quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
FRSquote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb overigens mijn nieuwe veroveringen uit de FRS in m'n laptop geprakt. Op het moment de concert-cd van Ilse DeLange
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat danquote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL! Dat doe ik wel op Play.com.... veel goedkoper en VEEEEEEEEL meer keus!
* Spezza19 koopt gemiddeld 10 cd's per maand als het niet meer is
Buh, handjes af van Ilsequote:
Ga je blond?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat duurt wachten tot je de verf uit je haar mag wassen toch lang. Ik heb echt geen geduld
quote:
Mja, dan had de FRS maar een goed assortiment moeten hebben.... Wat een graftakkenwinkel is dat geworden zeg..... Kwaliteitsmuziek is daar niet te vinden.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat dan
Neen, gewoon weer cherry brownquote:
Nog met geen stok..quote:
Ga dan desnoods naar de Mediamarkt, die is stukken goedkoper. Hier zit nog zo'n ouderwetsche platenzaak, ook best duur, maar daar ga ik liever naartoe dan naar de FRS. Heb nu ook weinig keus, want de FRS hier is wegquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat dan
Alleen maar games. En dan staat er zo'n snotjong achter de balie en die moet dan je cd uit zo'n hoesje vissen achter de balie en dan zit dat ding al vol krassen voor ik hem fatsoenlijk zelf heb kunnen laten vallen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan had de FRS maar een goed assortiment moeten hebben.... Wat een graftakkenwinkel is dat geworden zeg..... Kwaliteitsmuziek is daar niet te vinden.....
pics?quote:
Nuhuh. Ik zit nu charmant met zo'n hoofd vol schuimquote:
daarom: pics!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. Ik zit nu charmant met zo'n hoofd vol schuim
quote:
Smaken verschillenquote:
No shitquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Scheelt misschien ook dat ik net als zij uit het oosten van het land kom en haar nuchtere houding en oosterlijke accent wel kan waarderen
[..]
No shit
aan een zwerver gevenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nu bijna 2 flessen dr pepper staan
zing je ook?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten dus dat is geen excuus.
Ik vind het tof, laat me nouhouhouquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten dus dat is geen excuus.
Waarom koop je het dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nu bijna 2 flessen dr pepper staan
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebarquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het tof, laat me nouhouhou
doe mij maar 1 kaartje voor dat concert.. oordopjes heb ik zelf, cocktail er bij mag wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebar
Mijn zoon vond me wel goedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
doe mij maar 1 kaartje voor dat concert.. oordopjes heb ik zelf, cocktail er bij mag wel.
Mijn heldin!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebar
Omgekocht met eten?quote:
ik oordeel pas als ik t live gehoord hebquote:
Ik heb er nog totaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh CL, ik kijk lowlandsfilmpjeszin an!!!!!
cherry cola is wel lekker en d pepper was in de aanbieding dusch maar dr pepper is goooorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan?
Sowieso, Dr.Pepper en Cherry Coke in flesvorm zijn
In blikvorm prima te doen!
Niet eens. Hoewel hij wel een sugar rush zal hebben gehad.quote:
quote:
Ik schijn ook serieus goed te kunnen zingen.quote:
Cherry cola was uitverkocht hier....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cherry cola is wel lekker en d pepper was in de aanbieding dusch maar dr pepper is goooor
Nee, mijn zangkwaliteiten ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik schijn ook serieus goed te kunnen zingen.
Doesn't get me laid however
Daar heb je toch andere talenten voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn zangkwaliteiten ook niet
je tieten wel dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn zangkwaliteiten ook niet
Preciesquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je toch andere talenten voor?
En ik maar denken dat ik een te directe botte lompe lul benquote:
dat ben je ook.. maar er zijn altijd ergere..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een te directe botte lompe lul ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |