Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef bloemetje281 het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat hij beter zijn best doen?
... vrouwenquote:Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet!
Hersenoperatie?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet!
Dus hij moet iets doen wat je wil maar niet omdat jij het wil?quote:En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
QFTquote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit. Mannen begrijpen geen subtiele hints.
Nogal logisch: toen was hij nog niet zeker van zijn zaak, nu wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hersenoperatie?
[..]
Dus hij moet iets doen wat je wil maar niet omdat jij het wil?
Je wil dat hij zelf iets wil, maar je wilt daar niets voor doen?
Vrouwenlogica
ja, leuk,. maar een man is een man, en doet zijn ding. Die vraagt zich heus niet continu af of zijn lief nog wel vind dat ze genoeg aandacht krijgt. Wil je aandacht? Vraag er gewoon om. Simpel zatquote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.
En ja ik wil me graag geliefd voelen, misschien mannenlogica dat dat niet begrepen wordt?..een vrouw is als een plant, steeds opnieuw water nodig.
Pff.. Jij wil iets. Hij blijkbaar niet (uit zichzelf). Dus vraag het hem, of houd op met janken.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, nou stel je voor: ik zeg vanavond 'hey schat, ik vind dat je me wel wat meer aandacht mag geven blabla' . Nou in het gunstigste geval gaat hij dat dan doen, maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.
En ja ik wil me graag geliefd voelen, misschien mannenlogica dat dat niet begrepen wordt?..een vrouw is als een plant, steeds opnieuw water nodig.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ja, maar nou dat is toch ook niet leuk. Ik wil dat hij het uit zichzelf doet! En dan gaat hij misschien meer aandacht geven, maarja dan is het alleen maar omdat ik dat wil...
Het is eerder de logica van iemand met verlatingsangst. Vaak gezien bij de standaardFok! afwijkingen autisme en borderline. Je moet er iets aan doen voordat je in de fase komt dat je je partner wil gaan "testen" of ie wel echt van je houdt. Verwachtingen gaat hebben dat hij zo en zo reageert. Enzovoorts.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Eerste stap is echter inderdaad: kijk eens in de spiegel.
WAAROM verdien jij meer aandacht ? WAT geeft hij nu ? Wat geef JIJ ?
Oh god wat een arrogantie.. Ik weet precies waarom hij je geen aandacht meer geeft.quote:Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben!
Oh ik hoop echt dat je zit te trollen. Anders ben je echtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
van. hem. ben. daar blij om moeten zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben!
dat verschilt per persoonquote:Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd.
dat krijgen van aandacht kan ook irritant worden, wellicht is dat de kern, jullie zitten niet op 1 lijn wat betreft aandacht geven en nemenquote:En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
Ohjee. Je hebt dus ook nog het gevoel dat JIJ degene bent die verreweg de meeste moeite doet voor de relatie ? Dat JIJ altijd maar weer degene bent die initiatieven moet nemen ? Dat de balans wel heel erg is doorgeslagen ?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Killjoy het volgende:
Wat doe jij voor hem?
Indien weinig, waarom moet het grotendeels van hem komen?
Neuken jullie net zo vaak als in het begin?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Neuken jullie net zo vaak als in het begin?
Ongeveer 8 maanden.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Killjoy het volgende:
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
En mag jij dan niet blij zijn dat hij van jou is?
Lijkt wel een erg scheve relatie zo. yucky
Je zal er gewoon over moeten praten, dat je dat van het begin mist en zelf ook je beste beentje voor moeten zetten om hem te laten weten dat je hem waardeerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef bloemetje281 het volgende:
Hey allemaal,
Mijn vriend doet nu veel minder moeite voor me dan toen we elkaar leerden kennen. Spontane telefoontjes, smsjes, complimentjes... het is echt minder geworden. Ik baal hier echt van, want ik vind dat ik beter verdien. Hoe zorg ik ervoor dat hij beter zijn best doen? Het vragen vind ik ook weer zo, want dan is het zo 'afgedwongen' en ook niet meer spontaan.
Groetjes
moetquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier er tegen hebben dat zei denkt: Hij moet blij zijn dat ik van hem ben.
Klinkt misschien arrogant maar zo is het wel. Niet perse dat TS zo geweldig is maar je kunt toch wel blij met jezelf zijn en denken dat je beter verdient? Betekend natuurlijk ook dat jezelf denkt van: Oh, ik ben zo blij dat hij mijn vriend is!Als hij verliefd is op haar denkt hij waarschijnlijk ook zo.
Alsof je altijd maar moet zitten: Nou, ik krijg toch niet beter...
nee omdat narcistischquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
moet ze dan zeggen mag en klinkt dat beter?
eigenwaarde ontlenen aan narcismequote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Niks narcisme, gewoon eigenwaarde.
niet weten wat eigenwaarde inhoudtquote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hm. Niet weten wat narcisme inhoudt
Leuk spelletjequote:Op zondag 12 juni 2011 22:41 schreef n8n het volgende:
[..]
niet weten wat eigenwaarde inhoudt![]()
leuk spelletje dit
Wanneer verdien je dan 'beter'? Ik vind het nogal krom dat dat afgemeten wordt aan smsjes, telefoontjes, etc. Dan zou je ook kunnen stellen dat TS de dingen die hij wel doet juist voor lief neemt omdat ze meer verwacht.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier er tegen hebben dat zei denkt: Hij moet blij zijn dat ik van hem ben.
Klinkt misschien arrogant maar zo is het wel. Niet perse dat TS zo geweldig is maar je kunt toch wel blij met jezelf zijn en denken dat je beter verdient? Betekend natuurlijk ook dat jezelf denkt van: Oh, ik ben zo blij dat hij mijn vriend is!Als hij verliefd is op haar denkt hij waarschijnlijk ook zo.
quote:
Ik zeg ook niet dat dat in deze kwestie telt. Maar ik vind het niet raar dat mensen dat zeggen over zichzelf soms.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wanneer verdien je dan 'beter'? Ik vind het nogal krom dat dat afgemeten wordt aan smsjes, telefoontjes, etc. Dan zou je ook kunnen stellen dat TS de dingen die hij wel doet juist voor lief neemt omdat ze meer verwacht.
Goed gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef eleusis het volgende:
Maar is het water minder lekker voor de plant als er een kaartje bij zit hoeveel water hij moet?
Hoe wil jij veranderen wat hij wil? En dan nog wel zonder erover te praten? Hij kan niet ruiken wat jij wilt dat hij wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef bloemetje281 het volgende:
maar dan doet hij dat alleen maar omdat ik daarom gevraagd heb. Niet omdat hij dat zelf WIL.
Waarom label je dat zo negatief? Het is toch juist fijn dat hij zich zeker van jou voelt?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef bloemetje281 het volgende:
Het voelt gewoon alsof hij me als vanzelfsprekend beschouwt. Echt een k*tgevoel.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Xennia het volgende:
Hoe wil jij veranderen wat hij wil? En dan nog wel zonder erover te praten? Hij kan niet ruiken wat jij wilt dat hij wil.
[..]
Waarom label je dat zo negatief? Het is toch juist fijn dat hij zich zeker van jou voelt?
Af en toe iets voor je vriendin doen is toch niet te veel gevraagd? Fijn dat hij zich zeker van haar voelt, ja, dat is fijn, maar als dat in houdt dat het zich uit in 'zo, die is binnen, het zit goed tussen ons, dat geef ik geen aandacht meer' is dat minder prettig. Beetje hetzelfde als een vrouw die na de eerste paar maanden steeds minder seks wil.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goed gezegd.
[..]
Hoe wil jij veranderen wat hij wil? En dan nog wel zonder erover te praten? Hij kan niet ruiken wat jij wilt dat hij wil.
[..]
Waarom label je dat zo negatief? Het is toch juist fijn dat hij zich zeker van jou voelt?
Juist, dit is precies hoe ik het bedoel. Van tijd tot tijd een lief woordje heeft iedere vrouw toch nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 09:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Af en toe iets voor je vriendin doen is toch niet te veel gevraagd? Fijn dat hij zich zeker van haar voelt, ja, dat is fijn, maar als dat in houdt dat het zich uit in 'zo, die is binnen, het zit goed tussen ons, dat geef ik geen aandacht meer' is dat minder prettig. Beetje hetzelfde als een vrouw die na de eerste paar maanden steeds minder seks wil.
Blijven investeren in een relatie lijkt me een aardig cliché waarvan iedereen op de hoogte is. Ben het er wel mee eens dat ze het er toch over zal moeten hebben of de relatie kan heroverwegen.
Goed zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:46 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Juist, dit is precies hoe ik het bedoel. Van tijd tot tijd een lief woordje heeft iedere vrouw toch nodigIk zal een dezer dagen met hem praten en dan laat ik hier wel weten wat zijn reactie was!
Na acht maanden ben je toch ook vanzelfsprekend ?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef bloemetje281 het volgende:
Het voelt gewoon alsof hij me als vanzelfsprekend beschouwt. Echt een k*tgevoel.
Tuurlijk niet, kan toch zo weer opstappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:29 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Na acht maanden ben je toch ook vanzelfsprekend ?
Je kiest er al 8 maanden voor om het niet te doen. dan is het waarschijnlijk dat je het nu ook niet gaat doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:30 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kan toch zo weer opstappen?
Tja, maar pakweg de eerste 5/6 maanden deed hij nog wel 'moeite'. Nu is het een soort papzak die alleen nog maar wat laat horen als het hem uitkomt..(soms de hele week niks) en hoor nooit meer wat liefs oid.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je kiest er al 8 maanden voor om het niet te doen. dan is het waarschijnlijk dat je het nu ook niet gaat doen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik hoop echt dat je zit te trollen. Anders ben je echt
Goed dat je toch met hem gaat praten. Als je het niet bespreekt, zal er niets veranderen want ik denk niet dat hij hier uit zichzelf iets aan zal doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:46 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Juist, dit is precies hoe ik het bedoel. Van tijd tot tijd een lief woordje heeft iedere vrouw toch nodigIk zal een dezer dagen met hem praten en dan laat ik hier wel weten wat zijn reactie was!
Een hele week niets van zich laten horen? Nee, dan begrijp ik je al beter. Dat zou ik ook niet tof vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Tja, maar pakweg de eerste 5/6 maanden deed hij nog wel 'moeite'. Nu is het een soort papzak die alleen nog maar wat laat horen als het hem uitkomt..(soms de hele week niks) en hoor nooit meer wat liefs oid.
Ik hoef niet per se een relatie die 'uitpuilt van de verliefdheid'. Maar gewoon kleine dingen, even een smsje hoe het gaat, of een belletje voor het slapen gaan. Dat hij me even het idee geeft dat hij aan me denkt. Of als we afspreken iets zeggen als 'heb zin om je weer te zien'... niks van dit alles laatste 3 maanden, alleen bij hoge uitzondering.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Zoek gewoon elk halfjaar een nieuwe vriend, dan heb je altijd een relatie die uitpuilt van de verliefdheid en krijg je alle aandacht die je nodig hebt.
Hmm, okay, de hele week niks van 'm horen is wel wat apart?
Dan maak je het uit, klaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se een relatie die 'uitpuilt van de verliefdheid'. Maar gewoon kleine dingen, even een smsje hoe het gaat, of een belletje voor het slapen gaan. Dat hij me even het idee geeft dat hij aan me denkt. Of als we afspreken iets zeggen als 'heb zin om je weer te zien'... niks van dit alles laatste 3 maanden, alleen bij hoge uitzondering.
ben je soms aangekomen?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Tja, maar pakweg de eerste 5/6 maanden deed hij nog wel 'moeite'. Nu is het een soort papzak die alleen nog maar wat laat horen als het hem uitkomt..(soms de hele week niks) en hoor nooit meer wat liefs oid.
Ik weet dat je ook een beetje van jezelf moet houden om een gezonde relatie te krijgen, maar wat een zelfverzekerdheid hier! Het klinkt nu een beetje alsof je niet van hem houdt en het net zo lief met een ander aan zou leggen. Ook al beweer je even verderop dat je blij met hem bent.....quote:Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
NIET ZO ZEIKE EN GA EEN BROODJE SMEREN.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
misschien vind hij dat je niet moet zeiken (sorry) en beter op moet letten.
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:56 schreef Haushofer het volgende:
Mijn vriendin houdt vooral van massages, dus in het begin dan zeg je nog dat je dat lekker vindt om te doen, en kneed je elke avond haar rugje fijn. Maar op een gegeven moment word je dat ook wel zat, en nu krijgt ze het alleen als ze er expliciet om vraagt. Dan ben ik er na 5 minuten meestal ook wel klaar mee.
Aan de andere kant zei mijn vriendin in het begin nog dat ze het lekker vind om te pijpen, en werd ik elke ochtend wakker gepepen. Nu doet ze dat alleen als ik er om vraag, en dan gaat ze na 5 minuten ook weer de Libelle lezen.
Zo gaat dat in relaties.
Jullie zijn een stelletjequote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het enige dat in m'n twee relaties minder werd, was de massages.
In het begin werd ik gepaaid ermee en 'lekker joh, vind ik leuk om te doen' en elke avond doen....
Nu krijg ik het alleen als ik erom vraag en dan is het 5 minutenen dan geen zin meer.
Nou, never nooit dat ik mijn partner meer aandacht zou geven, als ze denkt dat ze beter kan krijgen. Dan gaat mevrouw de prinses dat beters maar direct zoeken, toedeledoki.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Is het dat je het mist, of is het meer dat het gemis van deze zaken je onzeker maakt en dat je bang bent dat je niet meer zo leuk vind als eerst?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se een relatie die 'uitpuilt van de verliefdheid'. Maar gewoon kleine dingen, even een smsje hoe het gaat, of een belletje voor het slapen gaan. Dat hij me even het idee geeft dat hij aan me denkt. Of als we afspreken iets zeggen als 'heb zin om je weer te zien'... niks van dit alles laatste 3 maanden, alleen bij hoge uitzondering.
Hehe ja het klopt dat ik in die week ook niks liet horen, maar ik denk dan: ik was de laatste die contact opnam, dus het balletje ligt dan bij hem. Lijkt mij vrij duidelijk? Of zou hij dat anders ervaren..quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bespreek het gewoon eens met hem! En de wedervraag, laat jij nog regelmatig merken hoe je over hem denkt? Als jullie een week geen contact hebben dan laat jij dus ook niets horen! Het is geven en nemen hé!
Mijn vriend was in het begin ook heel erg van de spontane lieve acties e.d, en ja dat verwatert een beetje, er is een punt geweest dat ik dat zat was, en toen is het bespreekbaar gemaakt, en sindsdien probeert hij er wel op te letten, net als dat ik er op let dat ik hem niet voor lief neem en laat merken hoeveel hij voor mij betekent!
Praten is de sleutel in een relatie!
Haha, dus als je jouw vriendin geen aandacht meer geeft, mag ze niet denken dat ze beter kan krijgen? Sorry, maar dat is gewoon een feit. Er zijn genoeg mannen op de wereld die moeite doen voor een vrouw, en dus ook voor jouw vriendin...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nou, never nooit dat ik mijn partner meer aandacht zou geven, als ze denkt dat ze beter kan krijgen. Dan gaat mevrouw de prinses dat beters maar direct zoeken, toedeledoki.
Als je denkt dat je beter kunt krijgen, dan moet je dat doen. En niet van je "mindere" vriend verwachten dat ie daarom extra kunstjes gaat doen en extra naar je kwispelt. Het is inderdaad de arrogantie ten top. Neem een hond!
Ja. Als iemand de hele week geen contact met mij opneemt, dan denk ik: ok, die persoon heeft geen behoefte aan contact.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef bloemetje281 het volgende:
Hehe ja het klopt dat ik in die week ook niks liet horen, maar ik denk dan: ik was de laatste die contact opnam, dus het balletje ligt dan bij hem. Lijkt mij vrij duidelijk? Of zou hij dat anders ervaren..
Nee, ok, dat snap ik. Maar ik wilde gewoon eens kijken of het contact vanuit hem zou komen. Maar dat kwam het niet. En nu ben erachter dat het de laatste tijd eigenlijk alléén maar vanuit mij komt. Als we elkaar zien is het heel leuk, maar dan daarna, radiostilte van zijn kant... en dat begin ik echt zat te worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja. Als iemand de hele week geen contact met mij opneemt, dan denk ik: ok, die persoon heeft geen behoefte aan contact.Het klinkt gek, maar toch!
Al die dogma's over hoe men zich "moet" gedragen, zijn in de praktijk niet echt productief.
Een relatie is geen spelletje hoor! Oh ik was als laatste dus nu ben jij aan de beurt! Zo werkt het niet! Ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens met elkaar praten, spreek eens uit wat jij van hem verwacht en laat hem vertellen wat hij van jou verwacht! En als je hem wil spreken kun je hem toch ook bellen? Ik ben tegen dezelfde dingen aangelopen als waar jij nu tegenaan loopt, maar je moet weten dat mannen niet zo into het complimentjes en spontane acties zijn, Ze vinden je leuk en zijn bij je, wat wil je dan nog meer? Het hele rozenblaadjes waxinelichtjes gedoe is voor weinige weggelegd! Ik spreek mijn vriend soms ook maar 1 of 2 keer per dag, dan zijn we druk, en als ik hem echt moet hebben dan bel ik hem wel op!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Hehe ja het klopt dat ik in die week ook niks liet horen, maar ik denk dan: ik was de laatste die contact opnam, dus het balletje ligt dan bij hem. Lijkt mij vrij duidelijk? Of zou hij dat anders ervaren..
Maar belt je vriend je wel eens uit zichzelf? Of ben jij altijd degene die contact legt? Want daar gaat het over in dit topic...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Een relatie is geen spelletje hoor! Oh ik was als laatste dus nu ben jij aan de beurt! Zo werkt het niet! Ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens met elkaar praten, spreek eens uit wat jij van hem verwacht en laat hem vertellen wat hij van jou verwacht! En als je hem wil spreken kun je hem toch ook bellen? Ik ben tegen dezelfde dingen aangelopen als waar jij nu tegenaan loopt, maar je moet weten dat mannen niet zo into het complimentjes en spontane acties zijn, Ze vinden je leuk en zijn bij je, wat wil je dan nog meer? Het hele rozenblaadjes waxinelichtjes gedoe is voor weinige weggelegd! Ik spreek mijn vriend soms ook maar 1 of 2 keer per dag, dan zijn we druk, en als ik hem echt moet hebben dan bel ik hem wel op!
Er zijn maar weinig mannen die na een tijd nog steeds heeeeel veeeel moeite doen!
Ja de eerste weken wel ja, tot het na een paar maanden allemaal wat zekerder voelt, en je allebei minder moeite doet! of wil jij beweren dat je iedere avond in je string op de bank op hem zit te wachten?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, dus als je jouw vriendin geen aandacht meer geeft, mag ze niet denken dat ze beter kan krijgen? Sorry, maar dat is gewoon een feit. Er zijn genoeg mannen op de wereld die moeite doen voor een vrouw, en dus ook voor jouw vriendin...
Mijn vriend belt mij inderdaad ook wel eens uit zichzelf, niet zo vaak als dat ik hem bel en hetzelfde al met smsen, maar ik wist vanaf het begin dat hij niet zo van het smsen is!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Maar belt je vriend je wel eens uit zichzelf? Of ben jij altijd degene die contact legt? Want daar gaat het over in dit topic...
Mijn vriend belt al twee maanden niet meer uit zichzelf.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn vriend belt mij inderdaad ook wel eens uit zichzelf, niet zo vaak als dat ik hem bel en hetzelfde al met smsen, maar ik wist vanaf het begin dat hij niet zo van het smsen is!
Dan denk ik dat hij op je uitgekeken is 2 maanden is toch wel heel langquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Mijn vriend belt al twee maanden niet meer uit zichzelf.
Bespreek het dan met hem! Vraag hem waarom hij niet meer spontaan belt of smst! Het komt op mij eerlijk gezegd een beetje over alsof jij er eigenlijk wel klaar mee bent, of met hem om duidelijker te zijn!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Leer communiceren, een relatie zonder communicatie is als een muzikant zonder zijn instrument.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
quote:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Nee, vrouw, je draait de wereld op zijn haar kop.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Haha, dus als je jouw vriendin geen aandacht meer geeft, mag ze niet denken dat ze beter kan krijgen? Sorry, maar dat is gewoon een feit. Er zijn genoeg mannen op de wereld die moeite doen voor een vrouw, en dus ook voor jouw vriendin...
Nou, het is niet zo dat ik 2 maanden NIKS van hem gehoord heb, heb misschien vier keer een bericht gekregen, maar is wel veel minder dan eerst. Het irriteert me gewoon, alsof hij denkt dat hij me in zijn zak heeft. Nee, aan een relatie moet je blijven werken. Maargoed, ik heb het antwoord hier al gekregen: ik moet het er met hem over hebben, en dat ga ik ook doen deze week.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Godshand het volgende:
Oh 22? Ik dacht 16
Hmm, 2 maanden niet uit jezelf bellen is wel vaag ja...
Misschien speelt er wat anders? Toch dan maar praten. Of uitmaken, als je nu al denkt beter te kunnen krijgen. Voor dat laatste, mijn PM box staat open
Maar het is toch logisch dat ze beter kan krijgen als je als man weinig moeite doet? Zet een man die een vrouw bewondert naast een man die er als een lamzak bijhangt naast elkaar, welke denk je dat de vrouw kiest?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee, vrouw, je draait de wereld op zijn haar kop.
Ik vind het prima als mijn veronderstelde vriendin meer aandacht wil, als daar een terechte aanleiding voor is. Daar is prima over te praten in een normale relatie. Ken je dat concept, van praten en communiceren?
Maar ik verzeker je dat zodra de woorden "ik kan beter krijgen krijgen" als argument over haar lippen komen, ze iets weergeeft over haar belevingswereld van onze relatie, en ik haar daarom meteen de deur wijs om die betere te gaan zoeken. Arrogantie beantwoorden we met arrogantie, en met consequentie.
Op een gegeven moment veranderd die ook in een lamzak. volgens mij gaat je vriend allang vreemd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Maar het is toch logisch dat ze beter kan krijgen als je als man weinig moeite doet? Zet een man die een vrouw bewondert naast een man die er als een lamzak bijhangt naast elkaar, welke denk je dat de vrouw kiest?
Nou, lekker dan. Alsof er geen mannen zouden zijn die hun vrouw wél waardering blijven geven door de relatie heen...quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment veranderd die ook in een lamzak. volgens mij gaat je vriend allang vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |