Neequote:
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Balen voor Hamilton idd, ben altijd voor Mclaren. Vanaf het eerste jaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
Dat niet, maar hij was zeker leukquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Kben groot red bull fan maar dikke kudos voor Button hoe hij gereden heeft, op een gegeven moment stond hij laatste, 6 keer in de pits geweest en 1 ronde met een lekke band moeten rijden. Te bizar dat hij dan nog heeft gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
quote:
Hangt er vanaf hoe groot je de groep "één van de" maaktquote:
Ik gok zo dat je niet de enige in dit topic bent die er zo bij zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |