Jep, ik vond het wel genoeg geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Shit, daar gaat mijn 40 minuten onafgebroken guppie streak
Fair enoughquote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, ik vond het wel genoeg geweest.
Daar hebben we gister een hele discussie over gehad. Hou t nou maar zo want als t goed is klopt de het zo weer. Nu all1 nog een modje die alle nummers wil hernoemen vanaf topic 2.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:55 schreef kdrietjeh het volgende:
Wil de persoon die het volgende topic start het topicnummer veranderen naar 108? We hebben een paar dubbelle. Alvast bedankt!
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er benquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hebben we gister een hele discussie over gehad. Hou t nou maar zo want als t goed is klopt de het zo weer. Nu all1 nog een modje die alle nummers wil hernoemen vanaf topic 2.
Redskills wil evt een website maken dat bepaalde personen vanaf daar Guppie aan en uit kan zetten dus je kan evt ook eerst wat anders gaan doen dan komt jou gup later wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijke
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er ben
Ik zal Smintjes meenemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zal ook wel moeten ook.
Oh en even mn tanden poetsen want ik moest je van knetter een tongzoen geven namens haar.
Ik ook niet, maar je hapte wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik was niet van plan om t echt te doen eigenlijk.
![]()
Ga jij zometeen draaien???quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er ben
Tja zo een lekker ding als ik heb wel gekkere dingen mee gemaakt dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je hapte wel mooi
Ik wil van 14.00 tot 16.00 wel draaien?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, vul dat rooster eens op vanaf 14 uur! Dan kunnen we zonder zorgen met Guppie naar de dierenarts
Ikquote:Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie zorgt ervoor dat guppie om 1 uur uit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |