er staat in koeienletters dat het nummer automatisch wordt opgehoogd, gaat het nog mis en flink ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:55 schreef kdrietjeh het volgende:
Wil de persoon die het volgende topic start het topicnummer veranderen naar 108? We hebben een paar dubbelle. Alvast bedankt!
We hadden een enthausiasteling, niets anders.. verder luister je ook? Of kom je alleen dit vermelden?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er staat in koeienletters dat het nummer automatisch wordt opgehoogd, gaat het nog mis en flink ook.
Is er een mogelijkheid dat als we willen streamen terwijl guppie aanstaat, dat ie dan gewoon automatisch uit gaat?quote:
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijkequote:Op maandag 13 juni 2011 08:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat als we willen streamen terwijl guppie aanstaat, dat ie dan gewoon automatisch uit gaat?
Dank u!quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijke
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijke
dan kan ieder1 sneaky gaan draaien en dan word het chaosquote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat er kan gebeuren, daarom twijfel ik of ik die functie moet meenemen in de verzoekmachinequote:Op maandag 13 juni 2011 08:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan kan ieder1 sneaky gaan draaien en dan word het chaos
of iets instellen zoals vaste tijden voor guppiequote:Op maandag 13 juni 2011 08:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat er kan gebeuren, daarom twijfel ik of ik functie moet meenemen in de verzoekmachine
dat is wat ik nu heb in de verzoekmachine, die guppie gaan vervangen.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
of iets instellen zoals vaste tijden voor guppie
van 2uur s'nachts tot 10uur ofzo
okequote:Op maandag 13 juni 2011 08:21 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat ik nu heb in de verzoekmachine, die guppie gaan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |