abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98462883
ik verwacht van een betaalde app eigenlijk gewoon dezelfde functionaliteit als de website en dat heeft het gewoon nog niet.
En zeker dat met die schema's ... klik je er op zie je alleen je zelf drama.
sudo is powerrrr
pi_98466697
Echt ik speel nooit meer in de zandbak bij joymere... Wat een drama banen zeg.
Kijk je hebt zegmaar kunstgrasbanen dat tennist over het algemeen niet lekker, maar kan er vaak wel mee door...
Maar deze banen... sjongejongejonge de ene keer stuitert de bal redelijk normaal, de andere keer komt de bal niet hoger dan 20 cm :')
Vanavond nog onze 2e poulepartij spelen... nou ik heb er echt heeeel veeeel zin in... :P
pi_98471125
Niet zo janken en omgaan met de omstandigheden..je tegenstander heeft er ook last van!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:46:45 #254
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98473550
Laten we weer een kunstgras bash avondje houden *O*
pi_98474060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef rooneyelst het volgende:
Niet zo janken en omgaan met de omstandigheden..je tegenstander heeft er ook last van!
Die kenden de banen al uit hun hoofd. Ze speelden thuis... :')
pi_98474503
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef luckass het volgende:

[..]

Snap ik, maar is meestal overdag dacht ik. Welk toernooi speel je?
Zie dat je hier ook in de buurt speelt :P.
Unicum, op welke club zit jij??
pi_98482205
quote:
_O_

Lees hier ook zo vaak goedkope excuusjes ipv dat mensen de fout bij zichzelf zoeken.
pi_98482532
quote:
Kutargument, sommige mensen hebben er meer baat/tegenslag bij dan anderen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98488146
Van 4-0 naar 5-4, setpoint wordt weg geserveerd, 5-7. Tweede set op 1-4 komen, en via 4-5 naar 7-5. De derde set met 6-1 pakken: TOPWEDSTRIJD :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:12:48 #260
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98489062
Ik moet zondag, na Defqon.1 op zaterdag, m'n eerste dubbelwedstrijd van een open toernooitje in de buurt spelen... Lekkere planning. Gelukkig wel pas om 19:30, maar ook dan vermoed ik dat ik niet op m'n best ben.

Vandaag wel een prima generale getennist, lekkere service en redelijk aan het net ^O^
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:29:59 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98490015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef JonkersR het volgende:

[..]

_O_

Lees hier ook zo vaak goedkope excuusjes ipv dat mensen de fout bij zichzelf zoeken.
Dat het kutbanen zijn is een constatering. Ik lees nergens dat hij zijn verlies er aan weit.
Andere mensen hebben er ook last van, maar dat neemt niet weg dat je er best over mag klagen.
Als je er voor kiest om op een bepaalde baansoort te spelen kun je niet klagen over de ondergrond, wel over de kwaliteit van de ondergrond.
Dat geld ook alleen voor toernooien. Met competitie kies je er immers niet zelf voor ;)

Daarnaast hebben mensen die altijd op die banen spelen natuurlijk wel voordeel afgezien die gewend zijn aan de baan.
Vroeger speelde ik op een hele slechte gravelbaan competitie. Ok we vonden het zelf ook verschrikkelijk, maar stiekem hadden we er ook wel voordeel aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 21-06-2011 23:37:06 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:21:11 #262
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98497592
Ik ben dit jaar lid geworden van een andere tennisvereniging (naast mijn oude)
Bij die oude tennisvereniging lag er comtinue te weinig zand op de baan, daar werd veel over geklaagd met als gevolg, dat er niks aan werd gedaan. In dat soort gevallen mag je wel afgeven op de baan vind ik, er waren gewoon gevaarlijke situaties, dat je tijdens het glijden ineens een stuk tegenkwam zonder zand, en dan breek je zowat je nek.
Competitie en trainen doe ik bij die nieuwe vereniging, en de gezellige dingen (mannenavond, en invitatietoernooien e.d.) bij mijn oude vereniging.
pi_98498455
Idd kon er gewoon niet mee omgaan. Tegenstanders van maandag zeiden ook al dat het de slechtste baan was...
Gister 2e en laatste poulewedstrijd gespeeld op een iets betere kunstgrasbaan.
Staan we met 4-1 voor. Wordt m'n maatje opeens niet goed, dextro genomen, water gedronken, noem maar op. Maar ging niet beter. En ze wilde ook niet opgeven...
Naja dan maar met 4-6 0-6 eraf...
Gelukkig vanaf volgend weekend toernooitje op gravel! :9~
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:21:21 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98498573
Zoals gezegd na de competitie ff geen toernooitjes gespeeld, volgende week mn eerste. Kom ik er gister achter dat de prachtige gravelbanen die er altijd lagen zijn vervangen door smashcourt.

Dat is toch goddomme zonde, van dat rooie kunstgras ipv mooi gravel ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:28:18 #265
342627 tja77
pi_98498718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals gezegd na de competitie ff geen toernooitjes gespeeld, volgende week mn eerste. Kom ik er gister achter dat de prachtige gravelbanen die er altijd lagen zijn vervangen door smashcourt.

Dat is toch goddomme zonde, van dat rooie kunstgras ipv mooi gravel ....
Banen die het hele jaar bespeelbaar zijn, hebben de voorkeur boven kwaliteit. Dat is een trend die die niet te stoppen lijkt. Brengt nou eenmaal meer geld in het laatje, en kost minder qua onderhoud. It's all about he money...
Kunstgras, smash court, french court nemen het over. En das jammer, want het is niet eens een officiele ondergrond. Met als gevolg dat veel jeugd opgroeit met kunstgras tennis.
pi_98498796
Wij hebben Probounce banen, lijkt echt sterk op gravel en kan heel het jaar op gespeeld worden. Het is een kunststof mat met keramische korrel (baksteen achtig). Ideaal.
Smashcourt en Redcourt gaan al meer richting kunstgras...
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:44:02 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98498986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:21 schreef tja77 het volgende:
Ik ben dit jaar lid geworden van een andere tennisvereniging (naast mijn oude)
Bij die oude tennisvereniging lag er comtinue te weinig zand op de baan, daar werd veel over geklaagd met als gevolg, dat er niks aan werd gedaan. In dat soort gevallen mag je wel afgeven op de baan vind ik, er waren gewoon gevaarlijke situaties, dat je tijdens het glijden ineens een stuk tegenkwam zonder zand, en dan breek je zowat je nek.
Competitie en trainen doe ik bij die nieuwe vereniging, en de gezellige dingen (mannenavond, en invitatietoernooien e.d.) bij mijn oude vereniging.
Bij ons zijn onlangs 3 banen vernieuwd maar daar ligt nu nog veel te veel zand op, waardoor de bal constant anders opstuit. Schijnt dat met de regen dat het er dan een beetje in gaat, maar ik moet het nog zien :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:52:34 #268
342627 tja77
pi_98499141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij ons zijn onlangs 3 banen vernieuwd maar daar ligt nu nog veel te veel zand op, waardoor de bal constant anders opstuit. Schijnt dat met de regen dat het er dan een beetje in gaat, maar ik moet het nog zien :).
Hoe lang liggen de banen er al? En worden ze veel bespeelt?
De eerste weken nadat er een baan gelegd word, is deze nog superzacht en slecht bespeelbaar. Het zand moet er nog inzakken lijkt wel.
pi_98499270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat voor banen?
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:42:17 #270
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98500342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Wat voor banen?
Als er zand op ligt zullen het wel kunstgrasbanen zijn, tenzij hij aan beachvolleybal doet natuurlijk!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:44:08 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98500394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoe lang liggen de banen er al? En worden ze veel bespeelt?
De eerste weken nadat er een baan gelegd word, is deze nog superzacht en slecht bespeelbaar. Het zand moet er nog inzakken lijkt wel.
de banen liggen er denk ik 2,5 maand, en worden veel bespeeld. Er werd gezegd dat het kwam doordat het zo weinig geregend heeft, maar dat geloof ik niet helemaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Wat voor banen?
kunstgras ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:46:02 #272
342627 tja77
pi_98500448
Na 2,5 maand, en veel bespeeld, mag het toch wel onderhand een goed te bespelen baan zijn.
Bij onze vereniging was het een paar weken klote, daarna kwamen de ballen normaal op.
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:48:37 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98500532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef tja77 het volgende:
Na 2,5 maand, en veel bespeeld, mag het toch wel onderhand een goed te bespelen baan zijn.
Bij onze vereniging was het een paar weken klote, daarna kwamen de ballen normaal op.
dan moeten ze misschien wat zand weghalen ofzo.. hoop wel dat ze dat snel doen want begin juli begint er een toernooi bij onze club en dan maak je natuurlijk een hele slechte beurt.
Een gedicht over Maanvis
pi_98500679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als er zand op ligt zullen het wel kunstgrasbanen zijn, tenzij hij aan beachvolleybal doet natuurlijk!
Op redcourt ligt ook een soort van zand.
En bij ons in de buurt hebben ze op frenchcourtbanen zand in de mat gestrooid...
Dus zand is niet per definitie kunstgras. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan moeten ze misschien wat zand weghalen ofzo.. hoop wel dat ze dat snel doen want begin juli begint er een toernooi bij onze club en dan maak je natuurlijk een hele slechte beurt.
Ik speelde op kunstgras dat een week eerder is ingelegd. :')
Er zit volgens mij echt verschil in kwaliteit kunstgras. Want op de een speelt het bijna als redcourt/smashcourt, dat de ballen iets doorschieten. Prima baan! En op andere vallen ze weer meer dood.
Als er teveel zand op ligt, vallen ze sowieso dood. En als je maatje dan zegmaar niet echt snel is. Pist de tegenstander de bal over het net, en punt is binnen. :O :P
pi_98512222
euj hoe kan ik me aanmelden voor toptennissers van FOK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')