Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef bloemetje281 het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat hij beter zijn best doen?
... vrouwenquote:Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet!
Hersenoperatie?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet!
Dus hij moet iets doen wat je wil maar niet omdat jij het wil?quote:En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
QFTquote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit. Mannen begrijpen geen subtiele hints.
Nogal logisch: toen was hij nog niet zeker van zijn zaak, nu wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hersenoperatie?
[..]
Dus hij moet iets doen wat je wil maar niet omdat jij het wil?
Je wil dat hij zelf iets wil, maar je wilt daar niets voor doen?
Vrouwenlogica
ja, leuk,. maar een man is een man, en doet zijn ding. Die vraagt zich heus niet continu af of zijn lief nog wel vind dat ze genoeg aandacht krijgt. Wil je aandacht? Vraag er gewoon om. Simpel zatquote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.
En ja ik wil me graag geliefd voelen, misschien mannenlogica dat dat niet begrepen wordt?..een vrouw is als een plant, steeds opnieuw water nodig.
Pff.. Jij wil iets. Hij blijkbaar niet (uit zichzelf). Dus vraag het hem, of houd op met janken.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.
En ja ik wil me graag geliefd voelen, misschien mannenlogica dat dat niet begrepen wordt?..een vrouw is als een plant, steeds opnieuw water nodig.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
Het is eerder de logica van iemand met verlatingsangst. Vaak gezien bij de standaardFok! afwijkingen autisme en borderline. Je moet er iets aan doen voordat je in de fase komt dat je je partner wil gaan "testen" of ie wel echt van je houdt. Verwachtingen gaat hebben dat hij zo en zo reageert. Enzovoorts.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Eerste stap is echter inderdaad: kijk eens in de spiegel.
WAAROM verdien jij meer aandacht ? WAT geeft hij nu ? Wat geef JIJ ?
Oh god wat een arrogantie.. Ik weet precies waarom hij je geen aandacht meer geeft.quote:Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben!
Oh ik hoop echt dat je zit te trollen. Anders ben je echtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |