Ja, zeker! Maar wel duidelijk een stuk zachter. Eigenlijk is sjonnie nog best scherp, maar zonder body. Beetje stom.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die El Cheapo whisky die als eerste namen, vond je die ook te pruimen?
Volgende keer als je komt kunnen we wel ff een lading daarvan inslaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zeker! Maar wel duidelijk een stuk zachter. Eigenlijk is sjonnie nog best scherp, maar zonder body. Beetje stom.
Ja..... jullie zijn er over begonnen, dus ik dacht.... nog maar even wat aanvragen dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
Aber, aber, aber, noch MEHR Deutsche schallplatten!
Hoe bedoel je "lading" inslaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je komt kunnen we wel ff een lading daarvan inslaan?
Merde zo goedkoop?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een flinke voorraad flessen à 7 euro per stuk kopen?
idd, ik was net weer een nieuw Duits nummer aan het aanvragen. Okee die was wel HEEL ernstig, dus misschien trok hij het inderdaad niet!quote:
Disco Pogo?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik was net weer een nieuw Duits nummer aan het aanvragen. Okee die was wel HEEL ernstig, dus misschien trok hij het inderdaad niet!
Nee, Mattias Rheim - Verdammt ich lieb' dich!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Disco Pogo?
Hoeveel zit er in die fles trouwens (inhoud)?
Snel erinduiken ja! Als het kan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Zal ik anders weer ff wat gaan draaien om de stilte op te vullen?
Dan is 'ie neem ik aan gewoon precies 3 jaar gerijpt?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mattias Rheim - Verdammt ich lieb' dich!![]()
Enne: gewoon 0,7 liter.
Ja..... ToT draait tot 13.00 uur, want dan mag jij er in.quote:
oke is goedquote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ToT draait tot 13.00 uur, want dan mag jij er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |