quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Fsmxi het volgende:
Wat ik me dus net realiseer he...Boeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFCquote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainen
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro'squote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Ah, ja dat ken ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro's
Te downloaden ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFC
Sommige van die gasten zijn wel ziek goed maar dat zijn ook niet de vervelende gastenquote:
Jawel zal eens wat linkjes opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:Thnx, straks ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:DL staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woordenquote:
Hij is een limbo, daar dizcriminieren ze heel veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Dat wil ik dan net niet zienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woorden
Mwoah zo goor ziet het er niet uitquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat wil ik dan net niet zienKan heel veel hebben maar botten die breken waarna je het ledemaat los ziet hangen
Kben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah zo goor ziet het er niet uit
Heb geen MW2 meerquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd.
Ik wil schieten, iemand mee doen?
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uitquote:
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uit
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaanquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bed
Kom zometeen wel evenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uit
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwequote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaan
Wat is de sanctus virgilius?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hahahaha aardappel, m'n clubgenoot heeft de sanctus virgilius gejat.
Stef komt ons zo meteen reddenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |