Is ze al gewend johquote:Op maandag 13 juni 2011 01:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè, dat je deze nacht nog een SC zou openen.
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben niet eens de enige die remote aan het werk is zie ik.
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik netquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.
Ik stel mn huis beschikbaar..
Ik ben altijd alleen thuis..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik net.. En binnenkort nog minstens een week of 4..
Zeeuws-Vlaanderen..
Gaatie ineens serieuze vragen stellen!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm rofa is een goede voor lens en camera calibratie?
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij makenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben altijd alleen thuis..![]()
En ik woon midden in de stad, dus die slaapmutsjes kunnen ook in de kroeg worden genuttigd om dan vervolgens kruipend naar huis te gaan.
Jup, Moet ook eensquote:
Kunnen we eigenlijk best doenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij maken
Weet alleen het antwoord niet..quote:
Groningen, natuurlijk, off all placesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef SP22 het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.. dat wéét iedereen toch!?
[..]
Weet alleen het antwoord niet..![]()
![]()
Zucht.. dacht ik er net ff tussenuit te kunnen knijpen, wordt het weer druk..![]()
Maar ben je hier ooit geweest? Weten jullie wel hoe leuk het hier daar is?quote:
lol.. tis een typische studentenstad en ik heb een appartement op een leuke locatie. Hoef er niet zo nodig weg, maar ben er ook niet aan gebonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
Twee keer. De tweede keer was wel beduidend leuker dan de eerste maar hoeveel dat met groningen te maken had weet ik niet.
ja dat is echt zo.. ik ben gebonden aan het OV en alles is ver weg..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Puala het volgende:
Groningen ben ik 3x geweest ivm festivalVond t best een mooie stad, maar wat een tering eind reizen zeg.
Waar sta jij eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...............
Ja, dat zou voor mij dus echt al een reden zijn om er niet te gaan wonen. Zit nu in omg. Wageningen en daar vandaan is Timmos (zeeland) 2 uur, Groningen is 2 uur, Limburg is 2 uur etc. Dat is tenminste nog te doenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef SP22 het volgende:
[..]
ja dat is echt zo.. ik ben gebonden aan het OV en alles is ver weg..
Ik heb er gestudeerd.. ben nu net 3 maanden afgestudeerd. Ik zie wel waar ik straks beland.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor mij dus echt al een reden zijn om er niet te gaan wonen. Zit nu in omg. Wageningen en daar vandaan is Timmos (zeeland) 2 uur, Groningen is 2 uur, Limburg is 2 uur etc. Dat is tenminste nog te doen
Gewoon kijken waar je een baan kan vinden die je wat vindquote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb er gestudeerd.. ben nu net 3 maanden afgestudeerd. Ik zie wel waar ik straks beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het plan..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon kijken waar je een baan kan vinden die je wat vindWel zo ontspannen.
Ik had bij de tour al pijntjes dus zal morgen ook feest zijn hierquote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat ja. Ik wil gewoon slaaaaaapen en pas wakker worden wanneer die motor weer rijdt.
Ik ga morgen zo'n spierpijn krijgen.. misschien toch een keer zo'n motorbrug kopen, dan hoef je er niet de hele tijd onder te liggen of op zo'n kutkrukje te zitten.
Wat denke ik? Frankrijk is hier echt om de hoek.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen? Ik zit nog eerder in Parijs vanaf hier.
Ouch, die kleur!quote:Op maandag 13 juni 2011 07:37 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is officieel: Panasonic DMC GF3 announced and previewed
Samen met deze:
[ afbeelding ]
Klinkt goed! Ik ga zo ook maar eens onder de douchequote:Op maandag 13 juni 2011 09:41 schreef taxibabe het volgende:
Ik was weer eens vroeg wakker terwijl ik uit kon slapen..
Heb al heerlijk gedoucht, dus lekker fris en fruitig aan de dag begonnen. Nu maar eens ontbijten met gekookte krieleitjes!![]()
Dan maar eens beginnen met spulletjes bij elkaar pakken voor de cursus morgen en overmorgen. Ben benieuwd hoeveel delen ik heb gemist als ik weer terug ben.
Dat zijn niet gewoon kwarteleitjes?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:10 schreef taxibabe het volgende:
Nee ze zijn wel groter dan kwarteleitjes.
[ afbeelding ]
De eitjes die ik net op heb komen van eigen kipjes, die krijgen dus ook ander voer dan de kippen voor de supermarkteieren.
Er zit echt veel meer smaak aan, ook het eigeel is meer oranje van kleur dan de supermarkteieren.
Moguuh... wat las ik de gauwheid...? Ga je weer verhuizen?quote:
Weer?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moguuh... wat las ik de gauwheid...? Ga je weer verhuizen?
K n j dez p st g woon go d lez n? D n i er niks ka ot!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:19 schreef Puala het volgende:
Mijn laptop is vanacht vanaf mijn laptoptafel naar beneden komen zetten.Was me een bonk. Maar zover ik kan zien is er niets kapot
Haha, ja dat kan ik. Maar merk toch dat ik er nog niet gerust op benquote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
K n j dez p st g woon go d lez n? D n i er niks ka ot!
yup, als je gebakken eitje wilt moet je alleen wel 2 x zoveel eitjes gebruiken om je bammetje te bedekkenquote:
Kut is dat hè, zou ik ook hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ik. Maar merk toch dat ik er nog niet gerust op ben![]()
Ja is echt kut. Heb hem vanaf alle kanten bekeken en zie niets. Toch merk ik dat ik naar iets zoek oid. Omdat ik het nog niet helemaal geloof dat ie niets heeftquote:
Goeeeeeeeeeeeiiieeemmmmoooorrrruuuuggguuuhhhhh Viiiinnnnniiiiiiiieeeeeee!!!11!1!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Waar ben je geweest? Ik vrees dat ik er ook nog een paar moet doen vandaagquote:Op maandag 13 juni 2011 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nu eerst maar eens de foto's van dit weekend in jpeg overzetten en op picasa zetten.
Op kamp als begeleider met een aantal kinderen van de kanovereniging.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik vrees dat ik er ook nog een paar moet doen vandaag
Ah ja, kan je leuke portretten schietenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op kamp als begeleider met een aantal kinderen van de kanovereniging.
Ik was chronisch moe van de week ervoor, vaak 11 uur er in, 5:30 er uit. En op zo'n kamp slaap je ook niet echt veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah ja, kan je leuke portretten schieten
Zijn mijn normale tijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was chronisch moe van de week ervoor, vaak 11 uur er in, 5:30 er uit. En op zo'n kamp slaap je ook niet echt veel.
Slaaptekort kan ik ook wel hebben, had alleen geen zin om portretten te schieten. Wel een paar probeerseltjes. Zal er even naar kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:02 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mijn normale tijden. Kamp is altijd to
. Ook jaren als begeleiding en organisatie meegeweest.
Kun je je niets meer herinneren van vannacht?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef SP22 het volgende:
Waar heb ik nou in godsnaam weer spierpijn van?![]()
Ik was weer eens op een forum blijven hangen tot in de kleine uurtjes..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kun je je niets meer herinneren van vannacht?
Nooit gebruikt... Ik gebruik of Flickr, of Photobucket..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus wat is picasa toch een partij kut zeg.
Kut interface die bedoelt is voor 30 jarige vrouwen of kinderen, allemaal dingen die vanzelf gebeuren, idiote functies zoals bandbreete behouden. Ja, tragere upload dus. Wat heb ik daaraan? En ondertussen gewoon irritant verder gaan met al mijn foto's er in zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Nooit gebruikt... Ik gebruik of Flickr, of Photobucket..
Maar what's wrong?
Nog 20% uploaden en dan kan ik dat programma weer afsluitenquote:
Yep, en schandalig goedkoop ook nogquote:
Het kan altijd beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn portfolio bevat allemaal schoonheidsfoutjes maar ik heb zooooo geen zin meer om het nog te veranderen.
Goeden punt.quote:
Mooie foto-op! Ik zit helaas (quote:
Wat motte ge daar nou weer?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie foto-op! Ik zit helaas (;)) in de VS...
Overleg met leverancier. Twee dagen vergaderen en dan weer terug. Hopelijk nog even snel een bootje naar Alcatraz oid pakken. Glasbak gaat iig niet mee, is de moeite niet.quote:
Ik dacht dat je fulltime fotograaf was? Wat doe je ernaast dan nog?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:16 schreef freud het volgende:
[..]
Overleg met leverancier. Twee dagen vergaderen en dan weer terug. Hopelijk nog even snel een bootje naar Alcatraz oid pakken. Glasbak gaat iig niet mee, is de moeite niet.
Nee, heb wel eigen bedrijf met fotografie, maar ben ernaast ook nog ITerquote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je fulltime fotograaf was? Wat doe je ernaast dan nog?
Die is lekker scherp! Lijkt wel scherper dan wat je normaal hebtquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
SLaaaaayerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Aha, klinkt iig als een goede combi!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, heb wel eigen bedrijf met fotografie, maar ben ernaast ook nog ITer
Nieuwe 24-70Lquote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Freud zit in de keiharde onderwereld.. Leverancier.. Snappie?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je fulltime fotograaf was? Wat doe je ernaast dan nog?
Nee?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Freud zit in de keiharde onderwereld.. Leverancier.. Snappie?
Nieuwe, al heb ik het idee dat hij er soms toch een beetje naast zit. Dus binnenkort alles maar even kalibrerenquote:
Fijn lensje + unsharp mask x2quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is lekker scherp! Lijkt wel scherper dan wat je normaal hebt
Ik vind deze 10x sprekender dan de foto's die je heel erg bewerkt hebt met shizzle.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is door dezelfde molen gegaan hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind deze 10x sprekender dan de foto's die je heel erg bewerkt hebt met shizzle.
Maar geen effecten zoalsquote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deze is door dezelfde molen gegaan hoor
Oh dat Z/W etc.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar geen effecten zoals
euhm
even zoeken
Ja en heel groot contrast ofzo. Deze is vrij naturel zegmaar.quote:
Oh maar dat hoeft ook niet natuurlijk, maar goed fijn dat dit wel in de smaak valt natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en heel groot contrast ofzo. Deze is vrij naturel zegmaar.
En soms zijn die effectdingen wel vet, maar ben er niet bij elke foto fan van.
juust! Die van Moby is ook enorm vet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh maar dat hoeft ook niet natuurlijk, maar goed fijn dat dit wel in de smaak valt natuurlijk
Neuh Spyder eroverheen kieperen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe doe je je laptopschermkleuren fixen trouwens? Is dat moeilijk?
Je hangt hem er voor en dat ding doet de rest?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.kamera-express.nl/product/datacolor-spyder-3-express/
Dat dus
als je enigszins professioneel bezig wil zijn met fotografie, moet je dat ding toch wel minstens 1x per maand gebruiken....quote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef Merlijn het volgende:
nog best prijzig voor iets wat je niet dagelijks gebruikt :|
Jupsquote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hangt hem er voor en dat ding doet de rest?
Maandelijksquote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef Merlijn het volgende:
nog best prijzig voor iets wat je niet dagelijks gebruikt :|
Hoezo maandelijks? Verslechtert zo'n scherm zo snel weer dan?quote:
Kan het ook gratis?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.kamera-express.nl/product/datacolor-spyder-3-express/
Dat dus
Ik dacht heel even, wat heeft ie met zijn haar gedaan en gaysjaaltje. Maar toen bedacht ik me dat het geen gespotfoto was. Toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb aan jullie gedacht
[ afbeelding ]
nouja, als je toch al van plan bent een spyder aan te schaffen kun je dat beter eerst doenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef Merlijn het volgende:
Misschien is het dan een beter idee om eerst een andere laptop aan te schaffen
checkquote:
Checkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:52 schreef Merlijn het volgende:
Pffff ik heb zin om mijn bed weer in te gaan....
Check..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, vrij lang ook.
Maar dat was ook even nodig.
volgens mij heb ik dat wel nodig jaquote:
Nieuw scherm? Whud,...?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef Omniej het volgende:
Zo'n Spyder moet ik ook nog eens halen... Ben over de kleuren van m'n nieuwe scherm best wel tevreden, maar hij is denk ik nog niet helemaal 100% (wat ik eigenlijk nog vooral merk met zwart-wit foto's) en mijn laptops zijn echt te kut voor woorden.
Kan ik meteen ook alle andere schermen in huis inclusief de TV even door de molen heen halen.
Ja nu je het zegt, zo nieuw is 'ie nou ook weer niet meer. Gaat nog steeds om dezelfde hoor.quote:
Lijstje:quote:Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met opruimen en alles dus voor mij wordt het verder een beetje
1. Foto's van dit weekend even doenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lijstje:
1. Zo naar het ziekenhuis om mijn celletjes eten te geven
2. Foto's voetbalreportage naar projectleider sturen
3. Foto's diashow zondag a.s. uitzoeken + gesproken tekst verzinnen
4. Foto's voor expo van volgende week bewerken
En dan is het denk ik alweer middernacht...
En ik zit te trippen op
En hij schrikt niet van de prijs?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef SP22 het volgende:
lol!
Mn paps vraagt net: welke lenzen wil je dan nog hebben? (en gaat op zoek voor me) Laat ik nou nog een afstudeercadeau van hem krijgen..![]()
Ik wil iig nog een 100mm f/2.8 macro hebben en meer tele dan de 250mm die ik nu heb.
Meer zoom?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef SP22 het volgende:
lol!
Mn paps vraagt net: welke lenzen wil je dan nog hebben? (en gaat op zoek voor me) Laat ik nou nog een afstudeercadeau van hem krijgen..![]()
Ik wil iig nog een 100mm f/2.8 macro hebben en meer tele dan de 250mm die ik nu heb.
Jawel.. en we zijn ook op marktplaats aan het kijken.. maar vind het al leuk dat hij zich er voor interesseert en wil weten wat al die specs betekenen. Ik verwacht ook absoluut niks.quote:
Laat eens zien..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
Blergh. Mooie portretfoto geschoten, lelijke achtergrond.
F/6.3 en F/8. Dan kan je geen autofocus meer gebruiken. Als dat er al op zitquote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee of dit soort lenzen wat zijn?
http://audio-tv-foto.mark(...)anon-pentaxsony.html
quote:
Aan de andere kant.. op kamp ontkom je niet aan dit soort achtergronden. Vertelt ook wel weer een stukje van het verhaal.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ja precies. Ik kwam er ook pas achter dat ik de achtergrond lelijk vond toen ik hem had geüpload
Met spiegellenzen krijg je hele lelijke, donutvormige, bokeh. Zoals hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef SP22 het volgende:
Staat er ook bij: Het objectief is in de M- en AV modus te gebruiken (MF).
Maar voor 200e misschien een mooi compromis.
Ik vind het eigenlijk wel grappigquote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Met spiegellenzen krijg je hele lelijke, donutvormige, bokeh. Zoals hier.
Beman de stellingen! Zet het wierrooktegenoffensief in!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Puala het volgende:
* Puala heel boos is atm
wat een *!@$&@$%!$#!$#^*(Q@#QU^(#!! buurmeisje heb ik toch ook. Hele complex is voorzien van een wiet lucht omdat zij zo nodig moet blowen. Doe dan verdorie je deur dicht ofzo![]()
Ben gewoon misselijk van de lucht
Haha, ja zoiets. Ramen staan open, maar ik loop continu heen en weer tussen 2 appartementen met spullen die ingepakt zijn etc. Ben er dus niet blij meequote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beman de stellingen! Zet het wierrooktegenoffensief in!
Ventilator op haar deur richten ?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Puala het volgende:
* Puala heel boos is atm
wat een *!@$&@$%!$#!$#^*(Q@#QU^(#!! buurmeisje heb ik toch ook. Hele complex is voorzien van een wiet lucht omdat zij zo nodig moet blowen. Doe dan verdorie je deur dicht ofzo![]()
Ben gewoon misselijk van de lucht
http://www.photozone.de/n(...)-review--test-reportquote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef SP22 het volgende:
Is voor mij ook nog niet meteen een deal breaker. Weet je hoe het met de scherpte zit?
Jawelquote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef Merlijn het volgende:
Jammer... Gaat het verhuizen wel een beetje naar wens?
Je kan ook even meedoen, al zal stoned verhuizen ook niet alles zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Puala het volgende:
Afijn, accepteren en door gaan. Nog maar 3 weken en dan is ze weg
Das duidelijk... wordt hem niet dus.. Toch maar verder sparen voor de Sigma 150-500mm F5-6.3APO DG OSquote:Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://www.photozone.de/n(...)-review--test-report
Je krijgt dan wel een geniaal ingericht huisquote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook even meedoen, al zal stoned verhuizen ook niet alles zijn
Woon jij bij Puala?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef SP22 het volgende:
LOL! Ik loop ook op slippers.. me ff verteld in het aantal dagen dat ik hier zou zijn..
Oh jullie zijn welkom hoor eind juni! Ik heb 1,5 dag om te poetsen/verhuizen namelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Merlijn het volgende:
Geen Fok! verhuis&Klusploeg nodig dus. (behalve dan een uitrookteam voor je buurvrouw)
Ik snap niets van die zin. Klinkt alsof ze stoned isquote:
Haar reactie sloeg op isdatzoquote:Op maandag 13 juni 2011 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap niets van die zin. Klinkt alsof ze stoned is
lol! Nee hoor.. verteld als in misgerekend.. te weinig paar sokken meegenomen dus als reactie op IDZ.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap niets van die zin. Klinkt alsof ze stoned is
dat dus..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Haar reactie sloeg op isdatzoZe heeft te weinig sokken mee genomen en loopt nu op slippers
Kan gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht verteld als in zijnde dat ze iets gehoord zou hebben
Ben minder wakker dan ik dacht
D90?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef Daantke het volgende:
Wil nou echt een D5100 als vervanging van mijn D70s.
Het enige wat me tegenhoudt is dat het echt een beginnerscamera imago heeften klein is en van plastic is. Het voelt als een stap achteruit terwijl het juist een enorme stap vooruit is.
Voor muziek zou ik het wel vertrouwen, maar documenten enzo wat minder. Zeker niet om hem als backup te gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Puala het volgende:
http://www.scheerenfoppen(...)geheugenstick/p35343
Zou zoiets nou kwaliteit zijn voor die prijs? Ken het merk niet.
Ben op zoek naar een USB stick voor 10-15 euro voor in mijn auto om muziek op te kunnen zetten
Maar de d5100 heeft dezelfde sensor als de d7000 (beter dan de d90 dus, en ik fotograaf veel met weinig licht). En kan HD filmen, wat ik ook ga gebruiken. En heeft een kantelbaar scherm.quote:
Deze zijn erg fijn en superklein voor in de auto:quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Puala het volgende:
http://www.scheerenfoppen(...)geheugenstick/p35343
Zou zoiets nou kwaliteit zijn voor die prijs? Ken het merk niet.
Ben op zoek naar een USB stick voor 10-15 euro voor in mijn auto om muziek op te kunnen zetten
Ga hem overwegenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Deze zijn erg fijn en superklein voor in de auto:
http://www.informatique.n(...)sb-stick-10mb-s.html
Ik schrok me ook de pleuris. Ik las kano's foto's. Ik dacht al, wat heeft die gast nu weer gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schrik me opeens de pleuris dat ik knetterveel hits krijg op Kane foto's, heeft Dennis van Kane me geretweet
Nice!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schrik me opeens de pleuris dat ik knetterveel hits krijg op Kane foto's, heeft Dennis van Kane me geretweet
The fuckquote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
Voor de lui met KPD toegang:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Omgquote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
Die moeite heb ik geeneens genomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Omg![]()
4 topics open geklikt. Mijn god, niet mijn ding
Daarom bestel ik via internet, tenzij ik bij een winkel advies inwin.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn er belachelijke prijsverschillen op internet zeg. Ik wil graag een 55-200 VR lens voor naast mijn 18-55 kitlens.
Bij Cameratools: ¤159
Bij Wehkamp: ¤339
Schandalig, werkelijk waar...
Wat is de grap?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die moeite heb ik geeneens genomen.
Dit is nog erger dan de KLB gister
Same here..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is de grap?
ik geen toegang hebben
Wehkamp casht op domme mensen, best slim van ze toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn er belachelijke prijsverschillen op internet zeg. Ik wil graag een 55-200 VR lens voor naast mijn 18-55 kitlens.
Bij Cameratools: ¤159
Bij Wehkamp: ¤339
Schandalig, werkelijk waar...
Helemaal mee eens. En inderdaad: er zullen genoeg mensen zijn die domweg denken: He, het is Wehkamp! Dat zal wel goed zijn dan!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom bestel ik via internet, tenzij ik bij een winkel advies inwin.
Er is iemand die nu 30 topics heeft geopend met porno (niet zo gek in het pornogedeelte). En dan voor elke shoot een nieuw topic.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is de grap?
ik geen toegang hebben
Tsjah, je mag vragen wat je wilt voor spullen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En inderdaad: er zullen genoeg mensen zijn die domweg denken: He, het is Wehkamp! Dat zal wel goed zijn dan!
twitter:thisiskrause twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:31:47Was er laatst niet zo'n kont-test bij @giel3fm ofzo? Mag ik ook meedoen? http://ow.ly/5fVEs reageer retweet
Is een screenshot van de topicindex posten ook al verboden ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
The fuck? Hoe mensen om je heen tegen jouw camera aankijken, is voor jou dus belangrijker dan de daadwerkelijke prestaties van het ding?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef Daantke het volgende:
Wil nou echt een D5100 als vervanging van mijn D70s.
Het enige wat me tegenhoudt is dat het echt een beginnerscamera imago heeften klein is en van plastic is. Het voelt als een stap achteruit terwijl het juist een enorme stap vooruit is.
Neuh, maar zo interessant is het nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is een screenshot van de topicindex posten ook al verboden ofzo?
Ook geen toegang hier.
[..]
The fuck? Hoe mensen om je heen tegen jouw camera aankijken, is voor jou dus belangrijker dan de daadwerkelijke prestaties van het ding?
Ja daarom vind ik het ook zo kut dat die 5D2 geen auto-stand heeftquote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ook geen toegang hier.
[..]
The fuck? Hoe mensen om je heen tegen jouw camera aankijken, is voor jou dus belangrijker dan de daadwerkelijke prestaties van het ding?
Ik heb een 5D2 gekocht omdat dat de goedkoopste camera was waarbij er geen flitser omhoog klapt in de groene stand. Dat zag er altijd zo amateuristisch uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het ook zo kut dat die 5D2 geen auto-stand heeft.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb een 5D2 gekocht omdat dat de goedkoopste camera was waarbij er geen flitser omhoog klapt in de groene stand. Dat zag er altijd zo amateuristisch uit.
Niet per se, maar ondanks deze functies blijft het een amateurcamera en is ie dus ook van plastic en heeft het veel software opties die ik helemaal niet gebruik en waar ik wel voor betaal, en heeft geen focus motor, etc...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ook geen toegang hier.
[..]
Ik heb er een stukje plakband op geplakt. Nu zijn mijn foto's veel beter. Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb een 5D2 gekocht omdat dat de goedkoopste camera was waarbij er geen flitser omhoog klapt in de groene stand. Dat zag er altijd zo amateuristisch uit.
Ik zie niks.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Omniej het volgende:
Zeg IDZ, let eens op: Feedback voor beginnende fotograaf
Zelfs de canon 1Ds heeft dat niet. Is het daarom een kutcamera?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Niet per se, maar ondanks deze functies blijft het een amateurcamera en is ie dus ook van plastic en heeft het veel software opties die ik helemaal niet gebruik en waar ik wel voor betaal, en heeft geen focus motor, etc...
Als ik jou zo hoor moet je gewoon de camera kopen die je echt wil.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Niet per se, maar ondanks deze functies blijft het een amateurcamera en is ie dus ook van plastic en heeft het veel software opties die ik helemaal niet gebruik en waar ik wel voor betaal, en heeft geen focus motor, etc...
Je weet dat niet alle lenzen van nikon een autofocusmotor in de lens hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfs de canon 1Ds heeft dat niet. Is het daarom een kutcamera?
Maar wat is je alternatief dan? Als de D5100 afvalt dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:24 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet dat niet alle lenzen van nikon een autofocusmotor in de lens hebben?
lol! Lijntjestrekker iets teveel wodka gehad? Doet me denken aan die Even Apeldoorn bellen reclame.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erstaat_rusland.html
Op een hanger hang in de badkamer en de stoom zn werk laten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Hmmja, maar een gekreukeld overhemd staat niet goed bij een pak ....
Vantevoren plannen en tegelijk douchenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef Merlijn het volgende:
Krijg ik nooit fatsoenlijk voor elkaar. Dan maar strijken.
en daarnaast: waterverspilling![]()
kitlens op ~21mm, manuele focus op ~2 meter, diafragma op f8-f11, ISO op 400, Av, camera op heuphoogte en een beetje door de stad lopenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef DitIsFloor het volgende:
Ik haat het als ik geen inspiratie heb.
of gewoon recht voor zijn raap iemand op de foto zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
kitlens op ~21mm, manuele focus op ~2 meter, diafragma op f8-f11, ISO op 400, Av, camera op heuphoogte en een beetje door de stad lopen
Verkapte overtweedagenmoetenjulliemijallemaalfeliciterenpost.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Denk ik net, dit kan ik wel voor mijn verjaardag vragen. Bedenk ik me daarna dat ik over 2 dagen jarig ben.
Vergeet ik gewoon bijna mijn eigen verjaardag
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verkapte overtweedagenmoetenjulliemijallemaalfeliciterenpost.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verkapte overtweedagenmoetenjulliemijallemaalfeliciterenpost.
Doe eens een voorbeeld van beiden?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Omniej het volgende:
Pfff ik zit te dubben over mijn foto's van gisteren.
Neutraal bewerken of een extreme zwart-witbewerking. Voor beide valt wat te zeggen.
Gewoon gokken!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Omniej het volgende:
Pfff ik zit te dubben over mijn foto's van gisteren.
Neutraal bewerken of een extreme zwart-witbewerking. Voor beide valt wat te zeggen.
Dat kan je toch gewoon, ook op automatische instellingen, uitzetten?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yup.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dus die Duitser heeft je een vertyft blok verkocht?
Nee?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon, ook op automatische instellingen, uitzetten?
Ik eigenlijk wel. Maargoed, ik heb die gast niet gesproken natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup.
Of 'ie dat bewust gedaan heeft of niet.. daar ben ik nog niet over uit. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen hè. Ik ben nu een mail aan 't typen.
Wat voor soort films vind je leuk?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand nog een goede film om te kijken vanavond?
Ik persoonlijk goede thrillers, drama.. maar ben in gemixt gezelschap. Meer richting komedie vrees ik dat het gaat worden, hoewel mn broertje nu Paranormal Activity 2 aan het downloaden is...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor soort films vind je leuk?
The green hornet/the warriors way/season of the witch/gulliver travels/red riding hoodquote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk goede thrillers, drama.. maar ben in gemixt gezelschap. Meer richting komedie vrees ik dat het gaat worden, hoewel mn broertje nu Paranormal Activity 2 aan het downloaden is...
Tsja, ik ben laatst ook keihard opgelicht (al was dat voor iets minder geld) toen ik het me niet kon voorstellen omdat die gast zo oprecht over kwam.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup.
Of 'ie dat bewust gedaan heeft of niet.. daar ben ik nog niet over uit. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen hè. Ik ben nu een mail aan 't typen.
Merci!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
The green hornet/the warriors way/season of the witch/gulliver travels/red riding hood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |