Juud en Dementor... wat een mooi meisje hebben jullie... wow!

Fijn Juud, dat je waarschijnlijk al zo gauw naar huis mag!
Isla

, daar ben je

!! Wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen

!! Super!!!
Cleany, het zou mooi zijn joh als het nu echt een beetje door gaat zetten! Spannend in ieder geval!

Sterkte voor jullie!
Hier vanavond op school geweest... einde schooljaar is in zicht en er stonden nog allemaal spullen van mij in de klas. Ik wilde dat al doen voordat ik met verlof ging, maar toen was de formatie nog niet rond (dus wie welke klas volgend jaar gaat doen) en daarom heb ik het maar laten staan. De lokalen moeten sowieso leeg...maar het was nogal vaag en onduidelijk waar ik dan mijn spullen kon laten. Ik heb net zelf maar een plek bedacht, waarvan ik hoop dat het niet in de weg staat. Lekker handig in ieder geval.
Mijn duootje is een schat

. Zij wilde al mijn spullen wel in een doos stoppen... maar ik vond niet dat ik dat allemaal aan haar over kon laten. 't Is tenslotte mijn zooi. Haar dochter is momenteel ook zwanger, ongeveer 30 weken. Zij is bij haar eerste bijna bezweken aan acute zwangerschapsvergiftiging (het kindje is geboren met 29 weken, helemaal gezond... maar met moeder ging het heel erg slecht)... en ook nu is het weer foute boel. Ze is afgelopen weekend opgenomen in het ziekenhuis. Ik wacht nog op nieuws.
Al met al weer een reden waarom ik vond dat ik het gewoon zelf moest opruimen. Dus, hup... met man en kind naar school... om 21.00 uur waren we pas thuis.. maar de klus is geklaard!
Verder gaat het hier z'n gangetje. Echt ongelooflijk dat ik gewoon al bijna bovenaan het lijstje sta...
Ik heb vandaag ook maar eens de 'vluchttas' klaar gezet en de batterijen van de camera's opgeladen... je weet tenslotte maar nooit

.