heel vaakquote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je af en toe niet het gevoel dat je 50 jaar te laat bent geboren?
als ik mocht kiezen zou ik een begin twintiger willen zijn in de late 60's of eind 80's/begin 90'squote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jaren 50/60/70 had ik echt graag mee wilen maken
maar de jaren 30 eigenlijk ook wel.. met bigbandsjazz het sfeertje
Ik zou een begin twintiger willen zijn in de jaren 30quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
als ik mocht kiezen zou ik een begin twintiger willen zijn in de late 60's of eind 80's/begin 90's
Crisis en oorlog, niks voor mijquote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou een begin twintiger willen zijn in de jaren 30of 50
Doenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is mooiHeb de OST van La Noire en Maffia dus misschien verwerk ik ze binnenkort in een showtje als er animo voor is
maar de muziek van die tijdquote:
mooi verwoord, maar zo is het welquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar de muziek van die tijd
en van tegenslag wordt je sterker, juist de negatieve dingen hebben de beste muziek voortgebracht.
Men moest iets om vrolijk van te worden
Die muziek doet het voor mij ook niet. Hooguit de Jazz van die tijd.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar de muziek van die tijd
en van tegenslag wordt je sterker, juist de negatieve dingen hebben de beste muziek voortgebracht.
Men moest iets om vrolijk van te worden
Die Duisters hadden ook erg mooie stukken in WO2. Jammer genoeg kleeft er nog altijd een beetje een fout tintje aanquote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die muziek doet het voor mij ook niet. Hooguit de Jazz van die tijd.
Naatje vanaf 23. Dit is nog een uurtje Woodstock Special met ValHallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |