SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
2 betalen, 1 ontvangen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nog even een vraagje over paypal![]()
kan je ook gewoon, als je je paypal account gekoppeld hebt aan je bankrekening, bijvoorbeeld 10 euro op je paypal account zetten. En via die 10 euro op je account dingen kopen?
Of kan dit niet, en wordt als je iets koopt dit meteen van je rekening afgehaald?
misschien een domme vraag, maar ik snap het paypal niet echt![]()
![]()
Oke, dat is mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef UncleSam het volgende:
Ja dat kan en dat is juist beter omdat de betaling dan sneller verwerkt wordt.
en als je iets verkoopt, dus geld krijgt, kan je dit ook gewoon op je paypal account bewaren ?![]()
![]()
ja. is je nieuwe bank rekening zeg maarquote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Oke, dat is mooi
en als je iets verkoopt, dus geld krijgt, kan je dit ook gewoon op je paypal account bewaren ?![]()
![]()
uit vorrige topic nog..
Waterpijpen zijn gewoon legaal hier in nederland hoor, mag je ook gerust invoeren
Waterpijp in in pinciepe bedoeld voor legale tabaksoorten natuurlijk
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaalquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja. is je nieuwe bank rekening zeg maar![]()
![]()
Ideaal, zeker gezien het feit dat je 18 moet zijn om PayPal te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal![]()
Ze hebben mijn paspoort niet gecontroleerd toen in mijn rekening opendequote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ideaal, zeker gezien het feit dat je 18 moet zijn om PayPal te kunnen gebruiken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Als de koers gunstig is, kun je ook gelijk dollars op je paypal zetten. Dan blijf je van die koers gebruik maken als de euro zakt (of te veel als de euro stijgt).quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal![]()
Shiz, jij wou toch de datum nog uit je mini HD camera weg hebben..?
Is dit de oplossing: http://www.dealextreme.co(...)9538~threadid.914584
of was het ondertussen al gelukt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij Paypal doen ze dat meestal pas als je werkelijk je rekening gebruikt, dus een paar honderd/duizend per maand verplaatst.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze hebben mijn paspoort niet gecontroleerd toen in mijn rekening opende![]()
naja, ik doe voor zekerheid maar niet via mijn rekening,
zijn er hier meer mensen, onder de 18, die wel een paypal account hebben ?
hebben hun hier problemen mee gekregen?![]()
2 jaar zonder problemen kunnen gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef snellehenk het volgende:
naja, ik doe voor zekerheid maar niet via mijn rekening,
zijn er hier meer mensen, onder de 18, die wel een paypal account hebben ?
hebben hun hier problemen mee gekregen?(onder de 18)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
oke, ze kunnen hooguit je rekening blokkeren toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 jaar zonder problemen kunnen gebruiken(onder de 18)
![]()
Nog niet getest maar ziet en voelt enorm goed en stevig! (Gewoon micro usb aansluiting)
Bizar stevig en plak goed aan het raam. Sta verstelt van de kwaliteit.
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Voor dat geld verwacht ik echter wel dat die car charger 500mAh uitpoept.
Er zijn genoeg telefoons die meer dan dat hebben om GPS + telefoon + internet etc. aan te hebben voor een lange rit, anders lopen ze sneller leeg dan vol.
Bovendien vertrouw ik dat soort enorm goedkope dingen nooit echt. Heb genoeg verhalen gehoord van ontploffende meuk, als ik ooit een autolader nodig heb geef ik liever 10-15 euro uit voor een oplader die 1000mAh levert en in Europa verkocht wordt.![]()
Ok, en nu in Nederlands :p Je bedoelt dat hij langzaam oplaadt of dat hij maar half oplaadt?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Die laatste is inderdaad super fijn. Ik heb 'm (exact dezelfde) van de Action voor ¤1,95 (was dus ¤0,53 goedkoper uit (quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef beeklaan het volgende:
Nog niet getest maar ziet en voelt enorm goed en stevig! (Gewoon micro usb aansluiting)
[ afbeelding ]
Bizar stevig en plak goed aan het raam. Sta verstelt van de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.), heb 'm niet veel gebruikt maar hij was erg stevig en praktisch. Idd een aanrader.
Langzaam, zoals hij zegt; je mobiel (of elk ander apparaat) verbruikt meer elektriciteit dan dat hij binnenkrijgt via de lader.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef beeklaan het volgende:
Ok, en nu in Nederlands :p Je bedoelt dat hij langzaam oplaadt of dat hij maar half oplaadt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: