quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
FRSquote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb overigens mijn nieuwe veroveringen uit de FRS in m'n laptop geprakt. Op het moment de concert-cd van Ilse DeLange
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat danquote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL! Dat doe ik wel op Play.com.... veel goedkoper en VEEEEEEEEL meer keus!
* Spezza19 koopt gemiddeld 10 cd's per maand als het niet meer is
Buh, handjes af van Ilsequote:
Ga je blond?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat duurt wachten tot je de verf uit je haar mag wassen toch lang. Ik heb echt geen geduld
quote:
Mja, dan had de FRS maar een goed assortiment moeten hebben.... Wat een graftakkenwinkel is dat geworden zeg..... Kwaliteitsmuziek is daar niet te vinden.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat dan
Neen, gewoon weer cherry brownquote:
Nog met geen stok..quote:
Ga dan desnoods naar de Mediamarkt, die is stukken goedkoper. Hier zit nog zo'n ouderwetsche platenzaak, ook best duur, maar daar ga ik liever naartoe dan naar de FRS. Heb nu ook weinig keus, want de FRS hier is wegquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar, ik wil door die winkel heen struinen, snap dat dan
Alleen maar games. En dan staat er zo'n snotjong achter de balie en die moet dan je cd uit zo'n hoesje vissen achter de balie en dan zit dat ding al vol krassen voor ik hem fatsoenlijk zelf heb kunnen laten vallen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan had de FRS maar een goed assortiment moeten hebben.... Wat een graftakkenwinkel is dat geworden zeg..... Kwaliteitsmuziek is daar niet te vinden.....
pics?quote:
Nuhuh. Ik zit nu charmant met zo'n hoofd vol schuimquote:
daarom: pics!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. Ik zit nu charmant met zo'n hoofd vol schuim
quote:
Smaken verschillenquote:
No shitquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Scheelt misschien ook dat ik net als zij uit het oosten van het land kom en haar nuchtere houding en oosterlijke accent wel kan waarderen
[..]
No shit
aan een zwerver gevenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nu bijna 2 flessen dr pepper staan
zing je ook?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten dus dat is geen excuus.
Ik vind het tof, laat me nouhouhouquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het oosten dus dat is geen excuus.
Waarom koop je het dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nu bijna 2 flessen dr pepper staan
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebarquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het tof, laat me nouhouhou
doe mij maar 1 kaartje voor dat concert.. oordopjes heb ik zelf, cocktail er bij mag wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebar
Mijn zoon vond me wel goedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
doe mij maar 1 kaartje voor dat concert.. oordopjes heb ik zelf, cocktail er bij mag wel.
Mijn heldin!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jazeker. Maar pas na 2 kannen cocktail in de karaokebar
Omgekocht met eten?quote:
ik oordeel pas als ik t live gehoord hebquote:
Ik heb er nog totaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh CL, ik kijk lowlandsfilmpjeszin an!!!!!
cherry cola is wel lekker en d pepper was in de aanbieding dusch maar dr pepper is goooorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan?
Sowieso, Dr.Pepper en Cherry Coke in flesvorm zijn
In blikvorm prima te doen!
Niet eens. Hoewel hij wel een sugar rush zal hebben gehad.quote:
quote:
Ik schijn ook serieus goed te kunnen zingen.quote:
Cherry cola was uitverkocht hier....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cherry cola is wel lekker en d pepper was in de aanbieding dusch maar dr pepper is goooor
Nee, mijn zangkwaliteiten ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik schijn ook serieus goed te kunnen zingen.
Doesn't get me laid however
Daar heb je toch andere talenten voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn zangkwaliteiten ook niet
je tieten wel dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn zangkwaliteiten ook niet
Preciesquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je toch andere talenten voor?
En ik maar denken dat ik een te directe botte lompe lul benquote:
dat ben je ook.. maar er zijn altijd ergere..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een te directe botte lompe lul ben
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een te directe botte lompe lul ben
Das tegen de krokodillen!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat weer eens controleren of er bananen in zoonlief zn oren zitten
Blijkbaar jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ben je ook.. maar er zijn altijd ergere..
oorprut op banaanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat weer eens controleren of er bananen in zoonlief zn oren zitten
het is met liefde gezegd he missbquote:
Sure babequote:
ach.. heb een grote waffel en een klein hartje.. en ben pas vrijpostig lomp als ik mensen goed ken (of hierquote:
Ik las swaffelquote:Op zondag 12 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. heb een grote waffel en een klein hartje.. en ben pas vrijpostig lomp als ik mensen goed ken (of hier).. het een sluit t ander niet uit..
quote:
Wil je nu dat wij jouw posthistorie doorploegen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, hoe lang zit die verf er al in?
dat was voor onze prive sessie lievert.. niet alles door elkaar gaan halen hequote:
Ik ben soms zo'n warhoofdquote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je nu dat wij jouw posthistorie doorploegen?
in combo metquote:
geeft je te denken..quote:
wat heb je besteld>?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Dingen online bestellen is leuk, alleen het wachten erop he..
Inderdaad.... Ik wacht nog op de nodige cd's en boeken.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:
een staafmixer dusquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar je weet dat ik dat niet hebquote:
Fixedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het gaat hier ook bijna altijd over seks hè
blijkbaar houdt dat de gemoederen bezigquote:
Ja dat weet ik, hoef je niet meteen zo kwaad te kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar je weet dat ik dat niet heb
Niet alleen door Google en niet alleen MeMo....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Door google heeft MeMo een heel verkeerd beeld van me
bestaat er dan ook een goed beeld van jou?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Dat is mijn ongeduldquote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, hoef je niet meteen zo kwaad te kijken
Thnxquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fixed
We hadden het zostraks over vakantie enzo weet u nog?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef clevy het volgende:
[..]
bestaat er dan ook een goed beeld van jou?
Tja, hoe meer je er over praat, hoe minder je het hebt toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
ThnxHaha ja klopt. Maar verbaas me er toch steeds over dat het in ieder topic hier wel ter sprake komt
Sex Bier en Tietenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
ThnxHaha ja klopt. Maar verbaas me er toch steeds over dat het in ieder topic hier wel ter sprake komt
Het is allemaal Peu's schuld!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
ehmm.. er zit geen bemoedigende-knuffel-emoticon onder in die balk is het wel?quote:
quote:
Alsof ik daar in zou trappenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
ehmm.. er zit geen bemoedigende-knuffel-emoticon onder in die balk is het wel?
Ik mot geen bier. Cola met iets voor mij graagquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sex Bier en Tieten
en Piemels voor de dames....
Met jouw talenten heb je die toch ook helemaal niet nodig?quote:
Niet zeuren.... je hebt de sex en tieten nog..... dus dat bier neem je maar voor liefquote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik mot geen bier. Cola met iets voor mij graag
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, hoe meer je er over praat, hoe minder je het hebt toch?
Goed puntquote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met jouw talenten heb je die toch ook helemaal niet nodig?
ik heb nog dr pepperquote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik mot geen bier. Cola met iets voor mij graag
Neuken? Oh wachtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]In dat geval zal ik de komende tijd een weinig gevarieerde gesprekspartner zijn.
Ja maar daar mag ik ook alleen maar over lullen, dus dan wordt het wel karig allemaalquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeuren.... je hebt de sex en tieten nog..... dus dat bier neem je maar voor lief
Ach, de straffen voor moord zijn laag in Nederland....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het niet meer leuk om mama te zijn
Ik hoop niet dat je kind dit kan lezenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
de eerste tekenen van de puberteit?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
bij haar of bij hem?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de eerste tekenen van de puberteit?
Ze heeft 'm betrapt bij het fappenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Toch een banaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heeft gewoon met zn mobieltje een pizza besteldquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze heeft 'm betrapt bij het fappen![]()
Of de koning heeft er maling aan dat ie niks te bikken krijgt en zij voelt zich daardoor te kakken gezet
*proest*quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hem, huppel zit al bijna in de overgang joh!
*duikt snel onder*
Hé schatje, heb jij ook (warme) pindasaus in die kroeg van je?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En helpt het als je je er zo druk over maakt?
Niet standaardquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé schatje, heb jij ook (warme) pindasaus in die kroeg van je?
goed teken.. waar was die kroeg ook weer ergens?quote:
Zonder broodje en met mosterdquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe de neuk wil je dan een broodje bal serveren?
what he says!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een kroeg, geen eetcaféquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja hij ging zelf nadenken, moet hem nog duidelijk maken dat ie man is en dat dus geen zin heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ja want hij moet tot aan zijn/mijn dood beschermt worden en vooral voorgelogen wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kind dit kan lezen
Wat heeft ie bedacht dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij ging zelf nadenken, moet hem nog duidelijk maken dat ie man is en dat dus geen zin heeft.
Anyway zijn nadenken heeft dus gevolgen voor mijn portemonnee.
[..]
Oh ja want hij moet tot aan zijn/mijn dood beschermt worden en vooral voorgelogen worden
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij ging zelf nadenken, moet hem nog duidelijk maken dat ie man is en dat dus geen zin heeft.
Anyway zijn nadenken heeft dus gevolgen voor mijn portemonnee.
[..]
Oh ja want hij moet tot aan zijn/mijn dood beschermt worden en vooral voorgelogen worden
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hem, huppel zit al bijna in de overgang joh!
*duikt snel onder*
Ik heb angst voor de eerste keer dat dat gaat gebeuren ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze heeft 'm betrapt bij het fappen![]()
Of de koning heeft er maling aan dat ie niks te bikken krijgt en zij voelt zich daardoor te kakken gezet
Je weet wel dat de race was stil gelegd?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dit over de f1 gaat wil ik het niet weten, moet vannacht de race nog kijken
Goed om te weten!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dit over de f1 gaat wil ik het niet weten, moet vannacht de race nog kijken
was n grapjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen
[..]
Ik heb angst voor de eerste keer dat dat gaat gebeuren ja.
Nee hoor hij lag al braaf op bed enz.
Nee ik wist nog helemaal niks, maar vermoedde het al door jouw postquote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet wel dat de race was stil gelegd?
WEl makkelijk de herhaling kijken..... scheelt je 3 uur na gelul kijken
Ja iets met zijn telefoon.quote:
Ik zal mij proberen te onthouden van race informatie....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik wist nog helemaal niks, maar vermoedde het al door jouw post
Jij moest het even spoileren hequote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Dan zie je hem vannacht wel zonder een pauze van een uur ertussen toch?
Nou ja, mooi niet dusquote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iets met zijn telefoon.
Alles wat mama zei is onzin want mama is een dom blondje en gewoon zelf doen wat je wil.
Vervolgens verbaasd zijn dat je beltegoed op is en dan min of meer eisen dat mama je nieuw btg geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |