Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Danke danke!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind het prima. Er zijn ergere dingen om je druk om te maken.
ValHallen: Geweldige show. TouPetje af voor je.
Nou er is ook nog een kans dat het U R Radio wordt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer gaan we nou Radio 49 heten dan.
En beginnen we dan weer met een nieuwe reeks?
QFTquote:
Okequote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde was tof VH
wederom
ik is fan van jouwvrijen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van een Toshiba-laptop lijkt wel.
hij vrijt met zichzelf op je picsquote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde was tof VH
wederom
ik is fan van jouwvrijen?
Die naam bestaat alquote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou er is ook nog een kans dat het U R Radio wordt.
quote:
heul nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij vrijt met zichzelf op je pics
Ja U R Radio spreekt mij ook niet echt aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die naam bestaat alMja is ook een kutnaam dus hoop het niet
Naatje ff aan de zuurstofquote:
Gestreamed vanaf 3fm website, vermoed ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit gewoon overgenomen van de echte pinkpop?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gestreamed vanaf 3fm website, vermoed ik.
ZÉKER erg goed ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
Motorcycle emptiness is zo'n geweldig nummer
1 der besten van de 90's
wraak nemenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
FUCK, FUCK, FUCK, 3voor12 video laadt niet.
Adem in....adem uit....adem in.....adem uit....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Site overbelast?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
Mijn hippiemuziek heeft duidelijk niet voor peace gezorgd bij naatje
Ik word verdrietig van jouw spelling!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef 129383 het volgende:
als je nou flink hard slaat op een gevoelige plek van je computer dan is die boosheid zo verruild Voor verdried
wasda?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef 129383 het volgende:
als je nou flink hard slaat op een gevoelige plek van je computer dan is die boosheid zo verruild Voor verdried
Joepiequote:
Lekker jaquote:
Of het ligt gewoon aan mijn eigen volumeknop >.<quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
JoepieHet is bij mij echter wel redelijk zachtjes, kun je de output een tikkie opvoeren, Naat?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of het ligt gewoon aan mijn eigen volumeknop >.<
De Staat =! dozijnbandje, De Staat is orginele rock, daar zou Kings of Leon nog wat van kunnen leren.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pinkpop is pure antimuziek. Dozijnbandjes en dan ook nog die walgelijke giel beelen en andere ellendeling van dat afschuwelijke 3FM.
sorry ik mute hem ff...
Mag naat jouw UI ff lenen?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik verdRied, wij verdrieden, jij verdried, jij verdriede
miss omdat ik in drenthe woon ofzo.. maar ik nie snapquote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik verdRied, wij verdrieden, jij verdried, jij verdriede
Soms he, smos wil ik jou muten..quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pinkpop is pure antimuziek. Dozijnbandjes en dan ook nog die walgelijke giel beelen en andere ellendeling van dat afschuwelijke 3FM.
sorry ik mute hem ff...
"Monsieur l'abbé, je déteste ce que vous écrivez, mais je donnerai ma vie pour que vous puissiez continuer à écrire"quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry ik mute hem ff...
Kun je wel bij het volumeknopje dan?quote:
in mijn oren dezelfde kutzooiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat =! dozijnbandje, De Staat is orginele rock, daar zou Kings of Leon nog wat van kunnen leren.
oui oui paraplu camanbert trottoir du mayonaise avec du painquote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Monsieur l'abbé, je déteste ce que vous écrivez, mais je donnerai ma vie pour que vous puissiez continuer à écrire"
Dat is smaak, ik vind ook alle nederlandse volkzangers op elkaar lijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in mijn oren dezelfde kutzooi
verdrieden is .. is gwn iets niet drents weet jequote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss omdat ik in drenthe woon ofzo.. maar ik nie snap
Dat heb ik met al die bliepjes muziek..quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is smaak, ik vind ook alle nederlandse volkzangers op elkaar lijken.
Dat is zeker niet het geval, je kunt Jouke Klein toch niet vergelijken met Gewoon Bram?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is smaak, ik vind ook alle nederlandse volkzangers op elkaar lijken.
ja ja paraplu ??? stoep mayo suas broodjequote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oui oui paraplu camanbert trottoir du mayonaise avec du pain
"Ik beaam met geen woord wat U zegt, maar ik zal het recht dat U heeft om het te zeggen tot de dood toe verdedigen."quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oui oui paraplu camanbert trottoir du mayonaise avec du pain
Ik heb het zowel met bliepjesmuziek als met Nederlandse volkszangers!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die bliepjes muziek..
Sowieso is boers accent bij vrouwen lelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
verdrieden is .. is gwn iets niet drents weet je
Verdrieden is gewoon fout.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
Het is überhaupt iets niet Nederlands of een dialect.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het een moeilijke zinquote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Ik beaam met geen woord wat U zegt, maar ik zal het recht dat U heeft om het te zeggen tot de dood toe verdedigen."
dat is een werkwoordquote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is überhaupt iets niet Nederlands of een dialect.
amenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=54668
Een van de ziekste dingen die ik ooit gelezen heb
Dat is echt 1 groot trollforumquote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ben ik geen held in Frans maar volgens mij heb je het wel behoorlijk "vrij" vertaald.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Ik beaam met geen woord wat U zegt, maar ik zal het recht dat U heeft om het te zeggen tot de dood toe verdedigen."
De 2011 versie dan: Ik ben het totaal niet met je eens, maar ik zal je vrijheid van meningsuiting tot de dood toe verdedigen zodat je kunt blijven zeggen wat je zegt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het een moeilijke zin
Ik hoop zo hard dat hij een troll is...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso is boers accent bij vrouwen lelijkAlleen Twents zoals Ilse de Lange dat spreekt kan nog wel aandoenlijk zijn.
Maar geil is het nooit
wat een lozerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verschil daarin redelijk van mening.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso is boers accent bij vrouwen lelijkAlleen Twents zoals Ilse de Lange dat spreekt kan nog wel aandoenlijk zijn.
Maar geil is het nooit
quote:
Moet je straks afkicken als je niet uitkijkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
brr zit te lang te fokken, sinds 6 uur ofzo en ook tijdens het koken en eten, eigenlijk fulltime
Steekt niet zo precies hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop er precies op heel uit te gaan
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verschil daarin redelijk van mening.
quote:ik zeg, madam, het is west-vloams
't è nie gemaakt om te verstoan
a 'k ik min klep wil open doen
awel, dan doe'k ze op'n
en a 'k ik hoesting é
om de h in een g te verand'ren
dan é gie doar geen zoakens mee
Ja zit wel lichtelijk te trillenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je straks afkicken als je niet uitkijkt.
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Mijn geest wil nog wel door, maar mijn lichaam haakt af. Ik ga plat, mensen.
Naatje en RingBewoner, goede shows toegewenst.
Truste allemaal.
Dankje.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Truste allemaal.
Ik lig al, maar veel succes Rob!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Truste allemaal.
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Truste allemaal.
Slaap lekker manquote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Truste allemaal.
Ergens heeft die man wel een puntquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie gaan naar de HEL tenzij jullie je famillie laten verkrachten.. snap dat dan
Kom hier wonenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik begin nu een onredelijke haat tegen christenen te krijgen
Gezellig samen een kerk verbranden?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik begin nu een onredelijke haat tegen christenen te krijgen
KOMT HET ETEN DAAAANNNNNNNquote:Op zondag 12 juni 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met jou en eggsTC zou ik wel samen een appartementje willen delen
Winampquote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand hoe je FLAC bestanden kunt afspelen?
Kan gewoon met een normale mediaplayer hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand hoe je FLAC bestanden kunt afspelen?
Vannacht was ouderwets gezelligquote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn er nog mensen van afgelopen nacht online?
Ok, dan doe ik kennelijk iets niet goed aangezien VLC ze niet vreetquote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan gewoon met een normale mediaplayer hoor
Nee, die speelden gisteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
spelen die ook daadwerkelijk nu?
je gaat toch ook geen muziek afspelen met VLCquote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik kennelijk iets niet goed aangezien VLC ze niet vreet
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je gaat toch ook geen muziek afspelen met VLC
is toch geen speler daarvoor...quote:
nee, ik ga zo mn nest opzoeken. ik ben echt kacheltje lamquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef RingBewoner het volgende:
_Fanta!!
Ben jij er ook weer bij straks?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, ik ga zo mn nest opzoeken. ik ben echt kacheltje lam
Je bent er toch net uit man, blijf nog ffquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, ik ga zo mn nest opzoeken. ik ben echt kacheltje lam
quote:
ik was nog half bezopen toen ik wakker werdquote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent er toch net uit man, blijf nog ff
zo, hoe laat was het dan ?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik was nog half bezopen toen ik wakker werd
Herkenbaarquote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik was nog half bezopen toen ik wakker werd
jah, en zo klooien we maar beetje wa aanquote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
![]()
56 uur wakker gebleven, 7 uur in de ochtend rechtop zittend op de bank in slaap gevallen en werd vanmiddag om 1 uur pas wakker en was gewoon nog echt dronken.
We worden jaartje ouder he
Succes alvast danquote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje opzie tegen 2 uur draaien zometeen.
Zenuwen of vermoeidheid?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje opzie tegen 2 uur draaien zometeen.
Haha dankje.quote:
Vermoeidheid, ik zet na een uurtje gewoon Armin Only aan, show van ruim anderhalf uurquote:
pmquote:Op zondag 12 juni 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je nog bezig met mijn fobo?:P
Laters gastquote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
maar ben out voor nu. fijne avond nog allemaal
Hoorde het.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Internet of 3voor12 site faalde weer eens gruwelijk.
en dat, terwijl het eigenlijk helemaal niet de bedoeling is dat ik dit draaiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:57 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Je draait lekker! Hou dit er maar in haha
ahhaha destroyed is relaxed rond dit tijdstipquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat, terwijl het eigenlijk helemaal niet de bedoeling is dat ik dit draai
Lekkere show naat, ook al is het niet helemaal mijn smaak.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
je kan erin, precies om 1 over volgens dejuistetijd
Succes alvastquote:
Gaan we weer bieren? Doe ik met je mee * Stokstaart proostquote:
Klopt, dit gaat dan ook zeker niet mijn beste twee uur worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een BBC mix van Rusko gedraait, duurt precies 2 uur
Moe draaien is best kut
That's the spirit.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaan we weer bieren? Doe ik met je mee * Stokstaart proost
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Heb spontaan zin in de zomervakantie
Reputatie bouw je opquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef RingBewoner het volgende:
Zo te lezen moet ik behoorlijk wat mensen overtreffen....
Die van mij vanmiddag ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reputatie bouw je op
Mijn eerste show was kut in het kwadraat
Al mijn shows zijn kutquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reputatie bouw je op
heul niet.. die was best okequote:
Mja jij draait ook zelden van die standaard-meuk, dat is sowieso wel relaxtquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Reputatie bouw je op
Het scheelt dat je nu meters maakt in het draaien en in het forum. Zometeen weet je van een aantal mensen wat ze leuke muziek vinden en kun je af en toe een plaatje van dat er in gooien.quote:
Klopt, ben nu hard bezig, maar doordeweeks zal het minder zijn. Werk dan wel gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het scheelt dat je nu meters maakt in het draaien en in het forum. Zometeen weet je van een aantal mensen wat ze leuke muziek vinden en kun je af en toe een plaatje van dat er in gooien.
Damn krijg ik nog gelijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef -Datdus- het volgende:
Spot de kleine easteregg in de tekening waar aan ik bezig ben.49 op het luchtschipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Wauw!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het praatverstaanbaar en alles
jij ging toch heul niet pratenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef -Datdus- het volgende:
Spot de kleine easteregg in de tekening waar aan ik bezig ben.Nice billboard voor Radio 49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Jawel, was een grapje.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ging toch heul niet praten
Ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef RingBewoner het volgende:
Wie luisteren er eigenlijk allemaal nog?
Ik doe alsofquote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef RingBewoner het volgende:
Dat sowieso.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef RingBewoner het volgende:
not funnyquote:
Sorry, kusje erop?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
not funnyik was dr helemaal op ingesteld.. nu helemaal wennen en alles
Nog niet. U R Radio maakt ook nog steeds kans.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we eigenlijk al besloten of het nu 49 radio gaat worden? (nog niet achter geweest)
U R?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet. U R Radio maakt ook nog steeds kans.
Hier ook jaquote:
Als dj is dat inderdaad handig te gebruiken, als je van het internet af draait. Als je met gewoon platen op je harde schijf draait, dan kan je als dj het beste bij constante hapering even disconnecten en dan weer meteen connecten.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm.... vanmiddag hoorde ik een trucje: Pause en play.
eensquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef ValHallen het volgende:
Doe dan 49Radio, U R Klinkt eerlijk gezegd voor geen meter
Dankje voor het compliment.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt wel heerlijk trouwens
toch ga ik zo naar dromenland toe denk ik
Zo vroeg?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb nog een drukke nacht voor de boeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ziekjes, sliep gister al om elf uur ofzoquote:
Heeft wel een link met ONZ als subforum.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
jew are radio, zionisten!
maar 49 radio is ook niks imho.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ziekjes, sliep gister al om elf uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |