te breedquote:
Kijk in deel 1...daar staat welgeteld één foto waarvan hij zegt dat die van hem is.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef trovey het volgende:
Oh God, nee hè.....ik ga deze niet helpen volmaken.
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Kijk in deel 1...daar staat welgeteld één foto waarvan hij zegt dat die van hem is.
haha foto's in de OP gezetquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.
topquote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link) ]
Doe die er ook maar bij, anders mekkert hij daar weer over.
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro'squote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
Post je voedingsschema eens, gespierd123? Is interessanter dan al die onzin uit deel 1.
ey beauty post meer foto's. Een pic van je rechter bicep is niet genoegquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.
Wat zijn macrosquote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro's
dus ik eet alles wat ik wil als ik me macro's vul
Hoeveel kcals en welke verdeling heb je gedaan voor die 10 kg bulk in een half jaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro's
dus ik eet alles wat ik wil als ik me macro's vul
Probeer je soms te zeggen datje pics van mn 'Gluteus Maximus' wilt?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ey beauty post meer foto's. Een pic van je rechter bicep is niet genoeg
ik telde geen calorieen in me bulk.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel kcals en welke verdeling heb je gedaan voor die 10 kg bulk in een half jaar?
yuppppp om je advies te geven ahhaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Probeer je soms te zeggen datje pics van mn 'Gluteus Maximus' wilt?
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik telde geen calorieen in me bulk.
maar atm probeer ik 2700 op trainingsdagen te eten en 2400 op rust dagen.
ben 76 kilo probeer niet te bulke zit nu rond de 200-300kcal boven behoefte.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.
jmr, kan je ook niet een indicatie geven van alles wat je destijds at? Je huidige cut is niet interessant, maar als je daadwerkelijk 10 kg bent aangekomen in een halfjaar, wat heb je in godsnaam allemaal gegeten dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik telde geen calorieen in me bulk.
maar atm probeer ik 2700 op trainingsdagen te eten en 2400 op rust dagen.
ik snap niet hoe mensen niet kunnen aankomen... ik heb moeite om niet bove de 2700kcal te komen. Maar in me bulk at ik zeker 8 eieren per dag. 1liter melk. veel rijst, pindakaas , chocopastaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
jmr, kan je ook niet een indicatie geven van alles wat je destijds at? Je huidige cut is niet interessant, maar als je daadwerkelijk 10 kg bent aangekomen in een halfjaar, wat heb je in godsnaam allemaal gegeten dan.
ik geloof niet in clean food of dirty...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..
Geen idee man, maar het voelt prima.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik geloof niet in clean food of dirty...
eiwitten van een big mac en eiwitten van een stuk kipfilet zijn hetzelfde
wut? als ik dagelijkse naar de macdonalds kon gaan, zou ik dat zo doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.
het gaat ook niet alleen om eiwtten maar ook om de vetten, ik eet liever kip dan een big mac.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.
Ik moet zo ziek veel eten om aan te komen, heb het idee dat ik de verbranding van twee ecto's bij elkaar heb. Waar kwamen jouw meeste kcals uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen niet kunnen aankomen... ik heb moeite om niet bove de 2700kcal te komen. Maar in me bulk at ik zeker 8 eieren per dag. 1liter melk. veel rijst, pindakaas , chocopasta
vetten zijn belangrijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
het gaat ook niet alleen om eiwtten maar ook om de vetten, ik eet liever kip dan een big mac.
als je echt moeite hebt om aan te komen, zou ik alles eten wat ik zie staan. olijfolie drinken ect. echt die calorieen binnenkrijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet zo ziek veel eten om aan te komen, heb het idee dat ik de verbranding van twee ecto's bij elkaar heb. Waar kwamen jouw meeste kcals uit?
ja volgens de laatste studies maakt het niet uit wat voor vetten je binnenkrijgt ,, alle dierlijke + plantaardige vetten zijn goed voor je. Verzadigde vetten zijn nodig voor testosteronquote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef krokdown het volgende:
[..]
weet je wat transvetten zijn?
zo nee, dan zo ik je maar eens snel gaan inlezen.
uhhm, nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ja volgens de laatste studies maakt het niet uit wat voor vetten je binnenkrijgt ,, alle dierlijke + plantaardige vetten zijn goed voor je
uhm doe jij maarquote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef krokdown het volgende:
[..]
uhhm, nee.
ga je opnieuw inlezen, kleuter.
Geloof mij dat je maar beter niet elke dag bij de mac kunt gaan zitten als jij een beetje goed voor je lichaam wilt zorgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:53 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
wut? als ik dagelijkse naar de macdonalds kon gaan, zou ik dat zo doen.
het gaat allemaal om calorieen in en calorieen uit maakt niet uit wat je eet...
Dus dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
het gaat ook niet alleen om eiwtten maar ook om de vetten, ik eet liever kip dan een big mac.
netjes, mijn behoefte zit op 3000 ik eet nu 3200 op een dag,.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:57 schreef Equites het volgende:
Alleen als je niet aan je aantal kcal van die dag kan komen mag je naar mcdonalds. Maar dat moet je niet tevaak doen natuurlijk....
Meeste kcal haal ik uit rijst en bruin brood. Eet per dag normaal 4600 kcal.
Hoelang zijt gij? 1.90 hierquote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef krokdown het volgende:
[..]
netjes, mijn behoefte zit op 3000 ik eet nu 3200 op een dag,.
Euro 95 man, prima spul, 8260 kcal per liter.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef gespierd123 het volgende:
de nieuwste studies over voeding zijn controversieel omdat ze zoveel verschillen met de oude studies.. maar het komt erop neer dat het om calorieen gaat en niet zo zeer waar je die calorieen vandaag haalt
haha gelijk hier.quote:
Ga jij maar lekker een week op mcdonalds food leven, spreek ik je over een week weer. Of misschien ook wel niet omdat je op den toilet vastgeroest bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef gespierd123 het volgende:
voor de mensen die nog allemaal geloven in dirty food en dat het slecht is http://edition.cnn.com/20(...)professor/index.html
veel meer maar kun je niet verterenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef gamezz het volgende:
[..]
Euro 95 man, prima spul, 8260 kcal per liter.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef gamezz het volgende:
[..]
Euro 95 man, prima spul, 8260 kcal per liter.
Je kan met allerlei shit aankomen. De Mcdonalds is gewoon sowieso niet goed voor je lichaam. Na een wedstrijd je lichaam een kcal boost geven door naar de mcdonalds te gaan kan nog wel. Maar elke dag daar zitten hahahahquote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef gespierd123 het volgende:
voor de mensen die nog allemaal geloven in dirty food en dat het slecht is http://edition.cnn.com/20(...)professor/index.html
op bodybuilding.com zie ik mensen in amerika die elke dag naar mac gaan omdat het zo goedkoop is en zien er goed uit hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Je kan met allerlei shit aankomen. De Mcdonalds is gewoon sowieso niet goed voor je lichaam. Na een wedstrijd je lichaam een kcal boost geven door naar de mcdonalds te gaan kan nog wel. Maar elke dag daar zitten hahahah
Is goed man, leuk voor hun. Icm met AAS geef ik je 1 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:01 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
op bodybuilding.com zie ik mensen in amerika die elke dag naar mac gaan omdat het zo goedkoop is en zien er goed uit hoor
de gemiddlede mens die traint weet dat als je een week lang elke dag naar de mac gaatdat je dan gewoon vet word, je zal mij nooit wijs kunnen maken dat je daar voldoende eiwittten en andere stoffen uithaalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Je kan met allerlei shit aankomen. De Mcdonalds is gewoon sowieso niet goed voor je lichaam. Na een wedstrijd je lichaam een kcal boost geven door naar de mcdonalds te gaan kan nog wel. Maar elke dag daar zitten hahahah
Er zijn genoeg filmpjes te vinden dat Jay Cutler of Markus Ruhl naar een hamburgertent gaan, maar dat doen die gasten met een reden. Sommige mensen zien dit gelijk als excuus om daar iedere dag te gaan zitten.. Ach ie komen er vanzelf wel achter als het hart nee zegt.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
de gemiddlede mens die traint weet dat als je een week lang elke dag naar de mac gaatdat je dan gewoon vet word, je zal mij nooit wijs kunnen maken dat je daar voldoende eiwittten en andere stoffen uithaalt.
dus als ik elke dag 2500 kcal eet bij de mac en me behoefte ligt op 2600 .. ik niet afval?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:02 schreef krokdown het volgende:
[..]
de gemiddlede mens die traint weet dat als je een week lang elke dag naar de mac gaatdat je dan gewoon vet word, je zal mij nooit wijs kunnen maken dat je daar voldoende eiwittten en andere stoffen uithaalt.
Je hebt je energie binnen, maar die energie bevat geen bouwstoffen dus zoek je de verkeerde energiebron.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dus als ik elke dag 2500 kcal eet bij de mac en me behoefte ligt op 2600 .. ik niet afval?
In het begin wel, daarna word je moddervet omdat je lichaam een tekort aan voedingsstoffen heeft en op spaarstand gaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dus als ik elke dag 2500 kcal eet bij de mac en me behoefte ligt op 2600 .. ik niet afval?
volgens studies heeft bloed cholestrol niks te maken met je voedingquote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Er zijn genoeg filmpjes te vinden dat Jay Cutler of Markus Ruhl naar een hamburgertent gaan, maar dat doen die gasten met een reden. Sommige mensen zien dit gelijk als excuus om daar iedere dag te gaan zitten.. Ach ie komen er vanzelf wel achter als het hart nee zegt.
je lichaam heeft alleen maar eiwitten en vetten nodig om te functioneren.. en koolhydraten krijg je sowieso al bij mac... dus als je gewoon multi slikt en mineralen zit je goedquote:Op maandag 13 juni 2011 02:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
In het begin wel, daarna word je moddervet omdat je lichaam een tekort aan voedingsstoffen heeft en op spaarstand gaat.
ik weet zeker dat je afvalt, je gaat veel spier verbranden, en aangezien spier drie keer zoveel weegt als vet. simpelweg, bij het begin verlies je spier daarna komt er vet bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Eej doe je ding ouwe, probeer het. Maar ga niet huilen als je opeens naar de vlakte gaat in de sportschool... of erger.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je lichaam heeft alleen maar eiwitten en vetten nodig om te functioneren.. en koolhydraten krijg je sowieso al bij mac... dus als je gewoon multi slikt en mineralen zit je goed
Slechte kwaliteit vlees, veel zout, slechte vetten, conserveringsmiddelen en andere kunstmatige zooi.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je lichaam heeft alleen maar eiwitten en vetten nodig om te functioneren.. en koolhydraten krijg je sowieso al bij mac... dus als je gewoon multi slikt en mineralen zit je goed
Volgens mij was niemand dat ook ooit van plan. Dat is misschien wat ze hier posten maar er zitten vast genoeg snacks tussen die niet genoteerd staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:06 schreef gespierd123 het volgende:
maar ik wil alleen maar zeggen dat je gewoon kunt eten wat je wilt en niet 24/7 aan de kip met rijst moet zitten
Daar heb je gelijk in, maar daar bedoel ik niet mee iedere dag mcdonalds. Ik heb maten die ook geen eetschema hebben maar gewoon alles eten wat ze lekker vinden (laat dat nou net rijst, kip en tonijn zijn...) En die groeien ook gewoon. Een strict schema als amateurtje heeft geen zin, kijk hoe je lichaam reageert en neem dan stappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:06 schreef gespierd123 het volgende:
maar ik wil alleen maar zeggen dat je gewoon kunt eten wat je wilt en niet 24/7 aan de kip met rijst moet zitten
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:04 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
volgens studies heeft bloed cholestrol niks te maken met je voeding
ik ga hem dan volgen!quote:Op maandag 13 juni 2011 02:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Eej doe je ding ouwe, probeer het. Maar ga niet huilen als je opeens naar de vlakte gaat in de sportschool... of erger.
zout maakt nog niet zoveel uit, dit verlies je bij het zweten, maar die andere troepquote:Op maandag 13 juni 2011 02:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit vlees, veel zout, slechte vetten, conserveringsmiddelen en andere kunstmatige zooi.
Voortgangspics van je bulk zijn tof, brah.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:09 schreef gespierd123 het volgende:
ok nog iets anders waarover jullie willen praten .. ik snap niet waarom er zo'n topic over mij is gemaakt
ik eet 8 keer per dag, en dat zijn allemaal hele lekkere dingen zoals; ei,tonijn,kip,kwark en fruit.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:07 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Volgens mij was niemand dat ook ooit van plan. Dat is misschien wat ze hier posten maar er zitten vast genoeg snacks tussen die niet genoteerd staan.
Te veel zout is ook slecht. Je nieren worden daardoor extreem belast + slecht voor je hart en bloeddruk.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:09 schreef krokdown het volgende:
zout maakt nog niet zoveel uit, dit verlies je bij het zweten, maar die andere troep
Ja en het koekje dat je krijgt als je bij je opa en oma op visite gaat, stukje taart wanneer je op visite bent, chocolaatje bij de koffie, zulke dingen gebeuren jou nooit?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik eet 8 keer per dag, en dat zijn allemaal hele lekkere dingen zoals; ei,tonijn,kip,kwark en fruit.
heb ik niet sorryquote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voortgangspics van je bulk zijn tof, brah.
klopt, maar ik wou aangeven dat als je veel water dirnkt je vanzelf veel transpireert waardoor er ook veel zout op die manier uit je lichaam gaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te veel zout is ook slecht. Je nieren worden daardoor extreem belast + slecht voor je hart en bloeddruk.
Je kan ook gewoon pure olijfolie drinken. Scheelt je een hoop onnodig werk, het gaat toch alleen om de calorieën.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:12 schreef gespierd123 het volgende:
voor mensen die willen weten wat ik eet op een dag ..
ontbijt 3 eieren + 2 plakken cheddar kaas daarmee maak ik een omelet
50 gram havermout + 20 gram chocopasta + 1 appel
hoofdmaaltijd: meestal 300-500 gram vlees, kip + 200 gram rijst of pasta soms bonen
dit splits ik in twee maaltijden
's nachts eet ik wat ik will met de overgebleven calorieen die ik nog heb
ja maar vult me niet echtquote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon pure olijfolie drinken. Scheelt je een hoop onnodig werk, het gaat toch alleen om de calorieën.
Deze zal vast ook niet perfect wezen, maar het werkt voor mij tochquote:8:00 Eiwit Koolhydraten Vetten
100 gram brinta 12 74 2.5
500 gram melk (halfvol) 20 25 7.5
2 eieren 14 0 12.0
+
-----------------------------------------------
46 99 22.0
9:00
30 gram Whey 24.5 2.1
9:45 (PWO)
150 gram rijst (basmati) 10.5 117.75 0.75
200 gram kipfilet 42 0 6
10 gram suiker 0 10 0
5 gram creatine +
52.5 127.75 6.75
12:30 (post work out)
2 tabletten dextrose 0 8 0
5 gram creatine
30 gram Whey 24.5 2.1 0
500 gram melk 20 25 7.5
200 gram yoghurt 8 10 1.4 +
52.5 45.1 8.9
14:00
80 gram pindakaas 21 13 42
135 gram brood (bruin) 12.8 61 4.7
100 gram kalkoenfilet 19 0 1
+
----------------------------------------------
52.8 74 47.7
16:30
aardappelen
groenten
vlees
20:00
100 gram tonijn op eigen nat 27 0 0.5
24:00
500 gram kwark (mager) 45 24 0.5
296 361 85 kcal = 4616
jazeker wel, vandaag nooit een heerlijk erbeesjes taartjequote:Op maandag 13 juni 2011 02:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja en het koekje dat je krijgt als je bij je opa en oma op visite gaat, stukje taart wanneer je op visite bent, chocolaatje bij de koffie, zulke dingen gebeuren jou nooit?
insulinepiek na training is onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 02:15 schreef Equites het volgende:
Dan zal ik nu mijn schema posten. Misschien dat gespierd123 dit wil overnemen. Ik hoop het wel.
[..]
Deze zal vast ook niet perfect wezen, maar het werkt voor mij toch
Nah werkt goed voor de creatine.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
insulinepiek na training is onzin
ik heb echt ontzettend veel respect voor je hoor, maar waarom suplementen nemen?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:15 schreef Equites het volgende:
Dan zal ik nu mijn schema posten. Misschien dat gespierd123 dit wil overnemen. Ik hoop het wel.
[..]
Deze zal vast ook niet perfect wezen, maar het werkt voor mij toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon pure olijfolie drinken. Scheelt je een hoop onnodig werk, het gaat toch alleen om de calorieën.
creatine heeft ook geen insulinepiek nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 02:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Nah werkt goed voor de creatine.
Jou insulinepiek bij de mcdonalds na de training is wel goed?
Waarom niet? Whey en creatine zijn toch wel de basisdingen die je erbij moet nemen met een goed eetschema. De rest van al die flikkershit kan je weggooien idd.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:18 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik heb echt ontzettend veel respect voor je hoor, maar waarom suplementen nemen?
jaa en je foto's niet vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:19 schreef Opdekop het volgende:
Ik snap niks van dat hele eetschema![]()
Al die cijfertjes.
Zal ik dan ook nog even, gewoon even belangrijk doen met wat ik per dag naar binnenwerk?
ok, proteinen en creatine snap ik, zelf doe ik het niet, hou het liever ''naturel'' dan heb ik meer het gevoel dat ik het zelf heb bereikt,quote:Op maandag 13 juni 2011 02:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Waarom niet? Whey en creatine zijn toch wel de basisdingen die je erbij moet nemen met een goed eetschema. De rest van al die flikkershit kan je weggooien idd.
Sorry ik wou niet "pimpen" met dit schema, ging er vanuit dat de meesten wel zo'n schemaatje gebruiken. Behalve die idioot die altijd bij de mac zit.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:19 schreef Opdekop het volgende:
Ik snap niks van dat hele eetschema![]()
Al die cijfertjes.
Zal ik dan ook nog even, gewoon even belangrijk doen met wat ik per dag naar binnenwerk?
luister; als jij buiten in de bouw werkt en je hebt veel spiermassa, dud veel verbranding, dan heb je echt niet genoeg aan 2-3 maaltijden op een dag hoor maat.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:20 schreef gespierd123 het volgende:
trouwens je hoeft niet om de 2-3uur te eten dat is ook al verouderd
ik eet meestal 2-3x per dag
nu je het daarover hebt.. zaadlozing heeft effecten op je testosteron niveau ik probeer altijd een cycles van 10 dagen te houden..quote:Op maandag 13 juni 2011 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
Vergeet ook niet één extra kippenei (met dooier) te eten op de dagen dat je zo weer een dikke 6 gram eiwit in je chick dumpt.
gast.... nu ben je obvious troll.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
nu je het daarover hebt.. zaadlozing heeft effecten op je testosteron niveau ik probeer altijd een cycles van 10 dagen te houden..
greg plitt eet 1 maaltijd per dag .. en is nummer 1 fitnessmodel in de wereld maarjaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:21 schreef krokdown het volgende:
[..]
luister; als jij buiten in de bouw werkt en je hebt veel spiermassa, dud veel verbranding, dan heb je echt niet genoeg aan 2-3 maaltijden op een dag hoor maat.
Foto's van mn eten? Raar type ben jij.quote:
fitness.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
greg plitt eet 1 maaltijd per dag .. en is nummer 1 fitnessmodel in de wereld maarja
zoek maar op .. waarom denk je dat veel sporters geen zaadlozing hebben voor een wedstrijd enzoquote:
Haha kom op hey, Whey en creatine bestempelen als anabolen slaat nergens op jongen. Dit zijn gewoon 2 stoffen die het lichaam wel kan gebruiken en het kan absoluut geen kwaad. Echte AAS is een stukkie harder dan datquote:Op maandag 13 juni 2011 02:20 schreef krokdown het volgende:
[..]
ok, proteinen en creatine snap ik, zelf doe ik het niet, hou het liever ''naturel'' dan heb ik meer het gevoel dat ik het zelf heb bereikt,
probeer havermout en eieren te eten 's morgens zitten veel mineralen in en vezels in havermoutquote:Op maandag 13 juni 2011 02:23 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Foto's van mn eten? Raar type ben jij.
's Ochtends:
2 broodjes [chocolade hagelslag meestal]
Tussendoor:
appel of banaan
koekje
's Middags:
4 broodjes [kaas/jam/gekleurde hagelslag/smeerkaas/whatever]
Tussendoor:
plak ontbijtkoek/indische cake/whatever
's Avonds:
een aardappel
een schepje groenten
vlees/vleesvervanger
of pasta of rijst of whateverfuck grammen, ik weet het niet.
als ik mijn vriendin vol wil pompen dan pomp ik haar toch vol, ik zie mezelf al liggen.hee schat, nee vanavond niet, overmorgen weer, want dat is het weer tien dagen geledenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
zoek maar op .. waarom denk je dat veel sporters geen zaadlozing hebben voor een wedstrijd enzo
Ik kan het niet genoeg zeggen. Wat je ook doet. Ontbijt met brinta + melk en sluit je dag af met een halve liter magere kwark. Het kan geen kwaad en is nog lekker ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:23 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Foto's van mn eten? Raar type ben jij.
's Ochtends:
2 broodjes [chocolade hagelslag meestal]
Tussendoor:
appel of banaan
koekje
's Middags:
4 broodjes [kaas/jam/gekleurde hagelslag/smeerkaas/whatever]
Tussendoor:
plak ontbijtkoek/indische cake/whatever
's Avonds:
een aardappel
een schepje groenten
vlees/vleesvervanger
of pasta of rijst of whateverfuck grammen, ik weet het niet.
ik zeg niet dat het moeit , maar het is wel zoquote:Op maandag 13 juni 2011 02:26 schreef krokdown het volgende:
[..]
als ik mijn vriendin vol wil pompen dan pomp ik haar toch vol, ik zie mezelf al liggen.hee schat, nee vanavond niet, overmorgen weer, want dat is het weer tien dagen geleden
ik ben het met je eens hoor, alleen zolang ik het zonder kan. tsja waarom ook niet, dan groei ik maar iets minder snel.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha kom op hey, Whey en creatine bestempelen als anabolen slaat nergens op jongen. Dit zijn gewoon 2 stoffen die het lichaam wel kan gebruiken en het kan absoluut geen kwaad. Echte AAS is een stukkie harder dan datHet is zelfs beter als je deze dingen wel neemt, want als je echt hard traint zijn shakes een hele goede ondersteuning voor je lichaam om zich weer te herbouwen, neem je dit niet dan breek je misschien alleen maar af.
de 0% vet kwark van de aldi is lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 02:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan het niet genoeg zeggen. Wat je ook doet. Ontbijt met brinta + melk en sluit je dag af met een halve liter magere kwark. Het kan geen kwaad en is nog lekker ook.
probeer wel halfvolle melk te drinken, zitten minder vetten in.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef Opdekop het volgende:
Oja toetje ben ik vergeten. Na t warm eten altijd yoghurrrrt soms met cruesli. Bij het ontbijt drink ik thee en/of karnemelk. Melk krijg ik niet naar binnen.
Maakt het ook uit of je er chocopoeder doorheen flikkert? Enige manier om melk binnen te krijgen voor mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef krokdown het volgende:
[..]
probeer wel halfvolle melk te drinken, zitten minder vetten in.
nee hoor, kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Maakt het ook uit of je er chocopoeder doorheen flikkert? Enige manier om melk binnen te krijgen voor mij.
nee als je maar onder je calorieen zitquote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Maakt het ook uit of je er chocopoeder doorheen flikkert? Enige manier om melk binnen te krijgen voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst erboven, maar daar word ik misselijk van.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
nee als je maar onder je calorieen zit
opdekop wat zijn je fitnessdoelen eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Liefst erboven, maar daar word ik misselijk van.
KRACHTquote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
opdekop wat zijn je fitnessdoelen eigenlijk?
Nee man, gewoon kwark met noten.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef krokdown het volgende:
[..]
Whey en creatine is best duur spul maar geloof me het is het waard, als je er goed bij eet. Het zijn geen anabolen die je jezelf toedient, het is gewoon ondersteuning. Creatine hoeft niet eens, maar whey is gewoon een vereiste als je echt hard traint (tot de max iedere keer, sterretjes zien en kotsenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, alleen zolang ik het zonder kan. tsja waarom ook niet, dan groei ik maar iets minder snel.
whey is helemaal niet noodzakelijk. Whey is meer voor gemakquote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Whey en creatine is best duur spul maar geloof me het is het waard, als je er goed bij eet. Het zijn geen anabolen die je jezelf toedient, het is gewoon ondersteuning. Creatine hoeft niet eens, maar whey is gewoon een vereiste als je echt hard traint (tot de max iedere keer, sterretjes zien en kotsen) Met normaal eten gaat je lichaam dat niet halen. Zelfs huisvrouwen bij ons op de sportschool gebruiken het dus fuck die taboe erop. Als je AAS gebruikt moet je sowieso aan de whey anders ga je het niet redden, maarja het is maar net wat je wilt.
Klopt maar als ik goed ga bulken zuip ik alleen maar chocolade melk( de enige echte) ,3 liter ftwquote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef krokdown het volgende:
[..]
huh ik dacht altijd dat jij een vrouw was.. :Squote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Opdekop het volgende:
[..]
KRACHT
Hoef geen spierballen, geen strakke buik, gewoon krrracht. Vooral geen gewicht verliezen.
Dat ben ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 02:33 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
huh ik dacht altijd dat jij een vrouw was.. :S
Ja voor gemak idd omdat je met normaal eten het gewoon niet snel genoeg kan aanvullen. Waarom niet, die shakes zijn goed te doen toch.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:32 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
whey is helemaal niet noodzakelijk. Whey is meer voor gemak
Wat gebruik jij nu dan ouwe?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:36 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
huh vrouwen moeten niet sterk zijn..
je moet gewoon een strak lichaam hebben
lage gewichten + veel repsquote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Opdekop het volgende:
[..]
KRACHT
Hoef geen spierballen, geen strakke buik, gewoon krrracht. Vooral geen gewicht verliezen.
Doe normaal, ik kan mezelf niet eens 1 keer opdrukken. Ik moet sterk worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:36 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
huh vrouwen moeten niet sterk zijn..
je moet gewoon een strak lichaam hebben
Dat is mooi want lage gewichten is het enige wat ik de lucht in krijgquote:
Laat maar, dat kunnen we hier vast niet bespreken.quote:
Je bent gewoon dik dus....quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Doe normaal, ik kan mezelf niet eens 1 keer opdrukken. Ik moet sterk worden.
Ik hoef niet strakker, vind het prima genoeg zo.
als je het over anabolen hebt .. gebruik ik niksquote:Op maandag 13 juni 2011 02:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Laat maar, dat kunnen we hier vast niet bespreken.
quote:
Ok dat kwam misschien beledigend over. Niet de bedoeling..quote:
Hoezo dan alsnog doen alsof je dik aan de eetschema's zit en zweren bij de mcdonalds? Je maakt jezelf kapot zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
als je het over anabolen hebt .. gebruik ik niks
gebruik wel creatine mono 5gram per dag
Hoe kan iemand die me nog nooit gezien heeft me nou beledigen met mijn uiterlijk hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:45 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok dat kwam misschien beledigend over. Niet de bedoeling..
Als jij je niet eens 1x kan opdrukken.... maar toch massive bent....Wat moet ik dan denken?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die me nog nooit gezien heeft me nou beledigen met mijn uiterlijk hahaha
Dat ik gewoon slappe hap ben, massive was een grrrrrap.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Als jij je niet eens 1x kan opdrukken.... maar toch massive bent....Wat moet ik dan denken?
Haha grappen komen nooit zo goed aan op een forum hequote:Op maandag 13 juni 2011 02:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dat ik gewoon slappe hap ben, massive was een grrrrrap.
Ik dacht dat 'sowieso word je bang als je me ziet' t wel zou overbrengen, maar I failed. Im soooorry.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha grappen komen nooit zo goed aan op een forum he
Haha dan moet je idd wel flink breed wezenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:51 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'sowieso word je bang als je me ziet' t wel zou overbrengen, maar I failed. Im soooorry.
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef gespierd123 het volgende:
mensen ik ga slapen ,, morgen kom ik wel ff hierop
doei xx
live love laugh
ja mensen hebben een obsessie ofzo voor mijquote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Serieus... wat is dit voor aids topique?
ja man ik ben verliefd op jou gewordenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ja mensen hebben een obsessie ofzo voor mij
whut? kracht is juist weinig reps + veel gewicht.quote:
175cmquote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef 16meter het volgende:
Zeker goed fysiek voor 16 jarige, brah.
Je bent alleen niet zo groot of wel?
mijn benen zijn breedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef ach het volgende:
Dat "T" lichaamZo zag ik ook een keer een neger heel stoer rondlopen met een schouderpartij die nog breder was dan op deze pics en dat ging dan instant over in zo'n sidonia lichaam met hele dunne beentjes eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |