abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 21:08:44 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
  zondag 12 juni 2011 @ 21:09:23 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98081276
Niet in de reeks? ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_98081354
Over 2 weken begint het nieuwe seizoen alweer trouwens. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 12 juni 2011 @ 21:10:36 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98081358
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ach jongen, wat weet jij nou van een bedrijf leiden? In elk bedrijf worden fouten gemaakt, kleine fouten, grote fouten .... maar de wereld draait gewoon door. Je moet niet zo obsessief je blind staren op wat flarden van zakelijke gebeurtenisjes van de club.
Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 21:11:25 #5
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98081400
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
We kennen de context niet, we horen het slechts van 1 kant.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:11:32 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98081408
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Divje het volgende:
Niet in de reeks? ;(
Wel toch? :P
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 21:13:07 #7
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98081502
Nee, kwam iig niet automatisch in m'n AT, de vorige was ook al niet in de reeks :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_98081582
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.

Verder was dat bericht over Volkswagen vs Opel niet relevant en tendentieus. Dat kan beter. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 12 juni 2011 @ 21:16:05 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98081719
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.

Verder was dat bericht over Volkswagen vs Opel niet relevant en tendentieus. Dat kan beter. :)
True, maar het geeft wel een aardig beeld van hoe het eraan toe gaat in het Maasgebouw. Als een man als Mandemakers sponsorkaarten afneemt met een flinke groep moeten de alarmbellen toch aardig gaan rinkelen. Die naam is in de voetbalwereld zéér bekend en dan hoor je er gewoon voor te zorgen dat die van begin tot eind in de watten gelegd worden.

Verder ben ik het een keer met je eens. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 21:34:10 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98083002
quote:
Sporting grijpt naast Matavz en gaat nu voor Dost

Sporting Lissabon probeert opnieuw een aanvaller uit de Eredivisie over te nemen. De Portugese topclub greep dit weekend naast Tim Matavz en richt zich nu op Bas Dost.

Sporting, dat ruim een week geleden Ricky van Wolfswinkel al contracteerde, nam dit weekend contact op met FC Groningen. De clubleiding ging echter niet akkoord met het geboden transferbedrag. 'Daarom zijn die gesprekken nu gestaakt', bevestigt algemeen directeur Hans Nijland aan Voetbal International. Naar verluidt befroeg het bod rond de 5,5 miljoen euro.

Eerder ketste een transfer van Matavz naar het Italiaanse Napoli af. Die club had rond de zeven miljoen euro gereserveerd voor de spits van FC Groningen, maar de speler nam uiteindelijk zelf het besluit niet verder op de Italiaanse belangstelling in te gaan.

De Portugezen verschuiven hun aandacht nu van Groningen naar Heerenveen, waar Bas Dost het doelwit vormt. Een overgang van Dost naar Lissabon zou saillant zijn, aangezien dan met Van Wolfswinkel en hem het spitsenduo van Jong Oranje in Estádio José Alvalade komt te spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 juni 2011 @ 21:45:09 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98083889
Dudes, gebruik nou de reeks-functionaliteit :{ . Happel, kan jij dat ff fixen?
2000 light years from home
pi_98084260
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

In dat geval kunnen we Dost definitief vergeten.

Maar het is belangrijker dat Fer en Wijnaldum blijven wat mij betreft dan dat er een nieuwe spits komt.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:50:37 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98084310
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Done.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 2 weken begint het nieuwe seizoen alweer trouwens. :D
Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 12 juni 2011 @ 21:51:40 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98084375
quote:
Hoe doe ik dat dan? ;(

Ik opende toch gewoon dit topic met die open nieuw deel-knop..
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98084789
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef Happel het volgende:

Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch? :')
  zondag 12 juni 2011 @ 21:58:40 #16
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98084943
Ik ben behoorlijk blij met Fernandez als spits, denk dat hij echt een aanwinst is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  zondag 12 juni 2011 @ 22:00:05 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98085051
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch? :')
Ik denk het wel. Maar dat ben je in alles (zie directie perikelen). :)

Van Wijnaldum verwacht ik niks meer. Cissé eerlijk gezegd ook niet veel. Het ligt ook puur aan de mentale weerbaarheid van de selectie. Die is te zwak. Ene week spelen ze goed en de andere week is het waardeloos.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 12 juni 2011 @ 22:00:34 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98085088
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat Fer en Wijnaldum bijtekenen. Van Wijnaldum heb ik min of meer al afscheid genomen.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Siyara het volgende:
Ik ben behoorlijk blij met Fernandez als spits, denk dat hij echt een aanwinst is.
Ik totaal niet, of het moet écht een laatbloeier zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98085251
quote:
Dit ja
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 12 juni 2011 @ 22:51:59 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98088848
Wacht. Even alles samenvatten. Als ik iets vergeet, vul he dan graag even aan :).

Feiten, negatief:
- In 4 jaar tijd is het negatief eigen vermogen van minder dan 3 miljoen naar bijna 35 miljoen gestegen.
- De halve toekomst is verpacht in talentenpools.
- Voor 4 spelers (gio, roy, hofland, cler) betaal je over 3 jaar tijd inclusief transfersom pakweg 25 miljoen. Zonder succes.
- Je koopt met enorme schulden dure spelers en stopt die in een voor de investeerders risicoloos fonds FiF.
- Het legioen is opgericht, waarbij wordt ingezet op transparantie, invloed van supporters en het wegwerken van schulden. Hier zien we echter niets van terug.
- Na de eerste 17 miljoen van de VvF is in meer dan een half jaar pas een paar miljoen opgehaald.

"tendentieuze en irrelevante" geruchten, negatief:
- Tegen de zin van de spelers in sluit je een slechte sponsordeal terwijl je een hele goede optie had, als vriendendienst.
- De directie komt te laat op overleg met zeer interessante sponsors (mandemakers, zandmannetjes).
- De directie komt te laat bij de plechtigheid voor Moulijn en denkt daar misplaatste arrogante grappen over te kunnen maken.
- De directie passeert Beenhakker in de communicatie en stuurt hem met een smoes de laan uit in plaats van hem gewoon netjes, eerlijk te zeggen hoe het er voor staat.
- De directie wil niet praten met supporters die belangrijk zijn om de rust te bewaren
- Koevermans gedraagt zich als overbetaalde loopjongen, en koopt participaties van de eigen organisatie met voorkennis.
- 1 van de 2 belangrijkste gezichten van de VvF stapt op vanwege het handelen van de directie.
- Er zouden veel investeerders afhaken zolang Jacobs blijft zitten.
- van Well zit er alleen om straks een leuke aanbesteding binnen te halen met de nieuwe Kuip.
- De directie wil de open dag afschaffen en ziet hier enkel vanaf om onrust te voorkomen.
- De clubcultuur wordt ook in de fanshops (lees: pumawinkels) verneukt.
- De directie naait hierbij degene die dit zou organiseren.
- De directie gaat pas na maanden in op een door spelers voorgesteld goedkoper premiestelsel.
- Een door supporters ingezameld miljoen wordt liever niet geaccepteerd, uit angst voor supportersinvloed.

Feiten, positief
- Het wordt een aantal investeerders dermate heet onder de voeten dat ze hun investeringen proberen te redden door de leningen om te zetten in aandelen.

"tendentieuze en irrelevante" geruchten, positief
- Er wordt 'nog veel meer geld' opgehaald. (waarbij de datum waarvoor dit zal worden behaald steeds verder weg wordt geplaatst, en het geld in praktijk amper binnendruppelt, laat staan stroomt)
- De VG bestaat uit hooligans.

En op basis hiervan komen mensen dan tot de conclusie: "De eindverantwoordelijke voor het beleid wat heeft geleid tot een vertienvoudiging van het negatief eigen vermogen in 4 jaar tijd ontslaan is "te gemakkelijk", en het gaat al veel beter, want Blokland.".

:') !!

[ Bericht 1% gewijzigd door Chewbalhaar op 12-06-2011 23:17:37 ]
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 12 juni 2011 @ 23:08:14 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98090085
Is die Voice-over sowieso wel een Feyenoorder :')
Volgens mij is het gewoon een achterlijke troll die hier alleen maar komt om ruzie te schoppen. Hij loopt constant te blaten dat iedereen die het niet met hem eens is en niet tevens Jacobs anaalvriendje is een hoeliegun is. Verwijt iedereen dat er alleen leugens en onzinnige aannames worden geplaatst, en doet zelf niets anders. beweert overal o zo wijs, intelligent en volwassen te zijn, maar excelleert met name in domme opmerkingen, gebrek aan communicatieve vaardigheden en totale onwetendheid.

Kortom: wat een kansloos persoon :')
Kunnen we niet afspreken allemaal niet meer op hem te reageren? Was er maar een manier waarop je alle berichten van een persoon kunt verbergen :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 12 juni 2011 @ 23:18:34 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98090814
Inderdaad zeg :D

Eerste wedstrijd thuis tegen Roda JC trouwens, tweede wedstrijd uit naar Den Haag :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98090905
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Inderdaad zeg :D

Eerste wedstrijd thuis tegen Roda JC trouwens, tweede wedstrijd uit naar Den Haag :)
Die kan je zomaar verliezen.
Hebben we meteen weer crisis.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 12 juni 2011 @ 23:21:44 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98091041
Hopen dat Cisse kan spelen tegen Roda :D Die scoort dan altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98091116
Heb je een link naar het speelschema?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')