quote:
Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Paladijn het volgende:En zorg ervoor dat je tijdig zeker weet wie er meegaan, anders krijg je dat gedoe waar Dingest nu tegenaan loopt en dat is eigenlijk zonde. De reis zelf is een grote belevenis en iets wat je eigenlijk niet wilt missen

Mja, voor de meeste mensen zal toch gelden dat als ze zich inschrijven wanneer ze zeker weten te kunnen ze ettelijke maanden te laat zullen zijn. Wanneer zat de inschrijving al vol, begin september? Bijna 11 maanden voordat het evenement plaatsvindt. Liever dan wel ingeschreven en dat dan blijkt dat we niet mee kunnen doen dan niet inschrijven en 6 maanden te laat zeggen 'maar we kunnen wel'

Desnoods doe ik het dit jaar weer, zolang er maar interesse is om mee te doen.
Ik kwam rond de 950e p.p. uit voor 2 personen, wel op basis van grote auto met hoger verbruik toen de literprijs wat lager stond. Komt bij dat wij verder niet echt zouden uitgaan of zo en geen van ons veel alcohol drinkt of rookt. Als we nog meedoen vragen we de vader van die kennis of die nog iets weet staan om mee te rijden; die vader is VW-monteur en die kennis rijdt nu dus al een half jaar probleemloos met een 205 van 150 euro

Dan laten we ons gewoon verrassen en kleden we hem niet zo erg aan. Voor de rest kan ik gewoon de budgetberekening van een normale kampeervakantie gebruikten, daarmee zijn we tot nu toe altijd goed uitgekomen.