Bataquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik kom dr nooit.
Ik ben ooit es naar een Wendy en Lisa concert in Groningen geweest.
En es in Enschede met de Batavierenloop.
Verder nog nooit die kant op geloof ik
waar maak je dit voor?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
en nu zijn m'n spijkertjes op
[ afbeelding ]
Napoleon had goesting naar een loungestoelquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef omearos het volgende:
ik hoef ned3 niet aan te zetten om te weten wat er uitgezonden wordt
ben gek op festivalskan dit jaar helaas niet naar zoveel als ik zou willen, alleen Geuzenpop
[..]
Bataafgelopen keer was ik motorrijder
[..]
waar maak je dit voor?
tofquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon had goesting naar een loungestoel
Also, voor het vak prototyping moest ik een bekende designstoel namaken in het klein.
uhuh, voor het vak moet ik die stoel doen, en leren we omgaan met de 3d printers en de cnc frezen die we hebben staanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef omearos het volgende:
[..]
toflekker knutselen en er nog studiepunten voor krijgen ook
excuse me, but wtf r u doin?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Met een scherpe prikker en een hamer een tattoe op je piemel slaan._!
wat een vervelende studie heb je tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, voor het vak moet ik die stoel doen, en leren we omgaan met de 3d printers en de cnc frezen die we hebben staan
ja he, ik informeerde voorzichtig wat verder over de 3d en cnc faciliteiten gebruiken voor eigen spul en dat vinden ze alleen maar tof, leer ik alleen maar meer vanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef omearos het volgende:
[..]
wat een vervelende studie heb je toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
excuse me, but wtf r u doin?
[ afbeelding ]
groot gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, ik informeerde voorzichtig wat verder over de 3d en cnc faciliteiten gebruiken voor eigen spul en dat vinden ze alleen maar tof, leer ik alleen maar meer van
ik sta nu al in de werkplaats de helft van de tijd andere mensen te helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef omearos het volgende:
[..]
groot gelijken kijk of je als studentassistent kan werken bij leuke practica
Moggeh Luttequote:
Vaduschna, heb je die spelersvrouw al "gehad"?quote:
Nee, ik lig wat achter op schema, deze week afspraak maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschna, heb je die spelersvrouw al "gehad"?
Ah oke, begrijpelijk!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik lig wat achter op schema, deze week afspraak maken.
Leuk!! Ik moet een Duits idioom leren.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Proefrit gaan maken bij de Toyotadealer
Jij Lutte?
Meurnings!quote:
tegen 12 uur geloof ik. Het was iets meer dan 2 uur rijden, en ik moest nog tanken. Binnen 2 dagen tank leeggeredenquote:
Toen was het aantal mensen ongeveer 4x wat het nu isquote:Op maandag 13 juni 2011 11:32 schreef omearos het volgende:
Hoi
Die lijstjestopics binnen een uur vol
![]()
Best ff rijden jaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef omearos het volgende:
[..]
tegen 12 uur geloof ik. Het was iets meer dan 2 uur rijden, en ik moest nog tanken. Binnen 2 dagen tank leeggereden
En ik was moe! Rond 1 uur gaan slapen en pas rond 11 uur wakker![]()
Leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Proefrit gaan maken bij de Toyotadealer
Was heel gezelligquote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Best ff rijden ja
Maar ik vond het tof dat je er was![]()
Lekker toch
Je weet wat mijn nieuwe bakkie wordtquote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Ben je op zoek naar een nieuw bakkie?
Ziet er uit als een lekker ruim bakkiequote:Op maandag 13 juni 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je weet wat mijn nieuwe bakkie wordt![]()
![]()
Mijn vader heeft de nieuwe Verso-S gezien.
Dus misschien wordt dat straks de auto voor mijn ouders.
En de 2 die er staan worden dan ingeruild/verkocht.
een vrijgezelquote:
Queens of the stone age, Wu-tang clan, Chemical brothers, Coldplay, U2quote:Op maandag 13 juni 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Sweet baby jesus, het schema van Glastonbury is bekend, das pas een festival zeg![]()
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/
Ik zou niet eens kunnen kiezen
Beyonce, Paul Simon, Suzanne Vega en many many more, echt echt niet normaal.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Queens of the stone age, Wu-tang clan, Chemical brothers, Coldplay, U2
Oh en die world en dance stages en zo zijn ook zo cool!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je nieuwe muziek wil leren kennen moet je daar ook zijn.
Okquote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef omearos het volgende:
[..]
een vrijgezel
of de eerste 3 jaar van een universitaire studie, afgesloten met een bachelordiploma
Goeiemorgen Slowchatsletjequote:
Nummer 8, dat doe je toch goed Zwabs, zo in diverse slowchatsquote:Wie hebben het vaakst gepost in de reeks V&A Slowchatreeks
001 11182 Pisces29
002 09428 Loveless85
003 09373 tombolafan
004 05407 -Miauw-
005 04900 -Vaduz-
006 04620 Bellatrix
007 04415 pgrferrari
008 04048 DeZwabber
Kakquote:
Das goe, we richten ons op #600 rond oud&nieuw.quote:
Ok.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:43 schreef Lutte het volgende:
BSO is vanaf het begin meer praktijk, TSO is eerst leren.
Het zijn allemaal Belgische termen natuurlijk.. Dus gewoon even op wikipedia de artikelen over BSO, TSO en de middenschool lezen.
HBO Autotechniek in Rotterdam, kom je bij mij op het eiland in die loodsquote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok
Ik ben aan het kijken voor een studie maar snap er niet veel van![]()
Zou iemand ff mee kunnen kijken?
http://www.donboscohoboken.be/?navigatieid=16
Er staan graden bij
En je kan kiezen tussen BSO en TSO
Hoeveel jaar is de studie autotechniek dan
En wat moet je hebben om deze opleiding te volgen
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Pretpik hoeft mn geiser niet te fixen, dag!
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HBO Autotechniek in Rotterdam, kom je bij mij op het eiland in die loods
spammerdquote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Slowchatsletje
[..]
Nummer 8, dat doe je toch goed Zwabs, zo in diverse slowchats
Wtf, wrm zijn die opleidingen in Belgie 6 jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dunno, misschien beter en strenger onderwijs dan in NL.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee, waarom zou je in belgie willen studeren?
Ik denk dat dit wel een goede keuze isquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar welke trappist neem je dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Bos81 het volgende:
Tijd voor een trappistje, maar welke van de 7 die ik kan kiezen zal ik nemen?![]()
denk gewoon een dubbel of toch maar Blond
donequote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef Lutte het volgende:
Zal ik een Live Stream maken van mn guppies?
Willen jullie op Rofl stemmen?![]()
De hogeschool zelf, gaat wel, maar daar merken we op het eiland vrij weinig van.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:18 schreef pgrferrari het volgende:
Zwabber kun je me wat over Hogeschool Rotterdam vertellen?
De sfeer, leraren, kwaliteit opleiding, medestudenten etc?
Autotechniek zit ook op het eiland?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
done
[..]
De hogeschool zelf, gaat wel, maar daar merken we op het eiland vrij weinig van.
De sfeer is over het algemeen best goed, leuke omgeving, de leraren zijn ook wel aardig en kundig, alhoewel ikd at van autotechniek minder weet. Er zijn een hoop faciliteiten, autotechniek daar heeft een werkplaats met auto's, een paar eigen racewagentjes, een testbank etc.
Soms staan er ook ineens nieuwe audi's e.d., die op de testbank gaan en zo.
voor de rest moet je er gewoon even gaan kijken natuurlijk
yup,quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Autotechniek zit ook op het eiland?
En komt er een open dag oid?
mwah, je kan in het gebouw rondlopen, maar de ruimte met de testbank of de werkplaats laten ze je niet zomaar in, misschien als je het lief vraagt daar thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Is er dan wel een mogelijkheid om een kijkje te nemen?
ja hequote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
Die line up van Glastonbury.
[ afbeelding ]
Eens. Heel eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin echt de pest te krijgen aan Anouk, wat een attentiehoer dat met Ilse de Lange.
wat deed anouk dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ilse de Lange is gewoon een verdomd goede muzikante, en al vind je haar muziek niet leuk, dan doe je dat nog niet. Dan neem je die dvd gewoon mee naar huis en geef je het aan iemand.
quote:AMSTERDAM - Anouk wil de hele wereld laten weten dat zij géén fan is van de muziek van Ilse de Lange.
De Haagse liet via haar Twitter weten dat ze de dvd van Ilse in het Geldredome heeft ontvangen van de platenmaatschappij, maar echt vrolijk wordt ze daar niet van.
Bij wijze van protest heeft Anouk het schijfje dan ook in de prullenbak gesmeten en er een foto van gemaakt: "Sorry, het is niet zo dat ik een hater ben maar ik ben meer een muziekliefhebber. Stop met het sturen van rotzooi, Universal Music!"
De sneer van de zangeres viel niet bij iedereen in goede aarde; Jim Bakkum heeft in ieder geval al laten weten dat hij Anouk niet meer volgt op Twitter. Hierop, en op andere negatieve reacties, reageerde de zangeres later weer: "Gewoon ff allemaal rustig blijven ja?!"
Ilse zelf houdt de eer aan zichzelf: "Ik bedank Anouk voor de gratis promotie! Er komt geen gevecht hoor, zijn er twee voor nodig en ik doe niet mee:-) Fijne dag!
quote:
Ik moet ineens aan iets denkenquote:
leuke dag vandaag dusquote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik plank ook echt niet in bed hoor!
Anouk mag wel es dr vuilnis sorteren en aan recycling gaan doen zeg, viespeuk!
Thessa en pa en hondjes waren net hier.
Ik heb weer warm water![]()
Hij gaat nu het kind naar dr ma brengen, ik ga ff douchen en dan komt ie weer Pinkpop kijken
quote:
uhuhquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Yups, lekker chill.
Ow ja Zwab, Trix, hebben jullie die set van Cage the Elephant gezien net?
Echt heel gaaf![]()
Gaslight Anthem is nu, vind ik niet zo veel aan.
Kan ik dat ergens terug kijken? Alleen shake me down gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Yups, lekker chill.
Ow ja Zwab, Trix, hebben jullie die set van Cage the Elephant gezien net?
Echt heel gaaf![]()
Gaslight Anthem is nu, vind ik niet zo veel aan.
ja, op 22 juniquote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens terug kijken? Alleen shake me down gezien.
Salma? of eh die andere die nu ook weer zwanger is, beide hebben ze een jongen meisjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh jouw hand is gewoon groot![]()
Joh Pisces , ik zie het niet, ik vind dat ene kind, uhm, shit, ik kom niet op de naam van de moeder en van het kind, maar zij is Zuid Amerikaans, altijd op Thessa lijken
Tof, t nieuws is ook daar overgekomen!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin echt de pest te krijgen aan Anouk, wat een attentiehoer dat met Ilse de Lange.
Ja die van Salma geloof ik, das een meisje toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Salma? of eh die andere die nu ook weer zwanger is, beide hebben ze een jongen meisje
Nouja, ik wist al van ons mam.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tof, t nieuws is ook daar overgekomen!
Wat zit ik ook dicht bij het vuur.
Geen idee, nepfanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens terug kijken? Alleen shake me down gezien.
Jep, dat halve jochie, Valentinaquote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die van Salma geloof ik, das een meisje toch?
Ik zou Almelo eens vs Schijndel willen zien. Een gevecht zonder regels. SBS6 gelijk weer op de rit.quote:
Ik denk het ook. Grote bek hier en het op een lopen zetten als er gevaar nadert.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
Schijndel wint op alles. Schijndel is als Sparta, Almelo als Perzie. Ze maken mooie tapijten, maar vechten kunnen ze niet.
aha, je hebt bij deze steampunk ontdekt, welkomquote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://work.failblog.org/quote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aha, je hebt bij deze steampunk ontdekt, welkom
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
steampunk is awesome
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moest je sowieso al niet doen, de helft is stiekem een vent, maar deze vent leek er niet eens opquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hee Zwab, nu vertrouw ik dat soort meisjes niet meer.
Ik heb wel altijd zwaar respect voor die egale poederkoppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moest je sowieso al niet doen, de helft is stiekem een vent, maar deze vent leek er niet eens op
oh crapquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef omearos het volgende:
[..]
en het origineel, ook niet geweldig
[ afbeelding ]
oh verrek, ik zie het nu pas, das waar, er was ook zo'n meme waarin zijn gezicht overal in werd geshoptquote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef omearos het volgende:
v
[..]
vent in de geshopte versie is Steve Buscemi
[ afbeelding ]
Moet ik nu wat raars zien?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh verrek, ik zie het nu pas, das waar, er was ook zo'n meme waarin zijn gezicht overal in werd geshopt
correctie, dat waren zijn ogen
[ afbeelding ]
jep, ligt ook in de meeste apple stores, en mediamarkten met applequote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is toch gewoon een laptopsleeve? Wel erg mooi
Oh gelukkig!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
DIT IS LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRR YEAAAAAAAAAAAAAHHH.
Ik vond de aanpassing heerlijk, al was ik geen tutsie gewend.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik tuts al 2 jaar maar deze Htc en ik zijn nog lang geen vriendjes
Ik ben over niks tevreden helaas, enkel de snelheid, en die was bij m'n oude toestel prima. Dus daar heb ik weinig aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond de aanpassing heerlijk, al was ik geen tutsie gewend.
Ik kan wel wat dingen kwijt, maar alles zit met 1 cm ruimte tussen icoontjes, het lijkt wel een desktop, vreselijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan op mijn scherm echt alles kwijt.Contacten, whatsapp, sms, camera, sudoku, angry birds, weer, shazam, agenda, imdb, facebook, nieuws, internet, mail, muziek.
Sudokuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan op mijn scherm echt alles kwijt.Contacten, whatsapp, sms, camera, sudoku, angry birds, weer, shazam, agenda, imdb, facebook, nieuws, internet, mail, muziek.
Dat had ik gisteren ook, echt zo van eehh het is dat ik de stem herkende, want anders...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is Eric Corton nou zo snel grijs geworden of heb ik hem te lang niet gezien?
Ik heb echt 2 keer zitten knipperen "huh"quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, echt zo van eehh het is dat ik de stem herkende, want anders...
misschien gestopt met het verven van zijn haar, dan ben je ook ineens grijsquote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt 2 keer zitten knipperen "huh"
Op een telefoon vind ik het ook niet fijn. Op de PC ben ik er ook minder in. Maar met potlood en papier..,,quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb sudoku er ook op gezet. Zag ik een teller, ging ie op 10 seconden en toen klikte ik de puzzel weg. Werd er niet fijn van.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
bella, ik heb blijkbaar een dubbel exemplaar van Nirvana - Unplugged live liggen op vinyl, dat is hier ooit per ongeluk dubbel bezorgd, dus heb er niets voor betaald, krijg jij em ook voor nop , interesse?
*proest*quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ja.
''I never performed in a sea container''
http://www.goeievraag.be/(...)-ned3-pinkpop.198722quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Maar waar is die buis toch voor, naast zn mic?
das een talkbox, kan je woowoowowoww effecten maken met je gitaar, het geluid van de gitaar komt door het buisje je mond in, en door de mic kan je het weer horenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Maar waar is die buis toch voor, naast zn mic?
Eronder!quote:
OMG!quote:
fuck you!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff iets rechtzetten
![]()
Het was niet Cage the Elephant die ik zo goed vond maar Go Back To The Zoo
Yes please, I thought you'd never doquote:
Van jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ai![]()
Raad es waar ik vanmorgen een foto voor je van maakte?
Dat kost weer centenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Even langs een garage gaan die het zo voor je fixen?
Dit kan gebeuren.
De lijkwagen, ohnoesquote:
Mja, meestal wel lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Denk je dat dit wat gaat kosten, zo'n vast eenvoudige standaardhandeling?
Ik denk het ook Vaduschk, goeie tip van je.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Denk het niet. Het is in ieder geval niet een deuk, komt wel goed(koop) dit.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Sta ik net bij de kassa met een Vietnamees achter me, heeft die kerel de geur van z'n Aziatische toko meegenomen![]()
Komt hij dichterbij, ruikt hij ook nog naar 3 dagen zweet. Mohhhhhhh![]()
En als toppunt rekent hij de meest ranzige eieren af, die van 10 voor een cent ofzo.
Ik wist meteen dat hij eigenaar van een toko was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daar komt die lucht dan vandaan. Alles valt op z'n plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |