Is ze al gewend johquote:Op maandag 13 juni 2011 01:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè, dat je deze nacht nog een SC zou openen.
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben niet eens de enige die remote aan het werk is zie ik.
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik netquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.
Ik stel mn huis beschikbaar..
Ik ben altijd alleen thuis..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik net.. En binnenkort nog minstens een week of 4..
Zeeuws-Vlaanderen..
Gaatie ineens serieuze vragen stellen!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm rofa is een goede voor lens en camera calibratie?
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij makenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben altijd alleen thuis..![]()
En ik woon midden in de stad, dus die slaapmutsjes kunnen ook in de kroeg worden genuttigd om dan vervolgens kruipend naar huis te gaan.
Jup, Moet ook eensquote:
Kunnen we eigenlijk best doenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij maken
Weet alleen het antwoord niet..quote:
Groningen, natuurlijk, off all placesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef SP22 het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.. dat wéét iedereen toch!?
[..]
Weet alleen het antwoord niet..![]()
![]()
Zucht.. dacht ik er net ff tussenuit te kunnen knijpen, wordt het weer druk..![]()
Maar ben je hier ooit geweest? Weten jullie wel hoe leuk het hier daar is?quote:
lol.. tis een typische studentenstad en ik heb een appartement op een leuke locatie. Hoef er niet zo nodig weg, maar ben er ook niet aan gebonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
Twee keer. De tweede keer was wel beduidend leuker dan de eerste maar hoeveel dat met groningen te maken had weet ik niet.
ja dat is echt zo.. ik ben gebonden aan het OV en alles is ver weg..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef Puala het volgende:
Groningen ben ik 3x geweest ivm festivalVond t best een mooie stad, maar wat een tering eind reizen zeg.
Waar sta jij eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...............
Ja, dat zou voor mij dus echt al een reden zijn om er niet te gaan wonen. Zit nu in omg. Wageningen en daar vandaan is Timmos (zeeland) 2 uur, Groningen is 2 uur, Limburg is 2 uur etc. Dat is tenminste nog te doenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef SP22 het volgende:
[..]
ja dat is echt zo.. ik ben gebonden aan het OV en alles is ver weg..
Ik heb er gestudeerd.. ben nu net 3 maanden afgestudeerd. Ik zie wel waar ik straks beland.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor mij dus echt al een reden zijn om er niet te gaan wonen. Zit nu in omg. Wageningen en daar vandaan is Timmos (zeeland) 2 uur, Groningen is 2 uur, Limburg is 2 uur etc. Dat is tenminste nog te doen
Gewoon kijken waar je een baan kan vinden die je wat vindquote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb er gestudeerd.. ben nu net 3 maanden afgestudeerd. Ik zie wel waar ik straks beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het plan..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon kijken waar je een baan kan vinden die je wat vindWel zo ontspannen.
Ik had bij de tour al pijntjes dus zal morgen ook feest zijn hierquote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef Isdatzo het volgende:
Dat ja. Ik wil gewoon slaaaaaapen en pas wakker worden wanneer die motor weer rijdt.
Ik ga morgen zo'n spierpijn krijgen.. misschien toch een keer zo'n motorbrug kopen, dan hoef je er niet de hele tijd onder te liggen of op zo'n kutkrukje te zitten.
Wat denke ik? Frankrijk is hier echt om de hoek.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
Groningen? Ik zit nog eerder in Parijs vanaf hier.
Ouch, die kleur!quote:Op maandag 13 juni 2011 07:37 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is officieel: Panasonic DMC GF3 announced and previewed
Samen met deze:
[ afbeelding ]
Klinkt goed! Ik ga zo ook maar eens onder de douchequote:Op maandag 13 juni 2011 09:41 schreef taxibabe het volgende:
Ik was weer eens vroeg wakker terwijl ik uit kon slapen..
Heb al heerlijk gedoucht, dus lekker fris en fruitig aan de dag begonnen. Nu maar eens ontbijten met gekookte krieleitjes!![]()
Dan maar eens beginnen met spulletjes bij elkaar pakken voor de cursus morgen en overmorgen. Ben benieuwd hoeveel delen ik heb gemist als ik weer terug ben.
Dat zijn niet gewoon kwarteleitjes?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:10 schreef taxibabe het volgende:
Nee ze zijn wel groter dan kwarteleitjes.
[ afbeelding ]
De eitjes die ik net op heb komen van eigen kipjes, die krijgen dus ook ander voer dan de kippen voor de supermarkteieren.
Er zit echt veel meer smaak aan, ook het eigeel is meer oranje van kleur dan de supermarkteieren.
Moguuh... wat las ik de gauwheid...? Ga je weer verhuizen?quote:
Weer?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moguuh... wat las ik de gauwheid...? Ga je weer verhuizen?
K n j dez p st g woon go d lez n? D n i er niks ka ot!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:19 schreef Puala het volgende:
Mijn laptop is vanacht vanaf mijn laptoptafel naar beneden komen zetten.Was me een bonk. Maar zover ik kan zien is er niets kapot
Haha, ja dat kan ik. Maar merk toch dat ik er nog niet gerust op benquote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
K n j dez p st g woon go d lez n? D n i er niks ka ot!
yup, als je gebakken eitje wilt moet je alleen wel 2 x zoveel eitjes gebruiken om je bammetje te bedekkenquote:
Kut is dat hè, zou ik ook hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan ik. Maar merk toch dat ik er nog niet gerust op ben![]()
Ja is echt kut. Heb hem vanaf alle kanten bekeken en zie niets. Toch merk ik dat ik naar iets zoek oid. Omdat ik het nog niet helemaal geloof dat ie niets heeftquote:
Goeeeeeeeeeeeiiieeemmmmoooorrrruuuuggguuuhhhhh Viiiinnnnniiiiiiiieeeeeee!!!11!1!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Waar ben je geweest? Ik vrees dat ik er ook nog een paar moet doen vandaagquote:Op maandag 13 juni 2011 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nu eerst maar eens de foto's van dit weekend in jpeg overzetten en op picasa zetten.
Op kamp als begeleider met een aantal kinderen van de kanovereniging.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik vrees dat ik er ook nog een paar moet doen vandaag
Ah ja, kan je leuke portretten schietenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op kamp als begeleider met een aantal kinderen van de kanovereniging.
Ik was chronisch moe van de week ervoor, vaak 11 uur er in, 5:30 er uit. En op zo'n kamp slaap je ook niet echt veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah ja, kan je leuke portretten schieten
Zijn mijn normale tijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was chronisch moe van de week ervoor, vaak 11 uur er in, 5:30 er uit. En op zo'n kamp slaap je ook niet echt veel.
Slaaptekort kan ik ook wel hebben, had alleen geen zin om portretten te schieten. Wel een paar probeerseltjes. Zal er even naar kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:02 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mijn normale tijden. Kamp is altijd to
. Ook jaren als begeleiding en organisatie meegeweest.
Kun je je niets meer herinneren van vannacht?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef SP22 het volgende:
Waar heb ik nou in godsnaam weer spierpijn van?![]()
Ik was weer eens op een forum blijven hangen tot in de kleine uurtjes..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kun je je niets meer herinneren van vannacht?
Nooit gebruikt... Ik gebruik of Flickr, of Photobucket..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus wat is picasa toch een partij kut zeg.
Kut interface die bedoelt is voor 30 jarige vrouwen of kinderen, allemaal dingen die vanzelf gebeuren, idiote functies zoals bandbreete behouden. Ja, tragere upload dus. Wat heb ik daaraan? En ondertussen gewoon irritant verder gaan met al mijn foto's er in zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Nooit gebruikt... Ik gebruik of Flickr, of Photobucket..
Maar what's wrong?
Nog 20% uploaden en dan kan ik dat programma weer afsluitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |