Jezus wat een geld voor die bottleservice! Maar dat is niet alleen in Las Vegas hoor, ook in Miami waar ik wel een paar keer ben wezen stappen heb je die belachelijke prijzen om even een sofa te huren. Ik zelf verdom het om te betalen, ze kopen het voor weinig in, maken al veelste veel geld met de entree... voor mij voelt het echt als een rip-off en ook omdat ik van zo'n avondje stappen ook een maand m'n hypotheek kan betalen. Maargoed, niet iedereen verdient hetzelfde en waar iedereen moet z'n geld natuurlijk ergens aan uitgeven.

Wat ik dan wel weer grappig vind, is dat je in een full-nude stripclub zoals bijv. Tootsies Cabaret in Miami (Gardens) maar 6 dollar entree hoeft te betalen, neem je een vrouw mee, die mag gratis naar binnen en kost een gewone cola bijv. 4 dollar ipv 9-10 dollar en zijn de alcoholische drankjes ook een stukje goedkoper dan in een gewone club. En dan heb je nog 100+ naakte dames te bekijken, ja dat vond ik een stuk leuker om te zien dan de zoveelste nachtclub. Wil je wat meer service in de VIP boven, kan ook, maar zonder belachelijke prijzen.
Gaat trouwens lekker op de Strip, de afgelopen 3 weken al 3 moorden op toeristen, waarvan 2 in de afgelopen week toen ik er nog rond liep!

Ohja, over Tix4Tonight.. je kan beter aanbiedingen pakken op
www.smartervegas.com , goedkoper dan Tix4Tonight, die zijn al een stuk duurder en vragen ook nog eens 3-6 dollar ofzo per verkochte ticket.
Ben ook nog naar The Gunstore geweest.. ik wachten op mijn PS90.. grote rij toeristen, ik vragen naar de PS90.. was er wel, hing alleen niet aan de muur. Ik had geen zin om 2u te wachten, dus dag er na om 9u terug... blijkt die PS90 al een maand buiten gebruik te zijn. Toen maar met een Sig Sauer P220, Uzi en M16 geschoten, aangezien ik vaker in Florida zit en je daar niet meer mag schieten als toerist, toch nog even wat kogels daar afgevuurd... dan vliegt je geld er ook hard doorheen. 160 dollar binnen 4 minuten weg. Misschien kan je dan toch beter met wat vrienden een bottleservice nemen en een groot gedeelte van de avond genieten!
[ Bericht 27% gewijzigd door JK op 10-07-2011 06:46:16 ]