Inderdaad een matige uitvoering, maar ik vind het een heel vet nummer. Mary heet hetquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt tof! Wel een beetje kut gezongen maar wat is dit voor een nummer?
Say what?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor 500.000 euro per festivaloptreden wil ik best wel heimwee krijgen.
1 miljoenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Say what?
Wat krijgen Coldplay dan wel niet?
haha, gaan ze die net spelenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Darklight het volgende:
Moeten wat oudere nummers spelen, zoals deze
Had je kunnen weten, had ik net gepostquote:
Zag je 'm ook al!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
geef mij die gitarist maar, die zangert hoef ik niet.
Ik denk het wel ja, die met zijn haar op zijn hoofd en niet in zijn gezicht.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Xrenity het volgende:
Eeeh jullie bedoelen de bassist neem ik aan?
Nee, samen die andere?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
er zijn twee, die met die vieze haren is voor jou
Nou het boeit me verder ook geen klote, ik vind het gewoon jammer dat je bij elk nummer moet laten weten hoe kut je het wel niet vindtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Xan21 het volgende:
Je begrijpt me gewoon verkeerd, maakt niet uit, iedereen zijn mening toch...
en ik ben geen metalhead
leave it be
Damn, ben em niet tegengekomen toen ik er was, althans niet dat ik weetquote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Jared lives in New York and Nashville, and is currently single.
brb, effe vlucht boeken.
En dan zeuren als ik iets zeg over het kontje van Krausequote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Jared lives in New York and Nashville, and is currently single.
brb, effe vlucht boeken.
Ja zag hetquote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had je kunnen weten, had ik net gepost
Nee , omdat ik niet zo'n hipster als jij ben. Ik vind het allemaal vet.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Xan21 het volgende:
das niet waar, alleen bij de recentere nrs, en dat vind jij niet leuk
Doe ik niet, ik zeurde over iemand die zeurde toen alors en ik het over de GraffittiBolhoed hadden. Ga jij maar Kontjekrausen, Pien. Oh god dit klinkt allemaal zo cryptisch.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan zeuren als ik iets zeg over het kontje van Krause![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |