Lolvo'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah kijk, heb ik ongeveer een richtlijn..
Natuurlijk rijden een heleboel met de cliche Volvo?
Mja, voor de meeste mensen zal toch gelden dat als ze zich inschrijven wanneer ze zeker weten te kunnen ze ettelijke maanden te laat zullen zijn. Wanneer zat de inschrijving al vol, begin september? Bijna 11 maanden voordat het evenement plaatsvindt. Liever dan wel ingeschreven en dat dan blijkt dat we niet mee kunnen doen dan niet inschrijven en 6 maanden te laat zeggen 'maar we kunnen wel'quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Paladijn het volgende:
En zorg ervoor dat je tijdig zeker weet wie er meegaan, anders krijg je dat gedoe waar Dingest nu tegenaan loopt en dat is eigenlijk zonde. De reis zelf is een grote belevenis en iets wat je eigenlijk niet wilt missen
Ik mag mijn muis voorlopig ook met links bedienen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij krijg ik een muisarm.
En een blauwe brief op de deurmat.
En een verdomde kutdag op 't werk.
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik mag mijn muis voorlopig ook met links bedienen...
Wat een kuttentamen zeg, vandaag.
Heeeya!quote:
Neem een trackball, ik had het ook, nooit meer last van gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.
Waar ging het over?
Iets met een baard ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anne, als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen
Ja ik ook, en gister werd het wel heel erg ineens. Daarom staat de muis nu links, haha. Schijnt dat er lastig vanaf te komen is als het eenmaal zo erg is dat je het de hele dag voelt (ook al raak je geen muis aan).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.
Waar ging het over?
Had ik stiekem m'n webcam aan staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem een trackball, ik had het ook, nooit meer last van gehad
[..]
Iets met een baard ofzo
Dat krijg je allemaal?? Ben je jarig ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij krijg ik een muisarm.
En een blauwe brief op de deurmat.
En een verdomde kutdag op 't werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |