Die kenden de banen al uit hun hoofd. Ze speelden thuis...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
Niet zo janken en omgaan met de omstandigheden..je tegenstander heeft er ook last van!
Unicum, op welke club zit jij??quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Snap ik, maar is meestal overdag dacht ik. Welk toernooi speel je?
Zie dat je hier ook in de buurt speelt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
Niet zo janken en omgaan met de omstandigheden..je tegenstander heeft er ook last van!
Kutargument, sommige mensen hebben er meer baat/tegenslag bij dan anderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
Dat het kutbanen zijn is een constatering. Ik lees nergens dat hij zijn verlies er aan weit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef JonkersR het volgende:
[..]
![]()
Lees hier ook zo vaak goedkope excuusjes ipv dat mensen de fout bij zichzelf zoeken.
Banen die het hele jaar bespeelbaar zijn, hebben de voorkeur boven kwaliteit. Dat is een trend die die niet te stoppen lijkt. Brengt nou eenmaal meer geld in het laatje, en kost minder qua onderhoud. It's all about he money...quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals gezegd na de competitie ff geen toernooitjes gespeeld, volgende week mn eerste. Kom ik er gister achter dat de prachtige gravelbanen die er altijd lagen zijn vervangen door smashcourt.
Dat is toch goddomme zonde, van dat rooie kunstgras ipv mooi gravel ....
Bij ons zijn onlangs 3 banen vernieuwd maar daar ligt nu nog veel te veel zand op, waardoor de bal constant anders opstuit. Schijnt dat met de regen dat het er dan een beetje in gaat, maar ik moet het nog zienquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:21 schreef tja77 het volgende:
Ik ben dit jaar lid geworden van een andere tennisvereniging (naast mijn oude)
Bij die oude tennisvereniging lag er comtinue te weinig zand op de baan, daar werd veel over geklaagd met als gevolg, dat er niks aan werd gedaan. In dat soort gevallen mag je wel afgeven op de baan vind ik, er waren gewoon gevaarlijke situaties, dat je tijdens het glijden ineens een stuk tegenkwam zonder zand, en dan breek je zowat je nek.
Competitie en trainen doe ik bij die nieuwe vereniging, en de gezellige dingen (mannenavond, en invitatietoernooien e.d.) bij mijn oude vereniging.
Hoe lang liggen de banen er al? En worden ze veel bespeelt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij ons zijn onlangs 3 banen vernieuwd maar daar ligt nu nog veel te veel zand op, waardoor de bal constant anders opstuit. Schijnt dat met de regen dat het er dan een beetje in gaat, maar ik moet het nog zien.
Wat voor banen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij ons zijn onlangs 3 banen vernieuwd maar daar ligt nu nog veel te veel zand op, waardoor de bal constant anders opstuit. Schijnt dat met de regen dat het er dan een beetje in gaat, maar ik moet het nog zien.
Als er zand op ligt zullen het wel kunstgrasbanen zijn, tenzij hij aan beachvolleybal doet natuurlijk!quote:
de banen liggen er denk ik 2,5 maand, en worden veel bespeeld. Er werd gezegd dat het kwam doordat het zo weinig geregend heeft, maar dat geloof ik niet helemaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe lang liggen de banen er al? En worden ze veel bespeelt?
De eerste weken nadat er een baan gelegd word, is deze nog superzacht en slecht bespeelbaar. Het zand moet er nog inzakken lijkt wel.
kunstgrasquote:
dan moeten ze misschien wat zand weghalen ofzo.. hoop wel dat ze dat snel doen want begin juli begint er een toernooi bij onze club en dan maak je natuurlijk een hele slechte beurt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef tja77 het volgende:
Na 2,5 maand, en veel bespeeld, mag het toch wel onderhand een goed te bespelen baan zijn.
Bij onze vereniging was het een paar weken klote, daarna kwamen de ballen normaal op.
Op redcourt ligt ook een soort van zand.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als er zand op ligt zullen het wel kunstgrasbanen zijn, tenzij hij aan beachvolleybal doet natuurlijk!
Ik speelde op kunstgras dat een week eerder is ingelegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moeten ze misschien wat zand weghalen ofzo.. hoop wel dat ze dat snel doen want begin juli begint er een toernooi bij onze club en dan maak je natuurlijk een hele slechte beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |