Ik ben begonnen met 3 uur naar huis komen, onderhand is het 6 uur geworden. Ik snap mijn ouders eigenlijk nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Schoolfeest ook half 3 geworden. Maar het kutte is ook het vervoer. Schoolfeesten zijn altijd in Alphen hier 12 km verderop. Om 00:00 stopt het OV, dus kan ik niet meer naar huis.
M'n pa kon wel rijden deze keer (half 3 dus), maar ik zou natuurlijk liever de eerstvolgende bus in de ochtend nemen, maar dat mag dan weer niet.
Niet echt een optie bij mijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een hoop gezeik over gehad. Ik wil uit! Nee mag niet, straks gebeurd er iets. Toen heb ik dagen lang gejankt en gezegd dat ik nooit werd uitgenodigd voor feestjes omdat ik zo saai was omdat ik niet uitging. En nu mag ik uit
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je trouwens of je ouders tevreden zouden zijn met een mobiele nummer?
Hoe bedoel je? Normale nummers?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?
Mijn ouders zouden echt zwaar ongerust worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 3 uur naar huis komen, onderhand is het 6 uur geworden. Ik snap mijn ouders eigenlijk niet
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ach als je op kamers gaat kun je zolang buiten blijven als je wilt.
Oh dat is ook kutquote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden echt zwaar ongerust worden.
Maar als het feest om half 4 afgelopen zou zijn, dan moet ik wachten tot half 7 ofzo tot de bus weer gaat. -.-
Oja, er zijn ook mensen die geen vaste huisnummer hebben. Waarschijnlijk zal het wel goed zijn. Ik ken genoeg mensen die een 06-nummer als huisnummer hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, maar kom op. Ik zit op het hbo, hoe zou ik aan normale nummers moeten komen? Toch?
Je kunt toch in het weekend helpen?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.
Ja dat hebben wij ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oja, er zijn ook mensen die geen vaste huisnummer hebben. Waarschijnlijk zal het wel goed zijn. Ik ken genoeg mensen die een 06-nummer als huisnummer hebben.
Ik denk niet dat je ouders verwachten dat jij een vaste nummer gaat geven. Want sommige mensen hebben dat gewoon niet.quote:
Wat doet jouw vader dan? D;quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat toch wel wat gevoeliger, met mijn vader enzo. Mijn moeder zegt dat ze het goed vindt, maar ik wil niet het hele huishouden enzo aan haar alleen overlaten.
Dan is het geen punt juist, maar gewoon die dingen met afwassen enzo. Als ik het niet doe gaat mijn vader het doen, put hij zichzelf uit en gaat het weer slechter dit dat. Ik weet niet of ze het zonder mij nog zouden redden eigenlijkquote:
Oke. Heb jij geen broertjes of zusjes?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan is het geen punt juist, maar gewoon die dingen met afwassen enzo. Als ik het niet doe gaat mijn vader het doen, put hij zichzelf uit en gaat het weer slechter dit dat. Ik weet niet of ze het zonder mij nog zouden redden eigenlijk
Zie DM zo, geen zin om de stemming te verpesten voor zover die erin zitquote:
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlatenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oke. Heb jij geen broertjes of zusjes?
Nee dat doe je niet hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlaten
Ik hoop dat ik niet te egoistisch overkom though, want dat gevoel heb ik wel
Je komt helemaal niet egoïstisch over. Juist het tegenovergestelde. Ik vind het echt heel lief van je dat je je ouders wilt helpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een zusje, die nog niet zou weten hoe het gasfornhuis werkt. Ze is nog maar 14, daar kan ik dat niet aan overlaten
Ik hoop dat ik niet te egoistisch overkom though, want dat gevoel heb ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |