit gaat zien.
Onbegrijpelijk
De komst van Chris Bosh leek aardig, maar leverde te weinig op en het spel van Dwyane Wade was goed, maar niet voldoende om Miami voortdurend op sleeptouw te nemen.
En ‘King James’ zelf? Onbegrijpelijk.
Hij was er minutenlang niet. Hij verstopte zich, passte zwak en deed verdedigend niets. Zijn scoredrift leek vertrokken, zijn dreiging was nergens en hij was gewoon de minste van alle Heat-spelers.
Het was of hij iets wilde bewijzen aan het adres van het management van Miami. Dat er verkeerd ingekocht was?
Ja, natuurlijk. Zonder een echte point guard speelt geen enkele ploeg vlot basketbal; Miami had er geen. Een schande eigenlijk en een teken dat ook voorzitter Pat Riley zich hieraan vertild had. De late komst van de volkomen opgebrande Mike Bibby leverde slechts kopzorgen op en Mario Chalmers is nog nat achter de oren.
Meer denk- dan doefouten en dat kost je punten, dat weet iedereen. Nota bene deze speler ging in de slotfase van de beslissende wedstrijd de ploeg op sleeptouw nemen. Hij, een tweedejaars NBA-guard die geen overzicht had, het was van de gekke.
Opgebrand
James dus. Wat gebeurde er met zijn spel? Hij was nergens, scoorde niet en was nooit aanwezig.
Was hij opgebrand? Had hij geen zin? Wat bezielde hem? Ruzie met iemand? Ziek? Waarom speelde hij zoals hij speelde? Hij onttrok zich aan de aanval, verstopte zich zelfs, gooide ballen weg die hij anders dunkend tot twee punten opwaardeerde en het leek hem niets te kunnen schelen.
Hij zweette licht, beet op dat vieze bitje en had zijn ogen op afstand staan. Hij had geen zin, zo leek het. Hij hoefde dit kampioenschap niet. Hij luisterde nauwelijks naar de woorden van de volkomen platgeslagen coach Erik Spoelstra en hij liep maar een beetje in het veld rond.
Vuilnisbak
Het spel van Miami was goed voor de vuilnisbak; de spelers waren slecht voorbereid, uit vorm en moe. De immer maar God dankende Jason Terry kon Dallas Mavericks naar de finish trekken en de mooi doorwerkende Dirk Nowitzki deed de deur verder dicht.
Wat vervelend was? Dat James en Wade in een item op de Amerikaanse televisie de kachel aanmaakten met de Duitser. Ze kleineerden hem en maakten hem belachelijk. Ze speelden of zij gewond waren en ook de griep hadden, net als Nowitzki. Kuchend en proestend zaten ze in beeld.
Hoogmoed
Dirk lachte als laatste, hij kreeg zijn terechte ring. James verstopte zich ook in de laatste wedstrijd; zelfs op een leeg veld kon hij niet overtuigen. Hoogmoed kwam stuitend hard voor de val.
En Barkley? Hij kreeg zijn gelijk. Elke uitzending weer had hij dit voorspeld en was hij aangevallen door andere kenners en kijkers. Hij had zelfs bescherming nodig omdat fans in Miami hem fysiek de les wilden lezen. Hij bleef bij zijn standpunt. Barkley vond vooraf dat James niet goed was. Timmermansoog.
Dat dacht ik al wel. Lebron heeft vaak een iets te grote muil. Maar er zit ook een druk op die kerel, niet normaal. Bosh faalt eigenlijk bijna het hele seizoen, Bibby is een prutser en Wade was niet altijd overtuigend genoeg. Maar het ligt altijd aan Lebron.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Flauwekul. Mooi ook dat hij LeBron passend zwak noemt, net hetgeen hij wel goed deed. Verder wel met hem eens dat Barkley een basketball-genie is, hij ziet erg veel. En dat is weer prachtig omdat hij zo dodelijk scherp ziet wat hij in zijn eigen carriere zelf ook niet goed deed, net als Chris Webber. Die geven vaak volkomen terechte kritiek, maar ze zouden zelf niet blij zijn geweest als zij die in hun dagen (ook volkomen terecht) gekregen hadden.
Nou, Soulja boy + DeShawn vs Lebron + Jay Zquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha ik vind hem geweldig.
'Tell me how my Dirk taste'
Geniale trashtalker, in de Washington - Cleveland dagen al. Echt heel goed.
Vanmiddag die shirts binnengekregen via dat nbashirts.nl. Netjes binnen 2 dagen op de mat, prima verpakt en de shirts zien er helemaal top uit. Heb gelijk zin om even een balletje te schieten!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon Adidas shirts. Dat staat in ieder geval op de foto's dus daar ga ik wel vanuit
Maar hij is besteld hoor. Als het goed is heb ik over 2 dagen een shirt van Griffin op de mat liggen!
Uiteindelijk toch bij NBAshirts.nl gekocht. Ik weet niet waarom deze ¤59,95 was en andere weer 5 euro goedkoper maar daar zullen ze wel een reden voor hebben. Vaak is het bij webshops altijd maar afvragen of je hem ook snel binnen krijgt maar die ging precies volgens de planning. Helemaal tevredenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef TheFastOne het volgende:
------^------ Ziet er goed uit, waar nu uiteindelijk gekocht?
quote:
Kemba Walker's schot blijft gewoon geweldig tegen Pittsburg, ik zat die wedstrijd live te kijken en ik werd gewoon helemaal gek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:41 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb effe naar alle draftfiles gekeken... Die Derrick Williams denkt dat ie het helemaal gaat maken, net als die Turkse jongen, Kanter.
Ik hoop dat Kylie Irving het goed gaat doen en Kemba Walker, want UConn
Klopt, is zeker goed. Heeft Irving ook, maar vorig jaar waren de expectations voor Wall nog hoger dan die voor Williams, en hij denkt dat ie het allemaal wel even gaat doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef UnitedStates het volgende:
Overigens straalt die Williams gewoon zelfvertrouwen uit, moet kunnen.
Hmm, Wall vind ik toch overschat, heeft nog niks laten zien, hoop dat het nog komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Klopt, is zeker goed. Heeft Irving ook, maar vorig jaar waren de expectations voor Wall nog hoger dan die voor Williams, en hij denkt dat ie het allemaal wel even gaat doen.
Utah gaat hoogstwaarschijnlijk Freddette of Walker nemen met pick 3 trouwens
Klopt, daarom zeg ik het, Wall zou Washington wel even naar 40wins brengen... Zo makkelijk is het nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hmm, Wall vind ik toch overschat, heeft nog niks laten zien, hoop dat het nog komt.
Fredette op 3 lijkt me toch wat te hoog.
Ik hoop natuurlijk dat Utah Walker of Fredette pakt, krijgen wij Kanter
Cavsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik het, Wall zou Washington wel even naar 40wins brengen... Zo makkelijk is het niet
Wie zijn wij trouwens in jouw geval?
Griffin = Draft Class 2009quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef TheFastOne het volgende:
Hij is zeker wat de Cavs nodig hebben.
Rekenen we Griffin mee met 2010?
Om het nog enigzins goed te maken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb More than a game gezien..
Wauw..
Hoe zit dat met de maten van de shirts? Hoelang ben je? Ik twijfel sterk tussen m of s..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch bij NBAshirts.nl gekocht. Ik weet niet waarom deze ¤59,95 was en andere weer 5 euro goedkoper maar daar zullen ze wel een reden voor hebben. Vaak is het bij webshops altijd maar afvragen of je hem ook snel binnen krijgt maar die ging precies volgens de planning. Helemaal tevreden
Die vallen volgens mij wel groot. Ik ben 1.85 en de M zit prima . M'n broer had een tijd geleden een shirt meegenomen uit de US en hij is 1.94 ofzo hij had een L volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef SixtY het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de maten van de shirts? Hoelang ben je? Ik twijfel sterk tussen m of s..
Kijk dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Nu denk ik eigenlijk wel anders over Lebron.. Wat een bazen team was dat zeg, mooi verhaal.. Ik zie dat hij eerst 2x de final verloor en daarna won.. Dus mis volgend jaar eindelijk die mooie ring..
Niet vergeten dat hij dit zich ook deels zelf allemaal 'aandoet' met enkele uitspraken in de media, op je 18de in een dikke hummer rijden, immens groot 'the chosen one' op je rug tatoeëren, een tvshow over je transfer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:45 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik.
Die jongen bedoeld het allemaal goed alleen hij word constant onder druk gezet door alles om hem heen.
Het valt niet mee om op jonge leeftijd door iedereen ''The Chosen One'' te worden genoemd.
Lebron heeft zoveel druk op hem staan.
TV-show was hij niet verantwoordelijk voor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:54 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Niet vergeten dat hij dit zich ook deels zelf allemaal 'aandoet' met enkele uitspraken in de media, op je 18de in een dikke hummer rijden, immens groot 'the chosen one' op je rug tatoeëren, een tvshow over je transfer.
Nee het valt niet mee om LeBron te zijn.
Oh dat wist ik niet maar, helemaal gewoon uitgegeven noem ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
TV-show was hij niet verantwoordelijk voor!
Is voor hem geregeld!
Hij had helemaal niks in zijn jeugd en heeft het geld wat hij verdiende dan ook gewoon uitgegeven zoals ieder ander mens zal doen.
Wat kan mij dat schelen? Hij deed het toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Is voor hem geregeld!
.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat het een geweldige speler is, is voor iedereen wel duidelijk. Maar, dat het een arrogante kwal is voor mij ook.
Jij snapt overduidelijk het verhaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen? Hij deed het toch?
Ach ja waarschijnlijk is er gewoon wat tekort geschoten in zijn begeleiding van begin af aan. Van iemand die nooit wat heeft gehad tot iemand die voor zijn 20e tientallen miljoenen opeens heeft.. tja dan kun je je afvragen of je dan überhaupt normaal kunt blijven doen.. Het is hem iig niet helemaal gelukt.
Dat het een geweldige speler is, is voor iedereen wel duidelijk. Maar, dat het een arrogante kwal is voor mij ook.
Heb jij toevallig More than a Game gezien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hoorde iemand een goed punt maken op ESPN geloof ik: Vergeet niet dat hij 'slechts' high school gedaan heeft, en daarbij waarschijnlijk ook lamballend door z'n klassen ging. We kunnen niet verwachten dat hij heel slim of intelligent is.
En hoezo zou 'the Decision' niet zijn idee zijn? Voor hem geregeld? Door wie? Dan toch vast en zeker door mensen die naast hem staan en dat zijn -juist- mensen die alleen maar 'ja' en 'amen' tegen hem zeggen.
Dat zeg ik. Ht is maar de vraag in hoeverre je het lebron zelf kwalijk kan nemen dat ie zich zo gedraagt nu. Maar jij doet net alsof het doodnormaal is hoe hij zich gedraagt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:39 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn jeugd nooit een vader gehad en een moeder die niet voor hem kon zorgen.
Zou jij je niet groter dan de wereld gaan voelen als jij de ene dag niks hebt en dag erop een contract van 80 miljoen tekent bij Nike?
Praktisch elke keer als hij met zijn kop op tv is krijg je weer dat uiterst onsymphatieke (laat ik het maar netjes houden) gedrag van hem te zien. Dat is waar mensen op kotsen en het zijn de feiten die hij zélf elke keer weer laat zien. Niemand anders, Lebron zelf!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:43 schreef UnitedStates het volgende:
Het is makkelijk om Lebron te haten zonder de feiten achter het verhaal te kennen.
Ik geil op alles wat hij doet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ht is maar de vraag in hoeverre je het lebron zelf kwalijk kan nemen dat ie zich zo gedraagt nu. Maar jij doet net alsof het doodnormaal is hoe hij zich gedraagt.
Het ligt allemaal aan anderen (de geweldige mensen om hem heen), lebron kan er zelf niets aan doen dat ie zich zo gedraagt, zo speelt en het is eigenlijk verdomde raar dat mensen hem verafschuwen door zijn gedrag.
Het is wel duidelijk dat jij geilt op alles wat hij doet, maar je slaat nu wel een beetje door.
Omdat de hele media en wereld over hem heenvalt, vind je het gek dat hij van zich af praat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Praktisch elke keer als hij met zijn kop op tv is krijg je weer dat uiterst onsymphatieke (laat ik het maar netjes houden) gedrag van hem te zien. Dat is waar mensen op kotsen en het zijn de feiten die hij zélf elke keer weer laat zien. Niemand anders, Lebron zelf!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Is voor hem geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |