oquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn we beide correct.
Toen deed die nuttigere zaken dan dat hij nu doet![]()
Ik moest toch met het poesje spelen! Dan zit er wel eens een vinger bij...quote:
Gezien het feit dat ik toen op school zat niks te doen en nu elke dag werk, durf ik dat te betwijfelenquote:
Hihihi, daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik moest toch met het poesje spelen! Dan zit er wel eens een vinger bij...
Tegenwoordig flitsservice.nlquote:
Ik geloof er geen reet van dat jij daar iets nuttigs doet; je zit meer op FOK als voorheenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik toen op school zat niks te doen en nu elke dag werk, durf ik dat te betwijfelen
'last'?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Hihihi, daar heb ik ook wel eens last van.
hij maakt ook filmpjesquote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig flitsservice.nl
De tuftufclub man schrijft tegenwoordig voor autoweek nadat hij 5x (!!) een rechtszaak aan zijn broek had van Spee.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Hihihi, daar heb ik ook wel eens last van.
0wnedquote:
oh, flitsservice, daar ken ik de man achter, had ik moeten wetenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig flitsservice.nl
De tuftufclub man schrijft tegenwoordig voor autoweek nadat hij 5x (!!) een rechtszaak aan zijn broek had van Spee.
Gelukkig denkt mn manager daar anders overquote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat jij daar iets nuttigs doet; je zit meer op FOK als voorheen
die zal de hele dag wel op tweakers zitten dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mn manager daar anders over
zij is duits, dus dat betwijfel ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die zal de hele dag wel op tweakers zitten dan.
Frank is tof, hij rijdt een MX5 NAquote:
Ik krijg ook elk jaar het verzoek om wat mensen rond te leiden op CPZ om ze o.a. te waarschuwen voor de gevaren. Het kan ook best hard fout gaan als je er niet bij stilstaat (zie Le Mans).quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
een flimpje over het belang van scholing van vrijwilligers in de autosport
Ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |