Haha herkenbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef Saisai het volgende:
Mn vriend mocht willen dat mijn schoenen op één foto pasten
je nick namequote:Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef BMWeetje het volgende:
Air Max classics en natuurlijk Van Bommels
ik heb 12 paar ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
'Mannen' met meer dan 2 paar schoenen
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb ook met wol weetjewel, lekker voor in de winter
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:38 schreef SuperwormJim het volgende:
'Mannen' met meer dan 2 paar schoenen
omgquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die rose heb ikk ;$
vint je se neit mooi dan??quote:Op maandag 13 juni 2011 12:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kwam.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die rose heb ikk ;$
En dan sta je smorgens ook zeker met je ochtendjas aan buiten je stacaravan een sigaretje te rokenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die rose heb ikk ;$
Miauw!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ;$ Je mag ze een keer aan doen hoor.
Ik rook zware van nelle met rooie rizla en nee ik rook gwn in mn stacaravan hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan sta je smorgens ook zeker met je ochtendjas aan buiten je stacaravan een sigaretje te roken
Ben jij poes? Jij mag dan wel bij mij intrekken hoor :$ prrquote:
Prima, helemaal toppie.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Saisai het volgende:
zullen we daten Klinkerbotsing? Dan neem ik een treetje Schultenbrau mee
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, helemaal toppie.
Edit: prr ik keek in je fobo ;$ wat een lekker ding ben je ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, helemaal toppie.
Edit: prr ik keek in je fobo ;$ wat een lekker ding ben je ook.
Vast wel!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
D:D:DD
Misschien wil Superw0rmJim ook wel mee:D:D:D
hihihihihquote:
ja he?? geleerd van shaniquaquote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Saisai het volgende:
wat heb je je ook mooi opgemaakt, zo stijlvol
Was jij je haar elke dag??quote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef Saisai het volgende:
en wat een mooie blonde haren, het is net echt!![]()
Elke dag je haar wassen is overrated. Als ik dat zou doen had ik die kleine haartjes niet op mn voorhoofd kunnen plakken!quote:
Ja daarom vroeg ik hetquote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Elke dag je haar wassen is overrated. Als ik dat zou doen had ik die kleine haartjes niet op mn voorhoofd kunnen plakken!
Vandaag kan ik niet omdat ik Jeremy en Desiree van het Riagg moet halen, maar morgen zou wel kunnen, dan beng ik ze naar hun opa.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het
hihihi, dus wanneer is onze deet??
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
D:D:DD
Misschien wil Superw0rmJim ook wel mee:D:D:D
Dat gaat je dan wel wat kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Wel met sokken aan he?quote:
Ah ja dat moet ook gebeuren, ik vind eht niet erg, vandaag is wel erg kort dag ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niet omdat ik Jeremy en Desiree van het Riagg moet halen, maar morgen zou wel kunnen, dan beng ik ze naar hun opa.
Je hoeft me niet te betalen hoorquote:
Zullen we Koeketrommel ook meevragen??quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dit wordt steeds meer een übergeil topique
Ja ik werd er ook nat van toen ik ze in de etalage zag staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dit wordt steeds meer een übergeil topique
Je bent wel beduidend lelijker dan Klinkerbotsing en ik, maar wellicht kunnen we daar wat aan doen. Ik denk dat we moeten beginnen met het weghalen van je wenkbrauwen. Hier kunnen we een mooi potloodstreepje voor in de plaats maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ja ik werd er ook nat van toen ik ze in de etalage zag staan.
Goed bezig jij, maar ze moet natuurlijk wel zelf kopen hoor ik moet shag kopen van mijn bijstandgeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je bent wel beduidend lelijker dan Klinkerbotsing en ik, maar wellicht kunnen we daar wat aan doen. Ik denk dat we moeten beginnen met het weghalen van je wenkbrauwen. Hier kunnen we een mooi potloodstreepje voor in de plaats maken.
Daarna kunnen we aan de slag met waterstofperoxide. Natuurlijke haarkleur kan echt niet.
Ja ik heb hier totaal geen ervaring mee, daarom hoop ik dat ik van jullie kan leren!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je bent wel beduidend lelijker dan Klinkerbotsing en ik, maar wellicht kunnen we daar wat aan doen. Ik denk dat we moeten beginnen met het weghalen van je wenkbrauwen. Hier kunnen we een mooi potloodstreepje voor in de plaats maken.
Daarna kunnen we aan de slag met waterstofperoxide. Natuurlijke haarkleur kan echt niet.
Ja, voor niets gaat de zon op weetje.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig jij, maar ze moet natuurlijk wel zelf kopen hoor ik moet shag kopen van mijn bijstandgeld.
Zie mijn post bovenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ja ik heb hier totaal geen ervaring mee, daarom hoop ik dat ik van jullie kan leren!
Mijn beste bitch zei tegen mij dat ik misschien ook een kinpiercing moest nemen, omdat dat dan afleidt van mijn dikke gore wenkbrauwen.
Ja? Bedankt voor de tip! Ik ga straks wel even naar de Cool Cat voor wat te strakke shirtjes enzo. Moet trouwens ook nog gel kopen voor me strakke knot.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Saisai het volgende:
Verder zie ik in je fobo dat je veel kleding aan hebt. Hier dwing je natuurlijk geen respect mee af.
Respect en aandacht verdien je door zoveel mogelijk bloot van jezelf te laten zien. Tevens trek je hiermee ook de leukste jongens aan.
Cool Cat? Nee nee, we gaan naar de dappermarkt en de zwarte markt in beverwijk, kopen we ook meteen wat bling voor jequote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ja? Bedankt voor de tip! Ik ga straks wel even naar de Cool Cat voor wat te strakke shirtjes enzo. Moet trouwens ook nog gel kopen voor me strakke knot.
Wauw jullie zijn zeker meer ervaren dan mij! Ik weet zeker dat als ik met jullie omga, ik kaulo lauw wordt. Die boys gaan zeker disrespecteren, i love it!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cool Cat? Nee nee, we gaan naar de dappermarkt en de zwarte markt in beverwijk, kopen we ook meteen wat bling voor je
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Wauw jullie zijn zeker meer ervaren dan mij! Ik weet zeker dat als ik met jullie omga, ik kaulo lauw wordt. Die boys gaan zeker disrespecteren, i love it!
en je snuggi?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hossel ze gewoon met mn crocs aan.
Ik heb geen kwaad in de zin.quote:
Vergeet je haar niet te blonderen bitchquote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef Koeketrommel het volgende:
Nee ik houd liever mijn slippers met sokken aan. Doe gewoon een vette aussie aan, piercing in, strakke knot en me wenkbrauwen tekenen en ik ben good to go.
Je leert snel, ik moest een traantje wegpinkenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef Koeketrommel het volgende:
Nee ik houd liever mijn slippers met sokken aan. Doe gewoon een vette aussie aan, piercing in, strakke knot en me wenkbrauwen tekenen en ik ben good to go.
Nee, dan lijkt ze teveel op mijn hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Vergeet je haar niet te blonderen bitch
Ja en pittig!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je leert snel, ik moest een traantje wegpinken
[..]
Nee, dan lijkt ze teveel op mijn hoorze mot het rood maken !!!
Niet blondddd dan lijk je teveel op mij hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Koeketrommel het volgende:
Niet te breken bitchez.
Ik ga gewoon blonderen maar ik laat eerst half uitgroeien jwt.
Maar jij bent niet blondquote:Op maandag 13 juni 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet blondddd dan lijk je teveel op mij hoor![]()
![]()
Maar... ik ben hetquote:
Ik wil nog even maagd blijven.quote:
Hij zegt dat ik niet blond ben dit dat :Squote:
Ok, maar ik ben echt blond en rook zware van nelle met rooie rizla in mn crocs en ik hossel de mannen als boodschappenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Maar... ik ben het
Kakpizza!![]()
Klinker, je breekt mijn hart.
Dat weet ik toch dushiquote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet blond ben dit dat :S
[..]
Ok, maar ik ben echt blond en rook zware van nelle met rooie rizla in mn crocs en ik hossel de mannen als boodschappen
Ok, dan is het goedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok, maar ik ben echt blond en rook zware van nelle met rooie rizla in mn crocs en ik hossel de mannen als boodschappen
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef Koeketrommel het volgende:
Misschien dat ik wel rode hightlights neem, zijn we dan weer bitches?
lekker gek tochquote:
There is no Godquote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te twijfelen, zal ik deze aanschaffen???
Maar de zomer komt er wel aan, twijfels twijfels.
Moeilijk, ze zijn wel erg mooi. Maar misschien dat je ook wel mooie strass steentjes kan kopen voor in de gaatjes van je gewone crocs, dan heb je toch iets nieuws, en toch lekker gekquote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te twijfelen, zal ik deze aanschaffen???
Maar de zomer komt er wel aan, twijfels twijfels.
ahhh ja je hebt gelijk meid jeetje wat moest ik toch zonder jou he? : ))quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
Moeilijk, ze zijn wel erg mooi. Maar misschien dat je ook wel mooie strass steentjes kan kopen voor in de gaatjes van je gewone crocs, dan heb je toch iets nieuws, en toch lekker gek
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahhh ja je hebt gelijk meid jeetje wat moest ik toch zonder jou he? : ))
Ja ditquote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
TS is een pauper
Tevens: Nike Air_________ vmbo schoenen
ik mag jou ook anita ;$quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Saisai het volgende:
Ik heb nu iig een goed beeld van Klinkerbotsing en Koeketrommel.
Ik mag jullie wel
Kan dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb jullie toegevoegd op fotoboek.
R+R !!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwoon je hebt me al geaccepteerd zie ik, wel iets terugsturen he groetjesss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |