quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Nou, kijk. Ik wil bijvoorbeeld kunnen vloeken als een bootwerker als ik iets op m'n poten laat vallen, zónder dat de buurman mij komt vertellen dat de lieve heer dat zo gewild heeft en dat ik dus Zijn naam niet heb te gebruiken. Ja, echt gebeurd op de zaak. En ik wil op zondag gewoon midden op straat en vol in het zicht m'n auto kunnen wassen als mij dat goed dunkt. Of het gras kunnen maaien. Of tot ver voorbij de middag in m'n bed blijven stinken. En afspraken kunnen maken op andere plaatsen dan alleen achter de kerk en op andere momenten dan alleen na de misquote:
en zondag in eenquote:
zondag in een wat?quote:
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, kijk. Ik wil bijvoorbeeld kunnen vloeken als een bootwerker als ik iets op m'n poten laat vallen, zónder dat de buurman mij komt vertellen dat de lieve heer dat zo gewild heeft en dat ik dus Zijn naam niet heb te gebruiken. Ja, echt gebeurd op de zaak. En ik wil op zondag gewoon midden op straat en vol in het zicht m'n auto kunnen wassen als mij dat goed dunkt. Of het gras kunnen maaien. Of tot ver voorbij de middag in m'n bed blijven stinken. En afspraken kunnen maken op andere plaatsen dan alleen achter de kerk en op andere momenten dan alleen na de mis
Staphorstquote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoor
Ons bedrijf staat in 't Veenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon niet in Harskamp of Nijkerk hoor
dan eet je maar droge chipsquote:
Hai!quote:
That's one way to put itquote:
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...quote:
Logisch zo'n mooie vrouw kan iedere dag ijs eten met een manquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...
Gastquote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch zo'n mooie vrouw kan iedere dag ijs eten met een man
Wat?quote:
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft op mij meer indruk gemaakt dan op jou, hoor ik alweer...
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.
Hou maar op...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even denken hoor, ik eet zo vaak eet en met zoveel gulzigheid liefde dat ik niet altijd weer wie er bij zijn.
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat hem... z'n ballen staan op knappen volgens mij
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?
ja hey, verwachten dat CL, als zein de buurt van ijs/chocola is, nog oog heeft voor haar omgevingquote:
Helaas, daar moet je iemand anders voor zoeken....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij mij een handje helpen om daar vanaf te komen?
Ik veronderstel dat CL mij boven chocola stelt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hey, verwachten dat CL, als zein de buurt van ijs/chocola is, nog oog heeft voor haar omgeving
valt dat even tegenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat CL mij boven chocola stelt.
BUZZZZZZZZZquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ehmquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze leert het nog wel... ooit.quote:
stoelquote:
Van jou dat je dit beweert ja.quote:
tafelquote:
quote:
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelenquote:
Ganzenbord?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelen
mens erger je nietquote:
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. daarop wil ik ook wel met een mooie dame spelen
Dude, ga eens fappen ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........
en dan kietelen met een veer?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou haar op de tafel leggen en dan .........
Waarom?quote:
Het lachen zal haar wel vergaan als ik haar keihard neemquote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan kietelen met een veer?
lachen zal ze toch al doen als je haar daar neer legt.. kunt dat maar beter verhullen
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lachen zal haar wel vergaan als ik haar keihard neem
Jij kan het weten tochquote:
natuurlijk ben jij geweldigquote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef -Engel- het volgende:
Yeah... gefietsten ik heb tevens het antwoord op mijn technische probleempjes gevonden.... wat ben ik toch goed
Wat heeft ie je misdaan, -Engel-quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jamaar ik was wel eerst in staat om mijn hd door het raam te gooien... stom ding
je Hoge Deining?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jamaar ik was wel eerst in staat om mijn hd door het raam te gooien... stom ding
niet gewoon 100% geven binnen een normale tijd....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft ie je misdaan, -Engel-
in een poging niet al te nerderig over te komen snap ik natuurlijk niet wat een hd is..quote:
oja... ik vergat nog blablabla ....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef clevy het volgende:
[..]
in een poging niet al te nerderig over te komen snap ik natuurlijk niet wat een hd is..![]()
aangezien dat faalt zal ik ff de andere kant op slaan en corrigerend gaan doen![]()
ik neem aan dat je een hdd bedoelt.. hd was vroeger een aanduiding voor hoge capaciteit (high density) diskettes..
ergens onder een berg stof heb ik nog wel een paar doosjes diskettes ja.. alleen de 3.5" HD's.. de DD's niet meer en zeker de 5 1/4 al helemaal niet meer..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iedereen weet dat diskettes nogal Out phased zijn.... ik heb ze niet meer >>> jij wel
Dus boeiend!
Vorig jaar hebben we een aantal floppy's weggegooid.... collega ONOESquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef clevy het volgende:
ergens onder een berg stof heb ik nog wel een paar doosjes diskettes ja.. alleen de 3.5" HD's.. de DD's niet meer en zeker de 5 1/4 al helemaal niet meer..
klein stukje nostalgie en wat drivers van hardware
ik heb er ook een enorme berg weggegooid.. geen idee waarom ik die laatste 30 nog bewaar.. maar dat geldt voor meer nostalgische dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we een aantal floppy's weggegooid.... collega ONOESwat doe jeeeeeeeeeeeeuh... >>> 't was in opdracht hoor...
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb er ook een enorme berg weggegooid.. geen idee waarom ik die laatste 30 nog bewaar.. maar dat geldt voor meer nostalgische dingen.
zucht.. consumptie maatschappijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Alles wat ik niet meer gebruik gooi ik weg. Als het nog enige waarde heeft zet ik het te koop.
heb je koude handen?quote:
jawel...1,5km verderopquote:
Haha, wat een heldin!quote:
Techno natuurlijk, meteen goed aanpakken!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, wat een heldin!
Hey Huppel, ik heb mijn nichtje (bijna 2) hier, met wat voor muziek zal ik haar zometeen indoctrineren/confronteren?
Hmmm, Techno, techno . . . Ik denk dat ik daar nog wel een LP van heb in die richting.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Techno natuurlijk, meteen goed aanpakken!
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, voor een betere ochtend.
hier is het nog droog, maar erg rooskleurig ziet het er ook hier niet uitquote:
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima excuus om aan de warme coco te gaan en een spelletje te doen met peuter.
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.
Heb ik toch nog een beetje L-E kennisquote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
We zitten aan de eettafel, hij maakt nu puzzel nummer vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |