Dit is maar de helft, de andere helft zitten we in Kastelen, maak ik het dan weer goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Ik had bij jou toch minstens een ******* hotel verwacht Peu
Dat denk ik ook.quote:
Van de broer van de neef van zijn baas, waar hij ooit eens een projekt voor heeft gedaan waar een ferrari poster in de plee hingquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Ik had bij jou toch minstens een ******* hotel verwacht Peu
Mijn vakantie staat ook ein-de-lijk vast.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is maar de helft, de andere helft zitten we in Kastelen, maak ik het dan weer goed?
[..]
Dat denk ik ook.
Laten we daar toevallig ook heen gaanquote:
Lekker is dat hequote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn vakantie staat ook ein-de-lijk vast.
Tja, waar ben jij de afgelopen keer tegenaan gelopen wat je anders zou doen?quote:
En overnachtingen moet je zelf regelen toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Paladijn het volgende:
De kosten liepen bij ons wel wat uit de klauwen... we rekenden op 500-600 euro pp, maar kwamen uit op ~1000 euro pp. De auto was qua aanschaf/onderhoud/styling de helft van de kosten, dat hebben we dus nu niet meer. Voor dit jaar rekenen we op 700 euro pp, inclusief de 6 dagen Noorwegen die we eraan vast plakken.
We waren er vorig jaar erg snel bij met dingen regelen, dit jaar blijft dat wat liggen. Als je volgend jaar meedoet raadt ik je echt aan om zsm. een auto te regelen en er in ieder geval wat in te rijden voor de CR. Zo hebben wij de meeste tekortkomingen uit de auto gehaald (even los van het koppelingsprobleem in Polen, wschl. is een slang stukgeslagen door een steen), waarmee je redelijke zekerheid hebt. De Saab heeft ondertussen 25000+ km gereden, dus dat loopt ook komend jaar wel los.
Ja precies, dat heb ik nou ook. Vorig jaar hadden we de vakantie nog geen week van tevoren geplannedquote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Mij ook, maar eens in de gaten gaan houden.
Ik ben alleen niet zo goed in dingen een jaar van te voren regelen, ben redelijk impulsief
Wat is een realistisch bedrag als je met 3 man gaat? 750 per persoon exclusief auto?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:57 schreef Paladijn het volgende:
Daar liepen wij ook met onze vierde 'man' tegenaan, iedereen wilde wel, maar kon nog niets inplannen. Uiteindelijk ga je dan met drie man en begin je veel te laat met de werkzaamheden. De tijd vliegt (de komende run is al over 5 weken!) en zelfs vorig jaar waren we rijkelijk laat met een aantal dingen waaronder het stickeren en het testen van de 27mc. Als ik kijk hoever de meeste nieuwe teams nu zijn hebben ze nog een paar drukke weken te gaan.
Ik moet er wel bij zeggen dat de voorbereidingen voor de run ook erg leuk waren om te doen, sponsoring regelen, het verven etc.
En zoals al aangekaart, denk om de kosten. Ik zag al een ander team wat ervanuit ging dat ze met 350 euro pp inclusief aanschaf auto wel uit konden. Die gaan zich gruwelijk verrekenen op de benzinekosten (Noorwegen 1.83 tegenover 1.70 adviesprijs hier!). Wij konden in Polen, Tsjechie/Slowakije en Oostenrijk redelijk goedkoop tanken.
Ik doe het zo al een jaar of 10, heerlijk van die spontane acties.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik nou ook. Vorig jaar hadden we de vakantie nog geen week van tevoren geplanned
Ah kijk, heb ik ongeveer een richtlijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef Paladijn het volgende:
1500 exclusief de auto/onderhoud daaraan moet lukken. Met 750pp heb je meer dan genoeg speling
Wij hebben overigens ook een videocamera en polo's+stickerset erbij gekocht, die hebben we ook meegerekend in de kosten.
Enige wat vaststond was waar we het eerste zouden overnachten. Daarna maar een beetje aangeklootquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik doe het zo al een jaar of 10, heerlijk van die spontane acties.
Dat zijn meestal wel leuke tijden die je dan beleeft
Lolvo'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah kijk, heb ik ongeveer een richtlijn..
Natuurlijk rijden een heleboel met de cliche Volvo?
Mja, voor de meeste mensen zal toch gelden dat als ze zich inschrijven wanneer ze zeker weten te kunnen ze ettelijke maanden te laat zullen zijn. Wanneer zat de inschrijving al vol, begin september? Bijna 11 maanden voordat het evenement plaatsvindt. Liever dan wel ingeschreven en dat dan blijkt dat we niet mee kunnen doen dan niet inschrijven en 6 maanden te laat zeggen 'maar we kunnen wel'quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Paladijn het volgende:
En zorg ervoor dat je tijdig zeker weet wie er meegaan, anders krijg je dat gedoe waar Dingest nu tegenaan loopt en dat is eigenlijk zonde. De reis zelf is een grote belevenis en iets wat je eigenlijk niet wilt missen
Ik mag mijn muis voorlopig ook met links bedienen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij krijg ik een muisarm.
En een blauwe brief op de deurmat.
En een verdomde kutdag op 't werk.
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik mag mijn muis voorlopig ook met links bedienen...
Wat een kuttentamen zeg, vandaag.
Heeeya!quote:
Neem een trackball, ik had het ook, nooit meer last van gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.
Waar ging het over?
Iets met een baard ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anne, als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen
Ja ik ook, en gister werd het wel heel erg ineens. Daarom staat de muis nu links, haha. Schijnt dat er lastig vanaf te komen is als het eenmaal zo erg is dat je het de hele dag voelt (ook al raak je geen muis aan).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Begin last van steken in m'n elleboog te krijgen die uitstralen richting m'n hand.
Waar ging het over?
Had ik stiekem m'n webcam aan staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem een trackball, ik had het ook, nooit meer last van gehad
[..]
Iets met een baard ofzo
Dat krijg je allemaal?? Ben je jarig ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij krijg ik een muisarm.
En een blauwe brief op de deurmat.
En een verdomde kutdag op 't werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |