Bataquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik kom dr nooit.
Ik ben ooit es naar een Wendy en Lisa concert in Groningen geweest.
En es in Enschede met de Batavierenloop.
Verder nog nooit die kant op geloof ik
waar maak je dit voor?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
en nu zijn m'n spijkertjes op
[ afbeelding ]
Napoleon had goesting naar een loungestoelquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef omearos het volgende:
ik hoef ned3 niet aan te zetten om te weten wat er uitgezonden wordt
ben gek op festivalskan dit jaar helaas niet naar zoveel als ik zou willen, alleen Geuzenpop
[..]
Bataafgelopen keer was ik motorrijder
[..]
waar maak je dit voor?
tofquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon had goesting naar een loungestoel
Also, voor het vak prototyping moest ik een bekende designstoel namaken in het klein.
uhuh, voor het vak moet ik die stoel doen, en leren we omgaan met de 3d printers en de cnc frezen die we hebben staanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef omearos het volgende:
[..]
toflekker knutselen en er nog studiepunten voor krijgen ook
excuse me, but wtf r u doin?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Met een scherpe prikker en een hamer een tattoe op je piemel slaan._!
wat een vervelende studie heb je tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, voor het vak moet ik die stoel doen, en leren we omgaan met de 3d printers en de cnc frezen die we hebben staan
ja he, ik informeerde voorzichtig wat verder over de 3d en cnc faciliteiten gebruiken voor eigen spul en dat vinden ze alleen maar tof, leer ik alleen maar meer vanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef omearos het volgende:
[..]
wat een vervelende studie heb je toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
excuse me, but wtf r u doin?
[ afbeelding ]
groot gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he, ik informeerde voorzichtig wat verder over de 3d en cnc faciliteiten gebruiken voor eigen spul en dat vinden ze alleen maar tof, leer ik alleen maar meer van
ik sta nu al in de werkplaats de helft van de tijd andere mensen te helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef omearos het volgende:
[..]
groot gelijken kijk of je als studentassistent kan werken bij leuke practica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |