abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98158795
ja ik heb net gebeld.
ze heeft 1cm ontsluiting (maar dat is niet abnormaal), dus het strippen lukte wel. Haar vliezen bollen wel wat, dus waarschijnlijk worden die donderdag al gebroken kan onze man toch voor het weekend komen.
pi_98158943
ik heb weer een sticker, bloeddruk uiteraard nog steeds te laag en ik moet naar de dokter van de VK want ze denkt dat ik aan beide kanten carpaal tunnel syndroom heb. mijn handen zijn namelijk framboosachtig/paars en ze tintelen, heb er verder geen last van :+

als ik lig kan je exact zien waar mn jommetje ligt omdat mijn buik zo dun is, heel grappig. Tijdens t hartje luisteren verschoof ie helemaal naar links
pi_98159083
klinkt niet echt lekker KD...moet je goed in de gaten houden.
pi_98159206
Ik heb t normaal ook licht, beetje roze met wat donkere vlekken, dacht altijd dat t door het turnen kwam, maar sinds deze zwangerschap zijn ze veel donkerder van kleur en soms als ik wakker word blauwgrijzig. dus misschien wel ff slim om te checken :P
pi_98159704
Kiek nou wat een mooie meisje!!!! O+ O+ O+ O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:07:47 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98160120
KD wel even na laten kijken hoor !

Dementor en Juud wat een popje O+

Clauwheee :* ;(

Vlinder nee ik heb geen angelsounds, en ik durf dat niet want wat als ik het niet vind/hoor is die paniek misschien alleen maar groter..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98160338
Juud en Dementor... ze is prachtig echt, wow!! Wat onvoorstelbaar he, dat dat meisje wat nu zo bij jullie hoort al die tijd in je buik heeft gezeten!! Fijn dat het goed gaat met jullie!!

En lieve Clauwheee, ik wens jou net zo'n mooi mensje :* Leeg is zoo verdrietig.. ;(

Heel erg spannend Cleany, het eind komt hoe dan ook in zicht!! Zet m op samen, nog maar heel eventjes en dan voelt dat samen met z'n 2 nooit meer als helemaal compleet!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98160628
Juud en Dementor wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt zeg!!

zou ik van iemand een PM met de naam mogen want heb die na m'n eerste verzoek niet gehad, en van zo'n moppie wil ik wel graag weten hoe ze heet!
Dank je bitterend en Ferrari-rood

En wat een mooie naam heeft jullie meisje!

[ Bericht 20% gewijzigd door hilliebillie op 14-06-2011 16:24:29 ]
pi_98160714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef hilliebillie het volgende:
Juud en Dementor wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt zeg!!

zou ik van iemand een PM met de naam mogen want heb die na m'n eerste verzoek niet gehad, en van zo'n moppie wil ik wel graag weten hoe ze heet!
ja ik meld me er ook nog steeds voor aan...

bedankt voor de PM :-) mooie naam hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door cleany op 14-06-2011 16:27:51 ]
pi_98161059
Dan gooi ik mijn verzoekje voor de naam ook in de groep!! Ik ben heel benieuwd ook welke naam er bij dat mooie meisje hoort!

edit: Dank Clauwheee! Moooooi J&D O+
pi_98161245
Ze is echt prachtig Juud en Dementor!! O+
pi_98161607
doe mij es een pm met naam :+?
pi_98161718
ho ho hoooo stop es met Pmmen :D bedankt allemaal :D
pi_98161791
gij populair ding!
pi_98161842
Juud, gefeiliciteerd *O* .

Wat een prachtig mooi meisje zeg. O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:12:48 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98162821
Zo, ik ben helemaal stuk! Net drie uur op onze buurbaby van 5 maanden gepast. In het begin ging het prima. Na een uur begon hij te mekkeren, dus deed ik hem in de buggy om te wandelen. Daarna viel hij lekker in slaap. Helaas werd-ie al snel weer wakker, en toe heeft hij eigenlijk tot 5 uur gehuild. Tussendoor nog een keer gewandeld, maar dat werkte niet meer. Alleen een flesje hield hem op het eind weer stil. Bleek wel dat hij de hele dag al landerig was, dus normaal issie wat vrolijker. Ik had een boek mee maar ik heb echt geen letter gelezen, wat intensief zeg! Pffft. Helpt wel om weer wat meer te beseffen wat ons zelf staat te wachten. Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen, ik werd daarnet al een paar keer superchagrijnig :@ Maar dat is misschien ook omdat ik moe werd!
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 17:22:50 #242
5428 crew  miss_sly
pi_98163233
Aventura, waarschijnlijk heb je met je eigen kind wat meer geduld. En behalve dat: je kent je eigen kind dadelijk. Je weet wanneer hij honger heeft, of niet lekker is, of gewoon bij je wil hangen. Je weet hoe hij het liefste bij je hangt, ligt of zit en hij wil het liefst door zijn eigen mama en papa worden getroost. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je kind lang moet huilen en troosten niet of nauwelijks lukt, maar doorgaans gaat dat met je eigen kind een stuk beter dan met het kind van een ander. Komt goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:39:51 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98163920
oh, wat gaan jullie weer hard!

Allereerst gefeliciteerd voor Xaban, CM en Klavertje! *O*

Juud en Dementor wat een pracht! Iemand zei het hier al, dat wordt wat wanneer ze ouder is! :D

@KD; even een vraagje: hoe laag was je bloeddruk? Mijne is ook wat laag, maar heb nog geen noemenswaardige 'dingen' behalve wat sterretjes vanmorgen toen ik mij aan het aankleden was. Vraag me dus af wanneer het echt te laag zou zijn.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98164181
mijne 90/50 geloof ik (of andersom, weetikveel)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:50:51 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98164309
zal het eerste wel zijn, andersom heb je een ander probleem denk ik :D die van mij was vrijdag 110/60. Was nog ok, maar moest het wel in de gaten houden.... Legaal dropjes eten kan helpen geloof ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98164572
Juud en Dementor: wat een plaatje :)

Morgenvroeg kan ik al voor intake bij bekkenfysio terecht, dus dat is fijn :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:59:38 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98164608
Mijne is al de hele zwangerschap 110/60 en volgens mijn vk is dat perfect... :?

Ligt er denk ik ook aan wat je bd was bij aanvang... bij mij stabiel gebleven, maar als je daalt dan kan het geloof ik zorgelijk zijn.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98164918
die van mij is altijd laag, voor de zw. schap nog lager en dan val ik wel eens flauw :+
pi_98165855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef miss_sly het volgende:
Aventura, waarschijnlijk heb je met je eigen kind wat meer geduld. En behalve dat: je kent je eigen kind dadelijk. Je weet wanneer hij honger heeft, of niet lekker is, of gewoon bij je wil hangen. Je weet hoe hij het liefste bij je hangt, ligt of zit en hij wil het liefst door zijn eigen mama en papa worden getroost. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je kind lang moet huilen en troosten niet of nauwelijks lukt, maar doorgaans gaat dat met je eigen kind een stuk beter dan met het kind van een ander. Komt goed!
Ik vind dat je altijd anderen zo lekker gerust kan stellen O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98165942
Ja, verrekte hippie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')