Ik ben begonnen met 3 uur naar huis komen, onderhand is het 6 uur geworden. Ik snap mijn ouders eigenlijk nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Schoolfeest ook half 3 geworden. Maar het kutte is ook het vervoer. Schoolfeesten zijn altijd in Alphen hier 12 km verderop. Om 00:00 stopt het OV, dus kan ik niet meer naar huis.
M'n pa kon wel rijden deze keer (half 3 dus), maar ik zou natuurlijk liever de eerstvolgende bus in de ochtend nemen, maar dat mag dan weer niet.
Niet echt een optie bij mijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een hoop gezeik over gehad. Ik wil uit! Nee mag niet, straks gebeurd er iets. Toen heb ik dagen lang gejankt en gezegd dat ik nooit werd uitgenodigd voor feestjes omdat ik zo saai was omdat ik niet uitging. En nu mag ik uit
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je trouwens of je ouders tevreden zouden zijn met een mobiele nummer?
Hoe bedoel je? Normale nummers?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?
Mijn ouders zouden echt zwaar ongerust worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 3 uur naar huis komen, onderhand is het 6 uur geworden. Ik snap mijn ouders eigenlijk niet
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ach als je op kamers gaat kun je zolang buiten blijven als je wilt.
Oh dat is ook kutquote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden echt zwaar ongerust worden.
Maar als het feest om half 4 afgelopen zou zijn, dan moet ik wachten tot half 7 ofzo tot de bus weer gaat. -.-
Oja, er zijn ook mensen die geen vaste huisnummer hebben. Waarschijnlijk zal het wel goed zijn. Ik ken genoeg mensen die een 06-nummer als huisnummer hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?
Je kunt toch in het weekend helpen?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.
Ja dat hebben wij ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, er zijn ook mensen die geen vaste huisnummer hebben. Waarschijnlijk zal het wel goed zijn. Ik ken genoeg mensen die een 06-nummer als huisnummer hebben.
Ik denk niet dat je ouders verwachten dat jij een vaste nummer gaat geven. Want sommige mensen hebben dat gewoon niet.quote:
Wat doet jouw vader dan? D;quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.
Dan is het geen punt juist, maar gewoon die dingen met afwassen enzo. Als ik het niet doe gaat mijn vader het doen, put hij zichzelf uit en gaat het weer slechter dit dat. Ik weet niet of ze het zonder mij nog zouden redden eigenlijkquote:
Oke. Heb jij geen broertjes of zusjes?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan is het geen punt juist, maar gewoon die dingen met afwassen enzo. Als ik het niet doe gaat mijn vader het doen, put hij zichzelf uit en gaat het weer slechter dit dat. Ik weet niet of ze het zonder mij nog zouden redden eigenlijk
Zie DM zo, geen zin om de stemming te verpesten voor zover die erin zitquote:
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlatenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oke. Heb jij geen broertjes of zusjes?
Nee dat doe je niet hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlaten
Ik hoop dat ik niet te egoistisch overkom though, want dat gevoel heb ik wel
Je komt helemaal niet egoïstisch over. Juist het tegenovergestelde. Ik vind het echt heel lief van je dat je je ouders wilt helpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlaten
Ik hoop dat ik niet te egoistisch overkom though, want dat gevoel heb ik wel
sfeer is hier kutquote:Op maandag 13 juni 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie DM zo, geen zin om de stemming te verpesten voor zover die erin zit
Ahw ik vind het zo kut voor je.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sfeer is hier kuttenminste ik ben doodongelukkig nu.
dit ja, je moet ook aan jezelf denken hequote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je komt helemaal niet egoïstisch over. Juist het tegenovergestelde. Ik vind het echt heel lief van je dat je je ouders wilt helpen.
ben nu aan het eind van mijn eerste jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
Klinker, hoe lang duurt je opleiding nog eigenlijk?
Okequote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben nu aan het eind van mijn eerste jaar
Mooi, daar maak ik me namelijk ontzettend vaak zorgen omquote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je komt helemaal niet egoïstisch over. Juist het tegenovergestelde. Ik vind het echt heel lief van je dat je je ouders wilt helpen.
Kan het zo dat je met die opleiding je p haalt en dan de universitaire pabo gaat doen? Die hebben ze in A'dam.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus als ik dit jaar haal nog 3 jaar...
Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi, daar maak ik me namelijk ontzettend vaak zorgen om
ja dat kan maar dat wil ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kan het zo dat je met die opleiding je p haalt en dan de universitaire pabo gaat doen? Die hebben ze in A'dam.
nou ze lagen in bed toen ze het zeiden.. dus nu slapen ze als het goed isquote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Ezell het volgende:
Klinker, hoe is de situatie thuis nu? Wachten je ouders op dit moment op een antwoord of slapen zij al?
Misschien slecht humeur gehad vandaag? En dat ze het morgen wel goed vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat kan maar dat wil ik niet.
[..]
nou ze lagen in bed toen ze het zeiden.. dus nu slapen ze als het goed is
Maar met Pinksteren is dat toch gesloten?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Ezell het volgende:
Ik probeer iets te verzinnen, maar ik kom niet zo ver.. Het gedoe met het adres zou je kunnen vermijden door te zeggen dat jullie naar de bibliotheek gaan, maar dan heb je natuurlijk nog het probleem met het telefoonnummer.
In de bieb moet je toch stil zijn, volgens mij is dit de perfectequote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Ezell het volgende:
Ik probeer iets te verzinnen, maar ik kom niet zo ver.. Het gedoe met het adres zou je kunnen vermijden door te zeggen dat jullie naar de bibliotheek gaan, maar dan heb je natuurlijk nog het probleem met het telefoonnummer.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar met Pinksteren is dat toch gesloten?
Oja, tuurlijk. Ik lees nu toevallig dat de bibliotheken in Amsterdam morgen allemaal zijn gesloten. Misschien heb je hier de volgende keer iets aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar met Pinksteren is dat toch gesloten?
Goede dezequote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk. Ik lees nu toevallig dat de bibliotheken in Amsterdam morgen allemaal zijn gesloten. Misschien heb je hier de volgende keer iets aan.
Uhm das de Oba toch? Bij Vapiano??quote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
WACHT.
Op maandag 13 juni zijn alle vestigingen in Amsterdam gesloten, behalve de Centrale. Ik weet niet of je hier iets aan hebt..
Kun je dat iig als adres geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
WACHT.
Op maandag 13 juni zijn alle vestigingen in Amsterdam gesloten, behalve de Centrale. Ik weet niet of je hier iets aan hebt..
Oosterdokskade 143quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhm das de Oba toch? Bij Vapiano??
Deze, in combinatie met de bieb. You win.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef Water123 het volgende:
Ik zou gewoon morgenochtend zo vroeg mogelijk gaan. Staan ze vroeg op? En tegen ze zeggen dat je opleiding belangrijk is en dat je die hulp van je vriendin nodig hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Misschien slecht humeur gehad vandaag? En dat ze het morgen wel goed vinden?
ze zijn altijd chagrijnigquote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
Ik denk dat Flitskikker toch ook wel met een goed punt kwam, van het slechte humeur. Maar dat is natuurlijk wel een gok...
Ja, waarom niet. Misschien als ze nog niet wakker zijn op een briefje het adres van de bieb schrijven en ook erop schrijven dat je zonder opleiding nergens komt.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zijn altijd chagrijnig![]()
Hmm water zal ik dus vroeg op staan en het huis opruimen en mezelf klaarmaken RJ dan gewoon gaan?
Dan moet ze wel rekening houden met de openings- en sluitingstijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Misschien als ze nog niet wakker zijn op een briefje het adres van de bieb schrijven en ook erop schrijven dat je zonder opleiding nergens komt.
Ja dus iets na zessen thuis zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet ze wel rekening houden met de openings- en sluitingstijden.
Haha you made me smile. Dat laatste stukje hihi.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Misschien als ze nog niet wakker zijn op een briefje het adres van de bieb schrijven en ook erop schrijven dat je zonder opleiding nergens komt.
Zouden ze serieus daar naar kijken?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet ze wel rekening houden met de openings- en sluitingstijden.
Dat is wel lief van hem. Je moet natuurlijk ook niet met een heel erge rotgevoel erheen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha you made me smile. Dat laatste stukje hihi.
Maar oke ik praat nu ook met jan en die zegt dat ik me niet schuldig moet voelen als ik morgen niet meet kom enzo..
Je kunt het ook gewoon tegen ze zeggen, als ze op tijd wakker zijn dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
Als je een briefje schrijft zou ik er ook niet al te veel inzetten eigenlijk. Dan lijkt het alsof je er heel lang over na hebt gedacht, en dus misschien zit te liegen.
Stond een keer in de krant, komt dat ook nog eens van pas
Geen probleem hoor, beter dan dat ik mijn tijd zit te verdoen met iets andersquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja inderdaad Waterrrr.
Bedankt jullie allemaal oefff.
Ik hoop dat je zonder problemen voor en achteraf kunt gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee. Kijken hoe ze als ze straks wakker zijn... En dan ga ik, of niet..
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zonder problemen voor en achteraf kunt gaan.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nogmaals bedankt voor het meedenken allemaalik ga nu wat slapen.
Bedankt, echt waar.
Welterusten, succes morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nogmaals bedankt voor het meedenken allemaalik ga nu wat slapen.
Bedankt, echt waar.
Ik niet, ik slaap net een uurquote:
quote:
Ook jij welterusten danquote:Op maandag 13 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik ben over een minuutje of vijf niet meer wakker. Voor mij is het ook tijd om naar bed te gaan. Welterusten iedereen.
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik ben over een minuutje of vijf niet meer wakker. Voor mij is het ook tijd om naar bed te gaan. Welterusten iedereen.
Dat eerste, wat is dat dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb een lahmacun en een chocoladekoekje en ice tea
Ken je dat niet? Dat is Turkse pizza.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat eerste, wat is dat dan.
Ik heb een zak dry roasted pinda's
Noem het dan gewoon zo, ik ken al die namen nietquote:Op maandag 13 juni 2011 02:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat is Turkse pizza.
[ afbeelding ]
Nee alleen de pizza zelf. Dat vind ik lekkerder. Met kaasquote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon zo, ik ken al die namen niet
Met kaas en sla hoop ik?
Zo heb ik het nog nooit gegetenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee alleen de pizza zelf. Dat vind ik lekkerder. Met kaas
Ik wel, alleen als mama het maakt. Kapsalon heb ik eigenlijk nog nooit gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit gegeten
Maar sowiezo is kapsalon lekkerder, Turkse pizza eet ik bijna nooit eigenlijk
Hoe kon je dat eerder dan altijd vereren?Of bedoel je thuis?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik wel, alleen als mama het maakt. Kapsalon heb ik eigenlijk nog nooit gehad
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kon je dat eerder dan altijd vereren?Of bedoel je thuis?
Nederlandsquote:Op maandag 13 juni 2011 02:35 schreef Water123 het volgende:
Waar heb jij eignelijk examen in gedaan?
Nederlandsquote:Op maandag 13 juni 2011 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
Bio
Natuurkunde
Scheikunde
WiB
Aarddrijkskunde
Alles behalve wiskunde sowiezo voldoende
Jij?
Ow, da's wel knap kut... Hopen op hoge normen?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
Frans
Biologie
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde A
Wiskunde en scheikunde sowieso voldoendeFrans en Engels sowieso onvoldoende
Nederlands, biologie en natuurkunde misschien onvoldoende
Onder een 4,2? Dat is wel knap jaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:45 schreef Water123 het volgende:
Bij biologie heb ik een N van 1,2 nodig en bij natuurkunde 0,8 of zo. Nederlands weet ik eigenlijk niet, dat heb ik barslecht gemaakt en ik moest maar een 4,2 halen.. nou dat is zelfs niet gelukt
Hoezo? Geswitcht?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ow, da's wel knap kut... Hopen op hoge normen?
Jouw pakket lijkt trouwens ontzettend op het mijne van 4vwo
ALS ik 2 van de 3 misschien-onvoldoendes voldoendes heb jaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onder een 4,2? Dat is wel knap ja
Maar je hebt ook nog een her toch?
O okequote:Op maandag 13 juni 2011 02:50 schreef Kaasrol het volgende:
Ja, van vwo naar havo, had het best gekund maar was te lui.
Dus over vwo kan ik niets zeggen. Havo was echt gruwelijk makkelijk, buiten wiskunde dan
Pleister?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik durf niet te slapen, wondje op mijn duim, straks komt er overal bloed
Dan voelt het weer zo kloppend, en het ging net pas weer open. Maar er zit niks anders op denk ik. Kut kaasschaafquote:
Hallonquote:
Kaasschaafquote:Op maandag 13 juni 2011 03:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan voelt het weer zo kloppend, en het ging net pas weer open. Maar er zit niks anders op denk ik. Kut kaasschaaf
Verwachte reactiequote:
Ja ik proefde je bloed alquote:Op maandag 13 juni 2011 03:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Verwachte reactie
Heb hem met veel water afgespoeld hoor.
Heb je ook genoten van het stukje duim? Je ziet er namelijk echt een soort gat zittenquote:
Wil je dat ik mijn pizza uitkots?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van het stukje duim? Je ziet er namelijk echt een soort gat zitten
Jij moet gewoon niet weggaan zonder doei te zeggen. Doe je altijd.quote:
Als ik daarmee mijn duim weer terug kan krijgen, ja bittequote:
Sorryquote:Op maandag 13 juni 2011 03:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet weggaan zonder doei te zeggen. Doe je altijd.
Slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:17 schreef Water123 het volgende:
Gaat er iemand nog iets bijzonders doen met deze heilige dag?
Ik zal het voor één keer door de vingers zien dan, maar volgende keer zal ik minder genadig zijnquote:
Anders rolt hij je op in zijn kaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zal het voor één keer door de vingers zien dan, maar volgende keer zal ik minder genadig zijn
Vieren dat Zombie Jezus naar de hemel is gegaan, en de wereld van hem verlost werdquote:Op maandag 13 juni 2011 03:17 schreef Water123 het volgende:
Gaat er iemand nog iets bijzonders doen met deze heilige dag?
quote:
Slaap lekker kikker! Kwakwakwak kwak *dat betekend slaap lekker in kikkertaal*quote:Op maandag 13 juni 2011 03:21 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga nu slapen, doei Water en Kaasrol![]()
Zo mag ik het zienquote:Op maandag 13 juni 2011 03:21 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga nu slapen, doei Water en Kaasrol![]()
Ik heb geen idee wat Pinksteren inhoudt eigenlijk. Ik ga dus niks doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vieren dat Zombie Jezus naar de hemel is gegaan, en de wereld van hem verlost werd
Hahahquote:Op maandag 13 juni 2011 03:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Slaap lekker kikker! Kwakwakwak kwak *dat betekend slaap lekker in kikkertaal*
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Pinksteren inhoudt eigenlijk. Ik ga dus niks doen.
WACHT. Het was toch hemelvaart?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Pinksteren inhoudt eigenlijk. Ik ga dus niks doen.
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 03:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT. Het was toch hemelvaart?
[ afbeelding ]
NEEquote:Op maandag 13 juni 2011 03:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT. Het was toch hemelvaart?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:25 schreef Kaasrol het volgende:
WAT. Ik haal ook al die feestdagen door de war![]()
Al gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 03:27 schreef Water123 het volgende:
Volgende week is het trouwens Sinterklaas, ik zou maar gauw cadeautjes kopen
Als ik slaag dan geef ik mijn diploma wel als kado en anders mijn verdrietquote:Op maandag 13 juni 2011 03:29 schreef Kaasrol het volgende:
Voor vaderdag dan he, denken dat ik niet weet wannee sinterklaas is
Je bent er teveel mee bezig, give it a rest.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik slaag dan geef ik mijn diploma wel als kado en anders mijn verdriet
KAN IK NIETquote:Op maandag 13 juni 2011 03:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent er teveel mee bezig, give it a rest.
3:33, mooie tijd. Ik ga ook, maar dan om te slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:32 schreef Water123 het volgende:
Ik ga ook maar.. even spelletje doen en daarna iCarly kijken
Welterustenquote:Op maandag 13 juni 2011 03:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
3:33, mooie tijd. Ik ga ook, maar dan om te slapen
Gewoon iets vinden wat je bezig houdt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:
ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:34 schreef Etsu het volgende:
Ben nog steeds wakker
Heb verdomme geen oog dicht gedaan.
En hebben jullie ook weleens dat je 5 seconden na het sturen van een bericht/sms/mail/whatever denkt van: "o shit, dat had ik niet moeten sturen"
Verdomme.
Discovery World kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 04:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van
En wat doe je nog steeds wakker?
oeiquote:Op maandag 13 juni 2011 04:42 schreef Etsu het volgende:
Kan niet slapen omdat ik me kut voel en alles
En bovendien heb ik ook koppijn van hier tot Tokyo.
moet je wel online zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 04:47 schreef Etsu het volgende:
Praat op msn dan, straks leest iedereen het straks
jaha, maar voor 5 minuten ofzo terwijl ik pizza aan het eten was en al te veel op hadquote:
Maar ging het plan niet door dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezeik met ouders.. moet je het vorige topic eens terug lezen, jezus wat voel ik me kut zeg.
Ja. En die staat gewoon op je Haivesquote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
Martijn, voegde je me nou toe @ msn? Hoe kom je nou weer aan m'n adres
ja had ik al snel doorheen lezen maar dat je niet meer mocht, is me ontgaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezeik met ouders.. moet je het vorige topic eens terug lezen, jezus wat voel ik me kut zeg.
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar ik ga een paar uur pitten, ben echt kapot
Oquote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. En die staat gewoon op je Haives
Het stomme is dat mijn werk om de hoek zitquote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja had ik al snel doorheen lezen maar dat je niet meer mocht, is me ontgaan.
Wat stomanders komt Jan toch even en doe je alsof je moet werken?
Hmm ja dat zou ik eventueel een keer kunnen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:38 schreef Etsu het volgende:
Doe alsof je de hele dag moet werken, en als ze er toevallig zijn, zeg dat je pauze aan het houden bent
Ik ben een smoesjes-koning
Kun je niet op kamers gaan wonen dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn smoesjes zijn bijna op dit dat.
Te vaak uit eten geweest met vriendinnen.
Te vaak gewinkeld.
Te vaak lange dagen op school.
Te vaak dit te vaak dat.![]()
Daar willen ze niks van weten, dat past niet bij 'onze' cultuur.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kun je niet op kamers gaan wonen dan?
Je bent toch 18(+)? Dan mag je dat toch zelf bepalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar willen ze niks van weten, dat past niet bij 'onze' cultuur.Achterlijke cultuur.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je bent toch 18(+)? Dan mag je dat toch zelf bepalen?
Er was een leeftijd waarop je zelf mag bepalen waar je gaat wonen enzo. Volgens mij was dat 18, maar ik kan me vergissen.quote:
Ja, wel een beetje laat. Het was al licht toen ik ging slapen en die ***kraaien konden hun bek niet houden. En jij?quote:
Hallonquote:
Daarom let ik op dat ik voor 4en ga slapen... Onderhand kan ik voorspellen wanneer de vogels wakker worden...quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje laat. Het was al licht toen ik ging slapen en die ***kraaien konden hun bek niet houden. En jij?
Nou hier worden ze al om half 4 wakker hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarom let ik op dat ik voor 4en ga slapen... Onderhand kan ik voorspellen wanneer de vogels wakker worden...
Moet je eerder gaan slapen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou hier worden ze al om half 4 wakker hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Geen dankquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef Kaasrol het volgende:
KB, je ouders trollen je gewoon
[ afbeelding ]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Volgens mij wel. Want Pinksteren staat gelijk aan het naar de kerk gaan ofzoiets. Achtig, dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Water123 het volgende:
Gaat er iemand nog naar de kerk? Of ga je niet naar de kerk met Pinksteren?
Ik ken denk ik 1 iemand die naar de kerk gaat... Zal ik hem bellen tijdens de dienst?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef Water123 het volgende:
Gaat er iemand nog naar de kerk? Of ga je niet naar de kerk met Pinksteren?
Dat is onbeleefd!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ken denk ik 1 iemand die naar de kerk gaat... Zal ik hem bellen tijdens de dienst?
JA DAT WAS JUIST DE HELE GRAPquote:
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
50 dagen geleden was het pasentoch?
ThaTimquote:
Touchéquote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA WATER JIJ BEDEKT 71% VAN DE AARDE BEN JE ZO DIK!??!/!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog dikker, want ik bedek ook 65% van ieder menselijke lichaamquote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA WATER JIJ BEDEKT 71% VAN DE AARDE BEN JE ZO DIK!??!/!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef Kaasrol het volgende:
KB, je ouders trollen je gewoon
[ afbeelding ]Zelden zo gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Sorry KB)
Ik was vroeg wakker.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje laat. Het was al licht toen ik ging slapen en die ***kraaien konden hun bek niet houden. En jij?
Ik ben al uur wakker hoor!quote:
Ochtend dus.quote:
@ BaasD?quote:
blijf maar wegquote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga douchen zo, misschien kom ik terug misschien niet.
Sterfquote:
Goed.quote:
"blijf maar weg"quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |