SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geinig trouwens dat jij de laatste tijd elk topic opent
quote:
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal niet zo heel veel uitmaken omdat het raamwerk bij Twente toch goed staat.
Nee hoor, of denk je dat het toeval is dat zowel Fred Rutten, McClaren en MPH het super hebben gedaan bij Twente?quote:
Grotendeels eens, de invloed van de trainer wordt nogal overschat.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, of denk je dat het toeval is dat zowel Fred Rutten, McClaren en MPH het super hebben gedaan bij Twente?
Dat terwijl Rutten en McClaren daarna dik faalden. Als de organisatie goed is en de trainer wil niet te veel veranderen kan bijna iedere trainer wel bij Twente slagen. Dat is de verdienste van een goed geleide club.
Daarom moeten we ook maar blij zijn dat een trainer zoals Louis van Gaal niet komt, die gewoon de hele organisatie naar zijn hand wil zetten.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, of denk je dat het toeval is dat zowel Fred Rutten, McClaren en MPH het super hebben gedaan bij Twente?
Dat terwijl Rutten en McClaren daarna dik faalden. Als de organisatie goed is en de trainer wil niet te veel veranderen kan bijna iedere trainer wel bij Twente slagen. Dat is de verdienste van een goed geleide club.
Dat heb je (in wat mindere mate) met Adriaanse ookquote:Op maandag 13 juni 2011 10:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook maar blij zijn dat een trainer zoals Louis van Gaal niet komt, die gewoon de hele organisatie naar zijn hand wil zetten.
quote:Vertrek Preud'homme definitief
quote:McClaren akkoord met Nottingham Forest
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:05 schreef Tarado het volgende:
Met een week voor de seizoensvoorbereiding blijven er weinig namen over:
Adriaanse
Koeman
[..]
Frenk?
[..]
Een hele lijst met ajacieden,quote:Welke Nederlandse trainer past het best bij FC Twente?
Co Adriaanse
Marco van Basten
Louis van Gaal
Ronald Koeman
Frank Rijkaard
Dat niet zozeer, maar het belang van een goede organisatie wordt onderschat.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Grotendeels eens, de invloed van de trainer wordt nogal overschat.
Als er goed is begroot (en daar ga ik wel vanuit bij Joop) mis je die niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef TwenteFC het volgende:
En nu er volgend jaar ~30.000 Tukkers in het stadion zitten is onze begroting ook weer gestegen. We missen alleen de CL miljoenen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er goed is begroot (en daar ga ik wel vanuit bij Joop) mis je die niet.
Dat moet in NL altijd hooguit een leuke extra zijn.
Ik weet wel dat het veel geld is en dat het welkom is bij elke Nederlandse club het ging me vooral om de terminologie. Doordat clubs er op gingen begroten is de hele ellende in Nederland begonnen. Nu weet ik dat Twente gezond is maar toch.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
~12mil is gewoon een extra goede speler in de selectie, of lekker snel aflossen van het stadion.
Wanneer het stadion helemaal is afbetaald gaat FC Twente pas echt los.
Dat heeft Twente gelukkig nooit gedaan, zelfs de spelers staan niet op de begroting.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het veel geld is en dat het welkom is bij elke Nederlandse club het ging me vooral om de terminologie. Doordat clubs er op gingen begroten is de hele ellende in Nederland begonnen. Nu weet ik dat Twente gezond is maar toch.
Inderdaad. Er vanuit gaan in je begroting dat je de CL miljoenen binnenhaalt is een fout geweest waar PSV nu ook de dupe van is.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat heeft Twente gelukkig nooit gedaan, zelfs de spelers staan niet op de begroting.
Hoe worden die trouwens überhaupt op de balans gezet? Lekker zelf de waarde van een speler bepalen? Onbegrijpelijk dat de KNVB dit stimuleert.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Die komen nu wel opde balans te staan, omdat de knvb daarop meet.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)juist-kerngezond.htm
Tuurlijk staan de spelers (althans de salarissen en aankopen) wel op de begroting. Jij bedoelt dat ze niet op de balans staan, heel wat anders (begroting gaat over inkomsten en uitgaven, balans over de waarde van de bezittingen en schulden).quote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat heeft Twente gelukkig nooit gedaan, zelfs de spelers staan niet op de begroting.
Waarde wordt bepaald door de transfersom. Hierop wordt afgeschreven op basis van de contractsduur. Spelers uit eigen jeugd krijgen geen balanswaarde. Wanneer een speler evt minder waard wordt dan de balanswaarde is het mogelijk een extra afschrijving te doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe worden die trouwens überhaupt op de balans gezet? Lekker zelf de waarde van een speler bepalen? Onbegrijpelijk dat de KNVB dit stimuleert.
Ja want de concurrentie is ook zo enorm sterkquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Welkom terug in de middenmoot!![]()
Als Ruiz nog weggaat, dan wordt het echt zweten...
020 gaat zoals het er nu uitziet aankomend jaar hoge ogen gooien. Team heeft het goed gedaan de 2de seizoenshelft. Ze hebben de angel uit Twente gehaald door Janssen te kopen. Al zet je die alleen maar op de bank, dat zorgt voor zoveel verzwakking bij Twente...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja want de concurrentie is ook zo enorm sterk
Het gaat gewoon weer tussen Ajax, PSV en Twente.
Als Ajax ook de 2e wedstrijd had verloren van Twente was dat opportunisme ver te zoeken geweest denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
020 gaat zoals het er nu uitziet aankomend jaar hoge ogen gooien. Team heeft het goed gedaan de 2de seizoenshelft. Ze hebben de angel uit Twente gehaald door Janssen te kopen. Al zet je die alleen maar op de bank, dat zorgt voor zoveel verzwakking bij Twente...
En MPH weg.. Ook een aderlating, tenzij je Adriaanse kan halen.
En PSV kan je afschrijven voorlopig, tenzij ze het geld van Dzudszak goed besteden.
En hij is niet eens voor Ajaxquote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Ajax ook de 2e wedstrijd had verloren van Twente was dat opportunisme ver te zoeken geweest denk ik.
Ajax denkt elk jaar op zen sloffen kampioen te worden.
Komt een,quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Welkom terug in de middenmoot!![]()
Als Ruiz nog weggaat, dan wordt het echt zweten...
Die komt ieder jaar weer, gewoon negeren en verder gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Komt een,![]()
FC Utrecht
![]()
, supporter ook even tof doen.
Ik kan me niet herinneren vorig jaar in dit topic gepost te hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die komt ieder jaar weer, gewoon negeren en verder gaan
Ik hecht niet zoveel waarde aan de Ajax Gazette maar Koeman verwacht ik echt niet. Daar is Joop te slim voor. Toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Van Basten of Koeman volgens de Telegraaf.
Eerder VB dan Koeman inderdaad. Stel dat Koeman het wordt, heb je meteen de eerste wedstrijd van het seizoen Erwin tegen Ronald, en Utrecht - Twente is van zichzelf al een beladen wedstrijd, dus kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:28 schreef Caland het volgende:
Denk dat Van Basten best wel eens kan gaan verrassen, maar Koeman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |