quote:
quote:
omdat ik wist dat jij die zoooooooo ontzettend graag wilt hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
als dt zo is, waarom heb je dan geen fipo
eentje maar hier hoorquote:
heb ik ook gedaan hoorquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
kom maar kom maar kom maar[ afbeelding ]
Ach.... zal ik dan ff lief voor je zijn met deze:quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
kom maar kom maar kom maar[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach.... zal ik dan ff lief voor je zijn met deze:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee toch!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
nee, ben nog een worteltje aan het maken en dan snel naar bed anders is morgen dadelijk weer vandaagquote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
is Bol een zuip wedstrijd met zijn lambo aan het houden
[..]
[ afbeelding ]is al een oude foto volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]ik had ´m ook al een twatje gestuurd van Lieke (ge RT t)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
oeps, goed dat 't zegt..... ik wil ook #MNVZWquote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ben nog een worteltje aan het maken en dan snel naar bed anders is morgen dadelijk weer vandaag
ja juist ja... dan hier ook nog maar ... slaap lekkerquote:
quote:
ja zeg, ga nog ff kritisch doen ook, jij krijgt van mij morgen géén stukje taart als je zo doorgaat hoorquote:
nee ik ook niet, maar vandaag eigenlijk te lang in me nest gelegen nu ben ik niet moequote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oeps, goed dat 't zegt..... ik wil ook #MNVZW
gooi er dan ff nog een muziekje in ?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar vandaag eigenlijk te lang in me nest gelegen nu ben ik niet moe
ikke niet, stond om half acht naast mijn bed en de hele dag aan de poets geweest dus mijn oogjes vallen zo wel lekker dicht hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar vandaag eigenlijk te lang in me nest gelegen nu ben ik niet moe
moet je ustream aanzettenquote:
quote:
Dankjewel Muisjequote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja zeg, ga nog ff kritisch doen ook, jij krijgt van mij morgen géén stukje taart als je zo doorgaat hoor
truste kaatje, weet jij of het morgen nog Jazz is? Wil anders effe gaan kijken, mits mooi weer natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
nog veel plezier hier, voor wie nog op blijft.
Ik ga mijn bedje opzoeken, zit bijna te slapenhier aan de laptop
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
slaap wel kaatje!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
je bedoelt dat ze toen nog geen fakking neptieten hadquote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dankjewel Muisje![]()
Ze is wel mooi hoor, Alleen nog minder volwassen op die foto
Truste Kaatjequote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze toen nog geen fakking neptieten had
voor zover ik weet, heeft ze die helemaal niet, Tijdens de PB shoot in ieder geval niet. Daarna heb ik haar nooit meer mogen bekijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze toen nog geen fakking neptieten had
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor zover ik weet, heeft ze die helemaal niet, Tijdens de PB shoot in ieder geval niet. Daarna heb ik haar nooit meer mogen bekijken
tegenwoordig wel, wat vaker de blaadjes lezen kokkiequote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor zover ik weet, heeft ze die helemaal niet, Tijdens de PB shoot in ieder geval niet. Daarna heb ik haar nooit meer mogen bekijken
ik vind het een mooie dame om te zien hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat word dokkequote:
ik heb voor die kwaliteit en diversiteit graag 10 euries over per maandquote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wil ik liever niet, maar ben nu al verslaafd, zo handig dat program
tot 19.00 uur, dan is het afgelopenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kaatje, weet jij of het morgen nog Jazz is? Wil anders effe gaan kijken, mits mooi weer natuurlijk
geen behoefte aan. Domme doos dus als het waar is. Bij hoog en bij laag beweren dat zij dat niet zou doen. Was ook niet nodig wat mij betreft. Maar goed, blijft een mooie vrouw om te zien. (heb haar eigenlijk nooit de slimste gevonden)quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tegenwoordig wel, wat vaker de blaadjes lezen kokkie
jup en dan allemaal een broodje eten bij de braadworst. dat is mijn oomquote:
ze bezwijken op een gegeven moment allemaal die BNsters, laten zich aan alle kanten opkalefaterenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen behoefte aan. Domme doos dus als het waar is. Bij hoog en bij laag beweren dat zij dat niet zou doen. Was ook niet nodig wat mij betreft. Maar goed, blijft een mooie vrouw om te zien. (heb haar eigenlijk nooit de slimste gevonden)
wat is er met lieke dan ??quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen behoefte aan. Domme doos dus als het waar is. Bij hoog en bij laag beweren dat zij dat niet zou doen. Was ook niet nodig wat mij betreft. Maar goed, blijft een mooie vrouw om te zien. (heb haar eigenlijk nooit de slimste gevonden)
waar staat ie? Dan doe'k 'm de groete van jequote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup en dan allemaal een broodje eten bij de braadworst. dat is mijn oom
ehm weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
20 uur luisteren, of 20 uur muzieknummers
20 uur luisteren per maand, en iedere week krijg je 5 uur erbijquote:
computer flipt hem monumentquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
ze schieten in die film zo de hele maan in twee stukken
![]()
Nu moet ik tot 1 juli wachten of 12 juliquote:Op zondag 12 juni 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
20 uur luisteren per maand, en iedere week krijg je 5 uur erbij
stiekum een nieuw account aanmaken?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nu moet ik tot 1 juli wachten of 12 juli![]()
Had ze die nog niet dan ?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooie vrouw, maar schijnt sinds kort neptieten te hebben
neu, als het goed is krijg je volgende week weer 5 uur (zo was het tenminste, betaal er nu voor)quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nu moet ik tot 1 juli wachten of 12 juli![]()
en dat weet je omdat je hebt mogen voelen ?quote:
wat is PB ??quote:
quote:
daar was dat wel heel goed te zienquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat weet je omdat je hebt mogen voelen ?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat weet je omdat je hebt mogen voelen ?
nu ik begrijp.... van vroeger toen er nog geen streaming internet wasquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben jij een menneke ? nooit van Hugh Hefner gehoord
had ze uitgelubberde tieten dan, van die theezakjesquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar was dat wel heel goed te zien
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
nu ik begrijp.... van vroeger toen er nog geen streaming internet was
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en die velletjes papier met een nietje door de tietjes
die hugh heffner van de bavaria reklame!! (leuke reklame trouwens, ik lach me de blubber als ie achter dat tennisballenschietmasjien zit en die wijven maar tennissen)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
jup, dat was vroeger, toen de kratjes bier nog van hout waren en het steen koud was. dat ik verdomme door moest drinken om de kachel aan te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, dat was vroeger, toen de kratjes bier nog van hout waren en het steen koud was. dat ik verdomme door moest drinken om de kachel aan te houden
TOEN!
ja, toen je nog geen mobieltjes had en cdtjes zo groot waren als een pizzaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, dat was vroeger, toen de kratjes bier nog van hout waren en het steen koud was. dat ik verdomme door moest drinken om de kachel aan te houden
TOEN!
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, toen je nog geen mobieltjes had en cdtjes zo groot waren als een pizza
jup en de batavieren nog met zijn zessen warenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en sex nog vies en het water schoon
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ben ik 11 jaar en 10 dagen getrouwd vandaag
dan is het vandaag 15 jaar geleden dat mijn pa overleedquote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ben ik 11 jaar en 10 dagen getrouwd vandaag
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is het vandaag 15 jaar geleden dat mijn pa overleed
da's minderquote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is het vandaag 15 jaar geleden dat mijn pa overleed
je bent allang off air hoor, maar voor nu trustenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
nou nog 1x eddy vedder draaien en dan maar eens het bedje op gaan zoeken
dat lijkt er ook echt veul opquote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
Ga ik naar spotify.NL kom ik bij olijfolie uit![]()
en het wilhelmus dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
nou nog 1x eddy vedder draaien en dan maar eens het bedje op gaan zoeken
eddy is on airquote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je bent allang off air hoor, maar voor nu trustenen ook
voor Digo slaap
truste muisje, tot morgen maar weer, je hoort wel hoe zat die kerel van mij thuis is gekomenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
ik ga ook mijn tandjes borstelen en lekker
laatstequote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
maar slaap wel allemaal und bis nachste mahl!
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste muisje, tot morgen maar weer, je hoort wel hoe zat die kerel van mij thuis is gekomen
wil toch niet bweren dat dit neppers zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
kokje heeft aan de fakking neptieten van Lieke gevoeld
(zou die willen)
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil toch niet bweren dat dit neppers zijn![]()
[ afbeelding ]
hij gaat er zelfs bewijsmateriaal bij zitten zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil toch niet bweren dat dit neppers zijn![]()
[ afbeelding ]
daar was ie dus zo druk mee bezig.... dacht dat ie al in slaap gevallen wasquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij gaat er zelfs bewijsmateriaal bij zitten zoeken![]()
![]()
![]()
nee, en daarom heeft ze nu wel neptieten, zulke hangers wil toch niemand
keertje goed geslapenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks dikkie, ben goffer net afgevallen
ik slaap altijd goed, wallen me hoelaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
keertje goed geslapenzijn de wallen weg
ga je nu toch betalen? nie doen joh!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef sjampoeh het volgende:
wat een geouwehoer btw met spotify en paypal
nee 7 dagen trial maar moet je wel paypal opgeven. en die zegt weer dat ik een creditcard moet toevoegen ?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ga je nu toch betalen? nie doen joh!
* Ceetje..bekijkt leptop aan alle kanten maar kan geen creditcardgleufje vinden niequote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee 7 dagen trial maar moet je wel paypal opgeven. en die zegt weer dat ik een creditcard moet toevoegen ?
dat komt omdat het een ipad2 isquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..bekijkt leptop aan alle kanten maar kan geen creditcardgleufje vinden nie
heb zevwel broerder in de hand gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij gaat er zelfs bewijsmateriaal bij zitten zoeken![]()
![]()
![]()
nee, en daarom heeft ze nu wel neptieten, zulke hangers wil toch niemand
nee, fok is niks op een ipad, alleen voor noodgevallen, twatteren daarentegen is wel leuk op de Ipadquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb zevwel broerder in de hand gehad
fok niet ? hoezo ?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, fok is niks op een ipad, alleen voor noodgevallen, twatteren daarentegen is wel leuk op de Ipad
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb zevwel broerder in de hand gehad
die had ik nog niet bekeken, zal zo effe kommentaar geven op d'rquote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
en die stacey danDie heeft bij Bart Smit inkopen gedaan
[..]
[ afbeelding ]En ik denken dat dit topic over de echte Lieke ging.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
zag van de week voorbij komenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die had ik nog niet bekeken, zal zo effe kommentaar geven op d'r
geloof me,, ziet er niet uit!!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die had ik nog niet bekeken, zal zo effe kommentaar geven op d'r
pearlquote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik denken dat dit topic over de echte Lieke ging.....
OMGquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, ik kon d'r ook nog niet zien, de jury maakt nu pas z'n entree.
Idd die ziet er ook niet uit![]()
![]()
daar ga ik niet eens mee naar de carnaval
quote:
Hoi hoi!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
die lieke ken ik niet........... hoi Pearl![]()
Mijn favootje uit De Gouden Kooi!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet wie het is, maar geen misselijk figuur
ik was ook ooit blond, maar ik heb extern geheugen bijgekocht, ben al jaren donkerquote:
Beam me up scottyquote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
oke, DGK, dat heb ik maar weinig gekeken, dus dat wist ik nie![]()
Goffer, nou zie ik trouwens die Stacy pas goed, ze kan zo in Starship Enterprise gegooid worden of als het zusje van Darth Vader door't leven gaan zeg
Was jaquote:
Welke foto bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef spikey08 het volgende:
hoi pearl![]()
ben jij de pearl die op de foto staat?
Nee hoor, maar ik zou best wel eens op de foto willen met haar. Maar zo'n foto is dan weer meer geschikt voor KPD dan voor hierquote:
ziet er goed uit!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zou best wel eens op de foto willen met haar. Maar zo'n foto is dan weer meer geschikt voor KPD dan voor hier
Ik sta wel op m'n avatar (rechts).
truste ceetjequote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga er ook vandoor, slaap lekker allemaal![]()
![]()
Een heel leuk meisje dat errug goed kon zoenenquote:
goeienavondquote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef kaatje50 het volgende:
goedeavond
nog stilletjes hier.
Ceetje nog aan het jazzen in Duketown??
kan me voorstellen dat jazzen vandaag niet meer op het programma stondquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeienavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, kreeg een klein beetje dronken man thuis rond 1.15, die had nog wat vrienden meegenomen, dus is erg laat geworden. En rond de middag belden vrienden ons wakker, die zijn vanmiddag op bezoek geweest. Dus volgend jaar maar weer Jazz in Duketown dan
wij ook, tot een uur of twee lekker in de pyama's rondgebanjerd, ontbeten en rondgehangen, daarna maar snel aangekleed voro de visite, hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat jazzen vandaag niet meer op het programma stond![]()
wij zijn ook niet meer geweest hoor. Lekker een rustig dagje thuis
had de deur dan op slot gehouden, had je je niet aan hoeven kledenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij ook, tot een uur of twee lekker in de pyama's rondgebanjerd, ontbeten en rondgehangen, daarna maar snel aangekleed voro de visite, hahaha
tja, had het eigenlijk vorige week al min of meer afgesproken, maar was wel gezellig hoor, volgend weekend maar weer een pyamadagjequote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had de deur dan op slot gehouden, had je je niet aan hoeven kleden
ik heb niet echt pyamadag gehouden, maar wel lekker makkelijke kleding aangedaan, heerlijk..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, had het eigenlijk vorige week al min of meer afgesproken, maar was wel gezellig hoor, volgend weekend maar weer een pyamadagje
heb je de verloren kilootjes ondertussen alweer aangevuldquote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
en daarbij: ze brachten een kadootje mee, een pakket van de landwinkel alhier, verkopen tegenwoordig ook van die lekkere boeren kaasjes, daar had ze een pakketje van meegebracht met van allerlei soorten. Het is nog weekend hè, dus ik ga zo maar wat proberen![]()
nee hoor, ik let echt wel op, zeggen en doen zijn twee verschillende dingen hè. En ik kan me beheersen tegenwoordig, hahahahaha. Een pond kaas kon ik voorheen zo op een avondje naar binnen werken, nu beperk ik me tot een plakje of een paar kleine stukjesquote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je de verloren kilootjes ondertussen alweer aangevuld
dat is ook veel slimmer. Geniet je toch lekker van de smaak, maar houdt je het wel in de hand.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ik let echt wel op, zeggen en doen zijn twee verschillende dingen hè. En ik kan me beheersen tegenwoordig, hahahahaha. Een pond kaas kon ik voorheen zo op een avondje naar binnen werken, nu beperk ik me tot een plakje of een paar kleine stukjes
bij mij zijn het meer de hartige dingen, kaas, worst, toastjes etc. Maar ik koop het gewoon niet meer, alleen in het weekend, dan neem ik 1 ding voor mezelf, gaat best goed. Ben sinds kort ook weer aan het sporten geslagen, meer bewegen werkt ook. En ga 's avonds lopen met een vriendin, alleen daar is het de laatste maanden niet van gekomen, vriendin heeft problemen met meniscusquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is ook veel slimmer. Geniet je toch lekker van de smaak, maar houdt je het wel in de hand.
Ik heb nooit zoveel problemen met gewicht gehad, maar de laatste tijd meer omdat ik minder beweeg en medicijnen slik. Let nu ook meer op wat ik 's avonds nog snoep/eet..
is wel ff wennen(chocolade koop ik voorlopig maar niet
)
Zo werkt het hé. je gaat samen met iemand iets doen. Haakt de een af, doe je het zelf ook niet meer. Zo gaat het bij mij ook steeds. Als mijn vriendin niet meegaat Nordic walken, doe ik het ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij mij zijn het meer de hartige dingen, kaas, worst, toastjes etc. Maar ik koop het gewoon niet meer, alleen in het weekend, dan neem ik 1 ding voor mezelf, gaat best goed. Ben sinds kort ook weer aan het sporten geslagen, meer bewegen werkt ook. En ga 's avonds lopen met een vriendin, alleen daar is het de laatste maanden niet van gekomen, vriendin heeft problemen met meniscus
ik zat het ook te kijken ja. Maar....je zult zien, binnenkort heb je hier ook van die food-trucksquote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Ceetje.. het volgende:
zit vol verbazing het RTL nieuws te kijken over de food-truck rage in de USA.
Die gekke Amerikanen eten toch echt alles hè. Brusselse Wafels met BBQ saus! Nou vraag ik je
yep, ik heb besloten dat als als ze volgende week nog niet kan, ik gewoon alleen ga lopen, ik blijf gewoon veel te gemakkelijk thuis, moet ik niet meer doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo werkt het hé. je gaat samen met iemand iets doen. Haakt de een af, doe je het zelf ook niet meer. Zo gaat het bij mij ook steeds. Als mijn vriendin niet meegaat Nordic walken, doe ik het ook niet
hahahaha, die hebben wij toch allang, de friettent, vietnamese loempia'squote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zat het ook te kijken ja. Maar....je zult zien, binnenkort heb je hier ook van die food-trucks
klopt, maar die staan op één vaste plek. Deze trucks rijden rond in de stad, net als hier de ijscowagenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, die hebben wij toch allang, de friettent, vietnamese loempia's
dan komen ze rond 17.30-18.00 maar bij mij voor de deur parkeren op vrijdag of zaterdag, lekker makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt, maar die staan op één vaste plek. Deze trucks rijden rond in de stad, net als hier de ijscowagen
kan niet. Dan heb ik al gereserveerdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan komen ze rond 17.30-18.00 maar bij mij voor de deur parkeren op vrijdag of zaterdag, lekker makkelijk
gofferquote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan niet. Dan heb ik al gereserveerd
eten jullie maar wat laterquote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gofferdan stuur 'm daarna maar naar hier
die zit nog effe een opgenomen film af te kijken en daarna komt ze, zei ze op de twat, zo rond 20.30 zal dat zijn.quote:
dat is lang geleden, dat ik dat gezien heb. Is een leuke seriequote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
owwww, effe lachen, weer eens FC de Kampioenen kijken op d'n Bels
voor mij ook lang geleden, maar weet dat ze op België die series in de zomer altijd herhalen (pruimentijd qua TV hè), achja, er is verder niet zoveel opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is lang geleden, dat ik dat gezien heb. Is een leuke serie
ik zit nu half naar gtst te kijken. Volg het al 15 jaar niet meer, maar de laatste weken weer een beetje, gewoon uit verveling. Daarna gaat de tv op rtl 5. project Catwalkquote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor mij ook lang geleden, maar weet dat ze op België die series in de zomer altijd herhalen (pruimentijd qua TV hè), achja, er is verder niet zoveel op
hier ook , project catwalk kijk ik altijd, vinnik leuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit nu half naar gtst te kijken. Volg het al 15 jaar niet meer, maar de laatste weken weer een beetje, gewoon uit verveling. Daarna gaat de tv op rtl 5. project Catwalk
Goeieavond damesquote:
Net op tijd weer bij de les, zie ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Koffie![]()
[ afbeelding ]
en de bosvruchten-kaas-kwarktaart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Net op tijd weer bij de les, zie ik.
Heerlijk!!!!!!!!!!
Geniet ervan, zowel de koffie als de taart zijn errug lekkerquote:
niet met volle mond praten jij héquote:
hij was heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Geniet ervan, zowel de koffie als de taart zijn errug lekker![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zal voor mijn pratende twatteraar een stukje in de koelkast zetten, kan ie 't morgen na z'n werk opeten
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Moet je doen
* MaryMouse zet ook een stukje voor Bollokus in de koelkast, moet nog nadenken over een stukje voor kokje
quote:
eerst even mijn eten naar binnen schuivenquote:
en, wat schaft de pot?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
eerst even mijn eten naar binnen schuiven
Stukje taart staat in de koelkast voor je hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
eerst even mijn eten naar binnen schuiven
aardappal roerbakschotel alla bollo met een speklappiequote:
quote:
nieuwe pannen, toe maar, 't eten klinkt lekker hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
aardappal roerbakschotel alla bollo met een speklappie
gebakken in mijn nieuwe pannen gaat als een speer
Toe maar.... nieuwe pannen (eten klinktquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
aardappal roerbakschotel alla bollo met een speklappie
gebakken in mijn nieuwe pannen gaat als een speer
het smaakte ook heeeerlijk,quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nieuwe pannen, toe maar, 't eten klinkt lekker hoor
het dak zit er nu voor de helft op denk dat ze aan het einde van de week klaar zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toe maar.... nieuwe pannen (eten klinkt)
wanneer zit je nieuwe dak op je huis
ow, maar aardappeltjes in olijfolie gebakken zijn ook errug lekker hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
het smaakte ook heeeerlijk,
ja zijn van die gietijzere pannen waar je geen vetstoffen mee nodig hebt. werkt als een speer gewoon aardappels en groenten bakken zonder olie of boter, smaakt echt lekker
da zijn dure pannetjes bol. Ken ze wel, maar ik doe het maar met mijn tefal pannen die ik 100 jaar geleden eens van mijn moeder heb gekregen. Dingen zijn niet kapot te krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
het smaakte ook heeeerlijk,
ja zijn van die gietijzere pannen waar je geen vetstoffen mee nodig hebt. werkt als een speer gewoon aardappels en groenten bakken zonder olie of boter, smaakt echt lekker
Netjes, dat schiet dus opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
het dak zit er nu voor de helft op denk dat ze aan het einde van de week klaar zijn
dan kan de grote schoonmaak beginnen
Dan zet jij ze niet in de vaatwasser denk ik, daar gaan de mijne binnen een paar jaar hardstikke kapot vanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da zijn dure pannetjes bol. Ken ze wel, maar ik doe het maar met mijn tefal pannen die ik 100 jaar geleden eens van mijn moeder heb gekregen. Dingen zijn niet kapot te krijgen
echt wel. AFwassen doe ik echt niet hoor, alleen in extreme noodgevallen (als ik serviesgoed tekort kom en het snel nodig heb). Ze willen niet kapot de krengenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zet jij ze niet in de vaatwasser denk ik, daar gaan de mijne binnen een paar jaar hardstikke kapot van
weet ik, maar al die olie is ook niet alles, had er nu een beetje pesto bij geknikkerd zit ook olie inquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow, maar aardappeltjes in olijfolie gebakken zijn ook errug lekker hoor
ja ik had van die pokke pannen dus het was echt tijd voor andere dus ben ze ook maar gelijk gaan halenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da zijn dure pannetjes bol. Ken ze wel, maar ik doe het maar met mijn tefal pannen die ik 100 jaar geleden eens van mijn moeder heb gekregen. Dingen zijn niet kapot te krijgen
mmmm, ik moet alles afwassen.....quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel. AFwassen doe ik echt niet hoor, alleen in extreme noodgevallen (als ik serviesgoed tekort kom en het snel nodig heb). Ze willen niet kapot de krengen
sinds ik een vaatwasser heb was ik niks meer met de hand af. En als de vaatwasser vol zit, dan wacht de rest van de vaat maar tot de volgende ronde hoorquote:
meisie zoeken die het voor je gaat doenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meisie zoeken die het voor je gaat doen
Neu hoor, mijn pannen en messen gaan niet in de vaatwasser, doe ik altijd met de handquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sinds ik een vaatwasser heb was ik niks meer met de hand af. En als de vaatwasser vol zit, dan wacht de rest van de vaat maar tot de volgende ronde hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuke francaise, die je ook kan helpen met frans schrijven
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zet jij ze niet in de vaatwasser denk ik, daar gaan de mijne binnen een paar jaar hardstikke kapot van
ik hoop 't voor 'm, schrijven in 't Frans danquote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Denk dat Bollokus echt wel weet hoe die 'Frans' moet schrijven
Tefal pannen met zo'n hotspot, overleven de vaatwasser niet hierquote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Al scheelt het wel van werk merk je die teflonpannen hebt. In de supermarkt waar ik werk, hadden we een paar jaar geleden een actie waarmee je die pannen goedkoper kon kopen. Een of ander italiaans merk. Die zijn nog steeds mooi en goed mee te bakken
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meisie zoeken die het voor je gaat doen
denk dat ik eerst moet kunnen lopen om iets tegen het lijf te lopenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leuke francaise, die je ook kan helpen met frans schrijven
oh, die van mij heb ik al jaren, doet 't nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tefal pannen met zo'n hotspot, overleven de vaatwasser niet hier
als de vaatwasser vol is, was ik de rest met de hand af, maar anders niet hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu hoor, mijn pannen en messen gaan niet in de vaatwasser, doe ik altijd met de hand
bij mij gaan ze vaak kapot omdat ik ze op de kachel zet, de vorige trok helemaal krom, hoop deze nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tefal pannen met zo'n hotspot, overleven de vaatwasser niet hier
waarom? Er zijn mensen die hun leven lang zitten en ook de ware tegenkomen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
denk dat ik eerst moet kunnen lopen om iets tegen het lijf te lopen
Ach er komt vast wel weer een nieuwe seizoen BZVquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
denk dat ik eerst moet kunnen lopen om iets tegen het lijf te lopen
klopt, maar ik kom nou niet veel van de plaats af...... ik kan niet even naar de stad of zoquote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waarom? Er zijn mensen die hun leven lang zitten en ook de ware tegenkomen hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach er komt vast wel weer een nieuwe seizoen BZV
ja, geven we bol op, die krijgt vast hordes brieven, zeker gezien zijn woonplaatsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach er komt vast wel weer een nieuwe seizoen BZV
als we nu alle drie apart Bol opgeven, maakt hij meer kans uitgekozen te wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, geven we bol op, die krijgt vast hordes brieven, zeker gezien zijn woonplaats
En als ie uitgekozen wordt alle drie minstens 10 brieven naar hem schrijven komt ie nog in de uitzendingen ookquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als we nu alle drie apart Bol opgeven, maakt hij meer kans uitgekozen te worden
ik vind alles goed, als ik zelf maar niet op tv hoefquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ie uitgekozen wordt alle drie minstens 10 brieven naar hem schrijven komt ie nog in de uitzendingen ook
hahahahaha, moet ie op deet met ons, mogen we een week bij hem komen logerenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ie uitgekozen wordt alle drie minstens 10 brieven naar hem schrijven komt ie nog in de uitzendingen ook
Dan verwachten wij dat hij voor ONS kookt en afwast, lijkt mij niet echt opschietenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahahaha, moet ie op deet met ons, mogen we een week bij hem komen logeren
dit had je nou net niet moeten zeggen, gaan we het zeker doenquote:
och, in ruil voor een weekje op een boerderie in Frankrijk heb ik wel een paar keertjes afwas voor over. En anders nemen we wel wegwerp spul meequote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan verwachten wij dat hij voor ONS kookt en afwast, lijkt mij niet echt opschieten
Laat ik de hond wel uitquote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
och, in ruil voor een weekje op een boerderie in Frankrijk heb ik wel een paar keertjes afwas voor over. En anders nemen we wel wegwerp spul mee
maakt hij toch gewoon elke dag zo'n roerbakschotel. afwassen doen wij dan wel als hulpvaardige, toekomstige boerinnenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan verwachten wij dat hij voor ONS kookt en afwast, lijkt mij niet echt opschieten
oh, ik dacht meer: mooi weer, badpak mee, bietje zonnen, bietje traktorrijden naar t dorp, wijntje drinken enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maakt hij toch gewoon elke dag zo'n roerbakschotel. afwassen doen wij dan wel als hulpvaardige, toekomstige boerinnen
Ikkequote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maakt hij toch gewoon elke dag zo'n roerbakschotel. afwassen doen wij dan wel als hulpvaardige, toekomstige boerinnen
boer.... ZUCHT!!! .... vrouwquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
wordt al snel "Boer ZOCHT Vrouw" voor Bol dan
en dan onder de afwas uitkomen zeker, mooi niet. gaan we lekker met zijn drieën ruzie maken over wie het meest/minst doetquote:
we gaan lekker onder een boom zitten met een flesje wijn erbij (bol mag er ook bij komen zitten als ie wil)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en dan onder de afwas uitkomen zeker, mooi niet. gaan we lekker met zijn drieën ruzie maken over wie het meest/minst doet
quote:
ik weet het al, blijf wel vrijgezel, afwassen en wassen en zo is HELAMAAL niet ergquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en dan onder de afwas uitkomen zeker, mooi niet. gaan we lekker met zijn drieën ruzie maken over wie het meest/minst doet
unne knecht, maar die komt toch niet in mijn bedje liggennquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we moeten gewoon op zoek naar een menneke voor je
kijk maar uit, rare mannen, die fransenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
unne knecht, maar die komt toch niet in mijn bedje liggenn
Lijkt mij een slim idee Bol, juiste meisie voor je komt vanzelf wel opduiken hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet het al, blijf wel vrijgezel, afwassen en wassen en zo is HELAMAAL niet erg
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer: mooi weer, badpak mee, bietje zonnen, bietje traktorrijden naar t dorp, wijntje drinken enzo
stelletje luie dondersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ikkehoor, laat op de eerste dag meteen een vaatwasmachien bezorgen
hey, ik heb al een vent!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
stelletje luie dondersBol zoekt een vrouw, geen gasten
he he,, kaatje jij mag op date komenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
daar gaan we wel van uit....quote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een slim idee Bol, juiste meisie voor je komt vanzelf wel opduiken hoor
vooruit kaatje, koffers pakkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
he he,, kaatje jij mag op date komen
Ik kan heel goed taarten en koekjes bakken hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben heel goed in niks doenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan heel goed taarten en koekjes bakken hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
Jij mag openenquote:
Zeg 't maarquote:
Bollokus heeft een Deetquote:
Ik geef hem geen ongelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |