Ooowwwjah donderdag inderdaadquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kreeg net een totaal random PM van een user die ik niet ken ofzo
Onderwerp: Hoi
Inhoud: Hoi.
ik heb er eigenlijk een redelijk slecht gevoel overquote:Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooowwwjah donderdag inderdaadmijn stiefzusje hoort het dan ook
![]()
heb je er een beetje een goed gevoel over ?
Jaaaaquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kreeg net een totaal random PM van een user die ik niet ken ofzo
Onderwerp: Hoi
Inhoud: Hoi.
Willem Weverrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Willem Wever weet het antwoord [ afbeelding ]
Grutjes. Dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Kan het 9/10 niet zien door werk, maar nu wel en ik ben over 2 zondagen klaar met werk daar dus weer elke x kijken![]()
Hihi meisje met nagellak die F1 kijktquote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Grutjes. Dat had ik niet verwachtik kijk alleen maar met Klips mee hoor
half.
Ja, nouja, eerlijk gezegd, dat dacht ik wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihi meisje met nagellak die F1 kijkt
Ik heb opeens een totaal ander beeld van jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
JONGENS IK GEEF FEEST
IK KAN DE GRAND PRIX OP MIJN LIEVELINGSCIRCUIT ZIEN![]()
Voor het eerst in 2 jaar![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb opeens een totaal ander beeld van jou.
Kloon. Ik hoop skippy niet voor je. Succes.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooooo die Solo111 zegt dat hij me kent. WAT NU?!
Suzuka en Spa zijn mooier.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
JONGENS IK GEEF FEEST
IK KAN DE GRAND PRIX OP MIJN LIEVELINGSCIRCUIT ZIEN![]()
Voor het eerst in 2 jaar![]()
![]()
Maar hij typte 'zecht'.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kloon. Ik hoop skippy niet voor je. Succes.
Ik deel die gevoelensquote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb opeens een totaal ander beeld van jou.
Ik was er 2 jaar terug.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat was het eerst en wat nu dan![]()
*gaat geld sparen voor kaartje F1 op Spa volgend jaar
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik deel die gevoelensMijn natte droom is nu een droge nachtmerrie
Een beetje een tutje eerst, dat vooral met alleen make up enzulks bezig isquote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat was het eerst en wat nu dan![]()
*gaat geld sparen voor kaartje F1 op Spa volgend jaar
[..]
[..]
Of het niet hebben van een fatsoenlijke kussen om op te slapen.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook wel een tutje soms hoor, maar ik vind ook andere dingen leuk . Je moet me alleen niet in een tent stoppen en me niet normaal kunnen laten douchen want dan wens je dat je dood was, daar word ik tering chaggo van
Hahahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben ook wel een tutje soms hoor, maar ik vind ook andere dingen leuk . Je moet me alleen niet in een tent stoppen en me niet normaal kunnen laten douchen want dan wens je dat je dood was, daar word ik tering chaggo van
Verder boeit het me niet wat ik moet doen, als ik maar kan douchen en slapen. Dan wil ik best smerig worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahaklopt mijn beeld toch een beetje
Ik stel voor dat ze een tent bouwen over de baan heen.quote:
Een beetje regen is juist leukquote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze een tent bouwen over de baan heen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar ga ik nu niet op antwoorden, dit is de eerste race van dit seizoen die ik kan zien doorwerk
Ik was altijd Raikkonen
Zeg m nu te vertellen wie ie is, anders waarschuw je alle mods enzo en geef je m aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me gestalkt en ik ben bang.
Ik vond hem zielig op de Nurburgring in een van de laatste rondesquote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond Raikkonen altijd zielig als hij race achter race zijn motor opblies
Ik mag toch gewoon in de achtertuin zitten ?! ik zeg niks hoor je hoeft niet bang te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me gestalkt en ik ben bang.
Ja toen, altijd fucking chaggo zijn hoofd dan, pricelessquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vond hem zielig op de Nurburgring in een van de laatste rondes
Maar jij mag datquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon in de achtertuin zitten ?! ik zeg niks hoor je hoeft niet bang te zijn![]()
Ze tellen met die max 2 uur alleen de tijd die geraced is he. Dat is pas 45 minquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef Haarklip het volgende:
De GP is al 2 uur bezig bijna, en we zijn pas net begonnen
Dat weet ik, maar ik bedoel dat het nog wel even gaat duren voordat ie afgelopen is.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze tellen met die max 2 uur alleen de tijd die geraced is he. Dat is pas 45 min
Oh ja, ben benieuwd of ze die film gaan uitzenden op rtlquote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik bedoel dat het nog wel even gaat duren voordat ie afgelopen is.
Fuck die film, ik wil F1.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, ben benieuwd of ze die film gaan uitzenden op rtl
heb er heel veel, is goed tot over een uurquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je er een overDan stap ik op de fiets. Als je me dan op haalt op de dijk
hihihi awwquote:
Okee de busquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb er heel veel, is goed tot over een uur
[..]
hihihi aww
okkkquote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MET AARDBEIEN IJS ERINDaar mag je me nou echt altijd voor wakker maken
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar foto's bewerken en zometeen mn kwasten wassen
'Bij een blindedarmontsteking moet je gewoon uitzieken en een paracetamol tegen de pijn nemen', of dat dan weer net niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
'En die zenuw doet ook nog iets met het gevoel in je achterhoofd, als ik het goed heb'.
Bedankt meneer de docent, dat geeft echt vertrouwen dat je weet waar je het over hebt.
Het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'Bij een blindedarmontsteking moet je gewoon uitzieken en een paracetamol tegen de pijn nemen', of dat dan weer net niet?
Hij kan ook gewoon niet rijden. Webber er deze race al afgetikt, Schumacher bijna achterop gereden en dat gedoe met Buttonquote:
'm'n vader had roest in de pijp'quote:
die zwijmelerij bewaar je maar voor jan ik kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee sorry onmogelijk
[..]
Ik ook en sproetjes dit dat
Ik heb 4 sproeten zag ik laatst! Trots johquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee sorry onmogelijk
[..]
Ik ook en sproetjes dit dat
Scott Speedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien in de winter doen, maar dan moet mn haar ontkleurd worden [ afbeelding ]
hihihhi lekker puh aan alle mensen die Speed wilden zien
gewoon gaan zonnen met een vergiet over je hoofdquote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb 4 sproeten zag ik laatst! Trots johsproetjes zijn schattig
Dan zal ze het druk hebben zeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef Haarklip het volgende:
Rihanna geeft de hele McLaren-crew een beurt.
maar das nep dan hè daar kom je niet zomaar mee wegquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef n8n het volgende:
[..]
gewoon gaan zonnen met een vergiet over je hoofd
Nee weet ikquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef n8n het volgende:
[..]
maar das nep dan hè daar kom je niet zomaar mee weg
Ik zal wel weer een filmpje van Bloem maken..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk heb ik een nieuwe UI nodig, eentje van een vrouw die wild aan het tikken op haar toetsenbord is enzo.
Joh, jij doet hier steeds net alsof je een heel boek schrijft zoveel lawaai en dan typ je maar 2 regels ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een filmpje van Bloem maken..
Dankje wil je de botsende U en I er ook in verwerken?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een filmpje van Bloem maken..
Ik zal Bloem wel even botsen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje wil je de botsende U en I er ook in verwerken?
Ik typ dan wel: Klips is een naar mannetje dat mij belachelijk maakt maar zelf is ie ook belachelijk maar ook wel lief en dit is een UI voor Klinker.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje wil je de botsende U en I er ook in verwerken?
Sukkellllquote:Op zondag 12 juni 2011 21:07 schreef Haarklip het volgende:
Oh ik dacht even dat ze gingen rijden, herhaling
Daar was ik al bang voor. Klips, niet meer doen, dat wil niet iedereen weten hoor.quote:
Jij wil alle details van ons seksleven ja?quote:
Mijn opa heeft nog aan Formule Fords en Formule Renaults gesleuteld.quote:
ik zou er niet wakker van liggenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij wil alle details van ons seksleven ja?
Oh, neuh oke. Klinker heeft een te teer onschuldig zieltjequote:
nog steeds ja dacht dat een echte piraat daar wel spoedig verandering in zou brengenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, neuh oke. Klinker heeft een te teer onschuldig zieltje
Mijn opa heeft gevechtsvliegtuigen geschilderd en bij Philips gewerktquote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mijn opa heeft nog aan Formule Fords en Formule Renaults gesleuteld.
Oh mijn opa ook aan vliegtuigen, bij Fokker. Baas.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn opa heeft gevechtsvliegtuigen geschilderd en bij Philips gewerkt
Ja nouja, om dr nou zomaar neer te knuppelen en bruut te verkrachten is ook weer zoiets he.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef n8n het volgende:
[..]
nog steeds ja dacht dat een echte piraat daar wel spoedig verandering in zou brengen
sabelen bloempje, sabelenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nouja, om dr nou zomaar neer te knuppelen en bruut te verkrachten is ook weer zoiets he.
Sabelen dan, wat jij wilt, het blijft onaardig.quote:
Toastjes met kip.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toastjes met kipkerrie en kipsate salade VS Chips met dipsaus VS ijsje VS tortillachips met guacamole
Hamburgerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toastjes met kipkerrie en kipsate salade VS Chips met dipsaus VS ijsje VS tortillachips met guacamole
ligt aan de lijn der verwachtingenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sabelen dan, wat jij wilt, het blijft onaardig.
Dierenmishandeling en niet waar. Tenzij je stiekem een meisje bent.quote:
Nou, als Klinker nog onschuldig wil blijven, is het niet lief.quote:
er zijn veel snellere manieren om geld te verdienen met je lichaamquote:
En hier kan ik wel bij helpenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef n8n het volgende:
[..]
er zijn veel snellere manieren om geld te verdienen met je lichaam
Oh. Verdient het wat? Ik heb alleen geen zin om 10 kilo af te vallen. En ook niet om halfnaakt rond te lopen eigenlijk. Laat maarquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst even 10kg afvallen en siliconen nemen dan
Verdient goed hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Verdient het wat? Ik heb alleen geen zin om 10 kilo af te vallen. En ook niet om halfnaakt rond te lopen eigenlijk. Laat maar
20% is voor mij logisch welquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hier kan ik wel bij helpen [ afbeelding ]
Ja, maar, halfnaakt rondlopen enzo is niet fijnquote:
Koud man.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Halfnaakt rondlopen, met een lekker lichaam wel
Dan ook 30 naar mij graag.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al gaat er 90% naar jou..ik ga ermee akkoord.
Weinig kans schat, je bent niet zo sexy in zo'n outfit denk ik.quote:
alle inkomsten gederfd via het lichaam van space lopen eerst via mijquote:
Ik zal het even noterenquote:
Jaja, en dan geef jij een deel aan mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef n8n het volgende:
[..]
alle inkomsten gederfd via het lichaam van space lopen eerst via mij
Independent woman allesquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef n8n het volgende:
[..]
alle inkomsten gederfd via het lichaam van space lopen eerst via mij
zullen zien hoe het ervoor staat met je "i'm a survivor"-skillsquote:
Kennelijk ging er daar iets foutquote:Tijdelijk niet bereikbaar
Wegens een technische storing is Mailamac.nl tijdelijk niet bereikbaar.
Wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha bloempje hij stuurde mij zijn IP adres wtf![]()
Klips zit nu:quote:
Ik welquote:
Had je maar moeten oplettenquote:
Onwijs. Maar daar hebben we het nu niet over.quote:
Net wel eh?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs. Maar daar hebben we het nu niet over.
Ja beetje welquote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
Daar wil ik het ook wel over hebben, maar dan schiet Klinker in de stress.
Geeft niet meisje, maar het is niet eng hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net wel eh?
[..]
Ja beetje welSry.
Stress door te weinig seks?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
leg eens uit klink, seks en stress dan gaat er iets niet goed
Gwn gwn.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
leg eens uit klink, seks en stress dan gaat er iets niet goed
Ok.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geeft niet meisje, maar het is niet eng hoorhet is leuk
![]()
![]()
ok.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
SEKS IS FUCKING ENG!!!ALS JE IETS FOUT DOET KRIJG JE SOA EN ALLES!!!!
Dan doet Jan toch iets verkeerdquote:
Over het algemeen ligt dat probleem bij de vrouw volgens mijquote:
Leugens.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over het algemeen ligt dat probleem bij de vrouw volgens mij
de man ligt bij de vrouw niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over het algemeen ligt dat probleem bij de vrouw volgens mij
En daar hebben we het probleemquote:
Dat stukje ken ik zelfsquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders ziet Christiaan Albers weer met de tankslang in zijn auto wegrijden
hihihihihihiih
Sorry liefjenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA LAAT ME MET RUST IK KRIJG HIER HELEMAAL STRESS VAN FUUUU.
Ik heb hem 2 keer ontmoetquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders ziet Christiaan Albers weer met de tankslang in zijn auto wegrijden
hihihihihihiih
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA LAAT ME MET RUST IK KRIJG HIER HELEMAAL STRESS VAN FUUUU.
n8n, Bobje heeft alleen seks in z'n eentje, maak m nou niet jaloers dat dat ook met een vrouw kanquote:
Ja, opzich wel een goede coureur hoor. In de DTM was 'ie goed, geen F1-materiaal helaas.quote:
Dat was mijn quote dit dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
n8n, Bobje heeft alleen seks in z'n eentje, maak m nou niet jaloers dat dat ook met een vrouw kan
Zou je dat wel doen, je moest toch ongeveer 10 kg afvallen om pitspoes te wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat drinken en chips pakken
Net alsof ik dat niet weetquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
n8n, Bobje heeft alleen seks in z'n eentje, maak m nou niet jaloers dat dat ook met een vrouw kan
Ze zegt toch nog siliconen nodig te hebben, kan ze gelijk wel liposuctie laten doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen, je moest toch ongeveer 10 kg afvallen om pitspoes te worden
Ohja, niet voor het huwelijk natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik dat niet weetIk wacht rustig op de dag dat ik met de ware in het huwelijksbootje stap [ afbeelding ]
In Den Boschquote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Gridlok het volgende:
Spees, waar was je donderdag dan, we waren bij Boxtel
Hoezo geen testrit makenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, niet voor het huwelijk natuurlijk![]()
Waarom die 'quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, niet voor het huwelijk natuurlijk![]()
Ja, dat snap ik ook nooitquote:
Waaromquote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tizzzzz dacht jij komt wel mee knetter rohken
Dan ga je oefenen tot het goed is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nooitje moet toch eerst weten of het wat is. Opzich wel een oke idee hoor, dat je dat alleen met diegene doet waar je altijd bij blijft. Maar straks is de seks echt ruk
quote:
Dit dusquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga je oefenen tot het goed is.
Ja, oke, maar toch.. Ik weet niet, ik test de boel gewoon even van te vorenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga je oefenen tot het goed is.
Slechte redenenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1) ik had geen uitnodiging
2) ik ken jullie niet
3) ik had iets beters te doen
Ik zeg ook zeker niet dat je dat meteen al moet doen. Niets mis met even wachten. Maar ik denk wel dat sommige mensen op seksgebied gewoon niet bij elkaar kunnen passen. En dat dat echt wel een probleem kan zijn in een relatie. Kun je beter achter komen voordat je getrouwd bent lijkt me zoquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is overrated wel. Iedereen verwacht dat je na een maand al ligt te bonken.Dat is volgens mij nooit de bedoeling geweest?
Seks is niet overrated hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is overrated wel. Iedereen verwacht dat je na een maand al ligt te bonken.Dat is volgens mij nooit de bedoeling geweest?
Ik vind Mol wel leuk, jammer dat 'ie af en toe wat mist. Maar ik kan wel om hem lachen.quote:
Zoals dat als je getrouwd bent erachter komt dat je met een omgetrouwde vrouw bent getrouwd?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat je dat meteen al moet doen. Niets mis met even wachten. Maar ik denk wel dat sommige mensen op seksgebied gewoon niet bij elkaar kunnen passen. En dat dat echt wel een probleem kan zijn in een relatie. Kun je beter achter komen voordat je getrouwd bent lijkt me zo
Ja oke. Truetrue.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Seks is niet overrated hoorMaar iedereen doet het op zijn of haar tempo natuurlijk [ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat diegene dat van te voren even vertelt heeftquote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoals dat als je getrouwd bent erachter komt dat je met een omgetrouwde vrouw bent getrouwd?
[..]
Ja oke. Truetrue.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama: waarom zit er zo'n raar ding aan de voorkant?
Ik: Dat is een voorvleugel, als ie dat niet heeft dan stijgt ie op
Hebben ze niet meer. Tenminste; de meeste niet meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vraag me opeens af hoe oude mensjes van 80 seks hebben.
Dat wil ik me helemaal niet afvragen
Er is vast wel iets op internet te vindenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
Nee je oudersquote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, dat lijkt me dus ruk. Ik wil niet opeens niet meer seks hebben omdat ik oud ben hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben ze niet meer. Tenminste; de meeste niet meer.
Viagra slikken de mannen. Zei Hugh Hefner nog vrijdagquote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
Quoten voor als je later ouder bent.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dus ruk. Ik wil niet opeens niet meer seks hebben omdat ik oud ben hoor.
Bij mij alleen een gipswandje tussen beide kamers, ik kan alles horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |