te breedquote:
Kijk in deel 1...daar staat welgeteld één foto waarvan hij zegt dat die van hem is.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef trovey het volgende:
Oh God, nee hè.....ik ga deze niet helpen volmaken.
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Kijk in deel 1...daar staat welgeteld één foto waarvan hij zegt dat die van hem is.
haha foto's in de OP gezetquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.
topquote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link) ]
Doe die er ook maar bij, anders mekkert hij daar weer over.
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro'squote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
Post je voedingsschema eens, gespierd123? Is interessanter dan al die onzin uit deel 1.
ey beauty post meer foto's. Een pic van je rechter bicep is niet genoegquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Heb al genoeg foto's van zijn bovenlichaam gezien vandaag.
Wat zijn macrosquote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro's
dus ik eet alles wat ik wil als ik me macro's vul
Hoeveel kcals en welke verdeling heb je gedaan voor die 10 kg bulk in een half jaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik volg IIFYM , dat staat voor if it fits your macro's
dus ik eet alles wat ik wil als ik me macro's vul
Probeer je soms te zeggen datje pics van mn 'Gluteus Maximus' wilt?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ey beauty post meer foto's. Een pic van je rechter bicep is niet genoeg
ik telde geen calorieen in me bulk.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel kcals en welke verdeling heb je gedaan voor die 10 kg bulk in een half jaar?
yuppppp om je advies te geven ahhaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Probeer je soms te zeggen datje pics van mn 'Gluteus Maximus' wilt?
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik telde geen calorieen in me bulk.
maar atm probeer ik 2700 op trainingsdagen te eten en 2400 op rust dagen.
ben 76 kilo probeer niet te bulke zit nu rond de 200-300kcal boven behoefte.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha 2700 hoe klein ben jij wel niet? Een beetje man in de bulk eet toch wel 4000kcal.
jmr, kan je ook niet een indicatie geven van alles wat je destijds at? Je huidige cut is niet interessant, maar als je daadwerkelijk 10 kg bent aangekomen in een halfjaar, wat heb je in godsnaam allemaal gegeten dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik telde geen calorieen in me bulk.
maar atm probeer ik 2700 op trainingsdagen te eten en 2400 op rust dagen.
ik snap niet hoe mensen niet kunnen aankomen... ik heb moeite om niet bove de 2700kcal te komen. Maar in me bulk at ik zeker 8 eieren per dag. 1liter melk. veel rijst, pindakaas , chocopastaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
jmr, kan je ook niet een indicatie geven van alles wat je destijds at? Je huidige cut is niet interessant, maar als je daadwerkelijk 10 kg bent aangekomen in een halfjaar, wat heb je in godsnaam allemaal gegeten dan.
ik geloof niet in clean food of dirty...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..
Geen idee man, maar het voelt prima.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe uitgerekt jullie magen wel niet ooit zijn als je 4000 kcal naar binnenwerkt aan goede voedingsstoffen..
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik geloof niet in clean food of dirty...
eiwitten van een big mac en eiwitten van een stuk kipfilet zijn hetzelfde
wut? als ik dagelijkse naar de macdonalds kon gaan, zou ik dat zo doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.
het gaat ook niet alleen om eiwtten maar ook om de vetten, ik eet liever kip dan een big mac.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, als je 30bigmacs eet heb je misschien hetzelfde als een bak kwark.. maar net wat je liever in je maag hebt zitten.
Ik moet zo ziek veel eten om aan te komen, heb het idee dat ik de verbranding van twee ecto's bij elkaar heb. Waar kwamen jouw meeste kcals uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe mensen niet kunnen aankomen... ik heb moeite om niet bove de 2700kcal te komen. Maar in me bulk at ik zeker 8 eieren per dag. 1liter melk. veel rijst, pindakaas , chocopasta
vetten zijn belangrijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
het gaat ook niet alleen om eiwtten maar ook om de vetten, ik eet liever kip dan een big mac.
als je echt moeite hebt om aan te komen, zou ik alles eten wat ik zie staan. olijfolie drinken ect. echt die calorieen binnenkrijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet zo ziek veel eten om aan te komen, heb het idee dat ik de verbranding van twee ecto's bij elkaar heb. Waar kwamen jouw meeste kcals uit?
ja volgens de laatste studies maakt het niet uit wat voor vetten je binnenkrijgt ,, alle dierlijke + plantaardige vetten zijn goed voor je. Verzadigde vetten zijn nodig voor testosteronquote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef krokdown het volgende:
[..]
weet je wat transvetten zijn?
zo nee, dan zo ik je maar eens snel gaan inlezen.
uhhm, nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ja volgens de laatste studies maakt het niet uit wat voor vetten je binnenkrijgt ,, alle dierlijke + plantaardige vetten zijn goed voor je
uhm doe jij maarquote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef krokdown het volgende:
[..]
uhhm, nee.
ga je opnieuw inlezen, kleuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |