quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Nou, kijk. Ik wil bijvoorbeeld kunnen vloeken als een bootwerker als ik iets op m'n poten laat vallen, zónder dat de buurman mij komt vertellen dat de lieve heer dat zo gewild heeft en dat ik dus Zijn naam niet heb te gebruiken. Ja, echt gebeurd op de zaak. En ik wil op zondag gewoon midden op straat en vol in het zicht m'n auto kunnen wassen als mij dat goed dunkt. Of het gras kunnen maaien. Of tot ver voorbij de middag in m'n bed blijven stinken. En afspraken kunnen maken op andere plaatsen dan alleen achter de kerk en op andere momenten dan alleen na de misquote:
en zondag in eenquote:
zondag in een wat?quote:
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, kijk. Ik wil bijvoorbeeld kunnen vloeken als een bootwerker als ik iets op m'n poten laat vallen, zónder dat de buurman mij komt vertellen dat de lieve heer dat zo gewild heeft en dat ik dus Zijn naam niet heb te gebruiken. Ja, echt gebeurd op de zaak. En ik wil op zondag gewoon midden op straat en vol in het zicht m'n auto kunnen wassen als mij dat goed dunkt. Of het gras kunnen maaien. Of tot ver voorbij de middag in m'n bed blijven stinken. En afspraken kunnen maken op andere plaatsen dan alleen achter de kerk en op andere momenten dan alleen na de mis
Staphorstquote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoor
Ons bedrijf staat in 't Veenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoor
dan eet je maar droge chipsquote:
Hai!quote:
That's one way to put itquote:
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...quote:
Logisch zo'n mooie vrouw kan iedere dag ijs eten met een manquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...
Gastquote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch zo'n mooie vrouw kan iedere dag ijs eten met een man
Wat?quote:
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.
Hou maar op...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat hem... z'n ballen staan op knappen volgens mij
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?
ja hey, verwachten dat CL, als zein de buurt van ijs/chocola is, nog oog heeft voor haar omgevingquote:
Helaas, daar moet je iemand anders voor zoeken....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?
Ik veronderstel dat CL mij boven chocola stelt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hey, verwachten dat CL, als zein de buurt van ijs/chocola is, nog oog heeft voor haar omgeving
valt dat even tegenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat CL mij boven chocola stelt.
BUZZZZZZZZZquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ehmquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leert het nog wel... ooit.quote:
stoelquote:
Van jou dat je dit beweert ja.quote:
tafelquote:
quote:
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelenquote:
Ganzenbord?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelen
mens erger je nietquote:
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelen
Dude, ga eens fappen ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........
en dan kietelen met een veer?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........
Waarom?quote:
Het lachen zal haar wel vergaan als ik haar keihard neemquote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan kietelen met een veer?
lachen zal ze toch al doen als je haar daar neer legt.. kunt dat maar beter verhullen
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lachen zal haar wel vergaan als ik haar keihard neem
Jij kan het weten tochquote:
natuurlijk ben jij geweldigquote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef -Engel- het volgende:
Yeah... gefietsten ik heb tevens het antwoord op mijn technische probleempjes gevonden.... wat ben ik toch goed
Wat heeft ie je misdaan, -Engel-quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jamaar ik was wel eerst in staat om mijn hd door het raam te gooien... stom ding
je Hoge Deining?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jamaar ik was wel eerst in staat om mijn hd door het raam te gooien... stom ding
niet gewoon 100% geven binnen een normale tijd....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft ie je misdaan, -Engel-
in een poging niet al te nerderig over te komen snap ik natuurlijk niet wat een hd is..quote:
oja... ik vergat nog blablabla ....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef clevy het volgende:
[..]
in een poging niet al te nerderig over te komen snap ik natuurlijk niet wat een hd is..![]()
aangezien dat faalt zal ik ff de andere kant op slaan en corrigerend gaan doen![]()
ik neem aan dat je een hdd bedoelt.. hd was vroeger een aanduiding voor hoge capaciteit (high density) diskettes..
ergens onder een berg stof heb ik nog wel een paar doosjes diskettes ja.. alleen de 3.5" HD's.. de DD's niet meer en zeker de 5 1/4 al helemaal niet meer..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iedereen weet dat diskettes nogal Out phased zijn.... ik heb ze niet meer >>> jij wel
Dus boeiend!
Vorig jaar hebben we een aantal floppy's weggegooid.... collega ONOESquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef clevy het volgende:
ergens onder een berg stof heb ik nog wel een paar doosjes diskettes ja.. alleen de 3.5" HD's.. de DD's niet meer en zeker de 5 1/4 al helemaal niet meer..
klein stukje nostalgie en wat drivers van hardware
ik heb er ook een enorme berg weggegooid.. geen idee waarom ik die laatste 30 nog bewaar.. maar dat geldt voor meer nostalgische dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we een aantal floppy's weggegooid.... collega ONOESwat doe jeeeeeeeeeeeeuh... >>> 't was in opdracht hoor...
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb er ook een enorme berg weggegooid.. geen idee waarom ik die laatste 30 nog bewaar.. maar dat geldt voor meer nostalgische dingen.
zucht.. consumptie maatschappijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Alles wat ik niet meer gebruik gooi ik weg. Als het nog enige waarde heeft zet ik het te koop.
heb je koude handen?quote:
jawel...1,5km verderopquote:
Haha, wat een heldin!quote:
Techno natuurlijk, meteen goed aanpakken!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, wat een heldin!
Hey Huppel, ik heb mijn nichtje (bijna 2) hier, met wat voor muziek zal ik haar zometeen indoctrineren/confronteren?
Hmmm, Techno, techno . . . Ik denk dat ik daar nog wel een LP van heb in die richting.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Techno natuurlijk, meteen goed aanpakken!
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, voor een betere ochtend.
hier is het nog droog, maar erg rooskleurig ziet het er ook hier niet uitquote:
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima excuus om aan de warme coco te gaan en een spelletje te doen met peuter.
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.
Heb ik toch nog een beetje L-E kennisquote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.
Hehe.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een beetje L-E kennis
Ik vind je er wel een type voor je, afgaande op wat je zoal in posts tiktquote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe.
Ik ben wel zo'n spelletjesmoeder ja.
Durf het bijna niet te vragen, maar eh.. hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind je er wel een type voor je, afgaande op wat je zoal in posts tikt
Wat achterstand op het werk wegwerken en misschien straks nog een rondje hardlopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allen! Nog plannen of onderuit hangen met dat herfstweer?
Wederom naar de sportschool voor de 4e dag op rij (heb er gewoon zin in afgelopen dagen) en daarna ook wederom broertje en zijn vriendin even helpen met klussen in hun nieuwe huis.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:53 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wat achterstand op het werk wegwerken en misschien straks nog een rondje hardlopen.
En jij?
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks sorry, morgen verdomme ook weer 7uur eruit
Pff wat haat ik dit..
Geniaalquote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
Mam, kan die muziek even uit? Ik word er moe van en zo kan ik niet verven.
Wat voor een vermoeiende muziek was je aan het draaien?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Kutkinderen denken alles maar te kunnen bepalen.
New adventures in hi-fi van R.E.M.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een vermoeiende muziek was je aan het draaien?
Pff respect hoor, sportschool is niks voor mij. Het is dat ik niet iemand heb waarmee ik elke dag kan squashen, anders bleef het niet bij die 1 tot 2 keer per weekquote:Op maandag 13 juni 2011 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom naar de sportschool voor de 4e dag op rij (heb er gewoon zin in afgelopen dagen) en daarna ook wederom broertje en zijn vriendin even helpen met klussen in hun nieuwe huis.
Anders maar een ceedeetje opzetten van Simone White.quote:
Ik ging ook altijd met vrienden sporten, maar die gaan niet meer (door verhuizen en zo) maar ben zelf altijd nog heen gegaan. Als je regelmatig gaat kom je vaak de mensen tegen die ook vaak gaan en heb je altijd wel bekende gezichten om je heen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Pff respect hoor, sportschool is niks voor mij. Het is dat ik niet iemand heb waarmee ik elke dag kan squashen, anders bleef het niet bij die 1 tot 2 keer per week
Zeg ik dat? Maar is wel betere muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht album, zeiknek.
U riep?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Techno natuurlijk, meteen goed aanpakken!
Jeps, ik moet Techno draaien voor mijn nichtje van bijna twee jaar.quote:
Ik hou ervan, laat me.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Maar is wel betere muziek.
Zo 1 heb ik er hier ook!!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Kutkinderen denken alles maar te kunnen bepalen.
Voor een nichtje van bijna 2?!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
Jeps, ik moet Techno draaien voor mijn nichtje van bijna twee jaar.
Ik heb alleen niet zoveel: Het album Incunabula van Autechre komt wellicht een beetje in de buurt. Plastikman heb ik ook nog op ceedee. Thievery Corporation. En ik heb Nitin Sawhney ook nog op LP. Suggesties?
Thieveryquote:Op maandag 13 juni 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jeps, ik moet Techno draaien voor mijn nichtje van bijna twee jaar.
Ik heb alleen niet zoveel: Het album Incunabula van Autechre komt wellicht een beetje in de buurt. Plastikman heb ik ook nog op ceedee. Thievery Corporation. En ik heb Nitin Sawhney ook nog op LP. Suggesties?
A1 is Raag. Volgens mij is het een sampler van Human (Fallen Angels staat er helaas niet op).quote:Op maandag 13 juni 2011 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thieveryen daarna Nitin. Welke heb je op LP?
grasquote:
Mevrouw Cherryquote:
Je bent geen chocoholic maar een workaholic.....quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef CherryLips het volgende:
ik ga maar weer eens aan het werk, had al veel eerder moeten beginnen anders krijg ik het nooit af
Werksequote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef CherryLips het volgende:
ik ga maar weer eens aan het werk, had al veel eerder moeten beginnen anders krijg ik het nooit af
quote:
quote:
Is het triest als ik dit soort dingen serieus vermakelijk vind?quote:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het triest als ik dit soort dingen serieus vermakelijk vind?
* Memento-Mori is jaloersquote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
Vandaag maar lekker lui op de bank hangen en films kijken denk ik .......
Gaap!
Als je niet hoefde te werken en studeren was je uiteraard welkom hoorquote:
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkse
Vertalen is toch je werk? Wat ben je aan het vertalen?
Flauw hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen
Ik denk dat het meer is om zichzelf te beschermen tegen eventuele fouten in de vertalingen....quote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flauw hoorik zal nog eens interesse in je tonen
Met al die taalnazi's is dat wel zo verstandigquote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is om zichzelf te beschermen tegen eventuele fouten in de vertalingen....
moet t zo serieusquote:Op maandag 13 juni 2011 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
Of misschien staat in d'r contract dat ze dingen niet met derden mag delen?
Google?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
Als je naar http://translate.google.com/ gaat dan krijg je CL!![]()
Die zit heel snel mee te tikken.
Wat is nu 6 uur? En waarom is dat zo belangrijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is er 6 uur tijdsverschil met Curacao![]()
dat kan ik toch helemaal niet gebruiken!!!
Dat is een kwartdag!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu 6 uur? En waarom is dat zo belangrijk?
Tijn kan wel een jurkje aantrekken voor je.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is een kwartdag!
Daarbij wil ik gewoon vriendin spreken.
Je maakt het er niet beter opquote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijn kan wel een jurkje aantrekken voor je.
Wel meer toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijn kan wel een jurkje aantrekken voor je.
Gewoon haar wakker bellen het is daar nu 's morgensquote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is een kwartdag!
Daarbij wil ik gewoon vriendin spreken.
Zo belangrijk is het nou ook weer nietquote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon haar wakker bellen het is daar nu 's morgens
daarom is dat nog wel leuk. En vragen hoe haar vakantie daar is enzo.quote:
Nou ja de morningafter moet binnen 36 uur.quote:
Ik ben sowieso niet leuk volgens jouquote:
Vakantie?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
daarom is dat nog wel leuk. En vragen hoe haar vakantie daar is enzo.
daarvoor moet je eerst seks hebben gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
Nou ja de morningafter moet binnen 36 uur.
Ik denk dat ze je zal aanraden om de baby niet te houden en de morningafter te halen
Waarom loop je te miepen? Oh ja wacht je bent een vrouwquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vakantie?
Spreek haar regelmatig hoor, dus ik weet hoe het met haar gaat en hoe ze haar 'vakantie' vindt
Iddquote:Op maandag 13 juni 2011 13:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom loop je te miepen? Oh ja wacht je bent een vrouw
Lieve hitkrantquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daarvoor moet je eerst seks hebben gehad
Maagdje,quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Lieve hitkrant
Mijn broertje heeft zich vorige weer af getrokken in ons bad.
Nu ben ik vandaag in bad gegaan en ben ik bang dat ik zwanger ben. Kan dat?
Groetjes een onzeker maagdje uit Friesland
Ja maagdje dat kan. Ik naar de huisarts toe gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lieve hitkrant
Mijn broertje heeft zich vorige weer af getrokken in ons bad.
Nu ben ik vandaag in bad gegaan en ben ik bang dat ik zwanger ben. Kan dat?
Groetjes een onzeker maagdje uit Friesland
Tijnquote:Op maandag 13 juni 2011 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maagdje dat kan. Ik naar de huisarts toe gaan
Ik zat bij hem in bad! Duhhhquote:Op maandag 13 juni 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maagdje,
Natuurlijk kan dat! Je moet ook nooit in hetzelfde bad gaan als waar een jongen in heeft gezeten. Maar eigenlijk vraag ik mij eerder af hoe je weet dat hij zich heeft afgetrokken toen. Heb je stiekem staan kijken? wond het je op?
Liefs,
Mona
Altijd veel beter. Die mensen die tegenwoordig wachten tot hun 40equote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is t eigen schuld en word je over een paar maanden mama
Ja als ik papa word dan wil ik dat wel wetenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijn
Waarom ga jij naar de huisarts?
Ben jij het broertje wat zich heeft af zitten trekken in bad?
Das toch zielig!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
Altijd veel beter. Die mensen die tegenwoordig wachten tot hun 40e
Zo komen de mongooltjesquote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch zielig!!!
Zielig voor het kind, oude ouders
Ik wil ruig met mijn koters op de trampoline kunnen rocken en bouncen inderdaad, zonder bang te hoeven zijn om m'n leesbril kwijt te krakenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch zielig!!!
Zielig voor het kind, oude ouders
We krijgen een heel mooi en slim kindquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We krijgen een heel mooi en slim kind
blijkbaar nietquote:
En je kunstgebit uit vliegt en je heup breektquote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil ruig met mijn koters op de trampoline kunnen rocken en bouncen inderdaad, zonder bang te hoeven zijn om m'n leesbril kwijt te kraken
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga denk ik maar boekje lezen in bed en dan hopelijk in slaap vallen
Drinken!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betere ideeen? Die dag moet gewoon voorbij gaan Kan ik morgen weer lekker werken
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je kunstgebit uit vliegt en je heup breekt
Is je buurjongen niet thuis?quote:
Neuken dan maar?quote:
Ja ok dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betere ideeen? Die dag moet gewoon voorbij gaan Kan ik morgen weer lekker werken
De maandag/dinsdag vind ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ok dat is ook wel weer waarHoewel lekker werken.
Waarom ga je er niet gezellig heen?quote:
Hij heeft geen tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet gezellig heen?
Ik heb nog op het programma staan, zuipen en tennis.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daardoor krijg je juist zin om dingen te doen .. in gezelschap .. die ik niet heb
Dus nee
Blij als het weer weekend is, bijkomenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De maandag/dinsdag vind ik altijd wel lekker
Maak je er.. zuipen, tennis, zuipen van. En dan klopt het weer iets meerquote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog op het programma staan, zuipen en tennis.
In die volgorde ook. Niet heel handig,.
Oh ja biertjes is altijd na het tennis.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak je er.. zuipen, tennis, zuipen van. En dan klopt het weer iets meer
en houd je het zuipen over?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja biertjes is altijd na het tennis.
Maar als het gaat regenen geen tennis vanavond.
Om af te vallen? Tis op zich goed te doen, uiteindelijk wen je er wel aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
Zo eerste koffie zonder suiker.
Verder afbouwen FTW.
Ik hoef niet af te vallen. Maar ik wil gewoon minder suikers naar binnen hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Om af te vallen? Tis op zich goed te doen, uiteindelijk wen je er wel aan.
Once you go black, you never go backquote:Op maandag 13 juni 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
Zo eerste koffie zonder suiker.
Verder afbouwen FTW.
Ik vind koffie eigenlijk helemaal niet lekker terwijl ik er op mijn werk dagelijks mee in aanraking kom meer dan iedereen hier op Fok! ooit zal kunnen drinken in zijn hele levenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back![]()
Ik drink 'm inmiddels al jaren zwart, en nu vind ik suiker in de koffie, of iets in de koffie überhaupt, het smerigste wat er is. Koffie moet sterk en zwart, basta
Working on it. Thee van twee klontjes al terug naar 1 (wel mega thee koppen) vaak nog met wat honing).quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back![]()
Ik drink 'm inmiddels al jaren zwart, en nu vind ik suiker in de koffie, of iets in de koffie überhaupt, het smerigste wat er is. Koffie moet sterk en zwart, basta
Ik drink nooit zwarte kip advocaat. Vind ik echt niet lekker.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
Ik drink nooit koffie. Vind ik echt niet lekker.
True. Ik probeer ook op de suikerinname te letten. Moet je opeens thee krijgen met suiker...je mond trekt gewoon samen van de zoetigheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen. Maar ik wil gewoon minder suikers naar binnen hebben.
Niet goed voor je.
Advocaat. Dat is pas goor.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink nooit zwarte kip advocaat. Vind ik echt niet lekker.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom kluts je zou het er op doen! Ouwe golddiggster!
[ afbeelding ]
Nee dank je.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een beetje oefenen en je hebt zo je eigen Bram!
Je moet sowieso niet seksen Eigenmijsje...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat nu als ineens alle mannen er niet meer zijn behalve hij
Dan toch maar nooit meer seks denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk overigens dat Bram zeer leuk gezelschap is. Lichamelijk misschien niet de meest aantrekkelijk maar ik verwacht wel goed gezelschap.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dan worden bijna alle vrouwen potquote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hij lijkt me een erg goedgemanierde, galante man, maar dan wel zo een die dan toch stiekem in je blousje kijkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Bram zeer leuk gezelschap is. Lichamelijk misschien niet de meest aantrekkelijk maar ik verwacht wel goed gezelschap.
Doe jij eens je pm antwoordenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij lijkt me een erg goedgemanierde, galante man, maar dan wel zo een die dan toch stiekem in je blousje kijkt.
Ja.quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
Gevalletje, wel gelezen, vergeten te reageren.
Daarom kijk ik nooit stiekem in blousjesquote:Op maandag 13 juni 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij lijkt me een erg goedgemanierde, galante man, maar dan wel zo een die dan toch stiekem in je blousje kijkt.
Uhu. Dat doen alle mannen. Correctie, bijna allemaal. De rest doet het niet stiekem.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nooit stiekem in blousjes
Of is homo.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uhu. Dat doen alle mannen. Correctie, bijna allemaal. De rest doet het niet stiekem.
Doe ik toch ook niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet seksen Eigenmijsje...![]()
Zoals elke kerel.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook. Dat beeld heb ik overigens ook wel bij Eva Jinek.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals elke kerel.
Ik denk ook dat de beste man hyper intelligent is.
Geen idee. Ik weet dat je hardloopt en squasht, van eventuele bed-activiteiten ben ik niet op de hoogte.quote:
Das wel een pluspunt, maar neemt niet weg dat ik nou niet echt (ehm echt nietquote:Op maandag 13 juni 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals elke kerel.
Ik denk ook dat de beste man hyper intelligent is.
Age is just a numberquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Das wel een pluspunt, maar neemt niet weg dat ik nou niet echt (ehm echt niet) ook maar enige neiging voel hem te bespringen en hij te oud is
Ik vind het een irritant wijf met vlagen maar volgens mij is ze inderdaad niet dom.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook. Dat beeld heb ik overigens ook wel bij Eva Jinek.
Straks klaagt hij je ook nog aan omdat de seks slecht isquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Das wel een pluspunt, maar neemt niet weg dat ik nou niet echt (ehm echt niet) ook maar enige neiging voel hem te bespringen en hij te oud is
Haha dat hardlopen en squashen is omdat ik die energie toch ergens aan kwijt moet. Bed-activiteiten beperken zich tot enkel slapen, alleenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat je hardloopt en squasht, van eventuele bed-activiteiten ben ik niet op de hoogte.
Die seks gaat er niet van komen, dus daar ben ik niet zo bang voorquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks klaagt hij je ook nog aan omdat de seks slecht is
Waar woon je? Ik zoek nog een Squash partnerquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha dat hardlopen en squashen is omdat ik die energie toch ergens aan kwijt moet. Bed-activiteiten beperken zich tot enkel slapen, alleen
Best ver bij Haarlem vandaanquote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik zoek nog een Squash partner
Mijn broer mag niet meer vanwege zijn enkels en knieeen.
Ik vind eva vooral gewoon een geil wijf. En ik denk dat ze het wel heeft op centen en macht, zoals iedere vrouw. Dat noemen ze vervolgens liefde, want da's wel handig dan, en dat schijnt dan weer blind te maken. Mistery solvedquote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook. Dat beeld heb ik overigens ook wel bij Eva Jinek.
Vind je het een geil wijf ja?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind eva vooral gewoon een geil wijf. En ik denk dat ze het wel heeft op centen en macht, zoals iedere vrouw. Dat noemen ze vervolgens liefde, want da's wel handig dan, en dat schijnt dan weer blind te maken. Mistery solved
En maar klagen dat het hier altijd over sex gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha dat hardlopen en squashen is omdat ik die energie toch ergens aan kwijt moet. Bed-activiteiten beperken zich tot enkel slapen, alleen
Had je een stijve?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vind je het een geil wijf ja?Ik krijg er een slappe van
Betraptquote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En maar klagen dat het hier altijd over sex gaat
Ik zou er prima een kunstje op kunnen ja. Maar goed ook dat smaken verschillen, anders zouden we allemaal dezelfde vrouwen willen doen. Geeft toch wat practische problemen enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vind je het een geil wijf ja?Ik krijg er een slappe van
Hij krijgt dus geen huiszoekingsbevel om de slaapkamer van Eigenmijsje nader te onderzoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die seks gaat er niet van komen, dus daar ben ik niet zo bang voor
Blame it on the coffeequote:
Arme man hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die seks gaat er niet van komen, dus daar ben ik niet zo bang voor
Gezellig druk daar zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
vandaag naar de IKEA was duidelijk geen goed plan
Maar ik leef nog.
Net als de rest van niet nadenkend Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef JoeBravo het volgende:
vandaag naar de IKEA was duidelijk geen goed plan
Maar ik leef nog.
quote:
Hij niet neequote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij krijgt dus geen huiszoekingsbevel om de slaapkamer van Eigenmijsje nader te onderzoeken
Wie dan wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |