Idd. Sws is dat 'nieuws' al meer dan een maand oud.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij een handige marketing stunt van Van Moof
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:15 schreef Cee het volgende:
Al 2x vermeld dat het de laatste dag van Pinkpop is en dat we op 3fm zijn en dat het live is. Hup, en ze hebben nu een live track.
Samen met TwitWouterquote:Op maandag 13 juni 2011 10:19 schreef Cee het volgende:
Is het erg dat ik het best stoer vind dat als je 'Coldplay Pinkpop' op youtube invoert, mijn video bovenaan staat?
Eerst nog ff m'n Miss Montreal-kalender van de muur halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga jij nu maar lekker verder je plakboeken van KoL inpakken.
Vergeet je Alain C muts nietquote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst nog ff m'n Miss Montreal-kalender van de muur halen.
Gewoon op de Livestream.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:22 schreef Yankee het volgende:
Kan ik het optreden van the gaslight anthem vanmiddag nog ergens zien?
Ja teringjantje, wat een lijstquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
Schema Glastonbury is bekend --> http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/
Ze moeten natuurlijk knallen want deze editie moet twee jaar in het geheugen blijven staanquote:
Zoals ze hier zeggen: godnondeju wat een line-up. De Beebs gaan hier overuren draaien over 2 weken.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
Schema Glastonbury is bekend --> http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/
Wowquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
Elke keer als ik er weer over heen kijk zie ik weerquote:Op maandag 13 juni 2011 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wow. En aantal helden ertussen. Paul Simon
.
Ik zou echt helemaal knettergek worden van het keuzes maken als ik daar zou zijn. Knettergek.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wow. En aantal helden ertussen. Paul Simon
.
Nee, al die onbekende namen voor 3FMquote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer als ik er weer over heen kijk zie ik weer-namen. 3FM is er niet bij zeker?
Helemaal als ze die line-up even sorteren op dag en niet per stage.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal knettergek worden van het keuzes maken als ik daar zou zijn. Knettergek.
Idd. Naar zo'n festival moet je niet gaan als je al moeite hebt met het maken van één keuzequote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal knettergek worden van het keuzes maken als ik daar zou zijn. Knettergek.
Ik zie trouwens de Foo Fighters en Kings of Leon er niet tussen staan. Vind ik dan weer vreemd, maar zal z'n redenen hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helemaal als ze die line-up even sorteren op dag en niet per stage.
Alain Clark en Lucky Fonz komen niet dus voor 3fm niet interessantquote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer als ik er weer over heen kijk zie ik weer-namen. 3FM is er niet bij zeker?
Ziek toffe line up id, waarom kan dat hier nietquote:Op maandag 13 juni 2011 11:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ze hier zeggen: godnondeju wat een line-up. De Beebs gaan hier overuren draaien over 2 weken.
Geld en naam...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ziek toffe line up id, waarom kan dat hier niet
geen wonder dat de kaartjes 223 euro kostenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
da's niet veel méér dan PP...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen wonder dat de kaartjes 223 euro kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |