quote:Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef jordyqwerty het volgende:
De naam van ons wifi netwerk is : mam_klik_hier
goed van mij he
quote:(Go left, go left, go left right left)
'Cause sometimes you just feel tired
You feel weak and when you feel weak
(Go left, go left, go left right left)
You feel like you wanna just give up
But you gotta search within you
You gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you
And get that motivation to not give up
And not be a quitter
No matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
Ja ik had een paar weken terug ook geen zin om op te letten of ik al dan niet een broek aan had toen ik langs een basisschool liep maar dat had toch nare gevolgenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om daar op te letten.
Dat gaat mij niet overkomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik had een paar weken terug ook geen zin om op te letten of ik al dan niet een broek aan had toen ik langs een basisschool liep maar dat had toch nare gevolgen
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik had een paar weken terug ook geen zin om op te letten of ik al dan niet een broek aan had toen ik langs een basisschool liep maar dat had toch nare gevolgen
momenteel niet mangquote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles chill broeder jij hebt altijd iets te vertellen of niet soms?
Oh baas ik ga How I Met Your Mother kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
momenteel niet mang
ik kijk heroes jwz
bazenseriequote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh baas ik ga How I Met Your Mother kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
KUT PTM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Maakt niet uit hoor.quote:
TC openen en het showen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar zit mooi, ik wil het helemaal niet gaan wassen, wat nu?
pics.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar zit mooi, ik wil het helemaal niet gaan wassen, wat nu?
Het haar van Jordy zit altijd goed.quote:
Meestal mijn haar is nu een beetje vergelijkbaar met die van Jordy.quote:
Ik heb het gisteren nog gewassen, maar straks wordt het vettig ofzo, dat zou stom zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Niet wassen?
Ruiken of het stinkt en als het nog 'goed' ruikt een dagje uitstellen. Kan ook.
Dat zou echt stom zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gewassen, maar straks wordt het vettig ofzo, dat zou stom zijn.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gewassen, maar straks wordt het vettig ofzo, dat zou stom zijn.
Als je niet teveel kamt/borstelt/met je vingers in je haar zit gebeurd dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |